Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היום ביצעתי טיפול ראשון לקונה 2023 שלי, מוסך מורשה יבואן כדת וכדין.

בעת מסירת הרכב נתתי את ההנחיות הרגילות של לא להדביק מדבקות ולא להחליף מסגרות רישוי, שאין צורך בפילטר מזגן (אני מזמין של בוש ומחליף לבד), וישבתי להמתין בפינת ההמתנה.

לאחר שהרכב היה מוכן נסעתי לדרכי, ובחלוף מספר שעות הוצאתי את מדיד השמן מהמנוע ובדקתי... לא יודע למה הרגשתי צורך לבדוק.

בדקתי פעם, פעמיים וגם שלוש - ובכל פעם המדיד יצא עם שמן עד הרבה מעבר לקו העליון.

 

יש לי תחושה שבמקום 4.8 ליטר, הכניסו את כל המיכל של ה-5 ליטר לתוך המנוע.

 

הייתם כותבים לנציג השירות במוסך ומצרפים את התמונה?

 

WhatsApp Image 2024-02-04 at 14.13.50.jpeg

עריכה אחרונה על ידי bnsagi

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

תודה על התשובה, אך עדיין למרות ש"לא מדובר באסון" -

מרגיז אותי שזה הסטנדרט במוסך מורשה יבואן - שמתיימר לטפל בסטנדרט בינלאומי.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

נראה יותר מדי. חזור לשם.

(בהנחה שמדדת נכון)

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

מוסך מורשה יבואן זה לא ערבות למקצועיות. להפך, מנסיוני במוסכים האלה דווקא הצוות הוא הרבה פחות מקצועי ומיומן משום שהתחלופה שם גבוהה.

 

לא הייתי חוזר אליהם כי אני יודע כבר שלא יצא מזה כלום. אתה בישראל, חוסר מקצועיות זה בדיפולט לצערנו. סע לשלום.

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 6 שעות, bnsagi כתב:

היום ביצעתי טיפול ראשון לקונה 2023 שלי, מוסך מורשה יבואן כדת וכדין.

בעת מסירת הרכב נתתי את ההנחיות הרגילות של לא להדביק מדבקות ולא להחליף מסגרות רישוי, שאין צורך בפילטר מזגן (אני מזמין של בוש ומחליף לבד), וישבתי להמתין בפינת ההמתנה.

לאחר שהרכב היה מוכן נסעתי לדרכי, ובחלוף מספר שעות הוצאתי את מדיד השמן מהמנוע ובדקתי... לא יודע למה הרגשתי צורך לבדוק.

בדקתי פעם, פעמיים וגם שלוש - ובכל פעם המדיד יצא עם שמן עד הרבה מעבר לקו העליון.

 

יש לי תחושה שבמקום 4.8 ליטר, הכניסו את כל המיכל של ה-5 ליטר לתוך המנוע.

 

הייתם כותבים לנציג השירות במוסך ומצרפים את התמונה?

 

WhatsApp Image 2024-02-04 at 14.13.50.jpeg

 

הכמות מעל המפלס הנכון גדולה מחצי ליטר לכן גש למוסך בכדי לרוקן את עודף השמן.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

בדוק שוב אבל בגדול לא נראה לי שיש יותר מה להתרגש. כמה עשרות ק"מ של נהיגה והעודף נשרף.

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אם צריך לשים 4.8 ליטר לפי הספר, והג'ריקן שמן מכיל 5 ליטר, אז לא יכול להיות ששמו יותר מ-200 מ"ל מעבר לנדרש, זה כמות ממש זניחה ולא מצריך תשומת לב מיוחדת,

לפי המדידה שצילמת נראה שהעודף יותר גדול, יכול להיות שמדדת במנוע חם? או כשהרכב לא עומד ישר?

או ששמו שמן מצובר ולא ממיכל 5 ליטר, ואז יכול להיות שכן שמו עודף גדול יותר שעדיף לנקז.

פורסם (נערך)

תהיה בטוח שזה זה,

אני נותן 30+ דקות לשמן לזרום החוצה ומעולם לא נכנסה לי כל הכמות שרשומה בספר רכב, בין 100-200 סמק פחות לפחות, תמיד ממלא קצת ובודק, קצת ובודק, בגלל הפחד לעבור את המקסימום

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

פורסם

חמור מאוד.

נראה הרבה מעבר ל-200 מ"ל עודף אולי אפילו מעל 0.5 ליטר. חייב לרוקן.

לא יכול להאשים בלי הוכחות אבל יש מצב ששמים יותר בכוונה בתקופת האחריות כדי שלא יבואו להוסיף שמן בחינם בין הטיפולים.
יש לי מכר ממוסך יבואן אחר שסיפר שהם מקבלים הוראה לשים שמן מעל הכמות הנדרשת בטיפולים הראשונים.

פורסם

יש מעט מוסכים שמעריכים מקצועיות ובאמת מקפידים על הוראות וכמות השמן

רוב המוסכים ממלאים מעל ולו רק מהסיבה שזה "קל" ובהנחה שכמעט כל רכב צורך שמן בין הטיפולים

×
×
  • תוכן חדש...