Jump to content

Ido12

  • פרסום הודעות

    32
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Ido12

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

172 צפו בפרופיל
  1. רעיון מגניב,בהצלחה. שאלה שקצת לא קשורה(אין לי מספיק הודעות לשליחת הודעה בפרטי) כדאי לעשות החלפה חלקית לגיר למאזדה 2017 שעברה 85 אלף קילומטר? ואם כן,אצלכם כמובן.
  2. על לאון 1.4 טורבו ידנית,טסט 8-9 עברתי... כל פעם על מהירות/בטחון מופרז. וכל מי שהיה איתי עבר כל פעם,ונהג עם היסוס 100% מהזמן... לך תבין טסטסרים.
  3. תעביר למצב ידני,ותשאר על הילוך 1 ותן הרבה גז לכיווון ה5 אלף סלד שאתה עובר שלולית עמוקה. אתה רוצה להחנות את הרכב כבוי בשלולית בעומק שמגיע לאגזוז?
  4. תקנה משפחתית בת 3-4 וקח ממגרש מימון אם צריך מימון. אל תקח אטארג,עשיתי 30-40 אלף קמ על אטראגים(אני חייל,חרשתי על הרכבים של המפקדים) הרכב הכי גרוע שיצא לי לנהוג עליו. אם רוצה חדש,עדיף ספארק.
  5. אני כבר חודשיים-שלש אם לא יותר עם הפלקן,ונוסע ב150+- איתם(בכבישים ש150 זה סביר לגמרי) והם שקטים. אין הבדל כמעט ברעש מול הצמיגים המקוריים שהיו גודייר אם זוכר נכון. אז הם לא רעים בכלל בקטע הזה אבל קח בחשבון שהבידוד רעש מהצמיגים בסיוויק לא להיט.
  6. את הוולסטר אתה יכל להוריד,עגלה. בגרסא טורבו ידני היא יותר מעניינת,אבל תצטרך לרדת לשנתון נמוך מידי. שילך עם העדר,מאזדה 3 מנוע 2.0,אמינה וכיפית מאוד למשפחתית ונראת טוב. לא סתם מאזדה 3 כזאת נפוצה אם היא לא הייתה מוצלחת.
  7. כן,מאזדה ספיריט נמכרת מעל המחירון גם ב5-7 אלף ויותר אם הרכב מצב טוב.
  8. הכוונה שלי היית תחזוקה מול הירידת ערך של רנו חדשה. הפגו כבר חטפה ירידת ערך של 50%+-.(שנת 2016) מול רנו חדשה שתחטוף חזק בשנתיים הראשונות שלה על הכביש כמו כל רכב חדש,במיוחד שזה רנו ולא מאזדה/הונדה למשל, כמובן שהתחזוקה של רנו תיהיה זולה יותר,הכוונה הייתה הירידת ערך של הפיגו המשומשת תיהיה יותר איטית מרנו חדשה ואז זה יתאזן.
  9. אם אתה רוצה ידני(רשמת רק ידני)מניח שאתה חובב הגה?רשמת שאוהב להשתגע קצת... ב70 אלף אתה יכל למצוא אחלה 208gti,סתם זורק כיוון למחשבה. מחיר התחזוקה שלה יהיה כנראה יותר זול/זהה מלקנות קליאו ידנית חדשה למשל כי ב208gti כבר ספגת את הירידת ערך ראשונית,אז זה מתאזן.
  10. הדוושת בלמים במאזדה דורש הסתגלות,אבל אחרי שאתה מתרגל לזה...אתה כבר לא תרגיש משהו מוזר. להפך אפילו היום אני מעדיף את זה שהדוושה לא רגישה. אין עם זה שום בעיה מבחינת בטיחות אין קשר,תדביק את הדוושה לרצפה והרכב יבלום מצויין בחירום. אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב מעל לשנתיים,לך על המאזדה. יותר איכותית ויותר אמינה.
  11. מה יגידו מיאטות שחיות על 5-7 אלף לכמה דקות במסלול. לא יקרה כלום לרכב. תדאג לא להכנס במדרכות/גדרות/לסכן אחרים והכל בסדר. שום דבר לא יקרה גם אם תזרוק טיפה תחת בכיכרות,תיהיה רגוע. מדבר על הרכב כמובן. תדאג שאתה יודע מה עושה מבחינת נהיגה.
  12. אם הרכב שלך טופל כמו שצריך,ולא חיי בפקקים אז כן כנראה שלרכב שלך יש פחות בלאי. ברור שאם הרכב שלי היה נוסע 30 אלף קמ באותה דרך שעשיתי היה פחות בלאי,זה לא הכוונה שלי. זה ברור. אני סך הכל מתכוון שקילומטר זה לא דבר שצריך בגללו לפסול רכב. אפשר להסכים או לא.קילומטר לדעתי זה לא מדד לכלום כל עוד זה בטווח קילומטר הנוראמלי. עריכה:כן אני לא נעמד בפקקים כי יוצא מהבית ב5 בבוקר ולא יוצא לי לעמוד בפקקים כמעט,90% מהזמן שיוט.
  13. ממש לקחת את זה רחוק. ממש אבל. סך הכל אומר שקילומטר זה לא מדד לכלום. אני עם 90 אלף קמ כמעט ברכב שנת 2017 והרכב מרגיש ונראה כמו 2020. והמנוע והגיר בריאים כמו 2020 עם 5 אלף קמ(יש לי במקרה עוד ספיריט חדשה במשפחה) לעומת זאת רכב עם 50 אלף קמ שנעמד 70% מהזמן בפקקים,זה יותר טוב? עדיין,קילומטר לא מדד לרכב טוב או לפסילה. איך בודקים רכב?עם הבן אדם מולך.
  14. קילומטר זה שטיות. אני יכל לייצר לך ב2000 קמ יותר בלאי מ20,000 אלף קמ שנעשו בבן עירוני בשיוט של 120 קמש. צריך לחפש רכב לפי הרבה דברים, 12 או 18 אלף קילומטר זה לא מה שאמור לעניין.
  15. 2017 ספורט 80 אלף. קומפרוט 85 ספיריט 90 זה הטווח שנמכרות בפועל היידים פרטיות,בליסינג תוריד 10 אלף לכל אחת. לרכב עם קמ ממוצע. ב70 אלף תוכל לקנות מאזדה 3 ספורט 2017 יוצאת ליסינג ב70 אלף ורכב במצב טוב. ממליץ לקחת את הספורט ולעלות בשנתון ל2017 במקום ספיריט 2014-15
×
×
  • תוכן חדש...