Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לוגיקה של ישראלים: הרכב לא עולה מדרכה? רכב גרוע!

ומה אתה מאמריקה?

הכוונה רכב חלש ואוכל דלק כמו מנוע 2.0 אם זה ככה באמת עדיף מנוע 2.0.

פורסם

אין בעיה אם רכבים גדולים ומנועים קטנים, כל עוד מבינים שנוסעים על רכב גדול עם מנוע קטן (ובקטן אני מתכוון גם לחלש יחסית). מי שרוכש פורד מונדיאו עם מנוע 1.0 ליטר 125 כ"ס ו-17.3 קג"מ (החל מ-1,400 סל"ד) פשוט צריך לנהוג רגוע בלי למהר לשום מקום. ביום ביום דרך אגב, הוא לא ירגיש שונה במיוחד ממאזדה 6 עם מנוע 2.0 ליטר!.

 

 

מבחינת יצרן הרכב, הוא משיג כך ממוצע פליטת CO2 נמוך יותר.

פורסם
לא אומר שלא עולה...עולה...אבל פשוט מרגישים שזה מאבק לעלות, אין לו כח לעלות.

תסלח לי, אני לא רוצה להישמע מעליב או מתלהם, אבל לא חשבת לרגע שזה משהו שקשור בכישורי הנהיגה שלך?

גם מדרכה צריך לדעת איך לעלות, יש טכניקה מאוד פשוטה וזה גם קשור למשקל הרכב, שיפוע וכו'. לפי מה שאתה כותב אז כל הרכבי 1.6 עד שנת 2011 בערך שבאו עם 100 כ"ס ו15 קג"מ לא יכלו לטפס מדרכות כי הם היו חלשים מידי?

תחשוב קצת.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לבי המנועים , אף אחד עוד לא יודע היום מה אורך החיים של מנוע קטן עם הספקים גדולים. יש הרבה בעיות של טמפרטורה, שחיקה, אורך חיים של מיסבים ועוד ועוד. מכונאי אחד אמר לי שאין בכלל אפשרות לעשות אוברהול למנועי TSI בגלל שאין מקום לחרוט אוברסייז.

לכן , כל עוד לא הוכח אחרת , רכשתי רכב עם מנוע סטנדרטי (ידני כמובן) 1.4 עם 109 כ"ס.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
כנראה שהבעיה נעוצה ברכב.

 

הרי לך ייטי כמו שלך, על מדרכה.

 

[ATTACH=CONFIG]398440[/ATTACH]

 

ככה שזה אפשרי.

 

אולי היה לה שיפוע...(???)

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם (נערך)
לא, גיר ידני.

 

אחרי שנה עם יטי ידנית ולא מעט ק"מ, הבעיה כנראה בך ולא ברכב. עליתי איתה על מספיק מדרכות, נסעתי במספיק שבילים והגעתי למקומות שלא ציפיתי שהיא תגיע (ללא הנעה הכפולה).

 

נ.ב, דעו לכם שהפיוז'ן 1.5EB היא הנמכרת יותר משלל הגרסאות (לפחות כך טענו שני דילרים של פורד).

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חבר, אם הצריכה שלך היא 1:10 כנראה שאתה לוחץ יותר מדי.

המנועים האלו מסוגלים להניב צריכת דלק הרבה יותר טובה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מצד שני, אם אני מעוניין להעלות את הרכב על המדרכה...אין מצב בעולם שאוכל לעשות זאת!.

הרכב עם המנוע הקטן, פשוט לא מסוגל לעלות מעל שפת המדרכה ואם כן המנוע צורח, טורים גבוהים, ריח שריפה מהקלאץ.

 

זה לא באג, זה פיצ'ר, קונצרן VAG מנסה ללמד אותך נימוס בסיסי

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אין משמעות לנפח המנוע, צריך לבדוק את נתוני ההספק ו/או המומנט וזמינותם לאורך הסל״ד.

 

תתפלא שמנוע ה- 1.2 tsi שלך משיג ערכי הספק ומומנט דומים ואף גבוהים יותר ממנועי 2 ליטר אטמוספריים בטווח סל״ד נמוך עד בינוני, שזה טווח הסל״ד היעיל בנסיעה יומיומית.

 

רק בסל״ד גבוה יותר משיג מנוע 2 ליטר אטמוספרי ממוצע ערכי הספק ומומנט גבוהים יותר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כל רכב בעל כל נפח מנוע של כל חברה עם כל הספק, עולה כל מדרכה.

לא הבנתי מה שרפתם כל כך הרבה מלל על מדרכה.

פורסם
הבעיה זה פליטת המזהמים והיצרנים נאלצים להלחם עם זה. הפתרון הקונבנציאונלי זה הקטנת נפח והתקנת טורבו. זה כמובן אמור לקצר משמעותית אורך חיי מנוע, אבל למי אכפת? הרי בפרוספקט אפשר להציג רמת פליטה של מזהמים נמוכה במיוחד. זאת האופנה היום לשים טורבו לכל דבר ולהקטין נפח.

ואם זה יגרום לקונה בתום תקופת האחריות לרוץ ולקנות אוטו חדש, הרי זה משובח :evil:

 

זאת המטרה העיקרית של מנועי טורבו קטנים, ולא הקטנת צריכת דלק וזיהום

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...