Jump to content

FixTrics

  • פרסום הודעות

    414
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות FixTrics

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הגיס שלי מוכר מאזדה פרמסי, מודל 2005 , הרכב יחסית שמור, בצבע לבן, נסע סביבות 240000 קמ, אבל מרגיש שיכול לנסוע עוד הרבה. להערכתי נמצא אצלו לפחות 10 שנים בטח יותר, זה רכב שלא הרבה מכירים אבל בגדול זה מעין מיניואן של מאזדה, עם תא מטען גדול, הרכב נמצא בנתניה והמחיר גמיש, אפשר לשלוח הודעות, או ליצור קשר ב 050-3013906 או במה נשמע.
  2. היו לי 2 רכבים מהדגם הזה עם 5 המקומות ב 5 שנים האחרונות עם מנוע בנזין, בגדול זה אותו מנוע וגיר גם בגרסת בנזין 7 מקומות, אני אהבתי את הרכב, הוא מרווח מאוד, נוח לנהיגה, עם תנוחת נהיגה גבוהה וגם מאוד קל לנהוג בו, מבחינת אמינות הוא היה די אמין בטח יותר מהמוניטין של רנו, במנוע בנזין שלי היה אין רצועת טיימינג ,השילוב של מנוע והגיר הרציף קיים גם בקשקאי ובפלואנס מאותם שנים, צריך להחליף פלאגים פעם ב 60000 קמ, הברקסים האחוריים קצת יקרים מכיוון שבלם היד הוא חשמלי שם (סביבות 700 שקל לצלחות תחליפיות), לא נתקלתי איתו בבעיות אמינות מיוחדות, החלפתי בולמים ומשולשים, צריכת הדלק יחסית גבוהה, סביב 9-10 קמ לליטר,
  3. אחרי שהחזקתי רנו סניק דור 2 , החלטתי ללכת על רכב חדיש ואמין יותר וקניתי בלמעלה מ 110000 שקל הונדה crv ידנית שהייתה בת אולי שנה עם 30000 קמ, הרכב נראה מליון דולר ונקנה מטרייד של אחד היבואנים הגדולים, אז הוא גם היה פחות אמין ממה שחשבתי והייתי איתו במוסך לפחות פעם בחודש על בעיות חיישנים ומזגן , היה הרבה פחות נוח מהסניק, ובסוף התברר שגם עבר תאונה אצל הבעלים הקודם שלא עלו עליה בבדיקה, תבעתי את הטרייד שתבע את מכון הבדיקה ואת הבעלים הקודם ונהיה משפט שמי שהרוויח ממנו בעיקר זה השמאים ועורכי הדין ולקינוח עבר תאונה גם אצלי כשמישהו שיצא באין כניסה נכנס בי והייתי צריך להחליף דלתות, נמכר בסוף אחרי שנה וחצ
  4. קצת קשה לראות מהסרטון מה בדיוק הבעיה, אבל רכב בן 22, בוא נגיד שבטיחות זה כבר לא הצד החזק שלו גם אם תוחזק ברמה טובה ויש בטח דברים הרבה יותר מדאיגים מבחינה בטיחותית בו. משתתף בתסכול שאתה מרגיש נוכח רמת המקצועיות של חלק גדול מהמוסכים בארץ. שמתמקדים בעיקר בתמחור הזוי של העבודה שמבצעים ופחות באיכות שלה. הם משלמים שכר נמוך למכונאים, שעובדים בתנאים קשים, בעמידה בחום ובקור, ובסוף כל נהג/שליח מרוויח יותר. לצערי זה משליך על איכות העבודה שמקבלים.
  5. נשמע מדאיג, הכל בסדר חוץ מזה שנדלקת מנורה שיש בעייה במנוע וצריך להפסיק לנסוע אז המצב לא כלכך בסדר, זה ישמע לך מוזר אבל ברכב מדגם אחר של רנו גם קפצה לי ההודעה הזו כשהשטיח של הרכב לחץ על הגז ואז כשלחצתי על הברקס גם הגז וגם הברקס היו לחוצים ,המנוע הפסיק להגיב וההודעה קפצה, אז זה יכול להיות משהו קטן כזה או שיש בעייה קצת יותר גדולה, לא הייתי מזניח, הרכב נפוץ גם אצל מוניות ואין בעייה ללכת למוסך שאינו מוסך של היבואן אבל עדיף מישהו שמכיר. אם אתה מאזור חדרה יש מוסך בבאקה מומלץ.
  6. הכעס הוא על כך שאנשים קונים רכב חדיש, נוסעים איתו שנתיים שלוש, אולי מגיעים ל 70000 קמ ונתקלים בבעיות יקרות מאוד שלא אמורות להיות ברכב חדיש, היבואן והיצרן מגלגלים עיניים והלקוחות נדחפים להשתמש בשירותים של מוסכים שמכירים את הרכב יותר טוב מהיבואן וגם מסתבר יותר שירותיים, ורק אחרי תביעות מבינים שיש פה באמת בעייה סדרתית, שלא תבין לא נכון , אני מחזיק בשנים האחרונות רק רכבים צרפתיים בגלל שיקולים של עלות תועלת ונוחות ועברו אצלי כמה רנו סניקים וגם סיטרואן c4, הסניקים היו יחסית אמינים ה C4 פחות, פה יש בבירור תקלה בתכנון ובייצור של הרצועה הזו.
  7. קראתי את כל השרשור, היה די מרתק ומכעיס כאחד, אני מנסה לחשוב על היצרן שכל פעם נופל עם ספק אחר, למרות זאת אני חושב לקנות פיג'ו 2008, כרכב שני לנסיעות עירוניות בעיקר, מה לדעתכם עדיף לקנות את מודל 2015 עם מנוע 1600 וגיר AL4 הידוע לשימצה, או להוסיף עוד 15000 שקל ולקנות את המנוע 1200 טורבו עם הרצועה הטבולה ? נראה לי שעלות התחזוקה ברכב בלי הטורבו תהיה פחותה מאחר ומבוסס על טכנולוגיה ישנה יותר שלא תחייב מוסכים מורשים וריקולים למינהם.
  8. לאחר שהסניק הלכה לעולמה עקב מפגש עם שוחת ביוב גבוהה שגרמה לכריות להיפתח , אני מחפש רכב שני, שיהיה אוטומטי, גבוה, עם מושבים נוחים וזול לקנייה ולאחזקה, בעיקר לנסיעה עירונית, ראיתי שהרכבים האלה נכנסים לי בתקציב שעומד על סביבות 30000 שקל, אני מבין שהגיר הוא הגיר הישן עם 4 הילוכים, והמנוע הוא המנוע שבא לפני ה THP, יש בו שרשרת טיימינג ? איך הרכב בכללי ? אשמח לשמוע ממי שהחזיקו את הדגם.
  9. אחרי שנים של שתיית קפסולות, גיליתי את העולם של פולי הקפה, מכונה טוחנת ברמה בסיסית עולה סביבות 1500 שח, חילקתי לתשלומים, 50 שקל בחודש, קילו פולי קפה עם משלוח מתחיל ב 50 שקל ומספיק לסביבות 100 כוסות, הקפה הרבה יותר טעים מכל קפסולה, בלי פלסטיק, עם הזמן גם התחלתי לקנות פולים ירוקים ולקלות בעצמי, לטחון בעצמי, נספרסו אתם יודעים לא המציאו את הקפה.
  10. זה לא פלואנס אלא מגאן דור 3, 18 נשמע לי יקר למדי עבור רנו משנת 2010 ועוד עם מנוע ה 1600 והגיר AL4 ביד 2 ראיתי שמוכרים אחת מודל 2012 עם המנוע של ניסאן , 2000 סמק עם גיר רציף ב 22, נראה לי קנייה טובה יותר.
  11. יכול להיות שתקנה משקולת ברזל ב 5000, ויכול להיות שתוכל למשוך איתה כמה שנים עד שיתפגר בו משהו רציני, בגדול הרכבים האלה לא זכו בתחרות האמינות השנתית ו 2005 זה כבר די ישן, אני חושב ש 5000 שח זה גם הרבה בשביל רכב כזה, לזכותו הוא נוח לנסיעה, יש לא מעט מוסכים שמכירים את הרכב, ויש המון חלקים בפירוקיות , הגיר הוא AL4 שיש לו כמה בעיות מובנות, יכול להיות שיכנס לך למצב חירום ואז צריך להחליף סולונואידים, סיפור של 1000 שקל משהו כזה, האמת כסף קטן ליד בעייה בגיר רציף או רובוטי, אבל אני לא הייתי נכנס לזה כי השנתון הוא כבר די ישן, אם אתה בקטע של צרפתיה מזדקנת, ב 5000 שקל אפשר לקנות C4 במודל יותר מתקדם, אולי א
  12. אל תקנה אקסנט, עדיף לקחת מאזדה 3 בשנתון נמוך יותר, פשוט רכב בסיסי מאוד, אפילו שעון חום אין בו, נמוך מאוד, מרגישים איתו כל גרגר על הכביש, צרכן דלק לא קטן, ולא מאוד אמין בניגוד למה שחושבים עליו, החלפת הילוכים זוועתית, מאוד מורגשת, המאזדה 3 רכב הרבה יותר בשל.
  13. אני מחפש רכב פרויקט, כלומר רכב לשיפוץ, שבסופו של דבר ישמש כרכב שני, נתקלתי בסאנגיונג קורנדו טורבו דיזל 2.0 למכירה עם בעייה בגיר, יודעים עם זה מנוע וגיר של מרצדס בשנתון הזה ? ומה דעתכם על הרכב בכללי וכמה יעלה בהערכה גסה שיפוץ גיר במכון גירים ויישור קו ? ואם בכלל כדאי להכנס לזה ?
  14. גם אני סובל מאוד מהגב בחלק מהמכוניות, משום מה יצרנים משקיעים בנראות, במנועים חסכוניים, בגישה קלה למוסכים לטיפול ברכב אבל מושבים נוחים זה לחלשים. ולמעשה שאני קונה רכב זה הדבר שהכי חשוב לי, עצתי תקנה רכב אירופאי, רנו גרנד קופה יכולה להתאים ?
  15. לא מזמן בתהליך מכירה של רכב שהיה ברשותי הגיע אלי בחור שמקצועו הוא יעוץ למציאת רכב יד שנייה, נדמה לי שהוא לוקח סביבות 2200 שח למציאת רכב+ עלות קמ שלו וזה נראה לי די יקר אבל הבנתי ממנו שהוא די עמוס, אם תרצה אשלח לך את המספר שלו. אבל אני חושב שאפשר להסתדר גם בלעדיו, יש כמה פרמטרים שלפיהם אני בורר רכב, 1. מחיר, בדרך כלל תשלם יותר תקבל יותר. 2. היצרן, יש כאלה שיעדיפו לקנות טויטה בת 20 ולא לקנות סיטרואן בת 7, אבל ככלל היצרנים היפנים והקוריאנים מבוקשים יותר ולכן תוצרתם יקרה יותר, אני מעדיף רכב חדיש יותר אפילו אם הוא אירופאי אבל נראה לי שאני במיעוט, 3. הקילומטרים שהרכב עבר, אני מעדיף לקנות רכב עם
×
×
  • תוכן חדש...