Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב לציין שנמאס לי מכל עניין של המנועים הקטנים ברכבים הגדולים, האופנה הזו כל כך טיפשית לטעמי.

הרי למה עשו את זה?, עשו זאת לשם החיסכון בדלק, כביכול נגד זיהום אוויר.

 

קראתי כי בתערוכה בפריז, פורד הולכת להציג מונדיאו חדשה עם מנוע 1000 או 1200 (לא זוכר בדיוק איזה...) טורבו בנזין, עם הספק של 125 כ"ס.

פורד מונדיאו!, איך לכל הרוחות הרכב הזה אמור לנסוע?, איך רכב כזה אמור להתחיל נסיעה?, אחרי כמה זמן הגיר ייהרס?.

 

קניתי את הסקודה כי חשבתי שהמנועים האלה מדהימים, מנוע TSI 1.2, טורבו בנזין, 105 כ"ס.

נסעתי ועליתי לי-ם, הייתי לבד ברכב ובהחלט טיפסתי בהילוך 5 במהירות של 120 קמ"ש ולא הרגיש שחסר כוח, כאשר נתתי גז הרכב נסע וגמע את העליות בצורה נחמדה.

מצד שני, אם אני מעוניין להעלות את הרכב על המדרכה...אין מצב בעולם שאוכל לעשות זאת!.

הרכב עם המנוע הקטן, פשוט לא מסוגל לעלות מעל שפת המדרכה ואם כן המנוע צורח, טורים גבוהים, ריח שריפה מהקלאץ.

 

ואם בחיסכון עסקינן?.

איזה חיסכון אני משיג שהרכב גומע בממוצע 1:10, לא הגיוני בעליל.

 

לאחי רנו סניק III, מנוע 2000 עושה את אותה צריכה ואצלו אין בעיה לטפס על מדרכה ועוד....אז מה רע לשים מנוע 2000 בסקודה??

 

אני לא מבין מה נכנס בהם, חוץ משיקולים פיננסיים, אבל זה פשוט בדיחה בעיני.

עוד מעט תיראו משאיות עם מנוע 1500 טורבו דיזל.

פרנקופיל מושבע!

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרכב עם המנוע הקטן, פשוט לא מסוגל לעלות מעל שפת המדרכה ואם כן המנוע צורח, טורים גבוהים, ריח שריפה מהקלאץ.

ברכבך יש גיר DSG? אם כן לא עבר בראשך המחשבה שאולי, במקרה, "בעיית" המדרכה נעוצה בגיר?

פורסם

סמוראי עם מנוע 1.0 וחמישים-ומשהו סוסים יכול לטפס כל מדרכה שירצה.

 

ייטי הנעה קדמית עם צמיגי כביש ו-ESP שכנראה לא ניתקת - לא.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

הבעיה זה פליטת המזהמים והיצרנים נאלצים להלחם עם זה. הפתרון הקונבנציאונלי זה הקטנת נפח והתקנת טורבו. זה כמובן אמור לקצר משמעותית אורך חיי מנוע, אבל למי אכפת? הרי בפרוספקט אפשר להציג רמת פליטה של מזהמים נמוכה במיוחד. זאת האופנה היום לשים טורבו לכל דבר ולהקטין נפח.

 

פתרונות פחות קונבנציאונליים זה מערכות היברידיות וחשמליות עם אפשרות טעינה. זה יקר יותר, אבל זה יעיל וחסכוני יותר.

 

בקצב כזה, בעתיד בכל טיפול יוחלף מנוע בחדש.  חשמל זה הפתרון ארוך טווח ובינתיים דבר שהוא כמה שיותר קרוב לזה: הייבריד ופלאג אין.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
סמוראי עם מנוע 1.0 וחמישים-ומשהו סוסים יכול לטפס כל מדרכה שירצה.

 

ייטי הנעה קדמית עם צמיגי כביש ו-ESP שכנראה לא ניתקת - לא.

 

סמוראי הוא מלך!, הוא גם יותר קל...אבל עדיין מלך!!.

אני לא סובל רכבים יפניים, אבל שיש משהו איכותי שאוכל שטח כמו סמוראי, אני יודע להעריך.

 

מבחינת ESP, היה מנותק וגם לא מנותק...לא עוזר..לא זזה רוורס.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
מבחינת ESP, היה מנותק וגם לא מנותק...לא עוזר..לא זזה רוורס.

כנראה שהבעיה נעוצה ברכב.

 

הרי לך ייטי כמו שלך, על מדרכה.

 

IMG_20130325_102514_085.jpg

 

ככה שזה אפשרי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בחיים לא נתקלתי ברכב שלא עולה מדרכה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אין קשר בין מנוע קטן לעלייה על מדרכה. עליתי על מדרכה עם פונטו מנוע 1.2 ועליתי על מדרכה עם מנוע 0.9 של רכב משנת 87, לא זוכר אפילו איזה דגם רק בטוח שלא היה להם טורבו, גודש או כל תוספת אחרת, ללא מאבק וללא סל"ד גבוה...פשוט בעדינות ואיזי איזי.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
קראתי כי בתערוכה בפריז, פורד הולכת להציג מונדיאו חדשה עם מנוע 1000 או 1200 (לא זוכר בדיוק איזה...) טורבו בנזין, עם הספק של 125 כ"ס.

פורד מונדיאו!, איך לכל הרוחות הרכב הזה אמור לנסוע?, איך רכב כזה אמור להתחיל נסיעה?, אחרי כמה זמן הגיר ייהרס?.

מה הקשר לגיר?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא הבנתי את ההקשר למדרכה? איזו מדרכה בדיוק אתה מנסה לטפס? למיטב זכרוני בפזו 306 1.4 שהייתה לפני 10 שנים כלל לא הייתה בעיה לטפס על מדרכות ושאר מכשולים קלים..

Porsche 944 turbo


×
×
  • תוכן חדש...