Jump to content

sjerby

  • פרסום הודעות

    682
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

70 נייטרלי

אודות sjerby

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עמק חפר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. השרשור מדבר על הגנה עצמית ברוח מאורעות הימים הנוכחיים וכך גם התגובה שמגיעה ללא תיאור תרחיש אחר. מציע לך גם לברוח אם תהיה אחד מול רבים.
  2. איך הגעת למה שרשמת ממה שאני רשמתי? דיברתי על היקלעות עצמית למצב בו אני נמצא בסכנה למול המון זועם, שם גם אם אפגע ב2-3 חבר'ה זה לא ישנה את גורלי ועדיף לברוח.
  3. יש לי נשק עם רישיון, וזה ממש נחמד לחשוב שאני גיבור וש"אם יבואו אליי אני דופק להם כדור בפיקה של הברך". בפועל, כל עוד תינתן לי הזדמנות להמנע מראש על ידי תכנון מסלול נכון או לברוח מהמקום אם נקלעתי לסיטואציה דומה, אני בורח ונמנע. לגבי שאלת פות"ש - אם כלי כזה או אחר יסב לך תחושת בטחון, תאלתר משהו עם סיפור כיסוי, הייתי מתחיל בלום מלוכלך עם פטיש לידו בתוך ארגז כלים, הרי אתה משפץ את הבית וצריך לחצוב.
  4. פות"ש, רוב האנשים לא מתיחסים לרכב שלהם יותר מכלי תחבורה שמידי פעם מקבל שטיפה במנהרה דרך הדיל של העבודה. הייתי מדבר איתה ואומר לה שהיא גרמה נזק לצבע הרכב ויש תיעוד, אני מניח שהיא עשתה את זה בתום לב, כיוון שמבחינתה יתכן ושריטה על האוטו זה חרטא שלא מעניין אף אחד. בהתאם לשת"פ שלה הייתי מגיב בהתאם
  5. האם אתה לא עובר 90 קמ"ש בכביש בין עירוני כשהוא מוגדר כך? רוב הנהגים ובסבירות גבוהה גם אתה, נוהגים מעל 90 קמ"ש פה ושם. האם היית נוסע מעל 90 קמ"ש כאשר שוטר יושב לידך? כנראה שלא. מכאן עולה כי המבחן הפשוט ללגיטימיות שלך אומר שרוב האוכלוסיה, פורעי חוק ואסור לתת להם לנהוג בכבישים ציבוריים. אני יכול לנהוג דינאמי גם על 50 קמ"ש, להכנס לפניה בקו הנכון ולהרגיש קצת יותר כוח G בבטן לא אומר שאני עובר על החוק.
  6. יש הרבה אנשים נוספים שיעדיפו רכבים יציבים עם אחיזה גבוהה גם במהירויות גבוהות בשיוט, אם הנסיעה היא בתוך תל אביב - גם גיפון זה מיותר, לעבור לתחבצ. לא כולם בורים גמורים שלא מבינים השפעה של מרכז כובד גבוה, אבא שלי בן 70, נוהג בגיפ ומתלונן על התחושה בסיבובים גם במהירות סבירה. הסטטיסטיקה שלך לא מבוססת על עובדות, שאלו את דעת חברי הפורום שאלה בכותרת, וענו, אין פה נכון או לא נכון אלא העדפה אישית של כל אחד. אשתי, שלא נוהגת הארד קור, מעדיפה רכב נמוך כי ג'יפון נותן לה תחושה של שחצנות - מה עם האנשים האלה? אין לך איך לבסס סטטיסטיקה מדויקת. תעבור על נתוני עליה של רכבים לכביש בשנים האחרונו
  7. הדבר שמרגיע אותי לפני ראיונות / פגישות המשך לראיונות זה אימון מוקדם מוקדם בבוקר. גם אם אתה לא מתאמן קבוע, צא לריצה / הליכה / משקולות, תחשוב, תזיע קצת ואחרי המקלחת תרגיש יותר טוב, גם מבחינה פיזית וגם מנטלית, זה כדור הרגעה מעולה
  8. אני העלתי אחת מהסיבות שאנשים יעדיפו סדאן/האצבק על פני ג'יפון, לא את ההתפלגות באוכלוסיה, סיבה לגיטימית לחלוטין לא לרצות לחנות על המדרכה. ולגבי נהיגה ספורטיבית, אני לא מסכים איתך לחלוטין, גם לפני שהיו מסלולים (5-6 שנים אחורה), הנהיגה הספורטיבית והדינאמית הייתה מתבצעת לצערנו על כביש ציברי, אבל לא לזגזג ב90 קמש, אלא לצאת ב3:30 בבוקר לכבישים מרוחקים או למנחת מטוסים נטוש כשאין תנועה ולהגיע לפני רוכבי האופניים, כדי לנסוע מהר, ולפעמים קרוב מאוד למגבלות. היום - כשיש מסלולים פעילים אני חושב שאין מקום לנהיגה כזאת על כביש ציבורי, וכל מזגזגי ומהבהבי האורות על איילון, זו לא דוגמא לנהיגה דינאמית וס
  9. לפני שהייתי מתחיל לשפר או לתכנן פרויקט על המנוע הזה, הייתי בודק את מגבלת המומנט בגיר,אני מעריך ששם החוליה החלשה שכנראה תוריד אותך מהרעיון... לציין כי פרוייקט גדישה יעלה בערך כשווי הרכב במקרה המדובר
  10. אני נוהג במסלול, פעם פעמיים ברבעון, לא משהו שאפשר לעשות עם ג'יפון אבל לחלוטין אפשרי להנות עם כמעט כל משפחתית סבירה. בנוסף אני מכיר המון אנשים כמוני שמוכנים "לסבול" ברכב נמוך ומקרקש בפקק כדי להנות פעם ב... ילד שלא התבגר ששם קצוץ על כל העולם
  11. מקום הרכב הוא בכביש, לא על המדרכה, אחלה סיבה לא לקנות ג'יפון. ובנימה יותר רצינית - היכולות הדינאמיות של ג'יפונים למוניהם ביחס לסדאן/האצבק מקבילות בשבילי מהוות דיל ברייקר וכנראה שכמעט לכל חובב נהיגה "אגרסיבית" או לכל הפחות נגדיר אותה - מדויקת. אני אוהב את הטרנד הזה, כולם רוצים רכב גבוה, אוטומטי ויפני וכיוצא מכך לשאר הסגמנטים יורד תמחור השוק, וככה אשמח לרכוש איזו פיגו 508 בעוד כמה שנים במחירי בדיחה , גם צרפתיה לא אמינה וגם יושבת נמוך, גוועלד... אין מאושר ממני, תמשיכו לקנות ג'יפונים יפנים. (למען הסר ספק - אין לי בעיה עם יפניות, אפילו יש לי בחניה מאזדה והונדה, א
  12. מכשיר שבקושי היה בשימוש, במצב מצוין. 80prs, ללא bt. 450 שח
  13. "חדות וחיבור לכביש" זה מושג בעייתי, ברכבים מודרנים שאינם performance oriented ההגה והרכב כבר לא מעביר תחושות שיתנו לך חיבור אמיתי לכביש. לגבי חדות - אם הכוונה להיגוי חד יותר, ישנה אפשרות להרכיב בושינגים מפוליאתרן במשולשים במקום המקוריים, מדובר בגומי מאוד קשיח שנותן פחות גמישות לנקודה בה מערכת ההיגוי מחוברת למשולש ולכן יש פחות "פלסטלינה" בין ההגה למשולש ואמורים להרגיש היגוי יותר תגובתי וחד, אם כי כשהרכבתי ברכב בעבר לא הרגשתי שינוי מהותי וזה תלוי רכב, לא יודע איך זה בלאון. לגבי חדות המרכב (תגובות מהירות וללא רכינות עם זוויות גלגול) הדרך הנכונה היא טיפול במתלים (קוילאוברים / קפיצים + בו
  14. קודם כל נשאלת השאלה - מה אתה רוצה לשפר בהתנהגות? זווית גלגול = כמה המרכב רוכן במהלך עומס של פניה \ בלימה \ האצה. מה כרגע לא מתאים לך בסט אפ של הרכב? יותר מדי תת היגוי? יותר מדי זוויות? מה אופי הנהיגה שלך? הרכב עולה על מסלול? רוצה לשפר זמנים או לזרוק זנב בפניה?
×
×
  • תוכן חדש...