Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הדרכה מצולם ומתעדכן - כיצד תשדרגו את הגרניק שלכם?


פוסטים מומלצים

אני הולך לעשות ניקוי פנימי מקיף לטיגואן שלי (מושבי העור, דשבורד וחלונות כולל החלון בגג) במהלך חול המועד,
אם יהיה מקום לעדכן ולהמליץ - אני אעדכן.

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אולי קצת מאוחר.. אבל קודם כל תודה רבה ששיתפת אותנו בכל המידע והתהליך!

בעקבות השרשור והרבה מחשבה החלטתי לא להחליף את הגרניק המאכזב (תכף אסביר למה) שקניתי אלה רק להחליף את כל דבר שקשור לאקדח המעפן שמגיע איתו.. אשמח אם תכוון אותי.

יש לי גרניק של Ingco שעל הנייר מוציא 120 BAR. הוא יחסית סבבה מבחינת לחץ אבל כל דבר שקשור לאקדח או למקציף הבדיחה שמגיע איתו מביא לי את העצבים בכל שטיפה.. צריך לריב עם האקדח בשביל להחליף בין המניפה למקציף (ברמה של כאבים ביד אחרי כל שטיפה) וגם המקציף סתם זורק סבון ובכלל לא מקציף (אני משתמש koch chemie nano magic shampoo).

בתור התחלה בגלל ששום חברה לא מייצרת מתאם לחיבור לאקדח שבצינור שלי חשבתי להחליף את כל הצינור לצינור של קרשר (בגלל שהחברה הרבה יותר מוכרת) שלפחות יהיה לי עם מה לעבוד ואז אני אוכל לחבר אקדח מקוצר עם QD ומשם זה כבר אוניברסלי ואני יכול להזמין איזו מניפה או מקציף שארצה, היציאה מהגרניק נראת ככה בתמונה שצירפתי (ההברגה מבחוץ), אני חושב שמופה תפתור לי תבעיה כאן בשביל לחבר את הצינור של קרשר. מה אתה אומר?

image.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Ofek B
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאיפה מצאת את המכונה הזו, לפי מה שראיתי במדריך משתמש שמצאתי ברשת המחבר הוא M22 שזה די סטנדרטי. 

אם זה באמת יתאים תוכל לעבור לחיבורים אוניברסלים ככל שתרצה. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן מדובר על M22, זה קל - ממנו תוכל להתחבר לכל צינור שתרצה,

מציע לחבר מחבר M22 מפליז ולוודא שאתה שם 5-6 סיבובי טפלון לפני.

 

בהתאם לצינור שאליו תרצה להתחבר - תבחר את ה-M22 של:

https://www.obsessedgarage.com/search?type=product%2Carticle%2Cpage%2Ccollection&options[prefix]=last&q=M22*

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, zaf כתב:

מעניין מאיפה מצאת את המכונה הזו, לפי מה שראיתי במדריך משתמש שמצאתי ברשת המחבר הוא M22 שזה די סטנדרטי. 

אם זה באמת יתאים תוכל לעבור לחיבורים אוניברסלים ככל שתרצה. 

 

לפני 10 שעות, Super_T כתב:

אם אכן מדובר על M22, זה קל - ממנו תוכל להתחבר לכל צינור שתרצה,

מציע לחבר מחבר M22 מפליז ולוודא שאתה שם 5-6 סיבובי טפלון לפני.

 

בהתאם לצינור שאליו תרצה להתחבר - תבחר את ה-M22 של:

https://www.obsessedgarage.com/search?type=product%2Carticle%2Cpage%2Ccollection&options[prefix]=last&q=M22*

 אבל כאן אני רואה שהגרניק של קרשר עם חיבור אחר ולא חיבור m22 ולא מצאתי בחנות שSuper_T שלח מתאם מתאים.

 

ותאמת שזה גרניק שקניתי בפזיזות מהום סנטר, הגרניק הקודם שהיה לי הפסיק לעבור וראיתי הingco בתצוגה עם מבצע שווה והוא היה נראה סבבה אז פשוט קניתי.. בלי לבדוק עליו כלום באינטרנט..🥴

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא את השירשור של סופרT על מתאמים ואביזרים. הוא הלך רחוק עם ציוד של OG. אני שידרגתי K4.80 בן למעלה מעשר שנים לסט אוניברסלי. אני עם המומלצים האחרים . 

סופרT עוד יגיע לקרנזל ו סט מלא של OG 😉

 

ככל שתתמסר לשיגרת טיפוח, כך הציוד שלך ישתפר. אבל האמת , אם אתה לא מחזיק ברכב יוקרה אז תהליך מלא ( כל הטקס) פעם בחודש ותחזוקה שבועית אפילו עם ONR (לי יש SUV שחור וקומפקטית לבן-שנהב ) נותנים פתרון מעולה.

 

  • אהבתי 2

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, אני בימים קצת עמוסים - אבל (כמו תמיד) אשמח לעזור -

אם מישהו יכול לסייע פה ולהעלות את המפרט של ה-INCO של אופק לכאן, אני אשמח לקרוא אותו ולתת המלצה מדוייקת יותר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המדריך של ה 120 - https://www.manualslib.com/manual/1247373/Ingco-Hpwr28001.html#product-HPWR28001

אני מניח שבכל הדגמים מחבר היציאה של המכונה זהה. 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 חייב לומר שזה לא המדריך הכי מדריך בהדרכה .. 😂

בכל מקרה הייתי מתחיל עם מחבר M22 ל-14 מ"מ 

הם שם רושמים לא פחות מ-13מ"מ אבל, אין לדעת מה הולך שם,

אם קונים שני מחברים - אחד M22 של 14מ"מ ואחד M22 של 15מ"מ - פשוטים, אין מה לדאוג, זה לא ייצא יקר מדי

אם זה מארה"ב - אז החיבור יהיה ל-3/8"

כמו פה:

https://www.obsessedgarage.com/products/mtm-m22-female-to-3-8-plug?_pos=14&_sid=c9e902f81&_ss=r

 

בארץ יש מלא מתאמים כאלה שהם פלסטיים והם מחזיקים לא רע בכלל.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את המדריך.
קודם כל, כל הכבוד.

אני מנסה להרכיב לעצמי סט שטיפה למתחילים.
קניתי K2 קומפקט.
חשבתי בתחילה לקנות סופיות ואקדח קצף (דרך אגב למה קצף זה כל כך טוב וחשוב?) ולהשתמש באקדח שמגיע עם הגרניק.
סופיות ראיתי את ההמצלה במדריך (MTM), אחלה ולא יקר מדי.
מתאם לא ממש הבנתי איזה מתאם אני צריך? אפשר לינק?

לגבי אקדח קצף פה כבר המחירים עולים... המותגים שהזכרת נמכרים ב80$+. עכשיו אין לי בעיה לשלם את המחיר הזה השאלה מה יש בהם שאקדח ב20-30$ לא עושה?
נראה כמו מיכל עם שסתום מה כבר מיוחד שם?

עכשיו נניח שמדובר במוצר שכדאי להשקיע בו אקדח קצף עולה 80$+ אקדח קצף+אקדח קצר של MTM עולים יחד 110$, כבר מעדיף לרכוש את שניהם.
אם אכן אני רוכש את שניהם איזה מתאם אני צריך לאקדח הקצר? אפשר לינק?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.7.2022 בשעה 00:04, zaf כתב:

תקרא את השירשור של סופרT על מתאמים ואביזרים. הוא הלך רחוק עם ציוד של OG. אני שידרגתי K4.80 בן למעלה מעשר שנים לסט אוניברסלי. אני עם המומלצים האחרים . 

סופרT עוד יגיע לקרנזל ו סט מלא של OG 😉

 

ככל שתתמסר לשיגרת טיפוח, כך הציוד שלך ישתפר. אבל האמת , אם אתה לא מחזיק ברכב יוקרה אז תהליך מלא ( כל הטקס) פעם בחודש ותחזוקה שבועית אפילו עם ONR (לי יש SUV שחור וקומפקטית לבן-שנהב ) נותנים פתרון מעולה.

 

קראתי עוד פעם את כל הקטע של ההתאמות ועכשיו יותר ברור לי מה הולך שם, וכן מדהים לראות את ההשקעה של Super_T בקטע הזה.. לא מתפשר על כלום!

לגבי הקטע של השטיפות אני נורא פדנט בקטע הזה.. ואני לא חושב שיש קשר לרכב יוקרה כל כך (אצלי מדובר בסיוויק 1.5T בצבע שחור). אני כל שבועיים שוטף את הרכב ומנקה את הפנים (רק לאחרונה אני עושה את הבפנים פעם בחודש כי האוטו בקושי נוסע..) ואף פעם לא יצא לעבוד בשיטת ONR, להבנתי זה לא כולל ג'אנטים בכלל, קשה לי עם זה חחחח.

לפני 22 שעות, ch2856 כתב:

ממה שקראתי, לכל דגמי K של קרשר חיבור M22 כך שכל מה שאתה צריך זה את המחבר הזה

זה מה שהיבואן המקומי מוכר בערכת צינור ואדקח

 

את המחבר הזה חיפשתי!! לא מצאתי אותו ושברתי תראש איך לעזעזל ההצינור הזה מתחבר למכונה של קארשר חחחח, תודה רבה

לפני 17 שעות, Super_T כתב:

חבר'ה, אני בימים קצת עמוסים - אבל (כמו תמיד) אשמח לעזור -

אם מישהו יכול לסייע פה ולהעלות את המפרט של ה-INCO של אופק לכאן, אני אשמח לקרוא אותו ולתת המלצה מדוייקת יותר.

לפני 14 שעות, zaf כתב:

זה המדריך של ה 120 - https://www.manualslib.com/manual/1247373/Ingco-Hpwr28001.html#product-HPWR28001

אני מניח שבכל הדגמים מחבר היציאה של המכונה זהה. 

חיפשתי את המדריך שלו ומצאתי אבל אין בו יותר מידי עברתי על כולו, ממש עשו טוב ששמו אותו בכלל, מה שzaf מצא שונה מהמכונה שלי ושם עוד יחסית לאצלי פינקו במידע.. מה שבטוח שהיציאת מים אצלי זה חיבור M22.

לפני 9 שעות, Super_T כתב:

 חייב לומר שזה לא המדריך הכי מדריך בהדרכה .. 😂

בכל מקרה הייתי מתחיל עם מחבר M22 ל-14 מ"מ 

הם שם רושמים לא פחות מ-13מ"מ אבל, אין לדעת מה הולך שם,

אם קונים שני מחברים - אחד M22 של 14מ"מ ואחד M22 של 15מ"מ - פשוטים, אין מה לדאוג, זה לא ייצא יקר מדי

אם זה מארה"ב - אז החיבור יהיה ל-3/8"

כמו פה:

https://www.obsessedgarage.com/products/mtm-m22-female-to-3-8-plug?_pos=14&_sid=c9e902f81&_ss=r

 

בארץ יש מלא מתאמים כאלה שהם פלסטיים והם מחזיקים לא רע בכלל.

כן.. המדריך על הפנים כשהייתי צריך להרכיב את הגרניק מהקופסא זה היה ממש ניסוי וטעייה, המדריך לא נתן לי כלום חוץ מציורים לא ברורים.

המחבר שch2856 צירף מאיביי עם M22 14 מ"מ יכול להתאים לי אולי, אם לא אני אנסה אחד אחר (15 מ"מ) הם באמת לא כאלה יקרים ובכל מקרה אני אצטרך אותו בשביל לחבר בין הצינור לחיבור 14 מ"מ M22 שיש במחבר לQD לאקדח המקוצר

עריכה אחרונה על ידי Ofek B
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@farkash7 דבר ראשון תתחדש .. וברוך הבא... :-)

 

עכשיו לתשובות:

לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

דרך אגב למה קצף זה כל כך טוב וחשוב?

הקצף "מרים" את הלכלוך הראשוני ועוזר לך לנקות את הרכב לאחר מכן, את לא חייב לעבוד עם אקדח קצף,

אופציית שני הדליים עם שטיפה ראשונית עם גרניק תעשה עבודה טובה אם תעבוד נכון, אבל קצף זה משובח ועוזר מאוד.

 

לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

מתאם לא ממש הבנתי איזה מתאם אני צריך? אפשר לינק?

ציינתי במדריך מתאם ש"מקצר" אקדח של קארשר ובעצם "מעביר" אותך לעולם של חיבורי 1/4" לסופיות השונות ואקדחי הקצף,

למשל - כזה

אני השתמשתי בגרסה שהיא כולה מפליז, אבל בשורה התחתונה, אם אתה עם K2 והלחצים שהוא מפיק, גם האופצייה ששירשרתי מספיקה לך. 😏

 

לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

אין לי בעיה לשלם את המחיר הזה השאלה מה יש בהם שאקדח ב20-30$ לא עושה?

 

לא מכיר אקדחי קצף זולים, לא מכיר את ההבדלים במחיר, אבל אקדח טוב ילווה אותך המון זמן,

אני למשל, ויתרתי על האקדח של MTM, לקחתי את ה-MJJC PRO ואני סופר מרוצה, 

MJJC נותנים פייט לא רגיל ל-MTM ברמת אקדחי הקצף, ומבחינת נוחות שימוש - הם טובים מהם בעיני, אז לא היה יותר מדי על מה לחשוב.

קח בחשבון שאקדח קצף טוב יגיע עם אביזרים - סוגי סופיות שונים עבור גרניקים שונים (הכוונה היא למתאם הפנימי עם החריר בגודל המתאים)

 

לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

אם אכן אני רוכש את שניהם איזה מתאם אני צריך לאקדח הקצר? אפשר לינק?

רק רגע,

פה יש שני דברים שאתה צריך להתחשב בהם:

1- החיבור של האקדח הקצר לצינור שמגיע מהגרניק

2- החיבור של אקדח הקצף לאקדח הקצר

 

נתחיל מ-2, כי זה קל יותר, אם אתה עובר לאקדח של MTM (או חליפי) אתה צריך שאקדח הקצף שלך יגיע עם מתאם 1/4" QD

 

לגבי האקדח הקצר וחיבורו לקארשר,

הייחסתי לזה בהודעה המקורית שלי, אתה תצטרך מתאם של קארשר (סביב 30 ש"ח) ואליו תחבר מחבר QD של 3/8" 

כל זה יתחבר לאקדח הקצר שלך בחלקו התחתון..

כדי להקל על העניין תזכור: הזנת המים תגיע מהצינור אל חיבור 3/8" האקדח הקצר שלך יוציא מים ממנו והאלה בחיבורי 1/4" QD

 

בתאריך 1.10.2021 בשעה 16:08, Super_T כתב:

איך מחברים אקדח קצר לצינור של קארשר? טוב ששאלתם,

אז ראשית, צריכים מתאם מאותו חיבור מוזר וחצי מרובע שיש לקארשר (שאותו העליתי קודם בתמונת הצינור) כדי שנועל לעבור לחיבור צינור שמתאים לאקדח: 3/8" 

אז הולכים וקונים מתאם של קארשר בחנות הקרובה לביתכם או ב-eBay או איפה שבא לכם:

IMG_5770.thumb.JPG.2a56f9e559a4fbd8102afbefff1a8567.JPG 0U9A9219_1600x.thumb.jpg.0279531338b5952c3c00e0a0749a0c7d.jpg

 

צד אחד יאפשר חיבור של הצינור המקורי, הצד השני הוא מסוג M22 הנפוץ (ראו ערך "יציאת מים מתכתית לצינור הלחץ בגרניקים יקרים/תעשייתיים") בגודל 14 מ"מ (יש גם 15 מ"מ, תלוי בחברה)

אליו נחבר מתאם (Coupler) עם חיבור 14 מ"מ M22 בצד אחד ו-QD בגודל 3/8" בצד השני, לדוגמה:

Q4A9672_a4fe58d6-0cd8-4bcb-bcbc-e88febf24bfd_1600x.thumb.jpg.fc171bae81214d4c494b429460302b84.jpg

 

(לא לשכוח כמה סיבובי טפלון על ההברגה)

 

עכשיו אנחנו יכולים להמשיך לעבוד עם הצינור הרגיל שלנו, ועם אקדח קצר באופן נוח יותר.

0U9A4327_1600xNEW.thumb.jpg.27b58a1f3e5112e87ca8f4c69622bae9.jpg

 

 

בהצלחה!

 

דרך אגב,

אני מתכנן להגיע למפגש 20 שנה של הפורום ברעננה בסוף החודש,

מי מכם שיגיע, מוזמן למצוא אותי ואשמח לשבת אתכם ולהסביר הכל,

אם תרצו שנקבע מראש ואביא איתי אקדח קצר וסופיות וכאלה - תרגישו חופשי לשלוח לי הודעה לפני ואני אביא איתי כמה אביזרים ואסביר מה שתרצו.

😎

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...