Jump to content

Speedool

  • פרסום הודעות

    77
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Speedool

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. הפולו 1.6 של המשפחה כבר בת 12..., וחצתה השבוע את ה- 200 אלף ק"מ. יד ראשונה, אך שימשה את זוגתי 5 שנים, את הבן עוד 5, ואת הבת כבר שנתיים. מטופלת באדיקות רק אצל רון כל 10 אלף ק"מ, לרבות ריענון לשמן גיר כל 60 אלף ק"מ, ומפגינה אמינות מופתית (מנוע BTS). ממה שזכור לי - משך 12 שנה הוחלפו רק ציריה, משאבת מים, חיישן קראנק ולאחרונה חליל. רפידות בלמים פעם אחת (ננהגת בעדינות). כל השאר טיפולים שוטפים בלבד. לחגיגת ה- 200 קיבלה אצל רון טיפול גדול וים של אהבה מכל החבר'ה במוסך. זו דוגמא מובהקת לכך שתחזוקה קפדנית במוסך מומחה, היא גם פרקטית וגם נכונה כלכלית (רק על משאבת מים וחליל שזוהו במועד, או על פא
  2. רק אניח את זה כאן... לקוח מתוך אתר השירות של דלק מוטורס עבור דגמי במוו וותיקים, ולכן אף אחד לא יצליח לשכנע אותי שהעבודה ועלות החלפים שונים משמעותית מול דגמים חדישים יותר. מסקנה: החברה קובעת מחירים לפי אומדן עומק כיסו של הלקוח. סידרה 1 שנות דגם 2003-2011 טיפול‭ ‬קטן: 449 ש״ח טיפול‭ ‬גדול: 1069 ש״ח רפידות‭ ‬בלם‭ ‬קדמיות: 739 ש״ח רפידות‭ ‬בלם‭ ‬אחוריות: 799 ש״ח _________________________ סידרה 3, שנות דגם 1997-2011 טיפול‭ ‬קטן: 449 ש״ח טיפול‭ ‬גדול: 1299 ש״ח רפידות‭ ‬בלם‭ ‬קדמיות: 749 ש״ח רפידות‭ ‬בלם‭ ‬אחוריות: 699 ש״ח _________________________ סידרה‭ ‬5‭
  3. תודה. לעכב או לא לעכב, בפועל יש יכולת למוסך למרר את חייך בנושא. ברור ומובן מדוע נקבע כך, אולם השיטה לקחת החלטות רגולטוריות ולרתום אותן למיקסום ההכנסות הינה פסולה מעיקרה. למען הסר ספק, ברכבי חיישנים המלמדים על שיוריות הרפידות, ובעת הטיפול במוסך האחר נבדקו הרפידות פיזית כחלק מן השירות.
  4. וגביית 723 ש"ח + מע"מ על עבודה משובחת של החלפת מסננים, שמן ומצתים היא כן מוצדקת?
  5. מעולם לא אמרתי זאת! מוסכי היבואן משתמשים בשמן מנוע בצמיגות 5W40 בגרסה Leichtlauf High Tech מבית Liqui Moly. מדובר בגרסה בסיסית למדי, שעומדת בתקני היצרן אך לא הרבה מעבר לכך. השימוש בטרמינולוגיה "טכנולוגיה סינתטית" הוא מטעה - בפועל מדובר בשמן בסיס מינראלי המתוסף בתוספים סינתטיים. עלותו אגב לצרכן הפרטי עומדת על כ- 150 ש"ח כאשר בחברה ביקשו 400 ש"ח, קרי 250 ש"ח דמי תיווך (קרוב לוודאי שהרבה הרבה יותר מזה) דלק-מוטורס אינם מצטיינים כנראה בבחירת שמני מנוע - ראה מוטורקרפט שדוחפים לפורד ואפילו למאזדות.
  6. שני דברים: 1. כמובן... הכוסיות שבחדר ההמתנה שלא נתקלתי בכמותן בניר צבי 2. יועצי שירות ומכונאים פחות מבינים - אני סוג של טרחן שמתחיל לגלגל שיחה עם כל מה שזז במוסך. לאחר מספר דקות אי אפשר להסתיר חוסר ידע או תחושת שחיקה בעבודה. מדובר במוסך שהחליף לי נוזל בלמים בכוסית במקום לנקז דרך הפטמות כנדרש, או שמרח אותי שלא לעדכן תוכנה בתואנה שאם אין לי בעיות אז למה לגעת. למען הסר ספק, היחס תמיד היה אדיב מאד כיאה למותג.
  7. בדקתי את החוק. יש מצב שאתה צודק. המחיר לא נמסר לי בתואנה שעל מכונאי לבדוק קודם מה צריך לאחר פירוק (מילה גדולה לפעולה קטנה במקרה זה). יחד עם זאת, ביקשתי מפורשות עלות רפידות ועלות עבודת החלפה. לשניהם יש מחירון ידוע, ולכן היה על דלק מוטורס למסור לי את העלות. באותו עניין, טרם קיבלתי משוב מהפורום האם מוסך יכול לעכב את רכבי בתואנת בטיחות. במקרה דנן, לא לשחרר לי את הרכב עד שלא אשלם דמי עושק שלא יודעתי על רמתם מראש. תודה
  8. טרחתי להגיע ודחפתי גם דחפתי את השלט. בדלק מוטורס: שמן מנוע - 400 ש"ח עבור ליקווי מולי חצי סינתטי מסנן שמן - 160 ש"ח (מק"ט מקורי 11427953125) מסנן אוויר - 270 ש"ח (מק"ט מקורי 13718507320) במוסך מומחה: שמן מנוע - 189 ש"ח באוטוסטור (מוטול 0w40 LL-01) מסנן שמן - 80 ש"ח (מק"ט תואם דומה תוצרת MAHLE) מסנן אוויר - 137 ש"ח (מק"ט זהה תוצרת MANN) עבור רפידות סירבו לגמרי בדלק מוטורס לתת מחיר, למרות שטרחתי והגעתי במיוחד. עבור עבודה דרשו דמי עושק. הרי גם המוסך המומחה לא עבד לשם שמיים, והרוויח גם על החלקים וגם על העבודה, כפי שנאמר לי על ידו בשקיפות מלאה.
  9. אני מכיר מקרוב את היכולת לנייד יתרות בין מאזנים. בסופו של יום הסה"כ הוא הקובע. כעת רק אמור לי זאת: לו אתה יבואן, האם לא כך היית מעדיף להציג את המספרים בדיוק כך, כדי להביא אנשים לטעון כפי שטענת? העובדה הברורה היא שיבואני הרכב אינם מקוששים מעות לחג...
  10. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה עברתי ממוסך הכוסיות המדוגם בפ"ת לטפל במוסך שבניר-צבי. המוזר הוא שבקומת הקרקע מטפלים בלקוחות מאזדה ופורד במחירים שפויים יחסית למוסך יבואן, וקומה אחת מעל מטפלים בלקוחות במוו ומיני וקורעים להם ת'צורה. ברכבים אגב מטפלים באותו המפלס ללא שום אפליה... מאד סביר שדלק מוטורס מאגמים משאבי לוגיסטיקה ואדמיניסטרציה, וכנראה שגם חלק מצוות המכונאים מנוייד בהתאם לצורך. אינני מלין על כך כלל וכלל - בהיבט הניהולי טוב מאד שכך. אציין גם לחיוב כי להתרשמותי מדובר בצוות בוגר ומקצועי, שאין לי ספק שהיבואן משקיע רבות בהכשרתו (זאת להבדיל מהרושם ההפוך במוסכי צ'מפיון מוטורס). לא ברור לי
  11. למי שטועה בי אבהיר: 1. אין לי בעיה עם החלטה אסטרטגית של היבואן שלא למכור ללקוחות כמוני. זה לגיטימי, וכנראה גם נכון יותר כלכלית. בחלק הזה של הפוסט בסה"כ ניסיתי לעורר את המודעות, וכל אחד יעשה את הטוב בעיניו. 2. לגבי עלות חלקים - לכל מוסך יש את מבנה העלויות שלו, ואת האילוצים הכלכליים שבתוכם עליו לתפקד במדינה בה פועל. יחד עם זאת, מוסך במוו המרכזי במינכן מאד מזכיר את המוסך המרכזי בארץ, הן במראהו, והן בפעילותו, רק עלות החלפים בו הינה חצי מאשר בארץ. לא רוכל או סוחר ברחוב שלא מחוייב בכלום, אלא מוסך מרכזי של היצרן. לטעמי האישי, מהיכרות אישית את עלות המחיה במינכן ובארץ, אינני מוצא לכך הצדקה, גם כאשר
  12. נגוזו תקוותיי שעם העברת נציגות במוו בארץ מקמור לדלק מוטורס, יחול שינוי בניהול המותג בארץ. בתחילה זה נראה טוב: 1. ייצוב השוק - נקבעו מחירונים נוחים יותר ללקוח, תוך הפחתת אווירת ה"שוק" של הנחות בנות עשרות אחוזים בחדרים האחוריים כפונקציה של מידת תגרנות הלקוח ובית המרכול. 2. הנגשת השירות - בין אם ע"י שוברי טיפול חינם במעמד הרכישה, בין אם ע"י מבצע "טיפול שלישי חינם", ובין אם ע"י הנחה קבועה לחברי מועדון. הטיפול נותר יקר, אבל לקוחות נאמנים מצאו עצמם בסופו של דבר משלמים "סביר" לרכב יוקרה בארץ. בשולי הדברים נציין כי לכולנו ברור שאין הצדקה למחיר גבוה יותר לרכבי יוקרה עבור מסנן אוויר או שמן של חב
  13. מדהים איך סמל"ת מצליחים בשיטתיות להרוג את מותג אלפא רומיאו, כאשר לג׳וליה קבעו מחיר הזוי, המצטרף למספר בעיות ייצור מובנות, ומיתוג סמי-יוקרתי בלבד. גם את מותג ג׳יפ הם בקושי מצליחים למכור. מי יממן את אולם התצוגה המפואר בהרצליה פיתוח...?
  14. ליפטבק זה דווקא מבורך. תוספת דלתות צד נוספות זה מאכזב - לצרכים שלי עדיף דלתות צד ארוכות ומרווחות. הדגם 225e Gran Coupé עשוי להיות מעניין מאד אם יצליחו לאזן אותו כהלכה. מממ... אז אולי בכ"ז שווה לחכות עוד שנתיים? בעצם... ברור מראש שדלק מוטורס הולכים לאכזב שוב בתמחור הזוי
  15. אנחנו אכן באים מעולמות תוכן שונים, ולכן כנראה שנינו צודקים, כל אחד בעולמו. מה שחשוב באמת הוא שאם הזנב יוצא לך (נחסוך פה את הבדיחה המתבקשת), אז זה כל הכיף אם אתה לומד לשלוט בו. להוציא את הזנב של הסדרה-2 משלוותו זו כבר באמת משימה לימי מסלול ולא לכביש ציבורי, כי הרכב נטוע בכביש באופן בולט במיוחד. לשמחת זוגתי והילדים, אני כבר משתובב הרבה פחות, ולכן לי זה מתאים.
×
×
  • Create New...