Jump to content

אלי55

  • פרסום הודעות

    496
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

44 נייטרלי

אודות אלי55

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גם לי יש אייפון (XS ) ואין לי את מה שתיארת, הנחה שלי זה שהמיקום שלך גרוע גם מבחינת קליטה סלולרית וגם GPS. לדעתי אתה יכול להעביר למצב טיסה ולהחזיר במקום כיבוי מלא. תנסה להתייעץ פה : https://www.facebook.com/groups/iOSUsersIsrael ופה : https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=1542&sid=18c738f6c91f4d26f9439bff23196699 ואם אתה יכול באנגלית https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=3&sid=6c25c92801d520abea7dc457a6717479
  2. האמת המרה היא שאין דין אבחנה לתקלה מחוץ לאחריות לזו בתוך תקופת אחריות. בתוך תקופת אחריות המוסך מחויב לפרוטוקול נוקשה של בדיקות שמכשירות החלפת חלק ע"ש היצרן. מחוץ לתקופה זו רק המחויבות ללקוח, בתיאורה מוסך יכול להחליט על החלפת חלק רק מתוך תיאור התקלה של הלקוח ללא בדיקה, ואם התקלה לא נפתרה זו בעיה רק של מוסך מול לקוח.
  3. טויוטה בעצמם בוטחים בפיג'ו עובדה יש ליין שלם של רכבים של PSA עם הסמל של טויוטה. 208 פרימיום עולה 116K לפני הנחת אינטרנט יחי ההבדל הקטן.
  4. אני חושב שמדובר בהחלטה אמיצה, מדובר ביצרן ויבואן שבוטחים באיכות המוצר שהם משווקים. הם בקלות יכלו להביא רק את גרסאות האקטיב ומטה כמו ב 208 הקודמת, אבל אז כולם היו מקטרגים איפה מה שבחו"ל ואיפה מה שמקבלים בארץ, לובינסקי בניגוד לנוהג שלהם אפילו עם ה 3008 שלא מוצעת בגרסת ה GT בארץ למרות שבאירופה גרסת ה 1.6 מגיעה רק עם ה GT, מביאים רק את 2 רמות הגימור והאבזור הגבוהות ביותר בהיצע של ה 208. כי הם יודעים שהיתרון היחסי של ה 208 על המתחרים הוא דווקא בגרסאות אלו.
  5. באירופה גם ה GT-LINE וגם ה GT הגיע עם ניווט מובנה, לפי דעתי בגרסת ההשקה בארץ היצרן התאים במיוחד לארץ את הגרסה עם המסך הקטן יותר 7 אינץ' ללא ניווט, מה שכנראה הוא כבר לא הסכים בגרסה החדשה GT, וכנראה זו הסיבה לקפיצה במחיר.
  6. במחירון המעודכן המחירים עלו יחסית למחירי ההשקה כך שלובינסקי לא ממש חושבים כמוך https://www.peugeot.co.il/wp-content/uploads/2021/01/NEW208.pdf בנוסף, אני לא לא יודע מתי נערך המבחן אבל גרסת ה GT-LINE כבר לא קיימת במפרט ובמחירון, פיג'ו ביטלו את רמת הגימור הזו בכל דגמיה באירופה לפחות, בנובמבר האחרון במסגרת ארגון מחדש של רמות הגימור שנועד לייעל את קצב האספקה באירופה. לגרסת ה GT בארץ נוסף מסך מולטימדיה 10 אינץ' וניווט מקורי, ביחס ל GT-LINE בהשקה. המפרט המעודכן : https://catalog.lubinski.co.il/view/151654/
  7. אלי55

    CarPlay wireless dongle

    יומיים זה לא פקטור, אצלי ההתקן עבד ברציפות יותר מיומיים. הבעיות קורות בדיוק בזמן הלא נכון... למשל קריסה באמצע שיחת טלפון או ניווט. או פתאום איבוד אות GPS. ההתקן רגיש מאד לחום ובקיץ הלוהט כשהרכב עמד בשמש ההתקן פשוט לא עבד.
  8. אההמ 6 ס"מ, כמה רכבים בקבוצת המשפחתית קומפקטית נבדלים אחת ומהשנייה בפחות מ 6 ס"מ ?
  9. למה לא קפצת כשהצגתי את האוקטביה ? מבחינת מבנה ומימדים ה 508 והאוקטביה כמעט זהים.
  10. ההימור הוא ביחס לשמירת הערך.
  11. האפשרויות בטווח ובתנאים שלך מצומצמות עד לא קיימות. נראה לי שעדיף לך להמתין להשקה המקומית ולהחליט, נכון שיש פשרות באיכות אבל הן נסבלות ביחס לקפיצה הטכנולוגית בבטיחות ובמולטימדיה (קארפליי ו AA אלחוטי). אפשר לגוון בליאון המצועצעת או באוקטביה הליסנגית או להמר וללכת על על ה 508 למשל.
  12. הסרטון הזה במיוחד בשבילכם
  13. מדובר בתוספת יקרה מאד שאני מהמר לא תגיע לארץ, ואם כן יהיה צורך להוסיף כמה אלפים טובים למחיר שיהיה גם כך הרבה יותר יקר מהלאון.
  14. זה לא רק בסיאט זה גם בפיג'ו וברוב היצרנים האירופים. אקו לד זה טכנולוגיה חדשה יחסית שבפועל מחליפה את ההלוגן, היתרון שלה הוא היעילות החשמלית הגבוהה ביחס למחיר, כלומר עוצמת תאורה גבוהה ובהירה יותר יחסית להלוגן בהספק נתון, אין צורך בעדשות והמבנה דומה מאד לפנס הלוגן ללא עדשה. היתרון של ה Full LED הוא בעיקר אסטטי, הפנסים הללו יותר מעוצבים ( ראה 208 GT) והיצרנים כרגע מספקים איתם גם עוצמת תאורה משופרת וגם פיצ'רים נוספים כמו תאורת פניה או אורות מעבר אוטומטים.
×
×
  • תוכן חדש...