Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור מישהו שלא מבחין בין לולו של קאשרל למטהר אוויר בשירותים, אני חושב שהמחיר הגבוה של בשמים חדשים, הוא במידה רבה עניין של מיתוג, תמלוגים ופרסום.

אם לבושם היה ריח טוב לפני עשרים שנה, הוא לא הפך פתאום למסריח, רק כי איב סאן לורן צריך להוציא כל שנה ליין יוקרתי חדש.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

בוודאי שזה מיתוג.

אין לזה שום קשר לריח הטוב. (לכל בושם אמור לפחות להיות ריח טוב...)

זה צורך ב"רושם" בדיוק כמו ללכת עם השעון הנכון/החיה הנכונה רקומה על כיס החולצה/לנהוג ברכב "מכובד"...

 

כמו שאני לא יכול לבוא לפרזנטציה מול לקוח לבוש בחולצה של "פוקס", אני גם לא יכול להרשות לעצמי להריח כמו פקח ברכבת התחתית של בוקרשט.

 

*ומי שחושב שאני נהנה מה"שופוני" הזה פשוט לא מכיר אותי.

בין חברים, אני לבוש ומתנהג כמו השלוך הכי גדול. 

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, natco כתב:

*ומי שחושב שאני נהנה מה"שופוני" הזה פשוט לא מכיר אותי

לא היתה לי כוונה כזו.

 

כאמור, אני אישיתי, לא מבחין בין ריחות יוקרתיים לפקחים של בוקרשט. אני בטוח שרוב בני האדם כן מבדילים.

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, natco כתב:

ומי שחושב שאני נהנה מה"שופוני" הזה פשוט לא מכיר אותי.

בין חברים, אני לבוש ומתנהג כמו השלוך הכי גדול. 

מבין לליבך. 

 

בארץ המקסימום שאשים לפגישה זה גינס וטי שירט (בדרך כלל בא גם עם בגדי עבודה) ובחול חייב חליפה.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לריחות משמעות רבה ברגשות, אנשים מגיבים לריחות שנקשרים אצלם לאירועי ליים כאלה ואחרים אפילו לאחר עשרות שנים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אשכרה. אני זוכר את התקופה הזו שגבר היה גבר. איך אני מתגעגע לשבת בחיק הטבע, על האדמה החשופה, בתחתוני סבא לבנים. כשצעירה בלונדינית בלבוש תחתון תלויה על כתפי, בעוד אני  שולט באש הבוערת בידי המסוקסות. והיא ספק לוחשת, ספק נוגסת באוזני, בתשוקה בלתי נשלטת, הודות לריחו המשכר של הmennen.

  • מצחיק 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...