Jump to content

sjerby

  • הודעות

    696
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

87 נייטרלי

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עמק חפר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז עוד יום מסלול עבר בהצלחה, הרכב מגיב נפלא, מאיץ טוב, מתנהג היטב ומשחרר זנב בהתאם לפקודה. הפער היחיד שהרגשתי הפעם הוא שבפניות הרכב מעט נמרח, על כן הדבר הבא שאשקיע בו יהיה צמיגים עם דופן קשיחה משמעותית. כרגע הרכב נועל אסימטריק 3 שמסתמן שלא עומדים במטלת המסלול היטב, אוחזים לא רע אך הדופן קורסת והם פשוט מתפוררים מהעומס, מבדיקה שביצעתי הצמיג "סמי סליק" היחיד במידה של הרכב (205/50/17) שיש בארץ הוא R888R של טויו ואני לא הכי מתלהב ממנו עקב אחיזה בעייתית ברטוב, אם כי המחיר שלו אפילו לא רע (סביב 450 לצמיג) אז אאלץ לבחון אלטרנטיבות או לרכוש אותו לקראת היום מסלול הבא, לאחר שארכוש צמיגים רציניים אולי אתחיל למדוד זמנים, בשביל הכיף. גם לאחר היום מסלול היחסית אגרסיבי הרכב לא הציג תקלה או בלאי חריג. OVERALL - מרוצה מאוד מהרכב ועושה רושם שהוא עומד בייעוד שלו - נסיעות קצרות ביום יום ומסלול מידי פעם באופן מהנה ושומר על אמינות סבירה + למרות גילו והק"מ שעבר. כמה תמונות -
  2. ביצעתי כמה פתחי אוורור בפלסטיק כיסוי של מיקום הפנס ערפל שיכניס קצת יותר אוויר, רחוק מחום המנוע. לגבי הגישה - הטמבון מחובר עם ברגים לרכב (פח אשפה) אז אני מנצל את אותם החורים להתקנה של פירוק מהיר של הטמבון כדי שהגישה לניקוי הפילטר לא תהיה בעייתית, גם מגניב (לטעמי) וגם פונקציונאלי במקרה הזה. תמונה לדוג' של התופסן המדובר
  3. עדכון תקופתי, הרכב הגיע לכ170,000 ק"מ, מאז היישור קו לא היו בעיות מיוחדות פרט לנושא אחד. בהנעות קרות בחורף הרכב לא הגיב כשורה עד שהתחמם, לפעמים אף היה נכבה בעמידה, חיפשתי את התקלה רבות ולא הצלחתי לאתר אותה. עד שיום אחד קיבלתי נורת צק אנגין נהדרת (p0029 אם אני זוכר נכון), תקלה המעידה על יחידה של 2 סולנוידים הנמצאים במערכת היניקה, החלק הוזמן מחול בעלות זעומה (בארץ עלות סביב 800 שח), החלק הוחלף והתקלה נעלמה, נוסף על כך הרכב מגיב באופן הרבה יותר נמרץ, נחכה לחורף ונראה אם הכל כשורה בהיבט הזה. לפני כשבועיים המזגן הפסיק לקרר בהפתעה, נכנסתי למזגנאי באיזור טירת הכרמל שם שהיתי, בדיקה קצרה של המדחס - הקלאץ שלו השתחרר ממקומו, הבחור הדביק חזרה את הבורג שתופס אותו ועד כה מקרר נהדר, עלות סביב 200 שח. פרט לכך ללא תקלות עד כה מאז היישור קו. בתקופה הנסקרת נסעתי פעם אחת עם הרכב למסלול בפצאל, הרכב מרגיש מאוד קליל וההתנהגות הפתיעה אותי מאוד לטובה, השלדה וההיגוי מרגישים כאילו אני נוהג ברכב שנבנה לנהיגה עם פרובוקציות. התגובות חדות ומהירות, עזיבה קטנה של דוושת המצערת בתוך האייפקס והזנב מיד מיישר קו, תענוג. אכן חסר מעט כח והגיר לא מהסוג המהנה במיוחד, אבל הילוך שני מאפשר להגיע ליותר מ100 קמש כך שבפעמים בודדות בלבד יש צורך להעביר לשלישי, רוב הנהיגה מתנהלת על ראשון+שני. לאחר שהבנתי שהרכב מרצה אותי בנהיגה היום יומית ואף במסלול, החלטתי שאני מוכן להשקיע מעט יותר בשביל החוויה והכיף שלי, על כן הותקן קיט יניקה קרה של k&n (נטו בשביל הצליל, אוהב את זה), וקפיצים מסוג אייבך פרו קיט (הוחלפו יחד בולמים קדמיים שהראו בלאי). ביקורת קטנה על הקפיצים - זוויות הגלגול הופחתו באופן משמעותי בכל האספקטים (האצה בלימה ופניות), מבחינת קשיחות בנהיגה יום יומית, ההבדל קיים אך לא באופן שפוגע משמעותית בנוחות, אני סהכ מרוצה, כלל החלקים הוזמנו מחול בעלות לא גבוהה ביחס למוצע בארץ (גם לאחר מיסים). ביום שישי הקרוב אני נוסע למסלול בפצאל שוב עם הרכב, אחזור עם עדכונים :).
  4. sjerby

    מעבר מ 2 ילדים ל 3

    אני חושב שלהביא ילד שלישי זה קשוח דווקא לא בהיבט של לקום בלילות ולאסוף מהגן כשחולה, אנחנו עם 2 וכשאני חושב על שלישי מה שהכי מפחיד אותי זה שמדובר שוב בדחיה של הסיפוקים האישיים שלנו (רגשיים וכלכליים). אם זה לחזור להתעסק בתחביבים או אפילו לטפח את הזוגיות ולא להזניח אחד את השניה, אנחנו יחסית צעירים (30) עם 2 ילדים (2.5, 0.5) והאמת שבגיל 35-36 לא בא לי להתעסק שוב בגזלן זמן וכסף האולטימטיבי. נכון שגם ילדים בגיל 5-7 הם גזלן לא קטן, אבל מדובר כבר בגילאים יותר עצמאיים שמאפשרים לי להתעסק גם בעצמי, בזוגיות ובקידום כלכלי של המשפחה. היום אנחנו מרגישים עומס כלכלי מטורף עם 2 קטנים, פיתוח הקריירה נפגע, איתו גם הגידול בשכר וממשיכה "המתנה" עד שיגדלו מספיק כדי שנוכל לנשום. זה אמנם קצת אנוכי מצידי, ויש סיכוי שדעתי תשתנה כשהם יגדלו ואני אתגעגע ליצור הקטן והנפלא הזה, אבל כרגע קשה לי לחשוב על זה, במיוחד אם הייתי לקראת 40 כמו פות"ש.
  5. כשאכנס לדירה שקנינו ואסיים לאבזר אותה - היעד הבא יהיה הרכב שאני מפנטז עליו
  6. יצא לי להפגש עם אריאל אהרוני הזה לפני כמה שנים, אני ואשתי חיפשנו הזדמנויות השקעה בתחילת דרכינו כזוג נשוי ואיכשהו הגענו לפגישה אצלו. הבחור הציע להשקיע בפיתוח מוצר שימכר באמאזון ע"פ ניתוח שוק שהוא עשה, הציג את הכל יפה, מוכר, כריזמטי, בתוך משרד מפואר בתל אביב - הכל טוב ויפה. ברגע שהתחלנו לשאול שאלות יותר מעמיקות ממה שכתוב על הדפים שקיבלנו, הבנו שהבן אדם מוכר לוקשים ואין לו מושג מעבר למצגת השטחית וה"מבוססת סטטיסטיקות" שהוא הציג. משאיר לכם להסיק את המסקנות לבד לגבי כל אופי פעילות שהוא מעורב בה, למרות שמקריאת השרשור נראה שהכל מובן. לגבי הפרצופים של ה"מפורסמים" - לא יודע אם הם התחילו שם כתמימים ונבלעו לתרמית, או שלחילופין ידעו מראש מה קורה שם, מה שכן... אם היו חכמים היו בורחים משם מהר מאוד כשהבינו שמשהו שם לא LEGIT.
  7. הבעיה בr888r זה שבכל עת שאתה לא נוהג חזק והצמיג לא ב"טמפ עבודה" אז אתה ככל הנראה לא תהנה מאחיזה מיטבית וברטוב - בכלל הנהיגה צריכה להיות עדינה משמעותית. היו לי rs3 תקופה ומאוד אהבתי, ps4 גם היו ואני לא זוכר שהרגישו כמו שאתה מתאר, היית עם צמיגים אחרים על הרכב? אולי הבעיה היא בעתם אופי הרכב ולא הגומי. הייתי מכניס למשוואה גם ad08r
  8. בעבר הייתה לי 207 ספורט, ברכב מושבים זהים למושבים בgt והם זכורים לי כמושבים מדהימים, אוחזים ונוחים - אני לא הייתי ממהר להחליף בגלל עיצוב אלא אם באמת אתה מרגיש שהם לא מספקים אותך. מושבים של 208gti וגם ds3 156 אמורים להתאים למיטב ידיעתי bolt on. לגבי ההגה - ב207 יש הגה של נהג אוטובוס, אני מסכים שהוא לא מושלם, אני הרכבתי על הרכב הגה של 206 היות והוא קטן יותר, עקב צמצום רדיוס ההגה גם ההיגוי נהיה מעט קשה יותר (פחות מומנט לסיבוב ההגה), הגה של 208 גם בדקתי היתכנות - הוא יתאים, אבל לא תוכל לחשמל ולהתאים את המקשים לרדיו היות וב207 השליטה ברדיו / בקרת שיוט לא נמצאים עם ההגה אלא מאחוריו. בנוסף בכ.א של ה208 יש חיבור חשמלי אחד בעוד בכ.א של 206/7 יש 2 חיבורים, תצטרך לבצע מניפולציה חשמלית בחיבור הכ.א, זה אפשרי אבל לא הייתי ממליץ להתעסק בזה. חפש לך הגה של rcz 200 אפילו בחול והוא יתאים ויתן לך תחושה ספורטיבית יותר.
  9. בקרוב כנראה שלא כי נצטרך לגייס כספים וזה יקח כמה שנים, אבל כמובן שזה החלק שנרצה "להעיף" בהקדם.
  10. הייתי שמח להגיע למפגש באיזור השרון (כפ"ס עד נתניה)
  11. שלום לכולם, אז המשפחה התרחבה, הבכור מתקרב לגיל 3 ובקמפינג האחרון הוא היה בעננים, הקטנה כבר מתחילה להבין מה קורה סביבה ולהתחיל לצאת לחוויות משפחתיות וספונטניות נהיה מפתה יותר ויותר. אני בחור של נהיגת כביש ומסלול, כמה שיותר קרוב לרצפה וכמה שיותר מהר - אין לי רקע בנהיגת שטח בכלל. עם זאת, היות והחשק לצאת לטיולי קמפינג כל המשפחה הפך לעוגן שאנחנו רוצים לממש, הגיע הזמן לקנות רכב 4x4 אמיתי. אני לא הולך לחפש שבילי סלעים ועליות תלולות ומפגרות, אני כן מעוניין ביכולת להכנס קצת עמוק למקומות מבודדים שנוכל להתמקם ולהעביר לילה בכיף. בשביל מלאכת הנהיגה יש לי את הרכב השני שמשמש אותי כרכב עיקרי, ה4x4 ישמש את אשתי שהיום מתניידת בסיוויק האצבק אקסקלוסיב 2013. התכנון למכור את הסיוויק ולהוסיף על מנת לממש את המטרה. איזה רכבים יענו על הצורך הזה? יכולות שטח טובות אם כי לא הארדקור, מרווח למשפחה וציוד, אמינות מירבית ואופציה להגבהה בהמשך אם יעלה הצורך. צריכת דלק פחות משנה כיוון שהרכב גם ככה יסע סביבות 10-12k בשנה לכל היותר אז פער של אלפים בודדים בשנה על דלק לא לא מהווה דיל ברייקר. על פניו סובארו פורסטר אמורה לתת מענה אך מחוץ לתקציב. שאר האופציות שחשבתי עליהם הם סובארו xv / אאוטבק קצת ישנה הונדה crv מה דעתכם? לאן כדאי לכוון?
  12. אשמח לקבל דעתכם על ההצעה שקיבלתי דרך יועץ, מחיר הדירה 1.120k (מחיר למשתכן) הון עצמי 232k גובה המשכנתא 888k זוג +2 עם הכנסה של 17-18 נטו
  13. sjerby

    קמצנות

    העברה לניוטרל בירידות - היי זה אפילו משנה את הקמ"ל במחשב, חסכון מוכך
  14. היי, על מושב הרכב נותרו מים עם נעילתו ולא יובשו, לאחר יום חם אני מניח שהמים רתחו או התחממו מאוד על המושב וגרמו לכוויה על עור המושב, החלק הפגוע מרגיש קשה ומחוספס. האם יש דרך לתקן את זה בעזרת תכשיר כלשהו? אפילו רק לריכוך המצב הקיים על מנת שלא יקרע / ישבר בקלות בהמשך.
×
×
  • תוכן חדש...