Jump to content

noknok

  • פרסום הודעות

    4,989
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

noknok שיחק אותה בתאריך יוני 16 2020

התכנים של noknok היו האהובים ביותר!

מוניטין

139 טוב

אודות noknok

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

5,646 צפו בפרופיל
  1. הם רושמים את כל המכוניות כחברה בלי רישום ליסינג/החכר ומחליפים שימוש לפי הצורך. את הרנו קליאו שהייתה לי בליסינג בשנה הראשונה היה רשום בעלות של החברת ליסינג רק ללא רישום ליסינג/החכר ברישיון רכב - ברישיון המחודש שקיבלתי שנה אחרי כבר התעדכן הסוג רישום + שיעבוד לאיזה חברת מימון. בכל מקרה ברגע שרשום בבעלות חברת בע"מ כמו שכתב בוקי מי שיוצא מרישיומט יראה שהבעלות הראשונה הייתה "חברה" - אבל לא יהיה רשום את זה על הרישיון רכב.
  2. אני לא בטוח שמבחינת ביטוח מותר לך לעשות כזה דבר, חוץ מזה 8 ימים לך תדע מה יעשו עם הרכב - שווה לך לקחת סיכון?.
  3. מה ההיגיון להטריח את עצמי פעמיים לתחנת דלק?, הזמן שלי יקר יותר מכל דבר אחר - לא מוצא סיבה לא לתדלק פול, כשהייתי בצבא והתקציב דלק שלי היה מוגבל אולי רק אז הייתי מתדלק ברבעים וחצאים.
  4. קרתה לי תאונה בול עם אותו אופי, שאני הייתי בפוזיציה של הפיקנטו האדומה - אצלי החוצה באדום כשלי התחלף לירוק יצא בין 2 מכוניות שעמדו ולכן לא ראיתי אותו(כמו שפה היה מחסור מסויים בשדה ראייה בגלל הקרוסאובר שלא באשמתו) אבל מזה למדתי להוריד את הרפלקס הלא בריא של לשים רגל על הגז שהרמזור מתחלף אלא לגלוש ולוודא ב100% שהצומת פנוי גם אם לי יש ירוק(כמו שצריך), יצאתי מזה למזלי שלם בגוף ועם אובדן להלכה רק על הברזל.
  5. הייתה לי קליאו כזאת בליסינג מסוף 2016(ממש אותו דגם) וההגה הבלאי על הגומי שמה הוא לא קטן, התקלף לי גם כפתור אחד במזגן - אבל לא היה רמת בלאי שקרובה לזאת בנסועה דומה(67 אלף).
  6. הייתה לי קליאו 2016, בליסינג מ2017 עד תחילת 2020 - עשיתי איתה 67 אלף קילומטר לערך ולא היו לי בעיות מיוחדות עם הרכב(לא אומר כלום). הגיר שלו קצת לא נעים בעיר והמתלים שלה נוקשים המרווח מאחורה לא להיט בכלל וברמת האבזור הנמוכה חסר אבזור בסיסי(כמו חלונות חשמל מאחורה) אבל מהצד השני יש בקרת שיוט ומערכת אודיו עם BT ושליטה מלאה מההגה+דיבורית(מה שאין ברמת הגימור אקסס של פיג'ו לדוגמא). מהצד השני המנוע שלה מאוד בריא, הגיר בבין עירוני מתנהג מעולה הנוחות לנהג גבוהה(מושב מצויין ומרווח לא רע), הרכב עם הגה קל לתמרון ועם התנהגות לא רעה בכלל - בכמעט 3 שנים איתה נהנהתי מאוד מהרכב.
  7. כמה שאני מכיר לא קיים בישראל - לא בגולף ולא באוקטביה.
  8. אני עומד באותה סיטואציה(גולף 7.5 שמסיימת בקרוב ליסינג), מעניין אותי למה הבחירה הייתה ספציפית ה2008?.
  9. האוריס האצבק תרגיש יותר חלשה מהאיוניק והסיוויק לא בהכרח תספק שקט מוחלט. מה יותר חשוב לך?.
  10. יכול להיות שהכבל הוא מקור הצרות. אבל הליסינג על הגולף נגמר במאי ואני כנראה עובר לרכב עם חיבור usb-c אז אין טעם להשקיע בכבל usb-a טוב עכשיו - חייתי ככה שנה+ אחייה עוד חודשיים ככה, אם ברכב החדש ימשיכו הבעיות אעבור לכבל יקר יותר ומתאים =].
  11. אני עם גולף 2018 ועם אנדרואיד אוטו החדש על גלקסי s20 ואני חייב להגיד שזה רחוק משלמות(עם כבל מקורי של s10). 1. אם התנתק הכבל בטעות(לא מתנתק לבד מעצמו) סיכוי סביר שלא אצליח לחבר את המכשיר חזרה עד שלא אכבה את הרכב אחכה כמה דקות עד שהמערכת תתאפס ואתניע מחדש. 2. באג של וויז שנראה מעוות לגמרי על המסך(מרצד לגמרי על המסך) - ניתוק מחדש וחיבור פותר(אם נפלתי חזק חטפתי את הבעיה הראשונה). 3. הבעיה הכי גדולה אבל היא ההוראות של וויז/אוקיי גוגל שפשוט מאבדות סינק למציאות - מה שגורם לי למצב שהאודיו שלהם בדיילי של 3-4 דקות מהמצב האמיתי, האודיו במצב הזה גם מקרטע נתקע ומייצר מצב שהאודיו ״מונמ
  12. במצב s ההורדת הילוכים גסה יותר בכללי, השאלה היא אם בעבר בנסיעה במצב s הרגשת בעבר שההתנהגות של הגיר עדיפה.
  13. כי זה 2.48% מהמחירון שלה כרכב חדש לפי היבואן.
×
×
  • תוכן חדש...