Jump to content

dorgr

  • הודעות

    24
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dorgr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. ה5008 ביד 2 ממה שראיתי היום, 2019 נע בן 135-170 אלף. הקודיאק נע בן 158-185. בדגמים המקבילים.
  2. השורה השלישית והבאג' הרבה יותר מוצלח בקודיאק. החיסרון שלו שהוא יקר יותר. אם אתה לא צריך את השורה השלישית אז כן הייתי שוקל את האוטלנדר. ה5008 ירד מהפרק בגלל ניסיון לא טוב עם פיגו' וגם השמירת ערך שלו פחות מוצלחת מהקודיאק.
  3. לא הייתי מתקרב לפיגו בשנתונים האלה. רק צרות היה לי אתם
  4. הסתכלתי על ה LONG RANG 44,190 דולר שזה בערך 143 אלף שקל תוסיף 10% שזה 156 אלף. לעומת 230 בארץ 73 אלף הפרש (טעות שלי לא 100 אלף) ואם אני לא טועה לטסלה אין בארץ נציגות עם סוכנים וכו'...
  5. dorgr

    איוניק 5

    אני חושב שהיתרון של הטסלה זה הטווח והעוצמה של המנוע. היתרון של האיוניק 5 זה האבזור.
  6. תראה הלכתי למוסך ברעננה שאלתי שם כמה חבר'ה שעבדו אם כדאי לקנות קודיאק מודל 2018 ואם יהיה לי בעיות עם הגיר. כולם אמרו לי לא לקנות לפני 2019. עכשיו יכול להיות שהם עירבבו אותי אבל האינטרס שלהם לשקר לא גבוהה. מצמדים הם אמרו שאני אצטרך להחליף אם זה תוך שלוש עד חמש שנים תלוי בקילומטרז שאני נוסע.
  7. לא מומלץ 2018. רק ב 2019 הם סידרו את הבעיות עם הגיר.
  8. ההשוואות באתרים זו נקודת התחלה. בסוף אתה צריך להיכנס לרכבים ולראות מה הכי מתאים לך. אני לא חושב שצריך לחשוד במבקרים הם כנראה באמת מעדיפים את הפיג'ו, מה שכן זה לא אומר בהכרח שאתה תעדיף אותו. בסוף יש לא מעט חלקים שהם העדפה אישית וזה משפיע על התוצאה הסופית. קח בחשבון שלרוב הם לא מתיחסים להחזקה השוטפת של האוטו.
  9. לקסוס rxl שבעה מקומות מתחיל מ 479 אלף. זה כמעט 150 אלף תוספת.
  10. דצמבר, מי שלא נכנס להזמנה של דצמבר הבנתי שהבאה זה מרץ לקחתי סטייל דיזל 150 כ"ס. יצא 234 לפני הנחה, הנחות יהיו להם רק באזור דצמבר ואז אדע מה המחיר הסופי.
  11. גם אני התלבטתי איזה לקחת. בסוף החלטתי להזמין את הגרסה של הדיזל, הבנתי שאין בעיות מיוחדות עם הגיר. צריכת הדלק עדיפה בקודיאק וגם אני חושב שהאבזור עדיף. וכמובן תא המטען שהיה עדיף שיחק לטובתו.
×
×
  • תוכן חדש...