Jump to content

אלי55

  • הודעות

    544
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של אלי55

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

57

מוניטין

  1. וואו מזמן לא הייתי שם, מנת "קערת הדגים" מדהימה וזולה. מעניין אם היא עובדת עכשיו כמו פעם ?
  2. לא הייתי מתנגד לנהוג באחת מהקסנטיות במבחן הזה
  3. קרה לי בגולף GTI 2015, אצלי הוחלפה משאבת מים אצל מוסך רון שטען שהבעיה היא די נפוצה.
  4. מתנצל, אני קניתי מהקישור בשרשור אין לי מושג אם הוא עדיין עובד.
  5. קניתי את זה : בינתיים מרוצה, עזר לי בכמה התנעות.
  6. אני לא ממליץ, יש אופציות טובות יותר. אצלי ה Noco 40 שכב בתא המטען של הרכב כמה חודשים ופשוט התנפח, עד כמה שידוע לי סוללה מתנפחת זה עניין רציני לכן מיד החלפתי אותו במותג אחר.
  7. בעיקרון האופל הזאת היא 3008 עם עיצוב שמרני, קח בחשבון שמתיחת פנים תוצג בקרוב.
  8. ובאותו נושא דווקא ללקוחות הישראלים יש סיבה להיות מרוצים, שערוריית בעיות התוכנה בגולף 8 אולי לא תגיע לארץ. https://www.bild.de/auto/mobilitaet-reisen-motorrad/mobilitaet-und-mehr/vw-golf-8-mit-software-problemen-rueckruf-fuer-den-marktfuehrer-75015186.bild.html https://www.auto-motor-und-sport.de/kompaktklasse/vw-ruft-golf-viii-in-die-werkstatt-elektronik-und-software-update-fuer-56-000-autos/ הנושא הזה של עדכוני תוכנה הוא חדש ליצרניות הרכב והם יאלצו לשפר נושא זה במהירות.
  9. אחלה מוזיקה בסרטונים הדגם הנוכחי להשוואה, רק אני מעדיף את עיצוב הפנים של הדגם הנוכחי ?
  10. אמ"לק עיצוב פנימי חדש בסגנון הליאון, פנסי לד חדשים ועדכוני מערכות עזר לנהג. פרטים נוספים בהמשך
  11. פעם סיטרואן התיימרה להיות מובילת דרך שלא מושפעת מטרנדים אופנתיים, היום שוק הרכב הולך לכיוון ה SUV אז כך כל מערך הדגמים החל מה C3 ועד ה C5X מעוצבים בסגנון זה, והקקטוס היא שהחלה זאת וכל הדגמים הנ"ל עוצבו בהשראת הקקטוס. המשבר הגדול של תחילת העשור פגע קשה בסיטרואן, הפסקת יצור של ה C4 וה C5 וגם חטיבת ה DS שנלקחה והפכה למותג עצמאי, פיג'ו יצאה מחוזקת מהמשבר והדחיפה למחוזות הפרימיום הצליחה מעל המשוער כך שמרווח הנשימה של סיטרואן גדל והוסר החשש שהיא תהפוך לדאצ'יה של PSA כפי שהיה נראה בתחילת המשבר. ה C5X הוא הדגם האחרון שתוכנן במוד של יציאה מהמשבר, והפרויקט חיכה המון זמן מהפסקת היצור באירופה של ה C5 ב 2017 ועד לאור הירוק. תחילה לא ממש התכוונו להציג יורשת ל C5 שהמשיכה להיות מיוצרת בסין שם זכתה להצלחה יחסית, אבל גם מתיחת פנים שעברה שם כבר לא הספיקה לכן הוחלט בתחילה להציג יורשת לשוק הסיני בלבד, אבל הקונספט המוצלח והשאפתנות של צוות המתכננים דחפו לפשרה כך שהדגם ייוצר בסין אבל יהיה ניסיון רציני לשווק באירופה. בשביל לחסוך עלויות הפרויקט חיכה לפיתוח ה EMP V3 שיועדה ל308 דור 3 ולמחליפת האסטרה וגם ל DS4, כך שפותחו 4 דגמים במקביל על בסיס הפלטפורמה הנ"ל. ואכן לפי מה שהוצג נראה שהתקציב נגמר מעט אחרי העיצוב החיצוני שיצא מוצלח, בניגוד לעיצוב הפנים שכאילו נלקח בהעתק הדבק מה C4 עם מינימום התאמות נדרשות. וכך למרות ההודעה לעיתונות כאן : https://int-media.citroen.com/en/C5_X_INTL יכול להיות בתמחור נכון שהדגם יהיה מוצלח ויזכה להצלחה מסחרית אבל ה C5X היא לא נושאת הדגל שכולם ציפו.
  12. נכון ששניהם מבוססים על ואריאציות שונות של MQB, אבל הם נמצאים באותו סגמנט ועם מימדים חיצונים דומים. לדוגמא טבלת מכירות לרבע ראשון 2020 של הסגמנט https://carsalesbase.com/european-sales-2020-q1-small-crossovers/ לגבי הטאיגו, להלן ציטוט מהכתבה: based on VW’s Nivus SUV from the South American market - will make its debut this summer, ahead of European sales starting towards the end of 2021 תרגום : המכירות באירופה יחלו לקראת סוף 2021. ההגדרה של רכב סדאן באירופה כוללת גם הצ'באק (כינוי אמריקאי), באירופה הכינוי הוא בד"כ סדאן 5 דלתות.
  13. לדעתי הסיבות לנטישה של רכב הסדאן הקלאסי באירופה עדיין לא ברורות אפילו ליצרנים עצמם, העובדה היא שהם מציגים כל כך הרבה ורסיות של ה SUV הקומפקטי היא שהם עדיין מחפשים את ה"נוסחה הנכונה", תראו למשל את VW שיש לה גם את ה T ROC וגם את ה T CROSS באותה משבצת. ויש עוד גרסה בקנה על בסיס אותה פלטפורמה של הפולו. https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/354534/new-volkswagen-taigo-name-confirmed-compact-coupe-suv
  14. עדכון : לשוק הבריטי יוצעו גרסאות אוטומטיות בלבד משום מה.
×
×
  • תוכן חדש...