Jump to content

Gorpi

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Gorpi

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

40

מוניטין

  1. היא כן. עובדה שישראל כץ לא עשה שום דבר עשר שנה והתעסק רק עם חסימת uber והרעת התחבורה הציבורית. והנה מירב מיכאלי תוך מספר בודד של חודשים באמת עושה דברים הגיוניים.
  2. לדעתי זה מה שהאפליקציות מנסות לפתור. אם אתה משלם במקור וביעד אז האפליקציה לבד מחשבת את המחיר הכולל כאילו שקנית חופשי יומי. הרי ההתחשבנות באפליקציה היא פעם בחודש, אז יש לה את היכולת לבצע אופטימיזציה על המחיר. יש עובדים מבוגרים רבים וקשה להם לעבור לשיטת תשלום חדשה. האם זו סיבה למעסיקים לעקוץ אותם?
  3. לא מדוייק. המעסיק משלם את המחיר הנמוך ביותר שאפשרי בתח"צ ופשוט ברוב המקרים זה יוצא החופשי חודשי. אבל זה לא תמיד ככה. למשל עובד שמגיע יומיים בשבוע (עבודה היברידית) יקבל לפי היומיים האלה וזה פחות מחופשי חודשי. אם הרב קו יתייקר (כמו שצויין בשרשור זה) ואפליקציות התשלום יתנו מחיר זול יותר, אז המעסיק ילך לפי האפליקציות וככה העובדים שישתמשו ברב קו בגלל ההרגל יפסידו כסף.
  4. קצין המשמרת יעדיף את הפיצה שלו חמה ולכן לא יתנגד לשימוש בסירנה ובאורות לצורך מטרה זו.
  5. Gorpi

    רשמית: טסלה בישראל

    סליחה על הבורות אבל מה זה קודי דגם? במה שונים קודי דגם שונים של אותו מודל (למשל טסלה LR) ?
  6. העברת גופות נעשית גם עם רכבי טרנזיט פרטיים, בלי צ'קלקות: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001272079 למשל רכבים של שופרסל כמו שרשום בכתבה.
  7. אחי, תתקן לבד אצל הפחח.
  8. Gorpi

    נסיעה באין כניסה

    מה ההבדל במראה בין שני המצלמות?
  9. הם רוצים לעודד את השימוש ברכב פרטי ובפרט לעודד קניית רכבים חדשים. הסיבה היא שהמיסים על כל מה שקשור לרכבים פרטיים (מיסי קנייה, דלק וכו') הם הכי רווחיים למדינה. המטרה של המדינה בסופו של דבר לסגור את הבור התקציבי של הקורונה ו-2 כלים טובים שהם מצאו הם: רכב ונדל"ן. לכן הם משתדלים בכל הכוח לעודד קניית רכבים חדשים ושימוש ברכב פרטי ולחזק ככל הניתן את בעות הנדל"ן.
  10. התפקיד של המשטרה הוא לגרור את הרכבים האלה ולקנוס את הנהגים. לאף אחד אין זכות לחסום מדרכות ולחנות במקומות שמסכנים נהגים והולכי רגל (אדום לבן שנובע מחסימת שדה ראייה וכו').
  11. זה באמת נהוג שהמגרש משחד את כל המכונים הקרובים אליו?
  12. לא ליד כל מסעדה יש חניית נכים. מדי פעם גם הנהג מהסוג שתיארת יחנה במקום "רגיל" והאוטו שלו יהנה מחוויות ששמורות לאוטו תל אביבי רגיל. במידה מסויימת מה שאמרת קצת מטריד. 6000 ק"מ ? אנשים קונים רכב ולא משתמשים בו? בתל אביב צריך פשוט לקנות גרוטאה ואז אתה בכיף חוצה את הירקון ומחנה במקומות מסוכנים. איך זה הגיוני שאנשים מפחדים לצאת דרומית לירקון כאילו זה חומת בטון בין ישראל לרשות הפלשתינאית?
  13. ובעל הרכב לא נוסע למסעדה/סידורים בעיר? תל אביבי זה תל אביבי. נקודה.
  14. לא חושב שאי פעם נחזור למגבלות. זה שלב שעברנו והציבור כבר לא ממושמע. נסו להיזכר בפקקים שהיו בסגר השלישי - הפייק סגר הראשון שהיה לנו. אנשים רוצים להמשיך לחיות ומוכנים לשלם מחירים, שהפכו להיות נמוכים יותר בגלל החיסונים. המעסיקים באמצע מהלך לקבור את העבודה מהבית, אז עכשיו הם יעשו אחורה פנה? נראה לך הגיוני?
  15. ככה זה גם בעלי דירות כשמחפשים דירה להשכרה. אתה שואל אחד כזה על עלות הארנונה שהוא טרח להסתיר במודעה ביד2 והוא כותב לך "רק בשיחת טלפון", כאילו שקשה לו לרשום בווטסאפ מספר בן 3 ספרות. עבורך זה סימן שהמוכר לא רציני. אם הוא לא מוכן לענות על שאלות בכתב , ככה שזה ישאר מתועד, אז הוא נוכל.
×
×
  • תוכן חדש...