Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הדרכה מצולם ומתעדכן - כיצד תשדרגו את הגרניק שלכם?


פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, outnex כתב:

אפשר קישורים?

לצערי הכל בהזמנה אישית מהספק, לכן יקח לי קצת יותר זמן למצוא ולהעלות פה פוטס מפורט עם קישורים מאלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 375
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בקיצור גרמתם לי להוציא כסף היום.

קניתי lavor vertigo 28 pro אחרי שהאחרונה שלי מתה לאחר 5 שנים של שימוש אינטנסיבי.

מגיע עם צינור M22 מחובר לאקדח באורך הגלות,ורציתי אחד קצר יותר.

רכשתי MTM SGS28 עם מתאמים + דיזות 3.0 גם של MTM.

ומקציף MJJC פרו עם חיבור QC.

הSGS28 רכשתי מאמזון 64 דולר עם משלוח חינם,המחברים והדיזות רכשתי מאתר שנקרא  Painthose.com ,משלוח עם פדקס עולה 31 דולר,המשלוחים של OG יקרים מאוד לכן לא ראיתי הצדקה לרכוש משם,שילמתי עם פייפאל,מה כבר יכול להיות,אעדכן.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מעולה, 
ה-SGS28 מעולה, אל תשכח לטפלן לפני חיבור הסופיות (7-8 ליפופים ויאללה לדרך)
תתחדש!
אם השרשור עזר במשהו - עשיתי את שלי ואני מרוצה מאוד ומקווה שעוד חברי פורום יהנו מהמידע 😏🙏

 

  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן מההודעה הקודמת..
אחרי הגשמים וההמתנה - רק היום יצא לי לבדוק את הסופית המוגנת החדשה של MTM שהזמנתי מ-OG.

עובדת כצפוי - מצויין,
המניפה נשארת, הלחץ מצויין ויש הגנה משטויות.
(נתונים: חריר 3.0 עם מניפת מים של 40 מעלות, חיבור QD 1/4)

 

מצרף שוב סרטון הדגמה קצר, גם הפעם העליתי ל-YouTube כי לא ברור לי מהן המגבלות של המנוע כאן בפורום 😏

 

על הדרך, חיברתי את מתאם הQD בגודל 1/4" של MTM שקניתי, לאקדח הקצף הישן של MJJC שלי (עברתי ל-Pro לא מזמן כעיקרי)
אני משתמש בו כדי לנקות את הגלגלים עם P&S Brake Buster - עושה אחלה עבודה.

בנוסף, למי שמחפש מברשת מעולה לצמיגים - TUF SHINE שבתמונה תסגור לכם את הנושא לשנים קדימה, קיימת באמאזון.

 

 

unnamed.jpg

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהיה לי את הרכב הקודם לא הייתי גולש בפורום דיטיילינג, ולמרות זאת הייתי שוטף לפחות פעם בשבוע. בלי שום גרניק. בלי מקור מים. בלי 200 חומרים.  הייתי יורד לאוטו עם דלי סבון, דלי מים, ובקבוקי מים (להרטיב את האוטו לפני, ולהוריד את הסבון).

אני זוכר כמה פעמים ששטפתי את האוטו אחרי משמרת לילה, כשלא ישנתי מעל יום, רק כדי שאלך לישון בידיעה שהאוטו שלי נקי.

 

היום אני עם גרניק, ג'ריקנים, 3 גלונים שונים של שמפו, כל חומר ניקוי אפשרי לכל חלק ברכב. אבל בלי זמן פנוי.

 

וכל פעם שאני נכנס לפוסט הזה אני מתפתה לא להיכנס בטעות לקישורים או לגגל mjjc ושלל השמות שזרקת פה, כי אני יודע שלא אעמוד בפיתוי ואזמין הכל (ואיזה עולם רחב יש בתחום הזה!). כל הכבוד שאתה תורם מהידע ומהניסיון שלך עם המוצרים שאתה משתמש בהם. התמונות שמעלים פה מאוד מרשימות.  אני מקווה שאחרי הלימודים יהיה לי זמן לחזור לתחביב הזה עם ציוד יותר נורמלי, בתקווה שהפוסט הזה ימשיך לחיות עד אז :) 

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שתמיד יהיו אנשים שישמחו לנהוג ברכב מצוחצח,

מטרת הפוסט להפוך לשרשור שבו ירוכזו כל הכלים והדרכים לשטוף טוב יותר (ובטוח יותר) את הרכב שלנו,

תודה על הפירגון, אני עונה פה וכותב פה בכייף 😁

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצויין! אשמח להוסיף פה מניסיון שלי עם האקדח של ה100 דולר של MTM שמחובר לקרנזל

אחד הדברים הכי חשובים בעיני זה קודם כל לקנות סט של גומיות

הגומיות שבתוך החיבורים המהירים נהרסים יחסית מהר

דבר שני תמיד לדאוג לציוד (לפרק, להחליף טפלון וכו')

זה יגרום לציוד שלכם לתפקד הרבה יותר טוב לאורך הזמן

:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם, במה הקרנזל עולה על הקרשר או ה נילפיסק שעולות חצי ( עם נתונים דומיםר של לחץ וספיקה) . 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשאבה של קראנזל בנויה מחומרים אחרים, לא מפלסטיק כמו במקרה של קארשר ודומיו,

לקראנזל יש קיט תחזוקה מסודר ובגדול זו מכונה שלא תמות אם תתוחזק נכון, בטח בשטיפה מכוניות של אינדיבידואלים כמונו גם אם זה כל שבוע;

מעבר לזה, 

שמירת הלחץ בפועל (בהשוואה ל-Specs) קרובה מאוד, בקארשר זה קורה רק בדגמים התעשייתיים, שגם הם, עם משאבות שאינן פלסטיות.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.12.2021 בשעה 11:47, zaf כתב:

שאלת תם, במה הקרנזל עולה על הקרשר או ה נילפיסק שעולות חצי ( עם נתונים דומיםר של לחץ וספיקה) . 

ההוא שמעלי ענה לך הרבה יותר טוב ממני🤣

אבל גרינר מצויין 

עברתי אליו מקראשר והוא פשוט מטורף כמה שהוא נוח ומקצועי יותר

כמובן שהתשלום בהתאם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה דגם של קרנזל? איזה דגם החליף?

מעניין לקרוא גם את זה   https://pressurewasherreviewer.co.uk/kranzle-vs-karcher-pressure-washer/

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, zaf כתב:

איזה דגם של קרנזל? איזה דגם החליף?

מעניין לקרוא גם את זה   https://pressurewasherreviewer.co.uk/kranzle-vs-karcher-pressure-washer/

 

זה מסכם הכל במאמר ששלחת ומתכתב היטב עם מה שרשמתי:
over time the Kranzle maybe the better investment depending on usage

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בתחילת הקורונה רכשתי קיט K2 ומאז, אין לי יותר סבלנות ללכת לשטיפה ידנית. שוטף בממוצע פעם בשבועים בקיץ ופעם בחודש בחורף. 

 

ה- K2 חביב אבל בהחלט שמתקשה לעשות את העבודה בכל הקשור להסרת לכלוך קצת קשה (חרקים וכו'), הצינור לחץ קצר מידי ובקיצור, הגיע הזמן לחדש. 

ברשימה יש כרגע את K4-K7 או NILFISK דגם 140 או PREMIUM 180. ללכת כבר על דגמי הקצה או שדגמי K4/140 יספקו אותי מבחינת הלחץ? אם אני עובר ל-NILFISK איזה מתאם צריך עבור מיכל הקצף והאם צריך לרכוש חדש (משתמש ב- MJJC הרגיל) או שאפשר רק מתאם? למרות שכנראה כבר עדיף MJJC PRO חדש כי הרגיל מעצבן שהוא לא עומד. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את NILFISK, נראה שהם בעיקר בעולם התעשייתי,

מה שראיתי באתר שלהם לשימוש ביתי הוא חלש יחסית לקארשרים, בטח לעומת K5 או K7

אני לא מודע למחירים כך שאולי יש להם יתרון..

 

מבחינת קארשר, K5 הוא מעל לראש, K4 יהיה אחלה, K7 זה פינוק.

140 באר זה מצויין, לא צריך מעבר לשטיפה בבית של הרכב.

 

מבחינת המעבר ל-NILFISK, תאמר לי אילו מחברים יש שם - אני אדאג להסביר לך כמיטב יכולתי מה לקנות.

 

  • אהבתי 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נגמר החורף. מה עם עוד קצת סרטונים, תמונות, מידע?

משעמום התחלתי לפשפש באינטרנט לראות איך אפשר לשדרג את הוורקס המזדקנת (אין מקור גישה למים/חשמל לגרניק נורמלי). מצאתי מוכרים באמאזון שמפרסמים כל מיני סוגים של מיכלי הקצפה בנפח ליטר, ובביקורות קונים מציינים שזה מתאים למכשיר שאצלי וממש עושה פלאים. מקווה שיהיו תוצאות טובות. 

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...