Jump to content

מיכה שטיינמן

  • פרסום הודעות

    91
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות מיכה שטיינמן

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 10/01/1971
  1. בוקר טוב. בפורום האספנות ובפורום הטכני לא ידעו לענות, אז אני שואל כאן, כללית: מי כיום (עדיף במרכז) עדיין מבצע פעולות כאלה? מדובר בגל ארכובה של אופנוע, קצהו בלוי ונמצא מתחת למידה המותרת. היו פעם עסקים שהשחיזו הכל יפה ונקי, מילאו כרום מעל המידה והשחיזו חזרה למידה. יש עדיין עסקים שמבצעים זאת? תודה.
  2. אני זוכר שהיה את ההוא ברחוב שוקן בת"א שהיה חורט צילינדרים לאופנועים, האם עדיין קיים? לא מצאתי אותו ברשת או בגוגל מפות, ושכחתי את שמו. יכול להיות שגם עוסק בגלי ארכובה?
  3. תודה, אבל הוא לא עוסק בשיפוץ גלי ארכובה.
  4. אבל יש חריגה, והרבה. השאלה היא מי בארץ יודע לעשות דבר כזה, בהנחה שאני אספק לו את כל החלקים שהוא ידרוש (למשל - מסבי גלילים אובר-סייז)?
  5. שלום. מוביל בסלמה ת"א כבר לא עוסק בענטיקות. מי עוד נותר? מי בארץ יודע לעשות את זה? כולל אפשרות של פירוק הגל, ליטוש/התאמת מסבי גליל חדשים אם יש צורך, טיפול ואיזון בטלטלים וכו'. בקיצור - מי עוד מתעסק בתחום?
  6. לא יאומן. מה קרה? מה הסיבה? ומה הוא עושה כיום?
  7. הכוונה כאן בארץ. משחה טובה לדוגמא היא LM48 של Liqui Moly. כמובן שכל מותג אחר שהוא טוב - יתקבל בברכה. תודה.
  8. שלום לכולם. מדובר באופנוע BMW 500 סמ"ק משנת 1952. המנוע הוא בתצורת בוקסר, ופירקתי את הראשים לטובת שיפוץ. כל שס' מוחזר למקומו ע"י 2 קפיצים, הקטן יותר משולב בתוך הגדול. משולב זאת מילה לא מדויקת, הוא יושב בתוך הגדול. לפי היצרן, גובה הקפיץ במצב רפוי צ.ל. 46 מ"מ, בעוד שאצלי הגובה הוא 40 מ"מ. קשה לי להאמין שבמשך השנים הקפיץ התעייף וירד בגובה שלו ועוד בחצי ס"מ... יותר אני מאמין שבמשך כמעט 70 שנות חייו, מתי שהוא הורכבו קפיצים לא מתאימים. האם מה שאני חושב הוא הגיוני? כיצד פעולת הרכבת הקפיצים הקצרים יותר לא השפיעה על התנהלות המנוע?
  9. בהמשך לשיפוץ ה- BMW הישן שלי ושאני מתייעץ כאן לגביו פה ושם, הגיע תורו של גל הזיזים (קטן, 4 זיזים). לדעתי מעולם לא עבר השחזה. את הכוסיות החדשות כבר הזמנתי. אשמח לקבל המלצות למישהו שיודע את העבודה, איכותי ואמין. לא כל כך משנה היכן בארץ, אבל אני מהמרכז. מישהו מכיר את גל-על בחיפה? האם כאשר משחיזים גל כזה, יש צורך לשנות את הקפיצים? או להחליף משהו אחר? או שמשחיזים אותו בחזרה אל המידה שהייתה? תודה.
  10. שלום. בהוראת היצרן מופיעה הוראה להתקנת מסב גל ארכובה באופנוע ישן - 6207CN כאשר CN = clearance 6-20 ואילו לספק שלי יש רק מסב כזה שהוא CM, שזה מציין חופש של 9-17. שאלתי היא האם זה באמת כל כך קריטי או שכמו שהספק שלי מציג את זה: CM מכיל בתוכו את העפיצות של CN וזה מה שנהוג כיום...
  11. שלום. יש לי סדק בראש המנוע, אופנוע BMW משנת 1952, קירור אוויר. אשמח לקבל המלצות לבעל מקצוע שיודע עוד את העבודה. הבהרה: יש חשיבות גדולה להתאמת הלחם אל החומר ממנו עשוי הראש. האלומיניום מלפני 70 שנה שונה מזה של ראשי המנוע כיום, מקדמי ההתפשטות של ראש כזה שונים מזה המקבל קירור מים ועוד ועוד. כמובן שבעל המקצוע צריך לדעת מה הוא עושה ולעשות זאת מתוך אהבה למקצוע. חשבתי לפנות אל ברזני מרחוב רבנו חננאל בת"א, אבל אני לא בטוח שהוא עוסק בראשים. יש המלצות? אני מהמרכז. תודה.
  12. איפה אתה קונה את הסוג הזה? הקסטרול הזה? אני מהמרכז.
  13. אני אף פעם לא הבנתי מה מתאים יותר למנוע ענטיקה (בהנחה שהוא עבר שיפוץ ונמצא שוב במצב כמו-חדש): האם מינרלי? חצי סינטטי? סינטטי מלא? כמו כן האם הדטרגנטים בשמנים המודרנים עלול לפגוע במכלולי המתכת השונים? למשל מסבי החלקה מברונזה?
  14. לא לכל אופנוע 4 פעימות כמובן. זה בחור שהיה פעם בתוך עסקי השמנים. הסברתי לו באיזה כלי מדובר, בקירור שלו, והוא אמר לי שבמיקרה זה הוא ממליץ על הסוג הזה.
×
×
  • Create New...