Jump to content

mystopp

  • פרסום הודעות

    641
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות mystopp

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כי ההשוואה של פרוצדורה פולשנית להליכה ברחוב היא בלשון המעטה בעייתית וצריך להמנע ממנה. הדבר הראשון שפות"ש צריך לשמוע זה לא שהפרוצדורה דומה בסיכונה לפעולה יום-יומית (וגם אם לא לכך התכוונת כך זה נקרא), אלא שהוא צריך לקבל קודם כל חוות דעת שניה. Sent from my GM1913 using Tapatalk
  2. טיפול שיניים בהרדמה כללית הוא לא נסיעה לסופר או הליכה במעבר חציה, זו פרוצדורה די מורכבת בהשוואה לטיפול שיניים רגיל (שגם הוא, לצורך העניין, מורכב) עם סיכונים שצריך להכיר, ביחוד כשמי שחותם על ההסכמה לטיפול במקרה הזה לא המטופל עצמו אלא אפוטרופוס. הגישה היום בקרב מומחים לרפואת שיניים לילדים היא שהרדמה כללית היא פתרון אחרון לילד שאינו משתף פעולה. אי לכך ההמלצה שנתתי לעיל, והיא לגשת קודם כל למומחה, ולא לרוץ מיד להרדמה כללית. Sent from my GM1913 using Tapatalk
  3. סכנה קיימת בכל הרדמה, קל וחומר בהרדמה כללית. לא ברור באילו מסגרות עבר הילד, לדוגמה אם טופל קודם לכן רק במסגרת קופ"ח/רופא כללי תמיד תוכל לנסות אצל מומחה, יש כאלו שמצליחים להסתדר גם עם ילדים שלא משתפים פעולה. במידה ונוסו כל האופציות האחרות אז אין ממש ברירה, אי אפשר להזניח את השיניים החלביות כי א) זו פגיעה באיכות החיים וב) נזק לשיניים החלביות יכול לגרור נזק גם לשיניים הקבועות Sent from my GM1913 using Tapatalk
  4. אחרי חודשים רבים בהם קיבלתי חבילות בזמן סביר, יש לי שתי חבילות שיושבות במרכז מיון במודיעין מתחילת דצמבר. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  5. בטיסות של איבריה לטנריף הטיסה בין ת"א למדריד היא באיירבוס a330-300. אמנם לקחתי ביזנס בטיסת ההלוך (הציעו שדרוג במחיר שנראה לי טוב), אבל בחזור טסנו במחלקת תיירים והיה בסדר גמור. מרווח רגליים טוב, מושבים נוחים, מערכת בידור בכל מושב. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  6. אהלן אציין לפני הכל שאני לא מטפל בילדים בשגרה. אני מגיע מאסכולה (אונ' ת"א) שבה לא דגלו בביצוע איטומי חריצים בשיניים חלביות. מהניסיון שלי, בשיניים האלה החריצים לרוב לא עמוקים כמו בקבועות והפוטנציאל שלהם לחטוף עששת נמוך יותר. הגיל המדובר (4) הוא גיל שבו הטוחנות היו כבר שנתיים פלוס בפה, ואם אכן אין בהן חורים *אני* לא הייתי נוגע, אבל שוב, אני לא עוסק בתחום הזה בשגרה. לגבי אבחנה ללא צילום - מטרת הרנטגן היא להראות חורים במשטחי המגע בין השיניים. אם המשנן מרווח וממש רואים את כל המשטחים, אז ניתן להמנע לפעמים מצילום אם השיניים נראות נקיות מחורים. אני ככלל מצלם, גם עבור התיעוד וגם כדי להערך לטיפ
  7. היינו ב-safrano palace בבראשוב בפסח האחרון, נמצא ממש ממול לכנסיה השחורה והכיכר. לא הייתה שום בעיה בהתנהלות מול המקום. ארוחת הבוקר סבירה ויש המון מסעדות במרחק הליכה משם. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  8. מגיע עם מערכת connected בהתקנה מקומית, עם ווייז ועוד אפליקציות. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  9. אהלן לכולם הרכב נרכש חדש מהסוכנות באוגוסט שנה שעברה, ועבר מאז שני טיפולים תקופתיים (ביונדאי מרווח הטיפולים הוא 15000). ככלל עלות הטיפולים אינה יקרה, הטיפול הראשון עלה באיזור 900 ש"ח, בעוד הטיפול השני יחד עם חידוש חבילת הגלישה עלה כ-1200 ש"ח. הרכב מפגין אמינות יפה, וגם בטיפול לא התגלו בעיות לא צפויות. צריכת הדלק בשנה האחרונה הייתה כ-18 ק"מ/ל עם תנודות קלות מעלה ומטה בהתאם לרמת ההתגרזנות. פרופיל הנסיעה כלל ארבע נסיעות שבועיות לירושלים מהמרכז, ועוד יומיים של ישיבה בפקקי המרכז והשרון - סה"כ צריכה יפה למשפחתית גדולה. באופן כללי מדובר במכונית נוחה ומרווחת, עם כיול מתלים די אמריקאי שמגהץ מהמו
  10. עשיתי קונקשן של 25 דקות בוינה (בשני טיולים שונים) והסתדרתי. כיף גדול זה לא Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  11. מעדכן אחרי טיפה יותר מ-10000 ק"מ תקלות - אין צריכת הדלק נעה בין 17.5 קמ"ל ל- 18.5 קמ"ל, כשהשיא היה 18.9 והגרוע ביותר 16.9. בנסיעה מירושלים לחולון הצלחתי להגיע ל-29 קמ"ל, אבל זה לא חוכמה כי בירידה הרכב טוען מצברים. לצורך העניין, בעליה לירושלים (קרית היובל) צריכת הדלק היא באזור 15 קמ"ל. באחד השרשורים בפורום יעוץ עלתה הטענה שהעליה לירושלים מרוקנת את הסוללה לחלוטין, שמח לבשר שמדובר בפייק ניוז כי אני עושה את המסלול הזה 4 פעמים בשבוע וזה מעולם לא קרה. ולסיום, תובנה לגבי מערכות בטיחות אקטיביות : בקרת שיוט אדפטיבית בנסיעות ארוכות זה שוס ומורידה את רמת הרוד-רייג' בכמה סדרי גודל.
  12. לא מתחבר להיקש הלוגי שגורס שצריך לקנות את הגירסה היקרה גם אם אין לך צורך באבזור הזה, בשם המחירון הקדוש. אני גם כך מוכר תמיד לטרייד-אין, על הרנו קיבלתי עסקה טובה, משוכנע שגם הפעם יהיה בסדר עריכה : אולי אתאר את תהליך קבלת ההחלטות בבחירת רמת האבזור, ולמה ויתרתי על כך : גג פנורמי - היה לנו גג נפתח ברכב אחר, פתחתי אותו פעמיים, רוב הזמן היה סגור חימום מושבים והגה - באירופה לא השתמשתי בהם, אז בארץ? טעינה אלחוטית - אין לי טלפון כזה, בהתחשב בכך שאני קונה דגמי ביניים לא יודע אם יהיה לי כזה בעתיד, גם ככה סוללה של וואן פלוס עושה שמונה שעות זמן מסך מושב חשמלי לנוסע - 95 אחוז מהזמן נוסע לבד
  13. זכור לי שלפני אי אלו שנים תיארת כל רכב שמאיץ ל-100 בפחות מעשר שניות כעגלה [emoji16] האמת שהקפצ'ור היה זריז יחסית לג'יפון, בטח בהשוואה לאח היפני שלו מבית ניסן שהגיע עם מנוע אטמוספרי. הבעיה היא שלרכב שהקדים אותו היו 160 סוסים. בקיצור, בדעבד הבחירה בקפצ'ור בפרט ובג'יפון בכלל בוצעה מבלי שבוצע סקר שוק מספק. כמו שאמרתי, ניסיתי את הפיצ'ר ביום חם ולא התרגשתי. בהפרש שחסכתי הייתי שבוע באוסטריה בשיא העונה, tradeoff לא רע מבחינתי.
  14. צודק, שכחתי מהמזגן. הוא היה לא משהו! בקיץ נסעתי בקביעות על 18 מעלות. בסונטה המזגן בדר"כ על 24, אם הרכב עמד בחוץ אני שם אותו על 22. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...