Jump to content

AssafO

  • הודעות

    1,443
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פה ושם...בעיקר שם.

צפיות אחרונות בפרופיל

2,564 צפו בפרופיל

הנקודות של AssafO

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

35

מוניטין

  1. AssafO

    רכב לחתונה

    לפני כעשר שנים שהתחתנתי אז הרכב שלי היה פיאט פונטו ושל אישתי היה מזדה 2. הרגיש קטן מידי בשבילנו (חתן וכלה עם שמלה די נפוחה ועם 2 מלווים). הזמנתי רכב מאלדן (קטגוריה של מזדה 6 בזמנו) בעלות של כ 600 שח בערך . ציינתי בהערות שהרכב הולך לשמש לחתונה ואשמח אם יגיע נקי ותקין. בבוקר כשהגעתי לאסוף את הרכב, אלדן מיוזמתם שדרגו לקטגוריה או 2 מעל, קיבלתי קרייזלר סברינג יחסית חדשה שהוחזרה מאיזו חברת הייטק. סתם מחווה שירותית ונחמדה מצידם. גם אפשרו להחזיר באיחור של כמה שעות בלי תוספת תשלום. אסף
  2. 10....9....8....7....6...5...4....3....2....1 Sent from my MI 8 using Tapatalk
  3. הכוונה דווקא לא היתה איסוף חבילות, אלא יותר השארת מוצרים לתיקון במסגרת אחריות או איסוף מוצרים שהוזמנו ישירות מהאתר של היבואן (שאני מוכר גם בעצמי כאן). אני לא בטוח שהדוגמה הנגדית שאתה מביא היא נכונה במאת האחוזים. אבל הכוונה שלי היא לא להיכנס לויכוח איתך. בסופו של דבר אני כן רואה את הפורום כקהילה ואני נמצא פה די הרבה זמן. לפעמים פעיל יותר ולפעמים קצת פחות בכל מקרה, כמו כל שינוי שמבצעים בעסק יש הימור ואני מקווה שיצליח. לדעתי השינוי לא יהיה גדול כי מי שרגיל לטפטוק כן יכנס מידי פעם, מתוך סקרנות של מה חדש. הוא פחות יגיב. הוא לא יכנס כמו עכשיו בתור חלק מהריטואל הקבוע (כניסה לוואטסאפ לראות מה חדש, הצצה מהירה בטלגרם, בדיקה של הפיד של החדשות ואז כניסה מהירה לפורום דרך הטפטוק ). מקווה שימצאו אפיקי הכנסה נוספים כי רק פרסומות וגוגל נראה לי לא פיתרון טוב לאורך זמן. אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  4. בעסק הפרטי שלי אני משמש כנקודות שירות ואיסוף של כמה חברות גדולות (ישפאר, 019, והיבואן של וואן פלוס). אני לא ממש מקבל תשלום על השירות שאני מבצע בשבילם (גם אם יש תשלום אז הוא סימלי). השירות שאני מבצע בשביל החברות האלה כן גוזל זמן ומשאבים ( מקום אחסון, התמודדות עם אנשים עצבניים , הקו טלפון מקבל שיחות כל הזמן עם שאלות וכו). לכאורה אני רק מפסיד כי אני מספק שירות בחינם ולא יוצא לי מזה כלום. בפועל, השירות הזה מכניס הרבה תנועה לחנות. חלק חוזרים כמה פעמים ואז אם הזמן גם קונים. מספיק שאחד מתוך 10 יקנו משהו וזה כבר משתלם. לדעתי לחתוך את התנועה כי כרגע לא מרוויחים ממנה זו טעות. צריך למצוא דרך נכונה להרוויח מהתנועה. מרצ'נדייס ותרומות זה דבר נחמד. אבל לדעתי זה לא מה שיחזיק את ה"עסק". לדעתי הקהילה מהווה כח קניה גדול. שווה לנסות מול אחד מהחברות אשראי להציע כרטיס אשראי "קארספורום". לפנות לעסקים שמפרסמים בפורום , לכמה מכוני בדיקה, לכמה מוסכים או רשתות מוסכים, לפנות לאוטו דיפו, אולי לעוד כמה חנויות גדולות של חלקי חילוף , לחברת השכרה וכו. לבקש הנחה כלשהי למחזיקי הכרטיס. ממי שנרשם בשביל הכרטיס לבקש עלות שנתית כלשהי (כמה עשרות שקלים לטובת הפורום ) מעבר לעלות הכרטיס מול חברת האשראי. סתם רעיון. אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  5. אי אפשר אולי דרך ביניים? נניח להשאיר את האופציה לצפייה בלבד פתוחה בטפטוק בלי אפשרות תגובה. לתת אפשרות לכתוב ולהגיב רק מהדפדפן והאתר. ככה אפשר לרפרף בכיף ואם בוער לי להגיב אני אפנה לאתר. לא יודע אם זה אפשרית טכנולוגית אבל אם כן זה נראה לי כמו אחלה פיתרון. אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  6. יש משהו מאוד מהיר ונוח בגישה דרך tapatalk. ביום יום אני נמצא מול מסך מחשב ועדיין אני בוחר להיכנס לפורום דרך האפליקציה. יש הרבה פחות "קשקושים" ואופציות. זה נטו לקרוא שרשורים והודעות בלי כל הרעשים מסביב. חבל שאין מצב "לייט" באתר. אין לי בעייה עם פרסומת שקופצת פה ושם, אבל שיהיה רק נטו עם התתי פורומים והשרשורים. בלי כל הרעש מסביב. אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  7. אני לא שומר קבלות בכלל. את רוב הטיפולים ביצעתי באותו המוסך. ברגע שיש במוסך מחשב (וזה בעצם רוב המוסכים כיום) אפשר לבקש להוציא פלט עם ההיסטוריה של הביקורים במוסך לפי המספר רישוי. הכל תלוי בכמה המוכר רוצה לחשוף או שלא. מבחינתי כקונה, זה אחד הדרכים לאמת ק"מ. מבחינת הטיפולים אפשר לראות אם נכנס או לא. אי אפשר לסמוך ממש על מה נעשה בטיפול ובאיזה שמן או פילטרים השתמשו. לגבי תיקונים, תקלות וכו גם לא הייתי בונה על זה כי יכול להיות שאת השיפוץ של הגיר עשו בכלל במקום אחר (סתם דוגמה). אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  8. AssafO

    בעיית סוללה ב iPhone X

    בצילום מסך ששלחת, מופיע תפריט של בריאות סוללה. תלחץ עליו ותראה מה מופיע. אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  9. העניין הוא שעל האריזה לא מופיע כל מידע לגבי האריחים. השיפוצניק שלח לי צילומים מחבילות אחרות של אריחים מהעבודות האחרונות שלו. שם תמיד יש מידע כלשהו ובחלק מהמקרים יש ברקוד לסריקה שמוביל להוראות התקנה. מבחינת סוג הדבק, ברח לי הסוג אבל כששאלתי הוא כן ממה שהומלץ פה. גם בדוח בדיקה של היבואן לא מופיע שהשתמשו בסוג דבק לא נכון. לטענת השיפוצניק, את ההדבקה לפי התקן ( עם מלטש משונן) ועובי של עד סמ ניתן ליישם על קירות חדשים שהם ישרים ועל גבס (כמובן שעם דבק מתאים). הבעיה שאצלי מדובר בדירה ישנה (משנות ה 70) והקירות באמבטיה לא ישרים. כמה שעולים למעלה אז צריך להוסיף עוד דבק כי המרחק מהקיר גדל. השיפוצניק הציע מבחינתו להחליף את ה 2 שורות העליונות של האריחים (הסדקים רק ב 2 שורות למעלה). אני דואג שבגלל שהאריחים מראש לא בסדר אז הסדקים יחזרו. להדביק אריחים מסוג אחר ב 2 שורות העליונות יגרום להבדל בגוונים. ולהחליף את כל האריחים אני אצטרך לממן חלק ניכר מהעלות. אין לי בעיה להשתתף בהוצאות אבל כמה שאני בודק יותר אני מבין בעצם שהסחורה שמכרו לי היא בעייתית ושהיבואן מתעלם. אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  10. תודה על התשובה. ביקשתי שיחזור אליי מנהל מהיבואן אריחים. האם האריחים אמורים לעבור בדיקה כלשהי של מכון התקנים? אמור להיות להם אישור כתוב? במידה ומציגים לי אישורים או בדיקה מה עליי לוודא? תהיה בעיה מבחינתם להראות שעבר בדיקה כי אין מספר אצווה ואז האישור הוא כללי ולא מחייב את האריחים שנמצאים אצלי? Sent from my MI 8 using Tapatalk
  11. חוזר לעדכן, השיפוצניק לא ממש ברח. לאחר כמה ימים התקשר והיתה שיחה ברוח טובה. הוא כן שומר על קשר ולא ממש מתחמק. שבוע שעבר היתה פגישה משולשת , מומחה מטעם היבואן, השיפוצניק ואני. פירקו אריח שלם ולקחו לבדיקה. חזרו אליי מהיבואן שהכל אשמת השיפוצניק. לא עבד לפי התקן. השיפוצניק מאשים את טיב האריח. אני מכיר אותו מעבודות אחרות בבניין שלי וראיתי עבודות אחרות במקומות אחרים ואצל אחרים לא היו בעיות. לגבי עובי הדבק, הוא טוען שמדובר בדירה ישנה (נבנתה בשנות ה 70) ושהקיר לא ישר. ככל שעולים למעלה יש צורך לשים עוד דבק. הוא כן השתמש בדבק לפי התקן לטענתו והחריגה בעובי היא לא קיצונית. כמה שאלות: האם על האריזה של האריחים חייב להיות רשום שם יצרן, ארץ יצור פרטי יבואן וכו? האם אמור להיות מסומן איזשהו סימון שנבדק ועומד בתקן מסויים? איך יודעים שהאריח עצמו תקני ועבר בדיקות? בעת ההזמנה, אישתי מפורשות ביקשה אריחים איכותיים, המוכר עצמו אמר לה שיש סיני במחיר x, ויש במחיר x+y מוצרים איכותיים. מה שהוזמן זה במחיר x+y. על האריזות של מה שהגיע אין שום סימון. לא ארץ יצור, לא יצרן ולא סימון אחר. באותו הרגע (עם כל הבלאגן מסביב שיש בשיפוץ) זה לא העלה נורית אדומה. אבל עכשיו בדיעבד שיש לי עוד כמה אריזות סגורות זה מריח לא טוב. במייל שפניתי לחברה הם אומרים את השם של היצרן ושזה תוצרת סין. תודה לכל העוזרים. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  12. המכשיר אמור להגיע עם כיסוי שקוף פשוט, מטען 15w מקורי וכבל usb טייפ סי. גם דינמיקה (סלקום) הם יבואן רשמי. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  13. יבואן רשמי - קונה את המכשירים ישירות מהיצרן. יש לו תמיכה וגב של היצרן בנוגע לאחריות. יכול להיות בלעדי ויכול להיות כמה יבואנים רשמיים (נניח בסמסונג). יבואן מורשה - מושג חדש שנכנס בכמה שנים האחרונות. מי שהכניס את זה זה חנויות שמוכרות מכשירים ביבוא מקביל. נוצר ביקוש מצד הלקוחות למכשירים ביבוא רשמי. אז בתור התחכמות קוראים ליבואן מקביל יבואן מורשה. המורשה זה בעצם מורשה משרד התקשורת - שזה בעצם כל אחד שמייבא מקבל אישור. אני "קצת" מתעסק בתחום. אסף Sent from my MI 8 using Tapatalk
  14. יש בוודאות אם מדובר במכשירים ביבוא רשמי. יבואן מורשה זה בעצם סוג של התחכמות ליבוא מקביל. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  15. יש הבדלים בין האפליקציה הרגילה לאפליקציה העסקית. תקרא תבדוק ותראה אם זה מתאים לך. האפליקציות עובדות לגמרי בנפרד (מותקנות על המכשיר הנוכחי שלי שאמנם יכול לעבוד עם 2 סימים אבל אני משתמש רק באחד). Sent from my MI 8 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...