Jump to content

parnuk

  • פרסום הודעות

    30
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

אודות parnuk

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מאזדה מיאטה - באמת חוץ מזה כדאי לקרוא קצת על הנושא, בכיסאות בטיחות מודרנים רציניים שימוש בחגורה לעיגון הכיסא הוא בטיחותי יותר. בעיקר במושבים של chicco או britax
  2. שמע, אם בקרוב יהיה באחד הגלגלים פאנצ׳ר אל תחפש בורג, זו הקינאה שלי. נראית מכונית כיפית ונדירה במצב מדהים ובמחיר מטורף, תתחדש ותהנה! הכי חשוב, אל תשכח לעדכן אותנו!
  3. היי כמו שנכתב, זו בהחלט לא מכונת דריפטים אבל ההנעה האחורית מורגשת בהחלט - ביציאה מהמקום ובסיבובים. הרכב מאוד נח ותופר מרחקים מכל סוג שהוא בכיף, בקלות ובמהירויות גבוהות מאוד. כמה שהרכב גדול, אפשר לתקוף איתו סיבובים להנות מהשילדה ומנהיגה ספורטיבית. בשביל להחשב מכונית ספורט אמיתית כנראה שנדרש הספק כפול ובולמים קשיחים יותר.
  4. לא נראה לי שיש דבר כזה אבל ספרו מה השיפור הכי טוב שעשיתם למאזדה שלכם.
  5. מעניין, לי לא יצא לנהוג על האינפיניטי אבל עכשיו אני סקרן, תודה.
  6. אני לא הולך לשמע הכי שפוי בעולם. האינפיניטי על הנייר רכב מגניבבבבבב וגם יותר טוב ברוב הפרמטרים אבל דבר אחד פסל אותו עוד לפני הסיבוב הראשון: המראה. סורי, זה פרמטר חשוב אצלנו. בדיעבד חבר עם כזו נהג קצת על הלקסוס ודיווח שהלקסוס יותר נוחה בהרבה ומנהגת יותר טוב אבל חסר לו כח.
  7. חיפשנו קצת ספורטיביות, ידני, פרקטי ויפה. לא מצאנו ונאלצנו להתפשר. הפעם התפשרנו קצת על הספורטיבי והרבה על הידני.
  8. @danniel אנסה לחדד - הגיר הוא מאוד יפני סטנדרטי 6 הילוכים, בנהיגה רגילה הוא מרגיש טבעי ושקוף, לא יותר ולא פחות מוצלח מבמאזדה 3 או הונדה אקורד - עושה את העבודה. ההילוך השישי ארוך מאוד - לא זוכר אהמספרים המדוייקים, אני יכול לבדוק אם צריך - שיוט על 120 בסביבות 1500 סל"ד למיטב זיכרוני. מהירות ההעברה היא טובה מהממוצע( גם היום וגם באותן שנים) אבל בהחלט לא מתחרה ב dsg. השליטה הידנית מאפשרת לך לקבוע את ההילוך המירבי לרגע נתון, כלומר קל להוריד הילוך לפני עקיפה או ביציאה מסיבוב אבל העלאת הילוך תקרה כשהמחשב יחליט. כלומר, יכול להיות שתגביל את הגיר ל3 ובזמן האצה תצפה שהוא יעלה מ2 ל3 אבל הוא
  9. זו בהחלט לא מכונית שרירים אבל לקרוא לה עגלה זו הגזמה, נתון ההאצה ל 100 קמ"ש הוא 7.1 שניות וההספק המרבי הוא 208 כ"ס לא 230. אותי הרכב מאוד הפתיע בכמה שלמרות שהוא קרוזר הוא יודע להיות הרבה יותר חד וספורטיבי ממה שתצפו. צפיפות מאחור - הגג קצת נמוך ליושבים שם, מכזו מכונית גדולה אפשר היה לצפות ליותר. מצד שני נסיעה של 4 מבוגרים עם ציוד מחנאות לטיול בערבה של שני לילות היתה תענוג, לא רבנו מי ישב מלפנים. הצפיפות יותר מורגשת מול כסא התינוק. הרכב שוקל קצת יותר מטון וחצי וננהג עם רגל דיי כבדה, היום הסתכלתי פעם ראשונה על נתון הצריכה במחשב הדרך והוא 1 ל 10. בא
  10. תודה, לפי מה שאני ראיתי - אחוזים בודדים סביב מחירון יד2. לוי יצחק היה גם דיי קרוב. הסתכלתי רק פעם אחת כדי לדעת מה הערך הביטוחי של האוטו אז אני לא זוכר אם מעל או מתחת.
  11. היי כולם סקירה לא קצרה אחרי שנה (חצי ממנה פעילה) עם לקסוס is250. -היסטוריה- אני תופס מעצמי אחד שמתעניין מאוד במכוניות וככזה גם דרדרתי את הגברת לחבב את התחום ולשים לב במה היא נוהגת. עד היום היא נהגה על: 106, 206xs, c2 vts, ds3 turbo - כולן ידניות. בצד שלי הוחלפו פחות רכבים אבל גם שם לא היו בחירות מידי סטנדרטיות. -הבחירה - הרכב שלה משמש כרכב עיקרי, ונוסע לא מעט - 35 אלף ק"מ בשנה. הדיאס (למרות למוניטין) היתה תענוג של דבר: נוחה, חזקה, מאובזרת ויפה. לקראת חודש שישי (של היריון) ועם הגעת הקמ ל130 החלטנו להשתדרג למשהו עם יותר דלתות ויותר ליטרים בבגאז'.
  12. parnuk

    רכבי דריפטים

    ברור שכן! אל תשכח לתעד ולשתף אותנו!
  13. ומה יוסי קנה לבן שלו? רמז: ds3 אדומה מגניבה עם אותו מנוע thp156.
  14. הבנאדם קנה אוטו מיוחד וזכה באופו דיי יוצא דופן לקבל תמיכה מהבית אבל כאן, דוקא כאן הוא צריך להתגונן מפני כל המבקרים. מישהו כאן משתתף איתו בעלויות האחזקה או מחויב לקנות ממנו את הרכב? אם כולם היו קונים רכבים אמינים ופשוטים, לא היה מה לחפש בפורום הזה, רדו ממנו.
  15. שים לב, דיברתי על מוסך, חס וחלילה מכון. אין מה לחפש שם )חוץ מהחתימה שלהם על בדיקת שלדה( מכונאי טוב מעלה את הרכב על הליפט ויודע לזהות אם הרכב טופל בצורה טובה, מה מצבו, לציין דברים שצריך לתקן ולהעריך מה הלאה. כל רכב שקניתי לקחתי לבדיקה במוסך, זה תמיד יצא משתלם - מנע ממני לרכוש נבלות, הוריד משמעותית את המחיר וחסך תקלות עתידיות.
×
×
  • תוכן חדש...