Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הדרכה מצולם ומתעדכן - כיצד תשדרגו את הגרניק שלכם?


פוסטים מומלצים

בתאריך 1.10.2021 בשעה 16:08, Super_T כתב:

 

לא חייבים אקדחים של MTM, יש אחלה דילים באמאזון של אקדחים מהסוג הזה שישפרו את חייכם בצורה משמעותית,

בסופו של יום המטרה פה היא לקבל פחות רתע בזמן העבודה, ידיות ארגונומיות יותר, הדק קל יותר ללחיצה וקלות עבודה בכללי.

 

אפשר לקבל המלצות ?

@Super_T

 

איך זה?

https://www.amazon.com/Pressure-Washer-Trigger-5000psi-Easy/dp/B00RHXBKSE/ref=sr_1_3?crid=3EACDCFVGT8EF&keywords=MTM+WASH+GUN&qid=1660159093&sprefix=mtm+wash+gun%2Caps%2C200&sr=8-3

עריכה אחרונה על ידי Transporter
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 375
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סקירה קצרה על קרנזל 1050 P


קרנזל 1050 P הוא הדגם "הנייד" של סדרת 1050 שהיא הסדרה הביתית והבסיסית של קרנזל. דגם P הוא הדגם הנייד, ללא גלגלים ללא כלום, פשוט הגוף עצמו עם עטיפה. מדוע "נייד"? כי עם משקל של 20 קילו זה נייד באופן יחסי, אצלי המרחק מהמחסן לרכב או לדק והמרפסת שאני שוטף פעם או פעמיים בשנה הוא לא יותר מ-10 מטר אז זה לא מפריע לי. 

 

image.thumb.jpeg.41c955ffc079db1a70d109a23b7f429e.jpeg

 

כמובן שזה מוצא ביטוי במחיר, הדגם זול יותר מהאחים הגדולים שלו עם גלגלים. המכשיר היה במבצע, 2000 שקל במקום  3000 שקל, במחיר המקורי לא הייתי רוכש אבל סתם נתקלתי במבצע ואתם יודעים איך זה. את ה- K2 שלי כבר מזמן רציתי להחליף אבל לא היה לי זמן להתעסק עם זה, הוא בהחלט מספיק לשטיפת רכב אבל זה שהוא נופל כל הזמן, הצינור הקצר, החיבור לאקדח קצף שתמיד לא היה לי נוח (בגלל המקציף עצמו) הופכים אותו למכשיר טוב למי שרוצה לחסוך אבל יש לזה מחיר. פינוק? ברור :-)

 

image.thumb.jpeg.938f20ac905e991a04e30af98f095078.jpeg

 

המכשיר עצמו מוצק וללא ספק מרגיש איכותי מאוד וכיף להסתכל על משאבת הפליז החשופה, גם אם כנראה שבעוד חצי שנה היא כבר לא תהיה כזו בוהקת ותתחמצן חיצונית. המכשיר מגיע עם אקדח בסיסי עם חיבור M22 לצינור וחיבור מהיר של קרנזל (נראה D10 בכל שאר הסדרות הבכירות של המותג עושים שימוש בחיבור D12). בנוסף ישנה זרבובית 40 מעלות וצינור לחץ באורך 8 מטר עם חיבורי M22. האקדח בסך הכל לא רע והחיבור המהיר פשוט ונוח (משוך- הכנס). הכניסה למשאבה היא סטנדרטית לצינור גינה (מתאם עם מסנן מגיע בערכה) ולצינור לחץ חיבור M22 זכר. החלפתי את החיבורים לצינור לחץ ולאקדח למחברים מהירים, הרבה יותר נוח ושווה כל שקל (וזה מעט שקלים). 

 

 

 

מפרט טכני: לחץ עבודה 130 באר וספיקה של 450 ליטר/שעה. על הנייר זה לא משהו מיוחד אך צריך לזכור שמרבית היצרנים מפרסמים לחץ מרבי (160 באר במקרה הזה) ולא לחץ עבודה שהוא נמוך יותר. 

 

image.thumb.jpeg.0b3936ca1e6da253ebe45fa5e95a72ef.jpeg


מה פחות טוב? 

לא יודע אם זה משהו תקול במכשיר שלי או שזה משהו הקשור לכך שזה מכשיר חדש וזה יעבור, אך בהפעלה הראשונה אם עוזבים את האקדח נשמעת חריקה צורמת במיוחד, אם מפעילים את האקדח היא מפסיקה ולאחר עשר שניות בערך היא כבר לא חוזרת יותר. עוד לא יצא לי לדבר על זה עם היבואן המקומי, אבל כבר יצא לי לדבר איתם והם זמינים ומסייעים. 

 

הצינור הוא לא צינור לחץ תעשייתי/מקצועי, הוא אמנם לא זול ודי עבה אבל כן, הוא יוחלף, עניין של נוחות. 

 

השתמשתי במכשיר רק פעם וחצי אז קחו את זה בחשבון. 

 

חווית שימוש? מכונת שטיפה, אתם יודעים, לא חשוב שהוא טוב יותר בפועל מכל מכשיר עם נתונים דומים. היתרון הוא אולי בעמידות גבוהה לאורך זמן בזכות המשאבה ואולי גם היכולת לתחזק עצמאית שכן היצרן מספק את כל החלקים ואת כל הספרות - כמובן שאפשר לתקן גם אצל היבואן. לעומת K2 זה שדרוג אדיר, אבל אם היה לי K4 עד K7 לא חושב שהייתה לי סיבה להחליף. שטיפה קצרה אחת של הרכב בוצעה אתמול ובסך הכל אני מרוצה והמכשיר עמד בציפיות שלי, גם בעת שימוש במקיף (MJJC S). 
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Transporter כתב:

אפשר לקבל המלצות ?

@Super_T

איך זה?

 

זה אקדח קצר פשוט של MTM, 

הבעיה שלו היא שהוא מגיע "ערום",

זה אומר שאתה תצטרך לקנות סט של מחברים שיתאימו לו:

מחבר 3/8" לחלק שמזין אותו, מחבר 1/4" לפיה שאליה תחבר את הסופיות שלך.

 

לא יודע אם הייתי נכנס לזה,

יש פה בשרשור המלצות לאקדח קצר לא רע שאינו של MTM שהגיע עם מחברי QD 

חפש אותו, מאמין שתקבל יופי של תוצאות, 

אל תשקיע ב-MTM אם אתה מתחיל ולא סגור על כמות השטיפות והמחוייבות לכל העולם הזה..

חבל על הכסף :-)

 

@ch2856 תתחדש,

KRANZLE חברה רצינית מאוד,

קצת הופתעתי מהנתונים, קצת נמוכים ממה שהייתי מצפה מהם,

מצד שני, עם תחזוקה מתאימה (ויש להם קיטים להכל בערך) זה מכשיר לשנים רבות ולא צריך באמת מעל 130 באר לשטיפה של הרכב,

כל דבר מעל 130 באר זו מותרות בעיני,
כל דבר מעל 160 באר זה לשחק באש.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Super_T כתב:

אל תשקיע ב-MTM אם אתה מתחיל ולא סגור על כמות השטיפות והמחוייבות לכל העולם הזה..

 

זה רק בשביל הרכב של האישה

את הרכב שלי כרגע יש מישהו שמגיע פעם בשבוע שבועיים ושוטף ומנקה מבפנים

את הרכב שלה אנחנו מוכרים

ואז כנראה נמכור גם את המכשיר שטיפה וגם את שלה יגיעו וינקו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.8.2022 בשעה 17:25, Super_T כתב:

מעדכן (לינקים שונים בגוף ההודעה לשימושכם),

 

אמנם לא גרניק אבל קשור לתהליך הניקוי..


קניתי לאחרונה מברשת חדשה לניקוי גלגלים של Detail Factory

החלטתי להחליף את המברשת (המעולה) של Tuf Shine שלי, משתי סיבות:

1- המברשת של DF מגיעה עם סיבים קצת פחות אגרסיביים שמקציפים טוב יותר את החומר שאני שם על הגלגל (Brake Buster עם אקדח קצף והגרניק)

2-  הכי חשוב - יש למברשת ציפוי וקצוות מגומי, כך שגם אם עשינו טעות / היד החליקה / יש לכם רכב ספורטיבי מונמך - הסיכוי שתפגעו בפח / ג'אנט / כל חלק אחר -- נמוך מאוד.

 

המברשת של TS תישאר למקרים בהם אני רוצה לבצע ניקוי יסודי יותר ולבצע ממש הסרה של החומרים / לכלוך קשה מהצמיג ברמה גבוהה מאוד עם APC לפני שאני שם עליו שכבת PERL חדשה (מדולל 1:1 עם מים ונמרח עם אפליקטור על הצמיג).

 

אתמול השתמשתי בה בפעם הראשונה, היה נוח מאוד (ארגונומית ונוחה פי כמה מה-TS) והתוצאות היו מעולות.

מצורפת תמונה, מומלץ בחום.

 

WheelBrushDetailFactory22.thumb.jpg.6dc8a566688a8722e95cfd4e591d99ff.jpg

נראה מעולה, תאמת את הצמיגים שלי (אך ורק את הצמיגים שלי) אני מנקה עם מטאטא... אני לא יודע אם אפשר להגיד את המילה מטאטא בפורום דיטיילניג כי זה נקודה רגישה כאן אבל כן חחחח מטאטא עם סיבים רכים יחסית שנוגעים רק בצמיגים ולא בשום דבר אחר כי המברשת הקודמת שלי נהרסה ועוד לא יצא לי לקנות חדשה. אבל אני לא עושה את זה כל שטיפה אלא שטיפה כן שטיפה לא ואחר כך מורח את החומר Endpoint של מגווירס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן שלפני כמה ימים קיבלתי את כל הדברים שהזמנתי לגרניק, חוץ מהמתאם m22 לחיבור של קארשר😡

image.thumb.jpeg.0f34ff39c58048c9e2c544f59cf87c6b.jpeg

גם הצינור הגיע פשוט הוא לא מופיע בתמונה. לגבי האקדח החלטתי בתור התחלה ללכת על משהו פשוט יחסית. זה אקדח מקוצר שעלה לי בסביבות ה70 שקל עם המניפות. תאמת שאני יחסית מופתע כי ציפתי למשהו הרבה פחות טוב אבל תאמת שהוא מרגיש יחסית טוב. כמובן שהכל כבר עם טפלון פשוט אחרי שצילמתי את התמונה.

 

עם המקציף החלטתי להשקיע קצת יותר וקניתי את הMjjc Foam Cannon pro  ואני חייב להגיד שהוא מרגיש ממש טוב, אחרי שראיתי אותו מאוד מעניין אותי לדעת עד כמה הרמה של המקציפים של mtm גבוהה חחחח.

עכשיו רק נשאר לחכות למתאם מm22 לחיבור של קארשר בשביל שאוכל כבר להתחיל להשתמש בתענוג הזה בתקווה שהכל ילך חלק.

 

אגב, איך אתם מודדים את הכמויות כמה למהול את הסבון במים? עד עכשיו עשיתי את זה על סמך ניסוי וטעייה חח, אני משתמש בשמפו koch chemie nano magic

עריכה אחרונה על ידי Ofek B
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי, עם סבון חדש אני תמיד מתחיל במקציף עם יחס של 1:10 ואז אתה יכול לכוון עוד קצת את היחס עם הברז העליון של המקציף. בגדול אפשר לרדת עד ליחס של 1:20 אם הרכב לא מלוכלך במיוחד. 

 

זה מקציף מעולה, המקציף של MTM ממה שיצא לי ליראות מרגיש יותר איכותי ועם קצת יותר מחשבה בתכנון שלו אבל התצואה הסופית? זהה פחות או יותר ובתכלס יותר תלויה בסבון, ביחס בגרניק וכו'. 

 

תתחדש! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Transporter כתב:

ה K4 שמוצהר 130 באר הכוונה במצב רגיל או טורבו ?


לדעתי רגיל עם הזנת מים רציפה ומספקת.

 

לפני 9 שעות, Ofek B כתב:

אגב, איך אתם מודדים את הכמויות כמה למהול את הסבון במים?

 

אני עם מקציף mjjc pro כמו שקנית,

אצלי היחס הוא 90 מ״ל של koch chemie gsf על 600-700 מ״ל מים.

קצף נפלא עם ה-K5 שלי ואין טענות.

לפני כשעה, ch2856 כתב:

התצואה הסופית? זהה פחות או יותר ובתכלס יותר תלויה בסבון, ביחס בגרניק וכו'.

 

מסכים ורשמתי את זה גם, בעיני אין טעם ברכישה דווקא של ה-MTM בקטע של מקציף.

אני אפילו מעדיף את ה-mjjc pro בכלל פתח מילוי נוח יותר בין השאר..

 

  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 40 דקות, Transporter כתב:

היחס במקציף של קארשר

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי איזה מכשיר גנרי שנקרא S-Washer, אולי מישהו מכיר במקרה ויכול לומר לי איזה מקציף של mjjc מתאים לו?

האמת שגם לא ככ הבנתי איפה בכלל מתחבר המקציף, האם במקום כל האקדח?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eran_k כתב:

אולי מישהו מכיר במקרה ויכול לומר לי איזה מקציף של mjjc מתאים לו?

 

יכול להעלות קישור למכונה / תמונה של האקדח המקורי של הגרניק שלך?

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...