Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הדרכה מצולם ומתעדכן - כיצד תשדרגו את הגרניק שלכם?


פוסטים מומלצים

יש למישהו המלצה איפה לרכוש את הK2 battery? כרגע המחירים הם על 100 שקל פלוס מינוס לכאן או לכאן ולכן אני מחפש בעיקר שירות לקוחות שיהיה אמין, שאם יש לי בעיה עם המכשיר יש למי לפנות.


 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 375
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תקנה ישירות אצל דן-שלדן.

גם שני המשווקים שלו בפתח תקווה, מעבירים מידית אליו לטיפול בכל מקרה תקלה. (הם במרחק כמה מאות מטרים ביניהם)

 

https://karcherstore.co.il/

 

https://allkarcher.com/

 

והיבואן 

 

https://www.karcher-shelldan.co.il/

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Transporter כתב:

 

 

מה הדבר הראשון והקריטי שהיית משדרג ב K5 לפני?

הK5 חזק מידי לצבע של הרכב ולכן צריך לשנות לו סופית של 3.0

 

אז הייתי מתחיל בזה,

אם יש לך תקציב תקנה אקדח יש כאלה באמזון זולים ויש כאלה יקרים יותר 

בסוף בסוף הייתי מחליף צינור.
 

מה שכן מקציף אייכותי גם חשוב מאוד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, dorgr כתב:

הK5 חזק מידי לצבע של הרכב ולכן צריך לשנות לו סופית של 3.0

 

אני עם K5,
הטענה שרשמת לא נכונה ידידי..

הK5 פנטסטי לרכב, ולמעשה יושב בול על ה-Sweet Spot של מה שהייתי רוצה עבור שטיפה ראויה, 
אולי הייתי הולך על 160 באר אם הייתי רוצה להשתדרג ולהתפנק,

אבל עם 145 באר (מוצהר) זה גרניק נפלא.

 

לגבי הסופית, אכן 3.0 או 3.5 יהיו מצויינות, עניין של העדפה,

מעבר לזה שהמעבר לאקדח קצר דורש לא מעט שינויים בדרך,

הם מפורטים בתחילת ובמהלך השרשור..

@Transporter - מציע לך לעבור על השרשור ולהבין מה תצטרך כדי לבצע מעבר לאקדח קצר.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, Super_T כתב:

 

אני עם K5,
הטענה שרשמת לא נכונה ידידי..

הK5 פנטסטי לרכב, ולמעשה יושב בול על ה-Sweet Spot של מה שהייתי רוצה עבור שטיפה ראויה, 
אולי הייתי הולך על 160 באר אם הייתי רוצה להשתדרג ולהתפנק,

אבל עם 145 באר (מוצהר) זה גרניק נפלא.

 

לגבי הסופית, אכן 3.0 או 3.5 יהיו מצויינות, עניין של העדפה,

מעבר לזה שהמעבר לאקדח קצר דורש לא מעט שינויים בדרך,

הם מפורטים בתחילת ובמהלך השרשור..

@Transporter - מציע לך לעבור על השרשור ולהבין מה תצטרך כדי לבצע מעבר לאקדח קצר.

 

בגדול אתה לא רוצה יותר מ 1200 psi לרכב, 

ברגע שאתה מחליף לספית של 3.0 הלחץ יורד לאזור 1200-1400.

אם אתה  נשאר עם החלקים המקוריים אתה בהכרח פוגע בצבע.

 

 

היתרון הנוסף בספית של 3.0 שאתה מגדיל את ה gpm ואז אתה מרוויח פעמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות השירשור והוידאו של OG קניתי ,לפני שנה את המד לחץ הזה https://a.co/d/at57pEU

גדג'ט נחמד שמסייע להבין איזה לחץ המכשיר מוציא. 

הדבר העיקרי ששמתי לב הוא שכברז ההזנה לא מזרים בלחץ גבוה (פתוח לגמרי) יש נפילות לחץ בכניסה לאקדח (הקצר) 

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, dorgr כתב:

הK5 חזק מידי לצבע של הרכב ולכן צריך לשנות לו סופית של 3.0

 

אז הייתי מתחיל בזה,

אם יש לך תקציב תקנה אקדח יש כאלה באמזון זולים ויש כאלה יקרים יותר 

בסוף בסוף הייתי מחליף צינור.
 

מה שכן מקציף אייכותי גם חשוב מאוד 

 

למה חזק מדי?

יש לכלוכים שאני לא מצליח להוריד גם כשאני על המקסימום...אז מוריד עם הכפפה.

משתדל לשטוף על עוצמה 2 מתוך 3 כי ככה אמרו פה

לא כי זה מרגיש לי מספק..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד עם זרם הזנה דיי חזק מהברז, עם K5, עם אקדח MTM קצר וסופית שכולל מניפה של 40 מעלות וחריר 3.0 - 

לא בדקתי עצמת יציאה אבל אני בוודאות יודע שהזרם חזק מספיק, אפס בעיות מול הרכב,

כולל מקום שאלחרונה קיבל פגיעת צבע קלה (paint chips..) בגלל איזה נהג מבריק שנסע לאחור במהירות 0 לתוך הטמבון שלי - 
אז מבחינתי, 
והניסיון שיש לי - הכל טוב והזרמים האלה פיקס (נבדק על ארבעה רכבים, כולם עד גיל 5 שנים מחברות שונות).
מעבר לזה - 
השבוע הייתי במכון השטיפה הקבוע שעושה שטיפות maintenance בין-לבין לרכב שלי ושל בת זוגתי,

לא רק שהם עובדים עם מניפה של 25 מעלות ולא 40, הם בוודאות עם זרם של מעל 150 באר, 
לא ראיתי בעיות או פגיעות.

(שני הרכבים שלנו עם ציפוי נאנו קוורץ של GYEON)

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שהחריר גדל הלחץ יורד והgpm עולה.

ה  sweet spot זה 1200  psi ומעל ל 1.6 gpm.

 

 לגבי הלחץ נכון שאפשר לשטוף רכב גם ב 3000 psi  וזה יוריד הרבה יותר לכלוך מאשר 1200 psi אבל זה מוריד מעט מהשכבת הציפוי של הצבע.

 

בזמנו ראיתי את אורן מננוקאר עובד עם הk7, ושאלתי אותו אם הוא לא פוחד על הצבע, הוא נתן לי להרגיש את המים עם ידי, ובאמת לא כאב.

שאלתי איך אני בזמנו הייתי עם הk4 והוא דיי כאב, הוא הסביר שהוא משתמש בחריר של 4,0ואז הלחץ יורד.

 

גם היום אם אני רוצה לנקות את החצר אני משתמש באקדח המקורי של הk5, הוא מוריד לכלוך הרבה יותר טוב מאשר ה mtm גם כשאני משתמש בסופית של ה 15 מעלות. לרכב אני משתמש רק בmtm עם סופית וחריר של 3.0

 

לפני 52 דקות, Transporter כתב:

 

למה חזק מדי?

יש לכלוכים שאני לא מצליח להוריד גם כשאני על המקסימום...אז מוריד עם הכפפה.

משתדל לשטוף על עוצמה 2 מתוך 3 כי ככה אמרו פה

לא כי זה מרגיש לי מספק..

כשאתה על 2 אין בעיה לעבוד על הרכב, אתה גם יכול להרגיש את המים שיוצאים.

עריכה אחרונה על ידי dorgr
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזו העדפה אישית,

לא יודע מאיפה הנתון של 1200 PSI, חלש מבחינת מה שאני מכיר ועובד איתו,

אם תרצה שנדבר ב-PSI , אז אני מכוון לאיזור 2000-2200 PSI 

בכל מקרה לא מצמידים אקדח לרכב..

אם צריך, משתמשים בכפפה בעדינות להורדה של לכלוך קשה אחרי שטיפה של הרכב עם מיים או מיים וסבון ושוב מים.

אפשר גם להשתמש בתכשירים שעוזרים "לרכך" לכלוך מאתגר, כמו למשל BugOut של CarPro עבור שאריות חרקים שהתאבדו על הרכב ב130 קמ"ש :-) 

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Super_T כתב:

אני מניח שזו העדפה אישית,

לא יודע מאיפה הנתון של 1200 PSI, חלש מבחינת מה שאני מכיר ועובד איתו,

אם תרצה שנדבר ב-PSI , אז אני מכוון לאיזור 2000-2200 PSI 

בכל מקרה לא מצמידים אקדח לרכב..

אם צריך, משתמשים בכפפה בעדינות להורדה של לכלוך קשה אחרי שטיפה של הרכב עם מיים או מיים וסבון ושוב מים.

אפשר גם להשתמש בתכשירים שעוזרים "לרכך" לכלוך מאתגר, כמו למשל BugOut של CarPro עבור שאריות חרקים שהתאבדו על הרכב ב130 קמ"ש :-) 

 



פה אתה יכול לראות איך הגדלה של החריר מוריד את PSI\BAR.

 

ברגע ששנית לחריר של 3.0 הלחץ שלך כבר ירד הרבה מתחת ל 2000 PSI.

וכמובן שגם ה GPM גדל.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את החישובים אני מכיר והתייחסתי אליהם בהודעות במהלך השרשור

זה סף הpsi שקבעת שלגביו שאלתי , זה הכל 😏

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אומר לך לקרוא היטב את הנתונים שהיצרן מספק.

1. מרבית היצרנים העממיים מספקים את הלחץ המרבי ולא את לחץ העבודה, לרוב יש הבדל של 20-30 באר בין הנתונים.

2. יצרנים משחקים עם גודל החריר בכדי להציג לצרכן לחץ גבוה אבל הספיקה, כמו במכשיר המוצג, נמוכה ולכן עם חריר די סטנדרטי של 3.0 הלחץ ירד דרמתית. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל זה יש את מאט מורמן שבודק כל פ****ג גרניק שהוא מוכר ונותן הסברים על ספיקה ועוצמות.. :-)

בסופו של יום, קארשר דיי יציבים, וכולנו נשטוף היטב את הרכב גם עם K5 וגם עם K3

 

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.9.2022 בשעה 08:45, Super_T כתב:

אני מניח שזו העדפה אישית,

לא יודע מאיפה הנתון של 1200 PSI, חלש מבחינת מה שאני מכיר ועובד איתו,

אם תרצה שנדבר ב-PSI , אז אני מכוון לאיזור 2000-2200 PSI 

בכל מקרה לא מצמידים אקדח לרכב..

אם צריך, משתמשים בכפפה בעדינות להורדה של לכלוך קשה אחרי שטיפה של הרכב עם מיים או מיים וסבון ושוב מים.

אפשר גם להשתמש בתכשירים שעוזרים "לרכך" לכלוך מאתגר, כמו למשל BugOut של CarPro עבור שאריות חרקים שהתאבדו על הרכב ב130 קמ"ש :-) 

 

 

עוצמה 3 ב k5 מוגזמת לרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...