Jump to content

Ido12

  • פרסום הודעות

    65
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות Ido12

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

372 צפו בפרופיל
  1. אמינה ויחסית חזקה מאזדה 3 2.0 קצת יותר חזקה לאון 1.8 אבל ב80 אלף יהיה קשה למצוא אחת משנתון גבוה ב80 אלף. אם אתה הולך על וולבו תצפה לירידת ערך אכזרית,ויהיה קשה למכור. אם מוכן ״להתפשר״על זה שהכח במאזדה מגיע מסלד גבוה,ולא כל כך מרווחת,אופציה מצויינת..קשה ליפול עם המאזדה.
  2. Ido12

    סולר מוזל - איפה יש?

    המחיר הוא זהה למזומן וגם אשראי. ומגיע לך קפה חינם+עיתון+שטיפה בכל תדלוק של 30 ליטר.(למען האמת,יש לי קשר מסויים לתחנה,ואני ממלא שם...מעולם לא היה בעיה לא עם הדלק ולא עם הסולר ויש אצלינו מאות מוניות ביום)
  3. תלוי איזה תקלה,אבל התחזוקה של לקסוס היא לא נוראית. הרכב גם מחזיק הרבה יותר טוב מאשר במוו וגם סביר להניח שבלקסוס ההיברידים הם פחות עברו אצל ילדים ש״קרעו״אותם. מה שאני כותב באמת נראה כמו סטיגמה,אבל הכל זה מנסיון אישי של חברים. לחפש אחת עם אחריות לסוללה ותיעוד טיפולים,לוודא שזה לא רכב לימון ואמינות אמורה להיות מצויינת. הכי כלכלי זה לקנות פיקנטו ידנית ב20 אלף,שכבר לא צריך ביטוח מקיף ואפשר לתחזק את הרכב בתחזוקת שבר.(חוץ מבלמים וצמיגים כמובן שבזה אין משחק) להחזיק לקסוס זה לא כלכלי,גם לא מאזדה ב50 אלף. אבל לא הכל זה כלכלי,אם אתה רוצה לקסוס לך על זה.
  4. אם זה לקסוס,אפשר להיות יחסית רגועים הרכבים מאוד אמינים. אבל לקחת בחשבון שזה רכב היברידי לא צעיר,ככה שסוללה/בלאי טבעי יהיה. יגואר,צריך להסביר?הולך חיישן וזה יעלה לך כמו אחזקה של שנים ביפנית עממית. איפה תטפל אם נדלקת לך נורת מנוע?או אם חלילה תצטרך להחליף משולשים/בולמים כי הרכב לא עבר טסט. עליות ביטוח וטסט. במוו יחסית אמינית אם טופלו טוב,אבל שוב יכל להיות תיקונים ב5-10 אלף בלי יותר מידי בלאגן. זה שאלה בעייתית,כי יכל להיות לך 3 שנים של שקט ושנה אחת שתשקיע ברכב 30 אלף. אם אתה רוצה כמה שפחות נזק,לקסוס פרטית עם אחריות לסוללה.
  5. Ido12

    סולר מוזל - איפה יש?

    אם ראשון לציון טוב,יש לך את מיקה פריימן 18 יש יום הנחה ביום שלישי. 5.60 ביום רגיל ו5.40 ביום שלישי. הדלק/סולר מצויין,כל המשפחה מממלאת בתחנה דלק ובחיים לא היה בעיה,פלוס מונית עם חצי מיליון קמ במשפחה ממלאת פה כמה שנים ומעולם לא היה תקלה.
  6. יש לי מאזדה עם 90 אלף כבר ושנת 2017,לא רחוק בכלל.. והרכב מרגיש ומטופל יותר טוב מהרוב המוחלט של הרכבים בארץ וכמובן מרגיש חדש. 0 תקלות,ולא הייתי מחליף אותה ברכב זהה עם 40 אלף קמ. אם הרכב במצב מצויין,תוריד במחיר על הקמ ותתחדש. אני מעדיף רכב שעשה 100 אלףקמ בבין עירוני גם ב160 קמש על רכב שעשה 30 אלף בתוך תל אביב.
  7. טעות שלי,לא שמתי לב חשבתי רוצה 208gti משומשת(יודע שהיצור הופסק ב2019) ובגלל זה גם נכנסתי לירידת ערך. ובגלל זה גם הצעתי קופרה בת שנתיים במקום לאון חדשה. אז הכוונה היית לgt line אז כנראה הבן אדם לא מחפש את נס הרים בלילות. מה שרשמתי הודעה קודמת לא רלוונטית...
  8. אם אתה מתכוון על ה2.0(שזה הfr,כבר לא עוקב אחרי סיאט בדגמים האלה אם גם יש כבר לאון fr 1.0...) הרכב כבר אמין בגדול,והכי חשוב יש קלאצים רטובים. אבל אם אתה רוצה לנהוג חזק,208gti הרבה יותר מהנה מאשר הלאון. הלאון מנותקת ותקבל הרבה תת היגוי,והפיגו מאוד שובבה ואוהבת לפנות וחזק על 3 גלגלים. בזמן שהלאון תמשיך ישר אם תרצה לסוע בקצב של הפגו. המחיר של הלאון 2.0 החדשה מוגזם,165 אלף אתה יכל להביא קופרה בת שנתיים,לא חבל? המחירון כבר נפל אז העלות תחזוקה יקרה יותר זה נכון,אבל המחירון כבר קיבל את הצניחה שלו אז זה מתקזז.
  9. הייתי שמח לעבור לטייפ אר/קופרה החדשה(אבל חייל,עדיין חבל על הכסף) כרגע עם ספיריט 2017 ואמינות מופתית ורכב כיפי למשפחתית. אבל נוסע הרבה על וואגיות בעיקר(קופרות של חברים)ומאוד רוצה לקנות אחת אבל כואב לי על הכסף. או הון עצמי למשכנתא בעוד שנה או קופרה. וכנראה אם יהיה לי קופרה אני אפרד מהרישיון שלי נורא מהר. זה יחכה לגיל 24.
  10. Ido12

    איפה כל הנשים?

    לא יודע עד כמה זה קשור,אבל אני רואה כל יום בחורות על אברט/קופרות/gti ושנוסעות מהר. יצא לי אפילו לשחק פעם אחת עם קופרה ואני מגלה שזאת בחורה שלוחצת חזק. יש לי תמונות אפילו,חטפתי קצת הלם...
  11. אני יודע שהשחרה זה לא חוקי,וגם לא ביטיחותי(בגלל זה השחרה עדינה מקדימה שלא מפריעה לנהיגה,עדיין ראות טובה) הכוונה היית שעל חלונות מושחרים מאחורה לא פוסלים טסט. לדים במספר רישוי פסלו אותי תמיד,גם אם האור לבן.
  12. אני עברתי טסט עם חלונות משוחרים(שמשה אחורית וחלונות אחוריים 100% השחרה,ווהשחרה קדמית עדינה) על החלונות לא אמרו לי כלום. על אור לד לבן למספר רישוי הכשילו.
  13. מה הקטע בלקנות במוו שמאזדה רגילה נותנת לה בראש? יש לי חבר עם במוו 316,מרגישה כמו המאזדה שלי רק פחות חזקה. תשקיע ב320,לפחות עם במוו אז שלא תיהיה עגלה לפחות. במוו 316,זה בידיוק כמו הגרסאות בסיס של האודי,למה לך לשלם על סמל ולקחת סיכון לתקלה יקרה? אם לוקחים סיכון על תקלות שיכולות לעלות ביוקר אז שהרכב יהיה שווה את זה לפחות.
  14. עדיין היפנים יותר אמינים. יש לי מאזדות/הונדות בנות עשור בבסיס,שמוטפלות פעם באף פעם ופול גז מרמזור לרמזור(חיילים)והרכבים שורדים מצויין. קרה לי שלקוחה בתחנת דלק המנוע שלה גמגמם,בדקתי לה שמן יצא שמן פחם שנדבק לנייר. הרכב מאזדה 2009 שאלתי אותה מתי היא החליפה שמן והיא אמרה ב4 שנים לא היית פעם אחת במוסך. אחרי שבוע ראיתי אותה(אני חייל ועובד בתחנת דלק)אמרה שנסעה למוסך והחליפו לה שמן ופלטר ועוד משהו שהיא לא ידעה להגיד והרכב חזר לסוע רגיל,אמרה שעלה לה 700-800 שח. חברים עם קופרות/במוו שננהגות אומנם חזק אבל מטופלות כל 5 אלף קמ,סובלים מתקלות(ואני מאוד אוהב את הקופרה,מאוד
  15. יש לי את הפלקן על מאזדה גם,והרכב ננהג ספורטיבית(למשפחתית) והם בסדר גמור.
×
×
  • תוכן חדש...