Jump to content

Shmulik_Miata

  • הודעות

    4,317
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Afula
  • מקצוע
    התקנת גג למיאטה MX5

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Shmulik_Miata

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

58

מוניטין

  1. בדיוק דיברתי עם השכן מעליי, אמר לי שלפני שבועיים היה אצלו טכנאי שניקה אבנית מהלוח. הדוד הותקן הרבה לפניח שנכנסנו לדירה (לפחות שנה לפני), יכול להיות שבאמת הצטברה לה אבנית תוך שנתיים וקצת?
  2. מבנה של שתי קומות, אנחנו בדירת גן, מעליי יש דייר. בגג המשותף יש את הדוד והלוח שלו וכמו כן גם את שלי. אני אעלה לגג מאוחר יותר כדי לצלם את הדוד והלוח הסולארי.
  3. שכחתי לעדכן שזה הדבר הראשון שעשיתי. ניקיתי את הלוחות לפני מספר ימים אך זה עדיין לא פתר.
  4. אהלן חברה, בית יחסית חדש, גרים בו כשנה וקצת אחרי שהתאכלסנו. לפני כחודשיים בערך לא היו לנו מים חמים וזה הסתדר לבד. בימים האחרונים שוב זה חזר, אתמול לא היו לנו מים חמים כלל. יש לנו לוחות סולארים ודוד שמש. אשמח להכוונה ראשונית מה לעשות ובמידת הצורך אזמין את החברה או טכנאי. תודה
  5. אני לפני כחצי שנה רכשתי חומרת מחשב (עלות 3000 ש"ח) ובניתי לי שרת NAS על פלטפורמת TRUENAS. נכון, לא הכי כלכלי, אבל אני דיי נהנה להתעסק איתו והשרת גם מבצע לי סטרימינג לטלוויזיות ול-MOBILE על ידי סטרימינג. יש לי גם FW (PFSENSE) שיושב על מחשב יחסית ישן. אני אישית לא הכי חובב את כל שירותי הענן.
  6. האם יש סכסוך בין בני המשפחה שמונע מהם לעשות מאמץ קבוצתי ולסיים עם הפרשה? לפותח השרשור, אל תעשה שום צעד טיפשי כמו לקחת הלוואה, כי אתה לא תראה את הכסף ואתה רק תסתבך. אבל נגיד וסיימו לשלם את כל החוב, מה יקרה מחר? המשפחה הזו צריכה למצוא את הדרך להתמודד עם ההוצאות היום-יומיות.
  7. מדהים אותי שקארזפורום הצליח להחזיק מעמד בזמן עלייתן של הרשתות החברתיות שנגסו חלק נכבד בתנועות גולשים של כל אתר. קבלו צל"ש על ניהול נכון של האתר והפורום. כנראה שנוסחת-Keep it simple מנצחת במקרה הזה.
  8. האם בטון יוכל לפתור את תופעות הכביש הגלי?
  9. עמית, כמה כיף להמשיך לקרוא את השרשור ולדעת שעוד לא התייאשת. טוב נו זו מאזדה, מה כבר יכול להתקלקל 😀
  10. האם יש אחריות לטלוויזיה? קודם כל שווה להתקשר למרכז השירות. יכול להיות שהבעיה ידועה בדגמים אלו ולכן הטיפול בך יהיה יעיל יותר (לא ינסו לחרטט). האם צילמת את המסך כשזה קרה? אם כן, זה טוב. ככה יש לך תיעוד של התקלה.
  11. אם יש לך גישה,בדוק מסנן על גבי יחידת הקירור.
  12. בעברי הרחוק עבדתי מספר חודשים במוסך טויוטה וחודש אחד במוסך מאזדה (שניהם היו בירושלים) עד שהתקבלתי למשרה הנוכחית (תחום אחר לחלוטין). כשעבדתי במוסך טויוטה, היה לנו לחץ מטורף. כמות מכוניות לא הגיוניות שנכנסות/יוצאות ובמקביל התמודדות עם לקוחות שחלקם היו לא פשוטים. בעלי המוסכים תמיד יעדיפו לפטר את החוליה החלשה בשרשרת וזאת על מנת לשמר את הלקוח גם במקרה שהוא לא הכי צודק (והיו לנו לא מעט לקוחות גדולים שהכניסו לא מעט כסף אבל הרגישו בעלי הבית של המוסך). אחרי מספר חודשים בודדים, החלטתי שדיי, המקום הזה לא מתאים לי. למזלי, מוסך מאזדה מורשה שהיה יחסית קרוב למוסך טויוטה ראה את הפוטנציאל שבי מיד וגייס אותי לשורותיו. החזקתי מעמד שם חודש עד שהתקבלתי למשרה שבה אני עובד כבר מספר שנים. במהלך החודש הזה כמות הפעמים שהייתי מובך מול לקוחות שקיבלו מכוניות לאחר טיפול, היה גדול מאוד. היה לנו מנהל עבודה שלא בדיוק ידע לנהל את העובדים אלא היה רב איתם כמעט בכל טיפול. היה לנו לקוח שבדיוק רכש מאזדה 5 יד שנייה. נכנס למוסך כדי לבצע יישור קו. היישור קו עלה לו לא מעט כי הוא נדרש להחליף לא מעט חלקי מתלה. אם אני זוכר נכון, הטיפול עלה לו כ-7000 ש"ח וכשהוא בא לאסוף את הרכב, הוא ביקש ממני שאלווה אותו ואסביר לו היכן בודקים נוזלים ועוד. כפתחתי מול מכסה מנוע והתחלתי לבדוק עימו נוזלים, גילינו שיש חוסרים. במקרים אחרים לקוחות המתינו זמנים לא סבירים בגלל טעויות של המכונאים. בסופו של דבר נציג שירות הוא הפנים של המוסך לטוב ולרע, בעיקר לרע. הוא מוצא את עצמו לא מעט פעמים מובך שלא באשמתו, הוא מוצא את עצמו לא מעט פעמים עם לקוחות שמשגעים אותו עם בקשות הזויות (תעשה לי את זה, אל תעשה לי את זה, הנחות וכו'), הוא נדרש לעמוד בלחצים לא קטנים אם המוסך הוא גדול ועובד בשיטת הסרט נע. והשכר? נמוך, לפחות ממה שאני זוכר אז. יכול להיות שהיום התקדמו מעט עם השכר. אבל התפקיד גם יכול להיות טוב ומעניין. הכל תלוי איך בתהליכים שהמוסך עובד לפיהם. אם תהליך קבלת הלקוח/מסירת הרכב ללקוח הוא תהליך יעיל, התפקיד הזה יכול להיות מהנה מאוד. אם אתה מרגיש שאתה אוהב כלי רכב ואתה אוהב גם לקוחות ואתה מרגיש מסופק כשלקוח יוצא מהמוסך עם חיוך, אז מה שנשאר זה לדון על השכר במקום טוב ויאללה, לעבודה. יש גם יתרון שלרוב אתה גם יוצא להשתלמויות על דגמים חדשים ואתה קרוב גם לצלחת. שיהיה בהצלחה.
  13. זה מזכיר לי את האשכול שפתחתי בזמנו והרבה ניסו להוריד אותי מזה. התהליך הוא יחסית פשוט כאשר יש ליווי תמידי של הסוכנים גם בארץ וגם בחו"ל. לי באופן אישי הייתה תקלהת במשאבות הקלאץ כמה דקות לאחר שיצאנו מאחת העיירות (כבר לא זוכר איך קוראים לה) בצפון איטליה. עם קצת תושיה התארגנו על גרר שגרר את הרכב למוסך שמטפל ברכבי פיאט. למחרת ב-8 בבוקר הרכב שוחרר והמשכנו בנסיעה. זה אולי נראה מפחיד, אבל זה לא באמת מפחיד.
×
×
  • תוכן חדש...