Jump to content

Ido12

  • הודעות

    180
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

819 צפו בפרופיל

הנקודות של Ido12

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

55

מוניטין

  1. נותן נקודה מתוך אחד ש״עובד״בשכר מינימום(ומגיע ממשפחה יציבה,עם רכב של קרוב לחצי מיליון של אבא בחנייה ולא במימון) אני עובד כרגע מועדפת בתחנת דלק(התחלתי שם ליפני הצבא ועבדתי שם תוך כדאי הצבא)אז נשאר שם למועדפת.(וכן יודע שזה לשרוף סתם,פשוט לא יודע מה בא לי עדיין) זה פשוט עבודה מחורבנת עכשיו שהחליפו מנהל,דורשים מימך דברים ורצון שצריך לשלם 20 אלף בחדש. עכשיו יש נוהל חדש שצריך כל חצי שעה לשטוף שירותים,לחלק פליירים לכל רכב וזה לגשת לכל רכב,לאפות מאפים,לשטוף חנות כל משמרת,להיות נחמד מול מאות אנשים במשמרת שחושבים שבגלל שאתה עובד בתחנת דלק קנו אותך.(ותכלס,מצחיק אותי לראות את זה מאוד) והכי מעצבן,זה שעובדים יכולים פשוט לא להגיע למשמרת והשכר פח ולאף אחד לא אכפת אם יפטרו אותו ולא מגיעים למשמרת ולא מפטרים כי פשוט אין עובדים. ומה הבעיה בזה?אתה מוצא את עצמך עובד 16 שעות כי פשוט אין מחליף ואין לך איך ללכת. ואני רואה את זה בהמון מקומות עם חברים שהתשחררו מהצבא. רצון לקרוע את עצמך ומיליון שעות בישביל משכורת פח. סדרן בסופר עבודה סופר קשה(אמא אחראית על כמה סופרים)ויצא לי לעבוד כסדרן כמה ימים וזה ממש לא תענוג גדול לקבל שתייה שצריך כמה שעות נטו בעבודה של שבירת גב במשכורת רעב. בכוונה כתבתי בצורה קצת ילדותית לנסות להעביר משהו. ממש לא מאשים מי שבוחר לא לעבוד בשכר מינימום,משלמים מינימום ומבקשים מקסימום. משלמים 35-37 לשעה בישביל לאבטח לובי וזה לשבת בטלפון עם אופציה ללמוד. למה שמשהו ילך לעבוד בשכר מינימום עבודה שדורשת כל כך הרבה מאמץ?
  2. אני נהגתי על כל מיני גיפונים של פיגו(לכמה דקות יש לציין)אין ספק שהם רכים יותר....ולי זה היה נורא. מצד שני,אני מאוד אוהב רכבים קשים,לי המאזדה רכה ומתגלגלת מידי אם הולכים לצד השני.... עלה לי המחשבה לשים עליה קולברים אפילו. לא מפריע לי לעלות על במפרים לאט ולהתחמק מבורות העיקר שהרכב יהיה כמה שיותר יציב ובלי זוויות גלגול. כל רכב שקונים חייב נסיעת מבחן,רשמו את זה מיליון פעם ונוחות זה אישי.
  3. 1500 לזוג משולשים קיידמים כולל עבודה מקוריים,אצל היבואן שי לי אור יהודה. תושבת מנוע צריך להחליף אחת שמתפגרת בדרך כלל,ה2 האחרות שורדות טוב. תמיד שוכח איזה תושבת היא הבעייתית,אבל יש אחת בעייתית שצריך להחליף בזמן אם לא היא הורסת את האחרות.
  4. ברכב כמו מיאטה אני מכיר נהגים שלא יורדים מ5-6 אלף טור לכמה קילומטרים טובים. איזה רכב? בכל אופן,אם בנסיעה שלך אתה מגיע ל4-5 סלד זה בסדר,לא אמור לקרות שום דבר. המנוע נועד לעבוד בכל הטווח עבודה שלו. אתה רוצה לשמור על המנוע?תגיע ל5 אלף סלד שבאמת צריך את זה כמו בעליות ועקיפות. לנהוג כל היום קרוב למנתק זה לא טוב לשום דבר. מתי שצריך?אין בעיה. למנתק לא הייתי מגיע בחייים לא משנה באיזה רכב,לא אוהב לשמוע צרחות מהמנוע ולרוב זה לא באמת יתן משהו.
  5. תקפיד על שמן איכותי ופלטר שמן מקורי,ותקדים טיפולים ל7-10 אלף קמ וסע ברכה. 4/5 סלד לזמנים קצרים זה ממש לא בעייתי. ואם אתה בעלייה עדיף להדביק דוושה על הילוך שלישי מאשר להדביק דוושה על הילוך חמישי. יהיה פחות עומס על המנוע(תחשוב על זה כמו הילוכים באופניים) כל עוד אתה לא מגזים,וומתקרב למנתק כל פעם בלי סיבה זה לא מה שיהרוס לך את המנוע. בקיצור אתה יכל להיות רגוע. אני אישית לגמרי מעדיף רכב שעבד קשה בטיולי נהיגה ועשה במצטבר 50 אלף קמ בנסיעה בקצב מהיר מאשר רכב תל אביבי עם מיליון שעות מנוע עם מהירות ממומצעת 2 קמש שה50 קמש נעשו בפקק והמנוע ״נח״.
  6. זה המצב של הרכב הזה,גם ליפני הביקוש ליד שנייה.
  7. נהגת על מאזדה 3 החדשה? אחרי שנוהגים בה,לא מבינים למה לשלם 200+ על a3 שהמאזדה 3 החדשה באותה רמה אם לא יותר טובה. כבר אי אפשר להשוות את מאזדה 3 החדשה למתחרים. המטרה שלה עכשיו זה לנסות לעשות תא איכותי כמו של במוו והיא בדרך לשם.
  8. גיר מנוע חשמל מאוד אמינים,אין לך מה לדאוג אלהם בכלל.אמין ועמיד ביותר. מראות מתקפלות יכולות לעשות בעיות(400 שח תיקון)פעם בכמה שנים. אחת מהתושבות מנוע דורשות החלפה כל 80-100 אלף קמ(850 אצל היבואן מקורי) משולשים אם נוסעים ברכב חזק כל 120+- אלף קמ,1500 אצל היבואן. וזהו. המהדרין יתלננו על גלגל הגה שמתקלף קצת אחרי 5 שנים+פנסים דהויים,יש אחריות ל7 שנים בכל מקרה. לא הרכב הכי חזק בסגמנט כמו לאון 1.8 אבל עדיין כח לא חסר בכלל ומושכת טוב בכל מצב שמדביקים דוושה. עליות קשות גם של ירושלים הרכב מטייל ב130 וצפונה בקלות. מאוד ממליץ על הרכב,יש לי ספיריט 2017 שננהגת חזק כבר 100 אלף קמ ושקט לגמרי. ויש לנו במשפחה כמה וכמה מאזדות 3,פשוט רכב מוצלח.
  9. הכוונה שרשמו כאן זה לא נתת פרטים על איזה רכב נהגת. נהגתי בבמוו,ונהגתי במאזדה והמאזדה הייית פי 10 יותר טובה. למה?כי נהגתי בבמוו סדרה 1 116i לעומת המאזדה 3 2.5 טורבו. ברור שזה לא אומר שמאזדה כחברה באמת טובה יותר כן?תשווה את המאזדה 2.5 לבמוו 330 ואז יש מה לדבר. לזה מתכוונים. אם פתחת אשכול,תפרט על איזה רכב ספציפי נהגת,מה הרגשת ואיזה הבדלים היו,מה המטרה שלך מהרכב? עריכה:הבחור מעלי הקדים אותי. שלחנו כמעט ביחד.
  10. כמו שאמרו,מדידה עם לייזר נאכפת באותו רגע(או קילומטר שניים לפרוטוקול)יכל להיות רגוע. המשטרה לא מתעסקת עם דוחות ״בקטנה״של מהירות. עברתי כמה וכמה פעמים על 120 על לייזר ולא עצרו אותי,מחפשים לרוב 40+ מעל המותר. כמות הפעמים שנסעתי אחרי ניידת על 130+ הפסקתי לספור,ואז בורחת לי...פעם הייתי מתרגש מזה. אין לך מה לדאוג על חריגה של 20+- מעל המותר בכללי כל עוד זה לייזר אף שוטר לא מספיק משועמם בישביל דוח 250 בלי נקודות.
  11. מאזדה 3 מנוע 2.0 אופציה מצויינת. אמינה מאוד וכיפית לנהיגה וגם שומרת על מחיר חזק,ככה שעוד שנתיים לא תפסיד עליה הרבה במכירה. רכב שקונה שקט ובלי כאב ראש,זה לבד שווה כסף.
  12. Ido12

    Megane rs tropy vs golf gti

    מבלי להעליב את הגולף gti,הרנו מגאן אוכלת אותה לארוחת בוקר בלי להרגיש. פשוט אוכלת ויורקת אותה לארוחת בוקר,אי אפשר להשוות בניהם. הרנו מאוד ממוקדת לנהיגה,מחפש להתגרזן בטיולי נהיגה/מסלול הרנו בשבלך. מחפש רכב דיילי עם טפלה פלפל ועדיין משעממת?גולף gti. הרנו פשוט רכב מצויין למי שמחפש באמת להוציא קצב מהיר. הגולף gti פשוט משעממת מידי. מה אומר על קופרה?יותר מעניינת מgti.
  13. אני בן 21,חייל משוחרר ויש לי חברים עם קופרות 2019,240m...היה לי בבסיס משקית תש עם אאודי tts. המקרה איתה זה גרם לכל הבסיס להרגיש קצת מוזר,עם כל השאר לא. ממש לא חוצפה לקנות i10 כרכב ראשון. הייתי ממליץ לך אבל לקנות רכב יותר ״צעיר״כמו מאזדה 3/לאון ב70 אלף. הביטוח יעלה משמעותית יותר והבלאי השוטף אבל זה יתקזז עם ירידת ערך של רכב חדש. רכב הוא מכונה בסופו של דבר,אם תנהג עליו כמו נהג חדש זה לא עושה שום דבר מיוחד מלבד לגמור ברקסים שזה שטיות. כל עוד זה לא רכב ספורט שצריך לדעת לנהוג בו,אין שום חוצפה גם לקנות מרצדס כרכב ראשון.
  14. הנהיגה של נשים לא בכוונה,פשוט מעצבנת. לא מכליל יש נהגות עם ראיית כביש מצויינת ויש גברים עם ראיית כביש מחורבנת,אבל לרוב זה הנשים. אני חותך קצת ונוסע מהר ויוצא לי לעשות ״רייסים״בכבישים ריקים שיש לידי רכב מעניין.. . אבל תמיד,לא מקפח זכות,אני בצומת רואה שיש אדום לא נכנס כמו כולם ונתקע באמתע הצומת. סתם בכביש בעיר ויש כיכר עם פקק ויש נתיב שבן אדם רוצה לעבור?במקום שיחכה שעה מסמן לו עם היד תעבור. מכיר הרבה גברים ככה.המון. היה לי שבוע שעבר מקרה פשוט הזוי,אני עומד בפקק בכניסה למשה דיין(כביש 4)ב8 בבוקר,רואה בתחילת המראה פיקנטו שבמקום לעמוד בסוף הפקק התקדמה לאט לאט עם איתות עד אלי ובקשה להכנס. אמרתי לה שראיתי אותה מדלגת על הפקק וזה היה ממש לא בטעות ומפה קיללה ואחלתי לה שלילה ויום טוב. נשים פשוט פחות מחוברות להגה וזה למה בטיולי נהיגה/מסלול יש רוב מוחלט של גברים. נהיגה פשוט לא מעניין אותן.
  15. 37 אלף על אטראג?באמת? קנה משפחתית יפנית כמו קורולה או מאזדה 3. אטראג זה רכב נוראי ביותר,בתור חייל שנהג על אטראג צבאית שבלם עם בלם יד כי למה לא...
×
×
  • תוכן חדש...