Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמ תשרשור הזוי עם הרבה אי דיקווים דעות קדומות ונהגים גרועים שלא מצליחים לטפס על מדרכות או לנסוע רגוע ולחסוך בדלק

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי מי ששאל על היחס דחיסה של הסקאי אקטיב של מאזדה

בגלל שמדובר בהזרקת דלק ישירה מזריקים את הדלק ברגע שרוצים את ההצתה (כמו במנועי דיזל) כך שאין מצב של הצתה מוקדמת

פורסם

א. לא ידעתי שבשביל לעלות על מדרכה, אני צריך לעשות קורס נהיגה מיוחד או רשיון מיוחד.

מוזר כי ברכב הקודם שלי, רנו סניק II מנוע 2000, הייתי עולה על המדרכה ללא שום בעיה, ללא ריח שרוף וללא שום משהו שהפריע לי.

וד"א, הצלחתי לעשות את זה בלי שום קורס מדרכות מיוחד, שום הנחיה..אבל אולי זה רק אני.

 

ב. למה לעלות\לחנות על המדרכה?, אצלי ברחוב התנועה נהייתה כבדה מאוד בשנים האחרונות, ולאחרונה העירייה סימנה חניות חצי על הכביש וחצי על המדרכה, וזאת בשביל לאפשר זרימה יותר קל של הרכבים וגם להימנע מפגיעות ברכבים (כבר החלפתי 2 מראות).

 

ג. מה הקשר למנוע קטן ורכב גדול?.

נסעתי על ניסאן מיקרה, מנוע 1.2 עם 3 צילנדרים.

קודם כל הרעש, המנוע יותר רועש ממנוע רגיל.

שנית, כאשר הייתי עושה עליות לי-ם, הייתי על הילוך שלישי וגם שני והרכב היה על 60 קמ"ש, המנוע זעק, צעק ועוד רגע היה מתפוצץ והרכב פשוט לא זז את העלייה.

נסעתי עם הרכב ורציתי לצאת לעקיפה, הרכב לא יצא לעקיפה כי פשוט לא היה לו כח לצאת, לא היה לו כח ולא הייתי יכול לעקוף.

 

בהשוואה שלכם שאתם עושים לסמוראי, לרכבים קטנים אחרים זה נפלא, אבל אתם שוכחים שהיטי יותר גדולה מהם, היטי יותר כבדה מהם וההבדל הגדול ביניהם לעיתים הוא הפרש של כמה כ"ס בודדים לעיתים, היטי עם 105 כ"ס.

 

ועדיין, מונדאו אמורה להיות אפילו יותר כבדה מהיטי, אז עם היטי קצת מתקשה עם המנוע...איך לכל הרוחות מונדיאו אמורה לנסוע?.

אני לא מדבהר על ספורט אפילו.

 

אני אשמח להבין איך בדיוק, רכב גדול עם מנוע קטן, אמור לשפר את צריכת הדלק?.

כאשר אתה עם מנוע קטן ברכב גדול, לא משנה דגמים וכו'...המנוע יתאמץ יותר להניע את הרכב, המנוע יתאמץ יותר לעמוד בדרישות הנהג.

מכך, הצריכת דלק של הרכב תעלה!.

 

אני אשמח לשמוע ממישהו, מדוע מנוע קטן ורכב גדול, זה כן שידוך טוב?.

תימנעו מההערות הציניות בנוגע למדרכה, כי זה ציני.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לגבי מי ששאל על היחס דחיסה של הסקאי אקטיב של מאזדה

בגלל שמדובר בהזרקת דלק ישירה מזריקים את הדלק ברגע שרוצים את ההצתה (כמו במנועי דיזל) כך שאין מצב של הצתה מוקדמת

 

למה לכתוב שטויות?

גם בדיזל יש השהייה בין הזרקת הסולר לבין הצתה בפועל, מה עוד שבכלל מדובר על מנועי בנזין (הצתה חשמלית)...

אפשר לקרוא על איך התגברו במאזדה על בעיות של נקישות במנוע עם יחס דחיסה גבוה, כאן:

http://www.mazda.com/technology/skyactiv/engine/skyactiv-g.html

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם
לגבי מי ששאל על היחס דחיסה של הסקאי אקטיב של מאזדה

בגלל שמדובר בהזרקת דלק ישירה מזריקים את הדלק ברגע שרוצים את ההצתה (כמו במנועי דיזל) כך שאין מצב של הצתה מוקדמת

הנה ממשיכים עם השטויות בשרשרור ועכשיו מנוע בנזין מסוג חדש בעל הצתה עצמית ללא פלג

פורסם

שטויות במיץ כל ההתחנפות הזו לטכנולוגיה הגרמנית ולמכוניות החד פעמיות שלהם.

אין תחליף לעוד ליטר.

יש אפילו יועץ שירות במוסך היבואן שנוהג ביפנית וכשאף אחד לא שומע אותו טוען: "אחלה מכוניות ליד הראשונה, אבל לא משהו שאפשר לסמוך עליו".

ואת זה לא אני אמרתי.

אופנוען

פורסם

חד פעמי או לא חד פעמי, כל העולם חותר לכיוון של מנועים קטני נפח מוגדשים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
חד פעמי או לא חד פעמי, כל העולם חותר לכיוון של מנועים קטני נפח מוגדשים.

 

נכון, אך טובת הלקוח היא לא מה שעומד לנגד עיניהם של יצרני הרכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

למה אתם כל כך משוכנעים שמנועים עתירי-נפח (אמריקאים משנות ה90 נגיד, ה4-ומשהו ליטר שהיה בכל משפחתית סטנדרטית) הם שיא האמינות ועוברים מאות אלפי מיל בלי שיפוץ?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
למה אתם כל כך משוכנעים שמנועים עתירי-נפח (אמריקאים משנות ה90 נגיד, ה4-ומשהו ליטר שהיה בכל משפחתית סטנדרטית) הם שיא האמינות ועוברים מאות אלפי מיל בלי שיפוץ?

 

ממש לא, והם זוללני דלק.

בתחילת שנות ה-90 אבי קנה GMC ספארי, הסיבה היחידה היתה...היא היתה מפלט מס לעצמאים.

ואני יכול להגיד לך שהבן אדם היחידי שנהנה מהרכב הזה, היה מנהל תחנת הדלק ליד ביתנו.

 

לטעמי האישי, כמו שאין הגיון אבל באמת שום היגיון במנוע קטן ורכב גדול, אז חוץ מ- Muscle Car, אין היגיון במנועים גדולים.

וגם זה מיותר לגמרי.

 

לטעמי המנוע המושלם ליטי, היה יכול להיות 1600 ידני, 125 כ"ס, והיתה לו גם צריכה כמו שיש לי היום וגם מספיק כוח לכל דבר.

 

לטעמי היתרון ברכבים אמריקאים, נמצא רק באמריקה.

אתה לוקח רכב עם מנוע גדול ואתה משייט באוטוסדרטות האינסופיות שם, אז אם אתה נוסע על מנוע 2.5 ליטר הרכב שקט, אין רעש ואתה נוסע שעות בנוחות.

פה אין אוטוסטרדה, אז אין צורך בזה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

1600 ידני?

 

תעשה נסיעת מבחן על קשקאי ידנית (אם עדיין מוכרים כזה), מיד תבין שהרכב שלך עדיף בכל פרמטר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הנה ממשיכים עם השטויות בשרשרור ועכשיו מנוע בנזין מסוג חדש בעל הצתה עצמית ללא פלג

 

דבר כזה דווקא יש, נקרא HCCI והוא בחזית המחקר עכשיו:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם
למה אתם כל כך משוכנעים שמנועים עתירי-נפח (אמריקאים משנות ה90 נגיד, ה4-ומשהו ליטר שהיה בכל משפחתית סטנדרטית) הם שיא האמינות ועוברים מאות אלפי מיל בלי שיפוץ?

 

למה אתם מוכרחים לקחת כל דוגמה לקיצון?

מישהו אמר 4 ליטר?

 

בוא נדבר בין 1.5 ל-2.5 ליטר, זה מספיק ויעיל לרוב רובן של המכוניות הבינוניות עד גדולות מאוד.

אופנוען

פורסם

המירוץ אחר פליטת המזהמים ממש לא מצדיק את עצמו נכון להיום.

ההבדל בצריכת הדלק בין מכוניות מודרניות לקודמותיהן לפני 10 שנים לא קיים או זניח יחסית להשקעות המטורפות בטכנולוגית מנועי הטורבו הקטנים.


×
×
  • תוכן חדש...