Jump to content

FixTrics

  • הודעות

    490
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של FixTrics

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

16

מוניטין

  1. אני מאוד אוהב את התוצרת הצרפתית, אפשר להשיג רכבים יחסית חדישים במחירים הגיוניים, נוחים מאוד לנסיעה מבחינת מושבים וכיול, מעוצבים ומאובזרים (חיישני אור וגשם, מערכת מולטימדיה איכותית) אבל כל הטוב הזה בא עם מחיר של ירידת ערך גבוהה, מבחינת מוסכים אני חושב שהיבואנים על הפנים, מחירי החלקים והעבודה אצלם מאוד יקרים בקטע מוגזם, אין הרבה מוסכים מחוץ לרשת היבואן שמכירים ויודעים להחליף רצועת טיימינג טבולה או מצמדים בגיר רובוטי ונדרשת מומחיות ומחשוב שלא לכל מוסך יש וזה גורם למחירי מוסך גבוהים במיוחד כשיש תקלות, הרכבים לכשעצמם די מורכבים , מחייבים שמנים ספציפיים ויש בהם נטייה לאמץ טכנולוגיה מתקדמת אבל את הכשלים שלה נאלצים הנהגים לשלם מכיסם עד שהיא מתייצבת אבל אני נהנה מהם אז סולח על כל החסרונות.
  2. החלפת רצועת הטיימינג יחד עם טיפול של שמן ופילטר וניקוי משאבת השמן תעלה במוסך מומחה כ 2500 שקל, במוסך היבואן ביקשו כ 4300 שקל אבל גם רצו להחליף עוד דברים, אז זה לא בשמיים, יש אכן ריקול אבל הוא רק על דגמים מסוימים, בשנים מסוימות וגם בו לא תמיד מחליפים את הרצועה אלא מודדים אותה, אפילו שיש את אותו סוג מנוע ואותם בעיות בכולם, ההתנהלות של היבואן והיצרן היא מאוד מקוממת, אבל אם זה נגמר רק בזה אז אפשר לחיות עם זה, וכתחזוקה מונעת פשוט להחליף את הרצועה בהקדם, צריך להחליף אותה גם ככה כל 100000 קמ או 6 שנים, הטיפולים לא מאוד יקרים אם לא מתקנים אצל היבואן , צריך לשים שמן בתקן של פיג'ו 2297 יש של טוטל שהוא עולה סביבות 250 שקל ל 5 ליטר פעם בשנה או 15000 קמ, פילטר שמן שעולה סביבות 50 שקל, וכל 4 שנים או 45000 קמ מחליפים 3 פלאגים. חוץ מהקטע של הטיימינג המתפורר ופלסטיקה קצת רעועה ה C3 שנת 2017 שנמצא אצלי מאוד נחמד ונוח לנהיגה.
  3. אני מחזיק בשנים האחרונות רכבים צרפתיים לי ולזוגתי, בוא נגיד שהם קנו את המוניטין שלהם בצדק אבל כיד שנייה אני חושב שהן נותנות ערך טוב לכסף, מצד שני במודלים שאתה מכוון אליהם בהחלט יכולות לצוץ תקלות יקרות, מבחינת מוסכים, מוסכי היבואן מאוד יקרים ועדיף לא להיכנס אליהם, חלפים ניתן לקנות בארץ מג'אן חלפים או להזמין מחו"ל ממוכר פולני (אפשר לחפש את המייל שלו בתכתובות).
  4. מנקודת מבט כלכלית הרכבים האלה הם מכרה זהב עבורם, כרגע נמצא אצלם רכב עם פוטנציאל לבעייה ברגע שמוכרים אותו הבעייה עוברת ללקוח, אם לא עושים כלום ונסתמת משאבת השמן בשאריות הרצועה והרכב כבר לא באחריות הם בכלל הרוויחו, צריך לנקות , להחליף טיימינג אולי אפילו מנוע, סכומים לא מבוטלים ללקוח האומלל, אם הרכב עדיין באחריות, מחליפים את הרצועה שעולה להם בסך הכל פחות מ 400 שקל, שגם אותם הם בטח מזדכים מול היצרן.
  5. כדי למצוא את יום ייצור הרכב יש מדבקה בדלת הנהג , סימנתי איך זה נראה אצלי, תקח את 5 הספרות הראשונות שהדגשתי ותשים באתר:http://www.citroen-ds-id.com/gen/Gen_Organr.html , אצלי אני מקבל שתאריך הייצור 10.07.17 , ובכל זאת התפוררה אצלי הרצועה ברגע שהמנוע עבר 100000 קמ. הריקול נקבע לפי מה שהיצרן קבע, הוא החליט שדגמים מסויימים כן ואחרים לא, אני ניסיתי לדבר מול מחלקת השירות של היבואן אבל ברגע שאתה לא נמצא בריקול אם הרצועה התפוררה לדעתם זה באשמתך, לא שמת שמן מתאים או איחרת בטיפול. אני חושב שפשוט הרצועות האלה מתפוררות, בדגמים החדשים פחות והן מחזיקות יותר אבל בסופו של דבר גם הן נהרסות, מקווה שהתביעה הייצוגית תצליח ושהמהנדס שתכנן את המנוע הזה בתור עונש ינקה משאבות שמן סתומות למחייתו כל חייו.
  6. FixTrics

    סיטרואן c3 2021

    במוסך גבע כשהייתי אמרו לי שניתן לקנות רק את הדלת בכ 700 שקל, אולי בפירוקיות ניתן, ב EBAY ראיתי שמוכרים את כל התא כפפות במשהו כמו 600 שקל כולל משלוח אבל אני לא בדיוק בטוח שזה יתאים, בינתיים זה אצלי ככה שבור, מבאס משהו.
  7. FixTrics

    סיטרואן c3 2021

    הגיר ככה מתנהג, הרכב מבחינת אמינות, כבר היו לי אמינים ממנו, היבואן מבחינת שירות כבר נתקלתי בשירות הרבה יותר טוב , אבל הרבה יותר טוב, אני חושב שלקנות סיטרואן חדשה זה לא כלכך כדאי כי הרכב מאבד מאוד מערכו, אבל כיד שנייה דווקא הוא עיסקה לא רעה בגלל ירידת הערך, יש לי כזה מודל 2017, מבחינת יתרונות: נוח מאוד לנהיגה, זריז, מושבים נוחים, מולטימדיה יחסית איכותית, נראה טוב לטעמי במיוחד בצביעה דו גוונית, צריכת דלק אצלי 1:12 בנסיעה שרובה עירונית. חסרונות: מה שכתבתי למעלה ובנוסף פלסטיקים לא ממש איכותיים, אצלי נשברה הידית של תא הכפפות, המנוע קצת רועד, רצועת הטיימינג עלולה להתפורר צריך להיות עם יד על הדופק, יש דגם חדש שלה יותר עמיד מקווה שאכן לא תתפורר כי זה די מבאס לראות משאבת שמן סתומה.
  8. יש כנראה איחור בטיפולים וגם בשנה שהרכב היה במגרש הוא מן הסתם לא טופל, הרכב לא זכאי לריקול למרות שהוא סובל בעצם מאותם תסמינים של רכבים בעלי אותו מנוע. העניין שהתקלה במנועים האלה מתרחשת להערכתי בכל מקרה בגלל בעייה בחומר ממנו עשויה הרצועה. מאחר וגם רכבים שטופלו בדקדקנות במוסכי היבואן סובלים ממנה, היצרן הוציא דגם חדש לרצועה והורידו את מרווחי ההחלפה שלה, האיחור בטיפולים הוא רק תירוץ בשביל היבואן להתחמק מאחריות.
  9. ברשותי כ 3 חודשים סיטרואן C3 שעלתה על הכביש בסוף דצמבר 2017 ונמצאת עדיין באחריות (יש 5 שנים אחריות לרכב) והגיעה ל 100000 קמ, אני יד שנייה, הרכב נקנה מאוטוסנטר ללא אחריות שלהם ועמד אצלם שנה בערך במגרש, אצל הבעלים הקודמים הוא טופל במוסך מורשה משרד התחבורה ולא אצל היבואן, קיבלתי ממנו מספר חשבוניות טיפולים, לאחר כמה חודשים שהוא אצלי נדלקה מנורת מנוע, לקחתי אותו למוסך מורשה של היבואן ושם התברר שהבעייה בעצם היא לחץ שמן נמוך שנגרם כתוצאה מכך שרצועת הטיימינג התפוררה במנוע (תקלה סדרתית ידועה במנועי PureTech) וסירבו לתקן בבעיה באחריות, גם פנייה ליבואן לא עזרה בכלום, לטענתם יש איחור בטיפולים ולא ברור בדיוק איזה שמן בדיוק שמו (כתוב בחשבוניות שמן בתקן פ'גו ואין את המקט) ומאחר ורצועת הטיימינג מקבלת שימון משמן המנוע היא נהרסה בשל כך ואין אחריות, קיבלתי הצעת מחיר של 4300 שקל לתיקון הבעייה , בסופו של דבר תיקנתי במוסך אחר בעלות פחותה אבל עדיין לא זולה, במוסך אמרו לי שאורך החיים של המנוע נפגע. אני שוקל מה לעשות, יש לי קייס לתביעה קטנה נגד היבואן ? הרי יש פה תקלה סידרתית שמתרחשת גם במנועים שטופלו אצלו בשמנים הכי משובחים , ויש ריקול של היצרן (רק לא בדגם שלי בשנת הייצור שלי) , והרצועה הוחלפה לדגם משופר, זה לא נראה שיש התנערות , מה דעתכם ?
  10. קראתי את השרשור, מאוד מעצבן, אם מסתכלים על העובדות אז יש בעיות סדרתיות במוצרים של PSA לאורך שנים שלתקן אותן עולה הון, יש יבואן שנהנה מכל העסק במקום שיקבל על הראש, הוא למעשה מנווט את הלקוחות אליו (הרי אין חובה לתקן אצלו גם בתקופת האחריות ) אבל מאחר ולמי שתיקן אצלו אז הוא נותן מחוות של רצון טוב ואז עלות התיקון היא עוד איכשהוא סבירה ולמי שלא טיפל אצלו הוא מוצא את הדרכים להתחמק (משכת את הטיפולים או לא שמת את השמן בתקן הדרוש למשל כשברור שאין קשר בין התקלות לבין מרווחי הטיפול והם מתרחשות גם אצל רכבים שמטופלים לפי הספר) כך שיש פה ממש פגיעה בחופש התחרות, אני מתכנן לבדוק את הנושא מול רשות ההגבלים העיסקיים, מיכל פלסטיק עם משאבה לא אמור לעלות כל כך הרבה וגם לא החלפה של טיימינג מתפורר ואם הם מתקלקלים בסיטונאות אז לא צריך לקבל את זה כגזירת גורל זה בשום צורה שהיא לא בלאי סביר לרכב, במישור המעשי אני ממש חושב שצריך לפגוע לו בכיס בחזרה, בפעם הבאה שיעשה השקה אני מציע שנגיע עם הרכבים שלנו עם שלטים.
  11. קבל שגרת טיפולים שקיבלתי מלובינסקי, אני הייתי מקדים ומחליף את רצועת הטיימינג למרות שהרכב שלך נסע ממש מעט, גם לי יש c3 מסוף 2017 והרצועה התפוררה אצלי אז חבל לחכות שתיסתם משאבת השמן וזה יכול כמובן לגרום לנזקים במנוע ובשסתום VVT. 27903701שגרה_965f312708.pdf
  12. אני לא מבין על מה הויכוח, אתה טוען שמוסכי היבואן זולים ושירותיים ? אפשר להתווכח על זה, בעצמי כתבתי שהחלפת הרצועה עלתה לי במוסך גבע 2500 שקל כולל מעמ, ההחלפה כללה הורדת קרטר, וניקוי משאבת השמן, רק החלפה עולה שם סביבות 1800 שקל. מוסך מורשה נתן לי הצעת מחיר של 4300 שקל שכללה אכן עוד דברים, הוא מתמחר את החלפת הרצועה ב 6 שעות עבודה, שעולות 320 שקל לשעה, ובנוסף את עלות הרצועה, סביבות 450 שקל, המחירים לא כוללים מעמ, כשמחליפים רצועת טיימינג מורידים את רצועת האביזרים ולכן הם נוהגים להחליף אותה ובנוסף אצלי מכיוון שהרצועה התפוררה במנוע המקולל הזה צריך גם להחליף את שסתום ה VVT , סיפור של עוד 1000 שקל. תראה זה לא בשמיים, היו לי בחיים גם תיקונים יקרים יותר.
  13. אני לא רואה פה שום דבר מזלזל או מבטל, אם אתה סומך על האחריות של היבואן או על האיכות של היצרן אז שיהיה לך בהצלחה, אני חושב קצת אחרת ממך בקשר לאטרקטיביות שלו כמשומש, במיוחד ככל שהסוללה תתיישן, בכל מקרה שיהיה חג שמח.
  14. אני יכול רק להציע לך להזמין נסיעת מבחן, הם מגיעים עד הבית ונותנים לך לנהוג נהיגה יחסית ארוכה ברכב יחד עם נהג שלהם, אני עשיתי נסיעה כזאת, גם אצלנו יש הרבה במפרים ובסיומה החלטתי לא להמשיך עם העיסקה למרות שכלכלית היא נשמעת מפתה, הרכב היה לי פשוט מאוד לא נוח, המושבים עשו לי כאב גב והדרך שבה הוא עובר במפרים גרמו לזוגתי בחילה (כמו מחלת ים). הוא די משדר פשטות, מלוח השעונים ועד מערכת המולטימדיה, אני יודע שנוחות זה די סובייקטיבי ויש כאלה שחושבים שהמושבים שם מעולים, לי הם לא התאימו. בנוסף אני חושב שכבר יש להם רק את הדגמים היקרים יותר והמאובזרים יותר, ועם תוספת צבע מטאלי כבר מגיעים למעל 140000 שקל, ועוד משהו היבואן מניסיוני העגום לא שירותי במיוחד, הייתי קצת מחכה עם הרכבים האלה, החשמליים הם ללא ספק העתיד אני רק לא בטוח שאלו שהגיעו עד עכשיו לארץ הם אלה שכדאי לקנות.
  15. תראה זה דעתי, לאחר שעשיתי נסיעת מבחן על הרכב הזה ונכוויתי ממחלקת השירות של היבואן ברכב אחר שכל אחד יעשה את החשבון שלו, הכל נאמר מניסיון אישי ולא משמועות ואין פה שום דבר חסר אחריות, לא מבין מאיפה אתה מביא את זה. אחריות היבואן מניסיוני לצערי לא שווה הרבה, ויש לו את הדרכים שלו להתחמק ממנה וברכב כזה אתה תלוי בלעדית בו. אין מוסכים אחרים, אי אפשר לקנות חלפים מאיביי, בגדול בקבוצה בעיקר מתלוננים שרכב יכול לשכב במוסך הרבה זמן כי יש בעייה של זמינות חלפים, ויש לו בעיות ילדות בתוכנה, שגורמות לירידה גבוהה בניצולת הסוללה, ירידת הערך הגבוהה מובטחת ככל שיותר רכבים חשמליים איכותיים יותר ועם טכנולוגיה חדישה יותר ובטריות בטכנולוגיה חדישה יותר יכנסו לשוק כך השוק עובד, בדומה לטלויזיות LED או טלפונים סלולריים מדורות קודמים. ואז מה תעשה ? תחליף בטרייה ב 40000 שקל ? הרכב אכן בסיסי ומשדר את זה אבל המחיר אינו בסיסי בכלל , ב 144000 שקל אפשר לקנות רכבים הרבה יותר טובים. המחיר לא כזה רחוק מטסלה. אז אין פה הטלת אימה, קצת שכל ישר ושכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. מי שרוצה להיות First Adapter ושיתגלחו עליו שילך על הרכב הזה אני אישית הייתי מחכה עוד קצת.
×
×
  • תוכן חדש...