Jump to content

green

  • פרסום הודעות

    3,256
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

105 טוב

1 עוקב

אודות green

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני חושב שכדאי לקארספורום לפתוח תת נושא נוסף שמיועד לפלח חברי הפורום שמתעניינים בנהיגה ספורטיבית ו/או רכבים ספורטיביים שבמסגרתו הם יפרקו את ייצרם, רק בלי תמונות בבקשה אפשר לקרוא לתת הנושא הנ"ל: "פליטה מוקדמת" (תרתי משמע) . אני חושב שממילא פלח חברי הפורום הנ"ל כבר בקושי נמצאים בפורום לרבות מובילי הדעה שהם בכלל ירדו למחתרת (לא ברור לי איך הם עדיין מובילי דעה), כנראה לי שיש להם קבוצה פרטית בפורום או בוואטסאפ ועדיף שתהיה קבוצה גלויה שתאפשר הצטרפות של עוד בעלי עניין בנושא הנ"ל. במצב הנוכחי פלח חברי המיינסטרים ופלח חברי הפורום "הממהרים", "מרגיזים" אחד את השני ללא צורך.
  2. לגבי הביצועים הם רשמו במפורש שמדובר בתאוצות ביניים המדמות עקיפה ורשום שתגובות הגיר הרציף מהירות יותר. שאפו לקיה שהצליחו לייצר ביצועים כאלו מיחידת הנעה כזאת. לגבי ההשוואה בין הרכבים וההכרעה הכוללת בה ניצח הסקודה קאמיק לא אומרת לי הרבה כאשר פרמטרים מסויימים יכולים לפסול את הרכב אצל לקוחות פוטנציאלים. לצורך הענין גודל תא המטען הקטן של הקאמיק והעדר בלם יד חשמלי עם אוטו הולד פוסלים אותו על הסף בשבילי. גם הגיר הדו מצמדי היה גורם לי להרבה התלבטויות (בתכלס הוא לא מתאים לנתיב הנסיעה שלי- עירוני הררי ברובה המכריע). לגבי הסלטוס העדר בקרת שיוט אדפטיבית תפסול
  3. לקאמיק 1.5 ביצועים דומים לפוקוס 1.5 וכפועל יוצא מכך הצפי שהסלטוס יהיה מהיר יותר בתאוצות ביניים ועקיפות גם מהפוקוס 1.5 טורבו, או לפחות באותה סביבת ביצועים, האם היית מאמין? (בהנחה שהממצאים של אתר איי קאר נכונים). לגבי הקורולה נסיעת מבחן לא בהכרח מספיקה, ,אני לא אומר שלקורולה יש "ביצועים" מיוחדים, באופן כללי ההרגשה היא של ביצועים ממוצעים ונחותים מול מנועי הטורבו וגם במבחנים השוואתיים מול רכבים משפחתיים אחרים, הביצועים שלה בהרבה מקרים היו נחותים מהרכבים המתחרים ובחלקם היא הייתה עדיפה (ויש גם שוני בין מבחני הרכב). אבל במבחני רכב נותנים בגז כאילו מדובר במסלול מרוצים וג
  4. מעניין למה וולוו לא ציידה את גירסת הקרוס קאנטרי ביחידת ההנעה ה- t8, זה היה שילוב פצצה והיו מוכרים יותר רכבים ככה לדעתי. כרגע יש דילמה בין הדגמים, כאשר בכל אחד מהם מתפשרים במשהו לעומת הדגם האחר.
  5. רצ"ב קישור למבחן השוואתי שנערך באתר איי קאר בין הקיה סלטוס לסקודה קאמיק: https://m.icar.co.il/מבחני_רכב/מבחן_השוואתי:_קיה_סלטוס_מול_סקודה_קאמיק/ נקודה שצדה את תשומת ליבי היא שלמרות שהסלטוס מצוייד במנוע 2 ליטר אטמוספרי עם גיר רציף והקאמיק צוייד במנוע 1.5 טורבו וגיר כפול מצמדים, הקאמיק היה עדיף בביצועים רק בהאצה הראשונית ואילו בתאוצות ביניים ובעקיפות הסלטוס היה מהיר מהקאמיק כמעט בכל סיטואציה. כן מנוע 2 ליטר אטמוספרי (ולא חזק במיוחד) עם גיר רציף היה מהיר יותר ממנוע 1.5 טורבו מוגדש עם גיר כפול מצמדים. וצריך לזכור שפעולת גיר רציף גם חלקה מאד לעומת פעולה פחות חלקה
  6. אין סוללה בבית אז אין טעם לרכוש את הדגם הזה. מעבר לכך קראתי על מקרים שבהם הסוללה בדגם לפני מתיחת הפנים עשתה בעיות.
  7. עכשיו נחכה להודעה של פורד כי לדגמי האקטיב משנת 2021 ואילך הוסיפו שליטה ידנית על ההילוכים
  8. קודם כל הייחוד בפורום הזה הוא לקבל חוות דעת אמיתיות על רכבים ואני מקווה מאד שחברים לא יתחילו להסתיר מידע חיוני מתוך חשש לירידת ערך וכיוצ"ב ובטח שלא ראוי להמליץ להם לעשות כך. הכותרת לא משנה ממילא אלא מהות תוכן ההודעה. לגופו של עניין לכל סיר יש מכסה ויש מספיק לקוחות הדיוטים שירצו רכב "ספורטיבי" יפה וזול יחסית או לא יחסית ולא ידעו מה יש מתחת לפח, הסר דאגה מליבך. הייתי מתבאס בשביל עצמי שזמן קצר כל כך אחרי הרכישה הגיעו השינויים האלה כפי שהייתי מתבאס מהגעה של דגמי רכבים אחרים שאולי הייתי מעדיף על הרכב שקניתי אם הייתי מחכה או כפי שהייתי מתבאס אם תהיה פתאום הנחה גדולה על הרכב ש
  9. בוא מדבר תכלס, בכמה כסף קנית את המאזדה ומה מחיר המחירון שלה כעת?
  10. תודה על הסקירה, דגמי קיה השונים מהווים vfm מהטובים בשוק הרכב,לרבות הספורטג' פרימיום. אבל צמיג 19 על חתך 45 זאת הגזמה פראית, גם פוגע בנוחות הנסיעה, גם מועד לקרע בצמיגים ופגיעה בג'נט, גם תופס מקום מתא המטען וגם מוגזם מבחינת המראה החיצוני (לדעתי), עלויות החלפה גבוהות, בקיצור לא. אני בשלב זה גם הייתי מחכה ליונדאי טוסון החדש או הקיה ספורטג' החדש ולא רוכש את הדגם הנוכחי. איך רכשת אותו במחיר של 160 אלף ₪? הנחת "חבר"? לגבי וילון גלילה עולה עם הדלת האחורית כמו במאזדה cx5, זה קיים גם בפולקסוגן טיגואן. במאזדה cx5 ובפולקסווגן טיגואן קיימת גם חלוק
  11. רעש תיקתוקים מנסיעה עם חלון פתוח יש במצבים מסוימים בכל רכב (בכל רכב בו אני נהגתי לפחות,מי שלא שומע כנראה רגיל לנסוע עם חלונות סגורים או מקשר את הרעשים למקור אחר או לא רגיש לרעשים). הרעידות בהילוך 8 להבנתי נובעות מאופי פעולה של מנוע שעובד בסל"ד נמוך מאד, הרגשה דומה הרגשתי בפיז'ו 5008 1.2 בהילוך 8 בנסיעה במהירות ביניערונית נמוכה יחסית (יותר הרגשה מחוספסת ופחות עגולה של המנוע ורעש אחר שלו מאשר ממש רעידות).
  12. לא הבנתי את מטרת ההשוואה, שכן נראה דווקא שב- cx5 נותר יותר מקום מעל המזוודות ועד לתקרה (מניסיון אישי, ה- cx5 באמת מפתיעה בפועל לעומת הנתון הרשמי של נפח תא המטען כ- 450 ליטר ב- cx5 לעומת כ- 500 ליטר ב- v60). האם ב- v60 יש גם מצב נמוך יותר של ריצפת תא המטען? (ב- cx5 אין) שכן בתמונה רואים שהיא במצבה הגבוה?
  13. אם נעזוב לרגע את האבחנות הנפשיות לגבי רוכשי הרכבים בתצורות המרכב השונות ונהיה קצת יותר ממוקדים ברכבים עצמם, אז ברור לי שה- v60 עדיפה על ה- s60 הן בגלל עדיפות תצורת מרכב הסטיישן על תצורת הסדאן והן בגלל שהיא זולה יותר, אבל השאלה היא גם האם יהיו הבדלים בירידת הערך בין הדגמים (ולדעתי הסטיישן גם יפה יותר אבל אני באופן כללי פחות אוהב את המראה של תצורת הסדאן). בין ה- v60 ל- xc40 ו- cx60 יש יתרונות וחסרונות לכל תצורת מרכב, סטיישן מול ג'יפון, כל אחד והעדפותיו וגם כאן יש הבדלים במחירים שיכולים להשפיע על הבחירה.
  14. הסדר בישראל הוא כזה: לקוח "רגיל" ירכוש ג'יפון פרימיום. לקוח שהוא "עוף מוזר" יקנה סדאן פרימיום. לקוח שסובל "מהפרעת אישיות" יקנה את הוולוו סטיישן 😁. בהתאמה ליחסים המספריים בין הלקוחות הנ"ל יגזרו מספרי המכירות.
  15. ה- asx ממש לא בתמונה וגם צפופה מאד. האוקטביה מאז ומתמיד זכתה לתואר הרכב המשפחתי הטוב ביותר. כי בדברים הבולטים היא הצטיינה, מרווח פנימי גדול, תא מטען גדול ושימושי, ביצועים יחסיים וחסכון יחסי בדלק. אבל בתוך המכלול כשיורדים לפרטים אפשר להגיע גם למסקנות אחרות. האוקטביה אמורה להיות המרווחת ביותר, אבל עדיין זה לא אומר שהמרווח לנהג יהיה טוב. באוקטביה הקודמת לצורך הענין המרווח לנהג נפגע עקב קונסולה מרכזית בולטת שפגעה בבברך רגל ימין (בתנוחת נהיגה נכונה). בשבילי הרכב נפסל על הסף כבר בגלל סיבה זאת. לפי התמונות של האוקטביה החדשה ייתכן שגם כאן תהיה בעיה דומה
×
×
  • Create New...