-
הודעות
3,183 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
ST12345 שיחק אותה בתאריך יוני 27 2020
התכנים של ST12345 היו האהובים ביותר!
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של ST12345
חורך אספלט מצוי (8/14)
256
מוניטין
-
למיטב הבנתי חברת Charger עוסקת בזה, התקינו גם בבניינים ישן בתל אביב / פרטיים ועסקיים. 050-8565999
-
למיטב זכרוני הסטפוואי דיזל ידני היה במבצע בהשקה שלו, בסביבות ה 70 אלף שח ( 2015 )
-
במרבית הרכבים ההפרש במחיר הוא לא יותר מ 1500 ש"ח, אם מחפשים כמו שצריך. לתת למישהו לחורר לך רכב חדש - פחות. ממש פחות. פרטיות זו סוגייה אחרת.
-
שנים שיש לי קומפרסור נייד ברכב שמתחבר לשקע המצת. ממלא איתו גלגלים מתנפחים לילדים וציוד ים. יש דגמים חזקים יותר שמגיעים עם מתאם + צינור שיכול לנקות את הנשק ובעיקר את הפרצוף מהפודרה. פשוט מאוד, קל, ללא סוללה, ולא יקר.
-
למה נראה לי שהתחתנת ב 2021 ?
-
ממש אחלה. לא יודע אם הטיית הראש בזמן פנייה גורמת לזווית של המצלמה להראות כאילו יש רכינה משמעותית, אבל בחלק מהפניות אכן הג'ירוסקופ הראה רכינה, אבל אפס נדנוד ( כן הטייה מסויימת אחידה ו 'חלקה' לאורך כל הפנייה). גם קשה לראות משהו מלוח המחוונים, היתה שם נורה אדומה שנדלקת מידי פעם. זה קשור לסלד גבוה ?
-
יש לי C4 ספצטורר מאוגוסט 2022 בליסינג. כרגע עם קצת יותר מ 70 אלף קמ, מטופלת בהרץ, לא במורשה סיטרואן, ללא תקלות. רכב נהדר. יש לי גם 208 משנת 2019 שעשתה טיימינג ב 45 אלף ק"מ. טפו טפו. אני לא בא להעיד על הכלל, ואני גם מבקש שהכלל לא יעיד עליי. הרכב פשוט פינוק יומיומי. הכל הוא בולע. לא מושלם אבל אין כמוהו במחיר הזה. גיסי רכש C4 פיקאסו 5 מושבים בנזין 1.6 165 כ"ס, שנת 2016 עם 25 אלף קמ, ועכשיו אחרי 3 שנים הלך לו מיכל דלק וקניסטר...
-
איפפפ...בגלל הליסינג ניצמד רק ל 10 שנים האחרונות: אוקטביה 2013 שנתיים אאוטלנדר 2015 שנה CX5 חצי שנה ב 2016 Sportage EX 2016 שנתיים 5008 דיזל 2018 פחות משנה Sorento 2013 פרטי שנה וחצי מ2019 5008 דיזל פרטי 2020 שנה וחצי אקסטרייל דיזל חצי שנה ב 2022 C4 Spacetourer מאוג 22 עד עכשיו רכב שני: אוונסיס 2002 עד 2015 מונדאו 2011 עד 2020 יונדאי i10 עד 2023 V40 2016 רק ל 3 חודשים ותאונה מתחילת השנה 208 2019
-
כרכב חדש אין לו יתרון כי גם השאר אמינים ובאחריות. הטיפולים לא יותר זולים מאף אחד אחר. כרכב משומש האמינות חשובה, אך אם אנחנו מדברים על 2021 שבדיוק מסיים אחריות, לא זכורות לי בעיות גדולות עם הדגמים המקבילים של הקודיאק/ טיגואן, ה 5008 והצ'רי טיגו שעולה אותו דבר - רק שנתיים יותר חדש. למי שמשקיע כ 150 אלף ש"ח ברכב משומש, ולא קריטי לו המרחב הפנימי ל 6 או 7 נוסעים, התנהגות הכביש, איכות המיזוג אחורה, שילוב מנוע-גיר, צריכת הדלק והבטיחות האקטיבית, מוזמן לרכוש אאוטלנדר אמין. בהחלט. גם אידי היה אמין.
-
אאוטלנדר יקירי, תודה על העדכון המעניין; חזר להוביל ? אולי את המסירות בליסינג, וזה טוב ויפה. אבל "חזר להוביל" כרכב מוביל, בוא...איפה הלכת ? האאוטלנדר (וכמו שאני רגיל לכנות כאן - 'פחלאנדר'), מאז ומעולם פיגר מאחור כמו יהודל'ה במסע אלונקות, וחוץ ממסירות בליסינג, לדעתי הוא מעולם לא הוביל שום דבר. הרכב (והאח הצולע שלו - איכסטרייל), תמיד היה ונשאר צפוף משמעותית משאר רכבי ה 7 מושבים בסגמנט, תמיד הגיע עם נכויות במערכות הבטיחות, התנהגות כביש של גונדולה, ותמיד עם אותה תיבה רציפה שמזכירה מכסחת דשא, ועוד... כן, הדור האחרון שודרג משמעותית ובאמת נראה ומרגיש באזור החיוג הנכון, אבל להוביל ? מה שהקודיאק, הפיז'ו ודומיהם עשו ב 2017, הוא רק נזכר לעשות חלק ב 2021 ואת השאר רק עכשיו ב 2024. אז באמת אוטו טוב למי שאוהב ולא מפריעים לו החסרונות. אבל להוביל ? הרכב הזה הוא לא הנמלה הראשונה בטור, לא פלוגת החוד של הגדוד ולא הראשון שמצביע בכיתה. תהנה ממה שיש להנות וזכור שיש לנו ארץ נהדרת. כל השאר נתון לפרשנות...(;-
- 32 תגובות
-
- 17
-
אחלה ! ניפקו לך אישור רשמי של היבואן שזה היה ליסינג פרטי ? טוב שיהיה לך לעתיד. בכל מקרה הייתי מחפש לדבר עם הנהג הקודם.
-
האם רשום השכרה/החכר ברישיון ? ובכלל, איך ניתן להוכיח שזה היה רכב בליסינג פרטי שאמור להפחית למשל 5% מהמחירון (לא סגור על האחוזים המדוייקים), או רכב חברה ששימש למשל לנסיעות מבחן, או בכלל ליסינג תפעולי ? שלאלו יש מחירון משמעותית יותר נמוך ובחייהם הקצרים עוברים חוויות לא קלות ? אפשר לבדוק באתר הסליקה של חברות הביטוח: אם היה בליסינג פרטי- יהיה לו ביטוח מקיף מהיום הראשון. אם היה משהו אחר - ככל הנראה ללא מקיף. נקווה שזה לא המקרה כאן...(;-
-
עכשיו שהועברה בעלות, האם דיברת עם הבעלים הקודם? ברישיון רכב הקודם היה כתוב שם של אדם פרטי או הרכב היה רשום על לובינסקי? לוודא שהכל אכן תקין.