Jump to content

green

  • פרסום הודעות

    3,023
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

36 נייטרלי

1 עוקב

אודות green

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. green

    לנדרובר דיפנדר החדש בישראל

    תמונות קשות, נראה לי מיותר לגרוס רכב חדש ויקר בשטח כזה. לא עדיף לרכוש רכב יוקרתי ומפנק ללא יכולות שטח ליום יום ודיפנדר משומש לשטח?
  2. גם קוטר הג'אנט בספייס קטן יותר מבספייס פלוס, 15 לעומת 16. גודל הג'אנט והטאסות לכאורה מהווים פרט עיצובי קטן, אבל הפרט הזה כאמור ממש מכער את המראה, הספייס נראית כמו רכב אינסטלטורים, לעומת ספייס פלוס שנראית מרשימה מאד לדעתי (כמובן סובלת מחסרונות התצורה הנמוכה מבחינת בולטות לעומת ג'יפונים). יוניון מוטורס חסכו כמה ג'ובות שאף יבואן אחר לא חוסך למיטב ידיעתי וירו לעצמם ברגל, כי הרכב פחות אטרקטיבי במראה שלו דבר שכנראה פגע וייפגע בביקוש. גם הצבע משפיע מאד, לדעתי לפחות בצבע כסף הספייס פלוס היא המרשימה ביותר, בשאר הצבעים שראיתי (לבן, תכלת כהה ושחור) היא אנמית הרבה יותר. בספייס גם צבע הכסף לא עוזר.
  3. מחירים אטרקטיביים, מלבד מחיר הסדאן 1 ליטר שזהה למחיר האצ'בק 1.5 ליטר st line למרות שהיה אמור להיות נמוך יותר. מעניין למה לא הביאו את גירסת הסטיישן עם מי מהמנועים או רמות הגימור הללו או אחרות והביאו רק את האקטיב. האם יש כוונה להביא בהמשך? דרך אגב קראתי שהמתלים בגירסת ה- st line מונמכים ב- 1 ס"מ, האם זה אומר שהכיול של גירסה זו נוקשה יותר משאר הגרסאות?
  4. אולי האפליקציות כן יורדות אבל נשמרות לא בדף האפליקציות ולכן אתה לא רואה אותן וזאת בגלל שהלאנצ'ר של גיל קאר מוגדר ככה. יש אפשרות להתקין לאנצ'ר חדש ולהגדיר אותו אחרת אבל אני לא מבין בזה. אתה יכול לחפור ברשת כדי למצוא מידע (בין היתר, בדף נפגעי גיל קאר תוכל לפנות למישהו שכבר עשה את זה או מבין בזה).
  5. הקורולה ספייס (דגם הסטיישן ברמת הגימור הנמוכה) שמיובאת ביבוא ישיר, נמכרת גם עם טאסות. מכוער מאד לטעמי.
  6. לגבי הפסיפקה, נמכר דגם היברידי בחו"ל שלא מיובא לישראל שאולי אסורה בו גרירה ואולי יש בלבול במפרט לעומת המפרט של הדגם בישראל. בחו"ל דרך אגב טויוטה הציגו סיינה חדש לחלוטין רק היברידי. נראה מתקדם מאד. לא יודע מתי הוא יגיע לישראל.
  7. בעיה בהיגוי הרגשתי גם בפיז'ו 3008 ולהבנתי הכל נובע מתצורת האיי קוקפיט שמצריך הגה קטן מדי ומלבני כדי לא להסתיר את לוח המחוונים מעליו. כדי לפצות על ההגה הקטן הגבירו את תגבור הכוח בצורה גדולה מדי וגם ההגה הקטן יותר והצורה המלבנית שלו פוגמים באפשרות לבצע תיקוני היגוי במינונים קטנים כמו בהגה עגול ובקוטר רגיל. לעומת זאת בפיז'ו 5008 כבר הרגשתי את התופעות האלה פחות, כנראה התרגלתי יותר והמעבר גם לא היה חד מההיגוי וההגה המצויינים לדעתי של המאזדה cx5 כמו שהיה לי עם ה- 3008. (למרות שלא היה קשר בין ההיגוי להתנהגות הכביש, ב- cx5 לצורך הענין התנהגות כביש בינונית מאד בפועל לדעתי ולעומת זאת התנהגות הכביש של ה- 5008 מצויינת, כמובן הכל יחסית לקטגורית הג'יפונים).
  8. לגבי עדכון ווייז, הופיע לי סימול של וייז במסך "חנות האפליקציות" ולחצתי מתחתיו על לחצן "עדכון" והוא ביצע את העדכון בתוך איזה דקה. עכשיו הסימול של ווייז כבר לא מופיע שם. לגבי אפליקציית ניהול ווייפיי, היא כבר הייתה מותקנת במסך האפליקציות ולא אני הורדתי אותה. למי שכתב שאין לו חבילת גלישה ושאל איך הוא יוריד את אפליקציית ניהול ווייפי, אולי הדרך היא להוציא את כרטיס הסים של גיל קאר ולהתקין באופן זמני את כרטיס הסים בטלפון שלך ואולם ייתכן שזה אפשרי מבחינת ההגדרות רק עם קוד טכנאי של גיל קאר.
  9. היו טיוב עובד מדהים כמו בטאבלט , מציג את הסרטון על כל המסך ועובד חלק והתצוגה חדה. כמובן ש"רצוי" שהנהג לא יפעיל בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב ויעזוב את ההגה בזמן שהוא מרותק לסרט "מהיר ועצבני" וזולל פופקורן 🤒 עקרונית עצם הפעלת הסרטון במסך המולטימדיה לטובת נוסעי הרכב האחרים לא מפריעה לנהג לדעתי, מאחר והנהג ממילא לא מסתכל. למעשה כאשר הוייז פועל והנהג מסתכל על מפת הוייז או אפילו מנהל שיחת טלפון קולית דרך הבלוטוס הערנות שלו כן נפגעת וזה הרבה יותר מסוכן. גם תפעול היוטיוב דרך מסך המולטימדיה (כתיבת שמות שירים בחיפוש) לא שונה מתפעול הטלפון דרך מסך המולטימדיה (כתיבת שם איש קשר, כתיבת מספר טלפון) או הפעלת וייז (כתיבת יעד נסיעה, צמצום והגדלת המסך) כולם מפריעים לערנות הנהג והנהג פשוט לא צריך לעסוק בכך בכלל בזמן נהיגה אלא רק הנוסע לצידו אם קיים באותו הזמן או לעצור את הרכב בצד. בשורה התחתונה אם הנהג נוסע לבד שלא יפעיל את כל הנ"ל כולל את היוטיוב, היוטיוב לא יותר גרוע מאף אחד מהאופציות האחרות, ואפילו פחות גרוע מהם בחלק מהדברים. לדעתי לפחות. לגבי פתרון לבעיות שהועלו כאן, תסתכלו באתר הפייסבוק "נפגעי גיל קאר" יש שם הרבה מידע. למשל תראו בתגובות לפוסט הזה, רשום שגם באפליקציות אחרות ולא רק בוויז, פונקציית "הגדרות" או "מדיניות" פותחות דפדפן (למרות שבחיפוש מהיר אצלי ברכב לא מצאתי גישה כזאת). אצלי דרך אגב בוויז גם בהתחלה לא מצאתי את פונקציית נגן אודיו בוויז ודווקא לאחר עדכון שביצעתי לוויז דרך המערכת של גיל קאר לפני ה"פתיחה" שלה הציגה אותו פתאום. https://www.facebook.com/groups/gilcar/permalink/669253617197425/ יש די הרבה פניות של בעלי קורולות בנושאים האלה. אחד מהם פירסם תמונות היכן המערכת של גיל קאר ממוקמת בקורולה וזה לא מחזה נעים, היא ממוקמת מאלורי פנל גדול בדשבורד וצריך לפרק אותו כדי להגיע אליה. גם ההרכבה נראית לא משהו. לא קראתי את כל מה שכתוב שם כי מצאתי פתרון. אפשר גם לפנות בפניה פרטית למי שמציע שם פתרונות.
  10. לעומת הרכבים שאוזכרו (להוציא את ה- 2008 שהשתרבבה לדיון) הסקודה קאמיק בשלוש רמות גבוה יותר מבחינת מרחב פנים, בשתי רמות גבוה יותר מבחינת חומרי פנים וברמה אחת גבוה יותר מבחינת אבזור ושווה כל שקל הפרש לדעתי למי שהפרמטרים הללו חשובים לו. תא המטען של הקאמיק על הנייר קטן יותר מהארונה ודומה לרכבים האחרים, צריך לבדוק את המצב בפועל והאם תא המטען יספיק לפותח השרשור. מבחינת יחידת ההנעה של הקאמיק והארונה של ה- 1 ליטר בשילוב עם גיר ה- dsg, דווקא היא לא להיט לפי חלק מהביקורות, מעלה הילוכים למעלה מהר מדי דבר שמצריך מהר מאד הורדה שלהם וחוזר חלילה ופעולה גסה ולא רהוטה בחלק מהמצבים. מי שלא רגיש לאיך הרכב שלו מתנהג כנראה לא ישים לב ותלוי גם בתוואי הנסיעה.
  11. לגבי "פתיחת המערכת", אתה לא צריך להמתין ויכול לעשות זאת כבר עכשיו. לגבי המשך שימוש בסים המותקן במערכת של גיל קאר (של פלאפון) או מעבר לשימוש בנקודת גישה אישית, אצלי השימוש בסים לא עבד תקין בחלק מהאזורים/ זמנים וכעת בחיבור לנקודת גישה אישית הוא עובד מצויין ולכן אם יש לך בעיות כאלה ותעבור לחיבור לנקודת גישה אישית זה יפתור לך אותם כבר כעת.
  12. אין בעד מה. 1. אתה יכול לבחור כל אפליקציה, צריך ללחוץ על המילה "התקן". 2. לאחר לחיצה על "התקן" נפתח לך חלון שבחלק אחד שלו רשום פתח באמצעות חנות play ובחלק שני ב- chrom. אני ממליץ דבר ראשון לפתוח ב- chrom (אין צורך בשלב זה ללחוץ על חנות play) (עדיף ללחוץ על "רק פעם אחת" ולא "תמיד", אם תהיה לך אפשרות כזאת ליד chrom, כדי לשמור על חופש בחירה בהמשך) ואז יפתח חלון של דפדפן כרום שיופיע בו בבאמצע העמוד קישורים בצבע ירוק "התקנה" ו"פתח באפליקציה בחנות play". אל תלחץ על הקישורים האלה בשלב זה. בחלק העליון של העמוד הזה תופיע שורת הכתובת כמו בכל דפדפן ואז תוכל לשנות את הכתובת ולרשום www.google.com וללחוץ על הכפתור העגול הירוק למטה עם סימול החץ ואז תגיע לעמוד של גוגל עם שדה חיפוש. בעמוד הזה תלחץ על 3 נקודות שנמצאות בצד שמאל למעלה ואז ייפתח תפריט משנה ותלחץ על שמור בדף הבית. ואז יופיע לך סימול של העמוד הזה בעמוד האפליקציות ותוכל לחזור אליו על ידי לחיצה על הסימול, בלי צורך בדרך הקודמת. (הורדה של אפליקצית גוגל או אפליקצית כרום לא מופיעה כסימול אפליקציה במסך האפליקציות משום מה ונרשם שהיא כבר מותקנת ולכן שמירת עמוד החיפוש הנ"ל היא הדרך היחידה לחזור אליו בהמשך במהירות). לאחר מכן בעמוד החיפוש הנ"ל של גוגל תוכל לרשום חנות play ואז תגיע לעמוד של חנות play ותוכל לרשום כל שם של אפליקציה שתרצה להוריד. 3. כדי להגיע לעמוד האפליקציות במסך המולטימדיה ברכב אתה צריך ללחוץ לחיצה ממושכת על לחצן home במערכת המולטימדיה (לחצן פיזי חיצוני בצד שמאל למעלה במסגרת של מסך המולטימדיה). עמוד האפליקציות מחולק לשני עמודים, כדי לעבור ביניהם עליך ללחוץ על לחצן וירטואלי בתוך המסך בצורה ריבוע עם ריבועים בתוכו או חץ לבן שנמצאים למעלה בתוך מסך המולטימדיה, מצד שמאל ליד הסמל של טויוטה. 4. אני לא יודע איך מעבירים מיקום של אפליקציות. הן כאמור נשמרות במסך האפליקציות (חוץ כאמור מאפילקציית כרום או גוגל שנשמרות כנראה במקום אחר. אבל שמירת עמוד חיפוש גוגל כפי שציינתי משיגה את אותה התוצאה מאחר והסימול יופיע בדף הבית כמו סימול של אפליקציה). תסתכל על התמונות שאצרף (לא כולן מסודרות לפי סדר כרונולוגי של פעולות).
×
×
  • Create New...