Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעד מנוע גדול לרכב קטןןןןןן :)

 

נפח מנוע קטן לא אומר בהכרח רכב פחות טוב, פחות מהיר, יותר דלק ונעזוב את עניין המדרכה בצד, אין סיבה לעלות על מדרכה רק אם המצב מחייב, בעיקר לרכבים נמוכים לאו דווקא רכבי ספורט.

 

גם ככה התחלופה של רכבים היום היא מאוד מהירה ובעוד כמה שנים אני מניח שלא נראה הרבה רכבים שנמצאים על הכביש יותר מעשר שנים, ככה שגם זה לא יהיה קריטי כמה זמן יחזיק המנוע הקטן.

 

וסתם ככה לצורך השרשור (לא לצעוק עלי אני מדבר נטו על נפח מנוע), לרכבי הפורמולה 1 יש מנוע בנפח 1.6 בלבד. הכוונה היא שנפח מנוע אמנם משנה אבל לא בהכרח אומר הרבה על הרכב, עם הטכנולוגיות של היום אפשרי לעשות נפח מנוע קטן לרכב גדול.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שהיתה לי ניסן מיקרה כרכב חלופי גם אני לא הצלחתי לעלות על מדרכה. מצבים שהB4 מטפסת בלי למצמץ הפכו לבלתי אפשריים עם המיקרה.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

ועוד מיקרה 1.2 עם מומנט צנום לB4 עם מנוע 2.0/2.5/3.0 עם מומנט נורמלי?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זאת בדיוק הבעיה - הרגילו אותך שצריך להחליף אוטו כל שנתיים-שלוש, אז כבר לא קריטי לך שהמנוע לא מחזיק, פלסטיקה מתפוררת, גיר שובר חיים ב50 אלף, פח מחליד, צבע מתקלף, יש סלט של צינורות מתחת למכסה מנוע( מה אכפת לך, לא אתה הולך לתקן את זה), ובכל תקלה צריך להחליף מודול שלם במחיר עם 4-5 ספרות.

 

אבל העיקר שיש תחלופה גבוהה של רכבים, כאשר במשך יותר מעשרים שנים אין חידוש משמעותי, ודגם חדש שונה מהקודם בעיקר בעיצוב והאיבזור

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זאת בדיוק הבעיה - הרגילו אותך שצריך להחליף אוטו כל שנתיים-שלוש, אז כבר לא קריטי לך שהמנוע לא מחזיק, פלסטיקה מתפוררת, גיר שובר חיים ב50 אלף, פח מחליד, צבע מתקלף, יש סלט של צינורות מתחת למכסה מנוע( מה אכפת לך, לא אתה הולך לתקן את זה), ובכל תקלה צריך להחליף מודול שלם במחיר עם 4-5 ספרות.

 

אבל העיקר שיש תחלופה גבוהה של רכבים, כאשר במשך יותר מעשרים שנים אין חידוש משמעותי, ודגם חדש שונה מהקודם בעיקר בעיצוב והאיבזור

שזה בדיוק מה שקורה בכל מוצר אולי חוץ מנדל"ן. טלויזיה, סמארטפון, רכב, עיצוב בית וכל מה שדירה כוללת ועוד רבים וטובים. מקבלים ג׳ננה אז מחליפים או מתקלקל אז מחליפים.

לכן העסקים האלה משגשגים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

זה הטימטום של האירופאים,שהם קוראים לגיר שלהם עם המצמד הכפול ולמנוע הדרדס ''טכנולוגיה'' בגלל רנו הקשקאי משווק עכשיו עם מנוע 3 צלינדרים מסכנים.

שום חיסכון ושום נעלים, ככל שהמנוע קטן והרכב גדול המנוע מתאמץ יותר ואוכל דלק כמו מטורף. גם כן התיבה הרובטית המצועצעת והלא אמינה בשיט.

אני בטוח ב90 אחוז שזה בגלל לחסוך בעלויות היצור (אירופאים קמצנים).

 

מאזדה סקייאקטיב זה טכנולוגיה למשל: שלדה קלה, תיבה אוטומטית משופרת, מנועים אטמספורים חסכונים.

וכל זה מתקבל לצריכת דלק מעולה. זה טכנולוגיה!

פורסם

סקייאקטיב זו טכנולוגיה? אני לא מבין איך מנוע בנזין יכול לתת יחס דחיסה 1:14, זה הרי מנוגד לתיאוריה (מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך זה עובד?).

האם הם באמת הצליחו להשיג צריכה יוצאת דופן?

הייבריד - זו טכנולוגיה! זה באמת מאפשר לחסוך בדלק, פליטת המזהמים ולקבל כוח כשצריך בעזרת מנוע חשמלי. ויותר מזה, הטכנולוגיה מאפשרת לאגור כוח מבלימה במקום להפסיד. זו בעיני טכנולוגיה!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
סקייאקטיב זו טכנולוגיה? אני לא מבין איך מנוע בנזין יכול לתת יחס דחיסה 1:14, זה הרי מנוגד לתיאוריה (מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך זה עובד?).

האם הם באמת הצליחו להשיג צריכה יוצאת דופן?

הייבריד - זו טכנולוגיה! זה באמת מאפשר לחסוך בדלק, פליטת המזהמים ולקבל כוח כשצריך בעזרת מנוע חשמלי. ויותר מזה, הטכנולוגיה מאפשרת לאגור כוח מבלימה במקום להפסיד. זו בעיני טכנולוגיה!

ברור שהייבריד זה טכנולוגיה, זה שלא התייחסתי לזה זה לא אומר שזה לא.

ולגבי הסקיאקטיב, אתה בוודאי רואה תוצאות על הכביש, המאזדות החדשות חסכוניות עם תיבות אוטומטיות פלנטריות ומנועים אטמספורים גדולי נפח.

פורסם
זה הטימטום של האירופאים,שהם קוראים לגיר שלהם עם המצמד הכפול ולמנוע הדרדס ''טכנולוגיה'' בגלל רנו הקשקאי משווק עכשיו עם מנוע 3 צלינדרים מסכנים.

שום חיסכון ושום נעלים, ככל שהמנוע קטן והרכב גדול המנוע מתאמץ יותר ואוכל דלק כמו מטורף. גם כן התיבה הרובטית המצועצעת והלא אמינה בשיט.

אני בטוח ב90 אחוז שזה בגלל לחסוך בעלויות היצור (אירופאים קמצנים).

 

מאזדה סקייאקטיב זה טכנולוגיה למשל: שלדה קלה, תיבה אוטומטית משופרת, מנועים אטמספורים חסכונים.

וכל זה מתקבל לצריכת דלק מעולה. זה טכנולוגיה!

זה לא מנוע 3 צילינדרים. יש לו 4 צילינדרים.

זה ה1.2TCE:

http://www.renault.co.uk/innovations/engines/tce_115/

 

חוץ מזה הוא לא מנוע כזה גרוע כמו שאתה עושה ממנו, לא אוכל כמו דלק כמו מטורף ולא מתאמץ.

תיבה רובוטית מצועצעת שבנתיים מציגה אמינות לא פחות טובה מהערזדה (מאזדה) שאתה מעריץ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

Castrolz המנועים לא ממש גדולי נפח, בליסינג מקבלים את ה1.5 וגם מנוע 2.0 לא חריג בסגמנט. יש לך נתוני צריכת דלק האמיתית שלהם? לא מצאתי בKML. מבחינת ביצועים הם נותנים מה שטורבו קטני נפח נותנים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
זה לא מנוע 3 צילינדרים. יש לו 4 צילינדרים.

זה ה1.2TCE:

http://www.renault.co.uk/innovations/engines/tce_115/

 

חוץ מזה הוא לא מנוע כזה גרוע כמו שאתה עושה ממנו, לא אוכל כמו דלק כמו מטורף ולא מתאמץ.

תיבה רובוטית מצועצעת שבנתיים מציגה אמינות לא פחות טובה מהערזדה (מאזדה) שאתה מעריץ.

אני לא עושה את המנועים הללו גרועים בכללי, אלה רק ברכבים גדולים. בעליות המנועים האלה צורחים שעוד שניה יוצאים לך מהפרונט, וכמובן הדלק נבלע.

ממליץ לך להיות בטוח שהמאזדה הייתה ותיהיה יותר אמינה מכל פחנוע אירופאי כלשהו.

Castrolz המנועים לא ממש גדולי נפח, בליסינג מקבלים את ה1.5 וגם מנוע 2.0 לא חריג בסגמנט. יש לך נתוני צריכת דלק האמיתית שלהם? לא מצאתי בKML.

12.7 ק''מ לליטר למנוע 1.5 של המאזדה 3 החדשה לאחר בדיקה שלי.

של המאזדה 6 : http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29910-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-6-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%99%D7%92.aspx?nav=model

פורסם

1:12.7 זה ממש לא מרשים.

אני לא הייתי ממהר להכריע בעיקר כשהערזדה יותר חדשה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

1:12.7 במונחים של היום זה לא מחמיא. דיזלים, היברידיות ומנועים קטני נפח נותנים צריכה טובה יותר בתוך העיר. אם זה במשולב, אז המצב גרוע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...