Jump to content

subi89

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשל"צ
  • איזה רכב יש לך?
    B3 Hatchback

הנקודות של subi89

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האתר ש- newtools מפנים אליו לא נראה כזה אמין לפי חוות דעת שמצאתי. חסרים גם פרטי התקשרות סבירים כמו טלפון, מייל, כתובת פיזית.
  2. למרות שהנוקו'ז מגיעים עם נרתיק נחמד, נוקו מציעים גם קופסה קשיחה, למשל זו שמיועדת ל- 20/40 (ולמרות שלא רשום, יתכן שגם ל- 50 החדש יותר): NOCO - Boost Sport & Boost Plus Protective Case - GBC013 באתר שלהם היא נמכרת ב- $15 בעוד שבזאפ ראיתי אותה במחיר מופקע של 230 ש"ח. זו הקופסה שתואמת ל- GB 70: NOCO - Boost Sport & Boost Plus Protective Case - GBC014 הקופסה כמובן מגדילה את מימדי חלל האחסון הנדרש (תא כפפות למשל).
  3. Buki תודה על הסקירה המתמשכת. אני שוקל לקנות בוסטר והתרשמתי מה- NOCO באתרים בחו"ל עוד לפני שראיתי את השרשור המצוין הזה שמחזק מאד את ההחלטה. מחשבות לגבי אחסון: ברוב הרכבים היום פתיחת תא המטען היא חשמלית ולכן כבר שנים שאני מאחסן את כבלי ההתנעה מתחת למושב בתא הנוסעים. כעת עלתה בי מחדש התהייה האם נכון גם לגבי הבוסטר, היות שבהרבה רכבים ישנה יציאת-אוויר מתחת למושבים הקדמיים וסוללות לא אוהבות תנודות טמפרטורה מהירות (לדוגמה סוללה חמה ברכב סגור ועכשיו מפעילים מזגן גם לרגליים לטובת הנוסעים מאחורה, או חימום לרגליים בחורף לאחר לילה קר). לכן אני חושב שעדיף לאחסן את הבוסטר בתא הכפפפות (לבדוק מידות לפני הקניה) או בתא מתחת למושב למי שיש אבל לא מול יציאת-אוויר. אשמח לשמוע דעות/מחשבות בעניין. עוד אפשרות לאחסון ברכבים שיש בהם מושבים אחוריים מתקפלים, ניתן לעגן את הבוסטר בתא המטען אל גב אחד המושבים.
  4. עוד הקפצה .... אסף ואיתמר תודה רבה! גם אני עכשיו נתקלתי בבעיה דומה וזה ממש עזר. ארחיב טיפה לטובת אנשים נוספים: אצלי הבעיה היתה שהמיטה התחילה לעלות מעצמה.... הולכים לישון בשכיבה וקמים בישיבה זה החמיר תוך כמה ימים עד שהיא קפצה מיד לאחר שמשכיבים אותה. המנגנון נקרא קפיץ גז - Gas Spring - של חברת באנסבך bansbach בן 15 שנה (שאפו!). לאחר שקראתי כאן התקשרתי גם ל-רם פיתוח הנציג הרשמי שלהם בארץ והם עזרו ברצון רב ובאדיבות. מה שהבחור שם אמר הוא קודם לשחרר את האום שאיתמר צילם למעלה, אח״כ לסובב את המוט שיוצא מתוך הצילינדר - ממש טיפה נגד כיוון השעון. המוט בעצם צריך להסתובב יחסית לצילינדר ולכן לא צריך לשחרר את המנגנון מהמיטה (כמו שחשבתי בטעות), רק לשחרר את האום. אפשר לשחק ולסובב קצת לפה וקצת לשם עד לקבלת הקושי ומהירות העליה הרצויים. אם מסובבים יותר נגד כיוון השעון הקפיץ מתקשה כך שלא ניתן להזיז את המשענת גם בלחיצה על הלחצן. דבר חשוב שאמר הבחור מרם פיתוח: המוט חלק כמובן אך יש לאחוז בו ממש בעדינות כי כל עיוות קטן יהרוס את המנגנון. בשום פנים לא עם פלייר. השתמשתי בכפפת גומי רב פעמית כדי לשפר אחיזה. לאחר מכן כאמור יש לחזק את האום אבל בלי להגיע למצב שהמוט מסתובב תוך-כדי החיזוק....
×
×
  • תוכן חדש...