Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

  

בתאריך 4.2.2024 בשעה 20:46, Shmulik_Miata כתב:

בדוק שוב אבל בגדול לא נראה לי שיש יותר מה להתרגש. כמה עשרות ק"מ של נהיגה והעודף נשרף.

 

בתאריך 4.2.2024 בשעה 21:29, chezik כתב:

לפי המדידה שצילמת נראה שהעודף יותר גדול, יכול להיות שמדדת במנוע חם? או כשהרכב לא עומד ישר?

 

בתאריך 4.2.2024 בשעה 17:42, Coro כתב:

נראה יותר מדי. חזור לשם.

(בהנחה שמדדת נכון)

 

לפני 14 שעות, NTZSV כתב:

תבדוק על הבוקר שהרכב קר על משטח ישר ותעלה תמונה.

 

 

 

חברים תנוח דעתכם, למדוד שמן אני יודע.

מצ"ב תמונה נוספת מהבוקר בחניה הפרטית והישרה שלי. המדיד מוצף בשמן.

 

פניתי במייל למוסך והודעתי להם שאני אגיע ביום רביעי מייד לאחר המילואים לצורך ריקון השמן העודף.

לדבריהם "מילוי השמן מתבצע ע"י מכשיר מדידה עם כמות השמן המדויקת שהמנוע דורש" - אני לא ראיתי אף פעם מכשיר כזה במוסכים.

בכל אופן, לאחר שהם "יבדקו את הנושא" כהגדרתם ולאחר שאשמע את התייחסותם - אחליט אם לקבלה.

WhatsApp Image 2024-02-05 at 21.41.31.jpeg

עריכה אחרונה על ידי bnsagi
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

נראה כמו 300-400CC עודף

לא יהרוג את המנוע אבל לא בריא

אישית הייתי ניגש למוסך שמילא את השמן מראה להם את הצילום ומבקש שירוקנו מעט ,יש לך אחריות מנדטורית של שלושה חודשים על העבודה

 

פורסם
לפני 10 שעות, nit_zan כתב:

נראה כמו 300-400CC עודף

לדעתי הרבה יותר.

היתרה שנראית על המדיד מעל קו המקסימום היא כמעט באותו גובה של הפער בין קו המינימום לקו המקסימום, והפער בין מינימום למקסימום ברכבים שאני מכיר הוא ליטר / ליטר וחצי, אז כאן נשמע לי שיש משהו כמו 700 עד 1000 מ"ל מיותרים.

×
×
  • תוכן חדש...