Jump to content

פצפצ

  • פרסום הודעות

    127
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות פצפצ

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. היי, קניתי את החומר "קרבונה" לניקוי ריפודים של יעקבי, קרצפתי עד שהיה קצף ולאחר מכן ניגבתי עם מגבת יבשה עד שנעלם הקצף. הבעיה שעכשיו נשאר כתם בצורה של איזור הקירצוף כאילו לא כל החומר הלבן נעלם לגמרי והתייבש ככה על הבד. יש לכם רעיונות איך להעלים את זה ומה לעשות להבא?
  2. למי שתוהה, לא פרסמתי את שם העסק בגלל שהשאלה שלי הייתה התייעצות משפטית ולכן גם פרסמתי אותה פה, ולא כפוסט בעניין חוות דעת על בית עסק... אולי אפרסם גם שם בפוסט שכבר יש על העסק הזה נראה לי שהמודגש אומר הכל לא? אני לא זה שביקש הסרה תמורת זיכוי, אני ביקשתי פתרון. הם אלה שהציעו לי לבוא, להסיר את החלונות ולקבל החזר כספי מלא נכון, זה כנראה נבלע בין הסיורים שעשו לי בכל מחלקות הסדנא, זה שהבטיחו לי ש"אוי ואבוי לנו אם תהיה עבודה פחות ממושלמת ותצא לא מרוצה, אין מצב כזה בחיים" וזה שבעלי מכוניות שעולות מיליונים עומדים להם עם פנס מתחת לאוטו לראות את המתיחה של הציפויים. אז כנראה שוכנעתי
  3. הם עבדו בזה שלא אנסה לתבוע אותם בבית משפט מחשש שאפסיד, אבל הם לא יכולים למנוע ממני לכתוב את העובדות עליהם בעמודים העסקיים שלהם.
  4. תודה לכולם, כנראה שאוותר למרות שזה מקומם לשלם סכום כזה ולקבל עבודה פחות ממושלמת(ואחרי שהובטחה לי עבודה לא פחות ממושלמת). אין לי כח למלחמות מיותרות
  5. מנהל המקום שהוא גם הבעלים הוא זה שהציע לי הסרת החלונות והחזר כספי מלא, ואז המציא את הסיפור של לקזז 700₪ שרירותית, הוא גם זה שעשה את החלונות הכהים והוא סילק אותי משם וכמעט בשלב מסוים שינה את דעתו ורצה לבטל את הצ'ק של ההחזר המקוזז...לא חושב שיש מה לדבר איתו בדרכי נועם למען האמת.
  6. 700 ש"ח זה לא מעט כסף, זה שווה ערך ליומיים עבודה לצורך העניין. לגבי ביטול עסקה-יש אחריות ל10 שנים על החלונות ובאתי במסגרת האחריות לבקש פתרון. הוא זה שאמר שהוא לא יכול להציע לי משהו טוב יותר ולכן מציע להחזיר לי החזר כספי מלא בתמורה להסרת החלונות. קשה לי לקרוא לזה מסע צלב כי בסופו של דבר גם אם אחליט לא לדרוש את הכסף אני חושב שזו צריכה להיות זכותי הלגיטימית בתור לקוח לא מרוצה לכתוב את דעתי בגוגל או בפייסבוק כמו שכל לקוח לא מרוצה אחר היה עושה. ממתי תובעים על הוצאת דיבה מישהו שנתן כוכב אחד בREVIEW בגלל שירות לא טוב? מה זאת ההפחדה הזאת של נתבע אותך אם תכתוב עלינו משהו? קשה לי לסבול א
  7. כלומר אם אפשט לי את העניין, כשהוא הציע להחזיר לי את כל הכסף זה מקובל משפטית להחזיר לי רק את הסכום שהם גבו כביכול על עשיית החלונות שלהם ולא על הסכום שהם לקחו להוריד את החלונות הקודמים? (למרות שלא נאמר לי דבר כזה בשום מצב לפני הרגע בו באתי לבקש את הכסף. גם אין להם שום מחירון בו זה כתוב. הם מציעים מחיר בעל פה) בנןסף אני מנסה להבין מה לגבי כתיבת ביקורת עליהם. הייתי רוצה למשל לכתוב ביקורת בה אני מספר את פרטי המקרה. כולל זה שבסופו של דבר החזירו לי רק חלק מהכסף ושגם אם מותר להם לעשות את זה ההתנהגות מאכזבת כי הם לא יידעו אותי על כך מראש. אני מנסה להבין אם דבר כזה נחשב דיבה...
  8. לא אפרסם כעת את פרטי העסק אלא אם מטעם הפורום יבקשו זאת. הסיפור הוא כזה: הגעתי בתחילת ספטמבר לבית עסק מוביל ונחשב עם ביקורות טובות רבות(גם פה בפורום) על מנת לעשות ציפוי חלונות שקוף מונע חום בחלונות הקדמיים ועל מנת להסיר ולעשות כיסוי חלונות איכותי יותר בחלונות מושחרים מאחורה שהעבודה הקודמת של בית עסק אחר בהם הייתה לא לטעמי. הסיבה שביקשתי לעשות מחדש גם את החלונות מאחורה היא כי בעבודה הקודמת היו בועות וקילופים רבים ופה הובטח לי(וזה הובטח גם בטלפון והוקלט) שהעבודה כולה תהיה ברמת מפעל, בלי קילוף אחד ובועה אחת. ממש כאילו האוטו יצא מהמפעל. שאין מצב שלא אהיה מרוצה. כמו כן הובטח לי שלא יהיו שינוי
  9. היי, ראיתי שהדיעות חלוקות בין מגבת מיקרופייבר לג'ילדה. מה דעתכם? אם יש לי ג'ילדה איכותית יש עדיין חשש לשרוט את הרכב? אני שואל כי יש לי מגבת מיקרופייבר שלא ייבשה את האוטו יותר מדי ובשלב מסוים התמלאה לגמרי כך שלא היה ניתן לספוג עוד אבל מצד שני לא התמלאה מספיק כדי לסחוט אותה. וכך נשארו סימנים מהשטיפה. אני אמור בכלל לצפות שמגבת אחת תספיק לכל הרכב?
  10. Jabra drive עובדת סבבה לגמרי, איכות קול סבירה פלוס, יש לי אותה כמה חודשים ועוד לא הייתי צריך לטעון אותה אפילו פעם אחת למרות שבעיקרון אמורה להחזיק חודש בלי טעינה
  11. https://www.switch-barosh.com/ היי, מישהו עשה שם את אחד הקורסים או הסדנאות(בדגש על הקורס המלא או סדנת "מאפס למאה") ויכול לחוות דיעה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...