Jump to content

oferman

  • פרסום הודעות

    181
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות oferman

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. קניית הרכב אינה עומדת על הפרק
  2. תודה לכולם הליסינג משולם במלואו ע"י המעסיק ואני משלם רק את שווי המס. בחישוב כלכלי בהתחשב בנסועה השנתית לא שווה לעזוב את הליסינג
  3. שלום רב, בחודש הקרוב מסיים 3 שנים ליסינג עם סיטרואן פיקאסו 1.6 ליטר אופי השימוש הוא בעיקר נסיעות הלוך חזור לעבודה ובסופ"ש מעט עם הילדים (4 ילדים, גדול 12 הקטן 8) ממוצע 35 אלף ק"מ בשנה הציעו לי את החלופות הבאות: 1. סיטרואן פיקאסו 1.2 ליטר - יש לי בעיה עם הרכב מכיוון שלאחר 3 שנים עם רכב דומה הייתי רוצה לשנות וכן המנוע 1.2 3 צילנדרים (היה לי רכב חלופי כזה) לא לטעמי 2. רנו גראנד סניק 1.3 בנזין 3. מיצובישי אאוטלנדר לא בוודאות ועדיין מנסים למצוא: 4. פי'גו 5008 1.2 (אותו מנוע כמו בסיטרואן שאני לא אוהב) 5. סקודה קודיאק הפרמטרים העיקריים שחשובים לי הם: מקום בשורה 2 ו-3, מזגן, זריזות הרכב והנאה בנהיגה, בטיחות אשמח לשמוע מה דעתכם תודה
  4. הכלב בשורה 2 עם הילדים והעגלה מאחור?
  5. תלוי לאיזה מטרה אצלי הוא משמש כרכב שני כשהרכב הראשי גדול יותר ומאפשר להסיע 6 נוסעים במרווח גדול יותר בסגמנט שלו (רכבי 7 מקומות קטנים) הוא בהחלט טוב, נוח, אמין ואף מרווח יותר מהמתחרים
  6. קיבלתי את הרכב הזה מהעבודה עם מנוע בנזין לפני שנתיים לערך. עד כה עבר קרוב ל-70,000 ללא שום בעיות. סה"כ אוטו טוב רק חבל שהמזגן לא יותר חזק
  7. חשבת על סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו? הדגם האחרון אמין יחסית ולדעתי עונה על כל הבקשות: גבוהה יחסית, נוח, מרווח, חסכוני בדלק ויחסית אמין ניתן למצוא במחיר של 80,000 דגמים מ-2016
  8. באופן אישי אני מעדיף את הרכבים היותר גדולים כדוגמאת טיוטה סיינה, קאיה קרניבל וקרייזלר גרנד וויאגר שבהם בשורה ה-3 בני נוער מסוגלים לשבת בנוחות לאורך זמן וגם נשאר קצת תא מטען. בכל מקרה בקטגוריה 5+2, ממליץ לך לשים דגש גדול מאוד על אופן הכניסה לשורה ה-3, בייחוד שאני מניח שהתינוק יהיה בשורה ה-2 עם כסא בטיחות
  9. אני דווקא לא הייתי פוסל כל כך מהר. בסיכומו של דבר מדובר על רכב בן 5 עם סה"כ 30 אלף ק"מ. נכון, אומנם לא עשה את הטיפולים בדיוק בזמן אך בסופו של דבר האכב כמעט ולא נסע. הייתי לוקח לבדיקה ומחליט בהתאם
  10. מכון אלדר באזור התעשייה הישן. אמין ומומלץ
  11. oferman

    קיה קרניבל 2010

    כבעלים של עד לפני חודשיים של פורד מונדיאו טיטניום אקובוסט למשך כמעט 6 שנים ו-110,000 ק"מ ובמקביל קיה קרניבל בנזין 2009 במהלך ה-5 השנים האחרונות יכול להעיד את הדברים הבאים: פורד: 1. לא נתקלתי בשום בעיה בפורד במהלך כל התקופה למעט טיפולים שוטפים 2. המנוע חזק וכיפי וסוחב טוב 3. גיר 6 הילוכים 4. יחסית מפנקת מבפנים קיה: 1. ספרטנית במידת מה. 2. מזגן חזק מאוד (2 יח' נפרדות קדמית ואחורית) עם יציאה לכל מושב 3. גיר 4 הילוכים ומנוע משמעותית יותר חלש אם אני הייתי היום בדילמה שלך ללא ספק הייתי הולך על פורד
  12. הרכב הגיע עם חיישני חנייה מקוריים אחורים ואני מחפש להוסיף חישנים קדמיים שיתחברו למערכת הקיימת של הרכב. אשמח להמלצות, איפה ומה כדאי לקנות? תודה
  13. oferman

    מונדאו 2012

    כפי שציינו קודם 120 אלף ק"מ קצת הרבה אבל לא נורא. טיפול 120 אלף קצת יקר יותר מהרגיל בגלל ההחלפה של שמן הגיר. לפני הכל בשלב ראשון הייתי מבקש לראות היסטורית טיפולים של הרכב, זה יתן לך תמונת מצב קצת יותר טובה לגבי הרכב, האם נכנס רק לטיפולים שוטפים או שהיו בעיות כרוניות או תקלות קשות כלשהן. בשלב שני ממליץ לקחת למכון בדיקה או פחח שאתה סומך עליו שיבדוק שלא עבר תאונה + בדיקה במוסך פורד שיבצעו דיאגנוסטיקה לרכב והצעת מחיר ליישור קו במידה והכל מתאים לך קנה את הרכב, סה"כ אחלה רכב שאפשר לקבל במחיר מצוין
  14. לא מכיר את הרכב באופן אישי, אבל מס' מכרים שמחזיקים ברכב נהנים ממנו ומהאמינות שלו על אחת כמה וכמה ביחס ליפניות/קוריאניות מקבילות. הרכב מצא חן בעיניך? קח לבדיקה ותאשש את מצבו. שילמת קצת יותר, לא נורא, זה מתבטא בקטנה בתקופה של 3 שנים שאתה מתכנן להחזיק ברכב. ובכלל המחירון מתיחס לרכב ממוצע. מצאת אקזמפלר מעל הממוצע אז שווה לשם מעט יותר
  15. גם אני שמעתי ברשת על בעיות מנוע אך מעולם לא נתקלתי באמת במישהו שכזה. אני כמובן לא שולל את זה, אך ממש לא נראה לי שזה משהו סדרתי. בפועל עד ממש לאחרונה הייתה בבעלותי מונדיאו טיטניום טורבו כ-6 שנים ו-110,000 ק"מ שבהן לא חוויתי שום בעיה ולו הקטנה ביותר. כמובן שלכל אורך התקופה הרכב נשמר וטופל היטב.
×
×
  • Create New...