Jump to content

mystopp

  • פרסום הודעות

    641
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות mystopp

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אחרי חודשים רבים בהם קיבלתי חבילות בזמן סביר, יש לי שתי חבילות שיושבות במרכז מיון במודיעין מתחילת דצמבר. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  2. בטיסות של איבריה לטנריף הטיסה בין ת"א למדריד היא באיירבוס a330-300. אמנם לקחתי ביזנס בטיסת ההלוך (הציעו שדרוג במחיר שנראה לי טוב), אבל בחזור טסנו במחלקת תיירים והיה בסדר גמור. מרווח רגליים טוב, מושבים נוחים, מערכת בידור בכל מושב. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  3. אהלן אציין לפני הכל שאני לא מטפל בילדים בשגרה. אני מגיע מאסכולה (אונ' ת"א) שבה לא דגלו בביצוע איטומי חריצים בשיניים חלביות. מהניסיון שלי, בשיניים האלה החריצים לרוב לא עמוקים כמו בקבועות והפוטנציאל שלהם לחטוף עששת נמוך יותר. הגיל המדובר (4) הוא גיל שבו הטוחנות היו כבר שנתיים פלוס בפה, ואם אכן אין בהן חורים *אני* לא הייתי נוגע, אבל שוב, אני לא עוסק בתחום הזה בשגרה. לגבי אבחנה ללא צילום - מטרת הרנטגן היא להראות חורים במשטחי המגע בין השיניים. אם המשנן מרווח וממש רואים את כל המשטחים, אז ניתן להמנע לפעמים מצילום אם השיניים נראות נקיות מחורים. אני ככלל מצלם, גם עבור התיעוד וגם כדי להערך לטיפ
  4. היינו ב-safrano palace בבראשוב בפסח האחרון, נמצא ממש ממול לכנסיה השחורה והכיכר. לא הייתה שום בעיה בהתנהלות מול המקום. ארוחת הבוקר סבירה ויש המון מסעדות במרחק הליכה משם. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  5. מגיע עם מערכת connected בהתקנה מקומית, עם ווייז ועוד אפליקציות. Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  6. אהלן לכולם הרכב נרכש חדש מהסוכנות באוגוסט שנה שעברה, ועבר מאז שני טיפולים תקופתיים (ביונדאי מרווח הטיפולים הוא 15000). ככלל עלות הטיפולים אינה יקרה, הטיפול הראשון עלה באיזור 900 ש"ח, בעוד הטיפול השני יחד עם חידוש חבילת הגלישה עלה כ-1200 ש"ח. הרכב מפגין אמינות יפה, וגם בטיפול לא התגלו בעיות לא צפויות. צריכת הדלק בשנה האחרונה הייתה כ-18 ק"מ/ל עם תנודות קלות מעלה ומטה בהתאם לרמת ההתגרזנות. פרופיל הנסיעה כלל ארבע נסיעות שבועיות לירושלים מהמרכז, ועוד יומיים של ישיבה בפקקי המרכז והשרון - סה"כ צריכה יפה למשפחתית גדולה. באופן כללי מדובר במכונית נוחה ומרווחת, עם כיול מתלים די אמריקאי שמגהץ מהמו
  7. עשיתי קונקשן של 25 דקות בוינה (בשני טיולים שונים) והסתדרתי. כיף גדול זה לא Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  8. מעדכן אחרי טיפה יותר מ-10000 ק"מ תקלות - אין צריכת הדלק נעה בין 17.5 קמ"ל ל- 18.5 קמ"ל, כשהשיא היה 18.9 והגרוע ביותר 16.9. בנסיעה מירושלים לחולון הצלחתי להגיע ל-29 קמ"ל, אבל זה לא חוכמה כי בירידה הרכב טוען מצברים. לצורך העניין, בעליה לירושלים (קרית היובל) צריכת הדלק היא באזור 15 קמ"ל. באחד השרשורים בפורום יעוץ עלתה הטענה שהעליה לירושלים מרוקנת את הסוללה לחלוטין, שמח לבשר שמדובר בפייק ניוז כי אני עושה את המסלול הזה 4 פעמים בשבוע וזה מעולם לא קרה. ולסיום, תובנה לגבי מערכות בטיחות אקטיביות : בקרת שיוט אדפטיבית בנסיעות ארוכות זה שוס ומורידה את רמת הרוד-רייג' בכמה סדרי גודל.
  9. לא מתחבר להיקש הלוגי שגורס שצריך לקנות את הגירסה היקרה גם אם אין לך צורך באבזור הזה, בשם המחירון הקדוש. אני גם כך מוכר תמיד לטרייד-אין, על הרנו קיבלתי עסקה טובה, משוכנע שגם הפעם יהיה בסדר עריכה : אולי אתאר את תהליך קבלת ההחלטות בבחירת רמת האבזור, ולמה ויתרתי על כך : גג פנורמי - היה לנו גג נפתח ברכב אחר, פתחתי אותו פעמיים, רוב הזמן היה סגור חימום מושבים והגה - באירופה לא השתמשתי בהם, אז בארץ? טעינה אלחוטית - אין לי טלפון כזה, בהתחשב בכך שאני קונה דגמי ביניים לא יודע אם יהיה לי כזה בעתיד, גם ככה סוללה של וואן פלוס עושה שמונה שעות זמן מסך מושב חשמלי לנוסע - 95 אחוז מהזמן נוסע לבד
  10. זכור לי שלפני אי אלו שנים תיארת כל רכב שמאיץ ל-100 בפחות מעשר שניות כעגלה [emoji16] האמת שהקפצ'ור היה זריז יחסית לג'יפון, בטח בהשוואה לאח היפני שלו מבית ניסן שהגיע עם מנוע אטמוספרי. הבעיה היא שלרכב שהקדים אותו היו 160 סוסים. בקיצור, בדעבד הבחירה בקפצ'ור בפרט ובג'יפון בכלל בוצעה מבלי שבוצע סקר שוק מספק. כמו שאמרתי, ניסיתי את הפיצ'ר ביום חם ולא התרגשתי. בהפרש שחסכתי הייתי שבוע באוסטריה בשיא העונה, tradeoff לא רע מבחינתי.
  11. צודק, שכחתי מהמזגן. הוא היה לא משהו! בקיץ נסעתי בקביעות על 18 מעלות. בסונטה המזגן בדר"כ על 24, אם הרכב עמד בחוץ אני שם אותו על 22. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  12. לינק לפוסט הקודם על הרנו : https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?587843-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-(%D7%9B%D7%9E%D7%A2%D7%98)-4-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%92-%D7%98%D7%94-160-%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-1300-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A2%D7%9D-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A7%D7%A4%D7%A6-%D7%95%D7%A8&highlight=%D7%A7%D7%A4%D7%A6%27%D7%95%D7%A8 בחיי כל רכב מגיע הרגע בו מגיע לתומה אחריות היצרן, ואתה תוהה לעצמך, האם אקח את הסיכון ואשמור עליו עוד כמה שנים, או שמא הגיע זמנו לצאת אל מרחבי סוכנויות הטרייד אין. במקרה של ה-CT200 של אשתי לא היה ממש דיון והר
  13. mystopp

    מבחן - לקסוס CT200h

    יש לנו ct200 מזה שלוש שנים ואשתי מתה עליו ולא מוכנה לשמוע על רכב אחר. אני מודה שאני נהנה לנהוג בו, נכון המרכב קשיח והמנוע עגלה אבל ההגה מרגיש משמעותית טוב יותר מהקפצ'ור שברשותי והוא פונה לא רע בכלל. מעבר לכך אני אוהב את האינטריור, האמינות אכן מוחלטת ועלות הביטוח משמעותית זולה מההיצע האירופאי המקביל. אני מבין למה אנשים חוזרים למכוניות האלה. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  14. אהלן לכולם, בעוד מס' חודשים כנראה אחליף את הקפצ'ור שנמצאת ברשותי מזה כמעט שלוש שנים. המטרה היא להחליף לרכב מרווח יותר, והראב4 והקאמרי ההיברידיות הן הראשונות שקפצו לי לראש, בעיקר בגלל שאנחנו מאוד מרוצים מהרכב השני ברשותנו שמגיע מאותה המשפחה (לקסוס ct200). הרכב ישמש בעיקר אותי, ואני נוסע לא מעט (שלוש פעמים בשבוע לירושלים מאיזור חולון, פעמיים לכפר סבא), אז לדעתי ישנו יתרון כלכלי ברכישת רכב היברידי. האם יש מחלות ידועות לשני הדגמים האלה? ואילו רכבים אחרים כדאי לשקול בטווח המחיר הזה (170-190 אש"ח). Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
×
×
  • Create New...