Jump to content

green

  • פרסום הודעות

    3,245
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

101 טוב

1 עוקב

אודות green

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא הבנתי את מטרת ההשוואה, שכן נראה דווקא שב- cx5 נותר יותר מקום מעל המזוודות ועד לתקרה (מניסיון אישי, ה- cx5 באמת מפתיעה בפועל לעומת הנתון הרשמי של נפח תא המטען כ- 450 ליטר ב- cx5 לעומת כ- 500 ליטר ב- v60). האם ב- v60 יש גם מצב נמוך יותר של ריצפת תא המטען? (ב- cx5 אין) שכן בתמונה רואים שהיא במצבה הגבוה?
  2. אם נעזוב לרגע את האבחנות הנפשיות לגבי רוכשי הרכבים בתצורות המרכב השונות ונהיה קצת יותר ממוקדים ברכבים עצמם, אז ברור לי שה- v60 עדיפה על ה- s60 הן בגלל עדיפות תצורת מרכב הסטיישן על תצורת הסדאן והן בגלל שהיא זולה יותר, אבל השאלה היא גם האם יהיו הבדלים בירידת הערך בין הדגמים (ולדעתי הסטיישן גם יפה יותר אבל אני באופן כללי פחות אוהב את המראה של תצורת הסדאן). בין ה- v60 ל- xc40 ו- cx60 יש יתרונות וחסרונות לכל תצורת מרכב, סטיישן מול ג'יפון, כל אחד והעדפותיו וגם כאן יש הבדלים במחירים שיכולים להשפיע על הבחירה.
  3. הסדר בישראל הוא כזה: לקוח "רגיל" ירכוש ג'יפון פרימיום. לקוח שהוא "עוף מוזר" יקנה סדאן פרימיום. לקוח שסובל "מהפרעת אישיות" יקנה את הוולוו סטיישן 😁. בהתאמה ליחסים המספריים בין הלקוחות הנ"ל יגזרו מספרי המכירות.
  4. ה- asx ממש לא בתמונה וגם צפופה מאד. האוקטביה מאז ומתמיד זכתה לתואר הרכב המשפחתי הטוב ביותר. כי בדברים הבולטים היא הצטיינה, מרווח פנימי גדול, תא מטען גדול ושימושי, ביצועים יחסיים וחסכון יחסי בדלק. אבל בתוך המכלול כשיורדים לפרטים אפשר להגיע גם למסקנות אחרות. האוקטביה אמורה להיות המרווחת ביותר, אבל עדיין זה לא אומר שהמרווח לנהג יהיה טוב. באוקטביה הקודמת לצורך הענין המרווח לנהג נפגע עקב קונסולה מרכזית בולטת שפגעה בבברך רגל ימין (בתנוחת נהיגה נכונה). בשבילי הרכב נפסל על הסף כבר בגלל סיבה זאת. לפי התמונות של האוקטביה החדשה ייתכן שגם כאן תהיה בעיה דומה
  5. כל הכבוד ליבואן מאיר. הרכב מרשים מאד אבל סיכויי הצלחה אין לו בישראל לדעתי. אני מקווה שזה לא יגרום ליבואן להתייאש.
  6. מיני מבחן מדוייק ומהנה כמו גדול.
  7. שישתמש בכלי שלו בזמן נסיעה, אני חושב שגם עם בקרת שיוט אדפטיבית פועלת זה עדיין מסוכן 😁
  8. לשכן מותר לחנות רק באמצע החניה ולא צמוד לקוי הסימון. תקן רוחב חניה שמצידה חניות נוספות הוא ברוחב צר יותר לאור האפשרות לפתוח את הדלתות לתוך שטח החניה הצמודה. כאשר השכן חונה צמוד לקו ההפרדה הוא גוזל ממך רוחב אפקטיבי לפתיחת הדלתות וליציאה מהרכב. אם שניכם תחנו צמוד לקו, שניכם לא תוכלו לצאת מהרכב וברור שלא לכך התכוון המחוקק. תקן רוחב חניה שמצד אחד שלה קיר או משני צדיה קירות הוא תקן רחב יותר מאחר ולא ניתן לפתוח את הדלת לשטח חניה צמודה. לכן או שתחנה גם אתה צמוד לקו והשכן מהר מאד יבין את הרמז, או שתגיש נגדו תביעה לצו מניעה מלחנות שלא באמצע הח
  9. יונדאי פרסמו פרטים לגבי היונדאי טוסון החדש והוא נראה מבטיח מאד. כנראה יתחיל להימכר בישראל במחצית הראשונה של 2021. אם אתה יכול לחכות כדי לבדוק אותו אני חושב שכדאי.
  10. בדגמי קורולה ברמת הגמור הגבוהה יותר עם המערכת המקורית בשילוב עם מערכת קונקטד של גיל קאר (המושמצת), התוצאה בפועל בסדר גמור. החיבור למערכת של טויוטה הוא באמצעות בלוטוס ולא בכבל והתפעול בעברית. החיבור למערכת של גיל קאר הוא באמצעות כרטיס סים מובנה או באמצעות נקודת גישה אישית בטלפון. באמצעות כרטיס הסים יש בעיות חיבור לרשת באזורים מסויימים, באמצעות נקודת גישה אישית אין. לפעמים בכל זאת למערכת אין חיבור לרשת ואז נדרש לבצע אתחול של המערכת. בלחיצת כפתור עוברים לקונקטד ויש וייז ואפליקציות כולל שלל תחנות רדיו אינטרנטי. באמצעות "פריצה"
  11. צריכת דלק תלויה בתוואי הנסיעה ובצורת הנהיגה, לכן המספרים שצויינו כאן לא ממש אומרים דבר. לצורך העניין למשמש בפורום שמכונה איתי סמוראי צריכת הדלק בסיטרואן c5 איירקרוס דיזל היא רק 1 ל- 14 (כאשר בקיה נירו שלו שהסיטרואן החליפה אותה צריכת הדלק הייתה 1 ל- 21, אותו תוואי ואותה צורת נהיגה. אבל לראב 4 צריכת דלק טובה פחות מהנירו).
  12. זה לא הכוח שהוא מספיק אלא זה האופי, יש תלונות לגבי שילוב צמד החמד הזה, מנוע 1 ליטר עם גיר dsg: זינוק גס ושילוב הילוכים קופצני במצבים מסוימים. גיר מריץ הילוכים למעלה ומותיר את המנוע בלי כוח דבר ששמים לב אליו בעיקר בתוואי הררי. מצב ספורט לא פותר את הבעיה כי הוא אגריסיבי מדי לנסיעה יומיומית. יש אנשים שלא שמים לב לתופעות הללו.
  13. יכול להיות שטעיתי והגיר נשאר 6 הילוכים לכל אורך חיי הדגם.
  14. עד תחילת שנת 2015 לערך מנוע 1.4 בעייתי (עם מגדש על ומגדש טורבו) וגיר בסדר מבחינת אמינות (גיר כפול מצמדים רטוב 6 הילוכים), לאחר מכן המנוע הוחלף ל- 1.4 הרגיל של הקונצרן (עם מגדש טורבו בלבד) בסדר עם האמינות בתנאי שהוחלף מותחן שרשרת תזמון והגיר הוחלף לדו מצמדי מהסוג הפחות אמין (7 הילוכים יבש). אז תבחר מה אתה מעדיף פחות אמין, מנוע או גיר 😁 אבל עדיף את הגירסה החדשה יותר. בשלב מסוים האלהמברה עברה מתיחת פנים מעבר לנ"ל (בישראל כנראה החלכה להימכר בשנת 2016). תחפש מידע מדוייק ברשת.
  15. איפה לינק הפסים למטה בצד שמאל לסלולרי? שממנו היה נפתח תפריט משנה של התכנים שלי וכיוצ"ב ולינק בצורת פעמון שמתריע על הודעות שמשתמשים אחרים כתבו בשרשור בהם הגבתי וכיוצ"ב. האתר מתריע לי קולית על הודעות כאלה אבל אין לי דרך לראות אותם.
×
×
  • Create New...