Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, yulianx כתב:

מראה מתכהה אוטומטית, אין מצלמת רוורס  כניסה והתנעה ללא מפתח שזה סופר נח ועוד.

אתה מעלה פה נקודה חשובה - היצרנים תמיד יפתו אותך להשתדרג עם אבזור שאפשר לחיות בלעדיו

אבל זה תמיד כרוך באבזור שהוא לא סתם מקל על החיים אלא אשכרה בטיחותי.

מערכות עזר לרוורס זה משהו שקשה לעזוב אחרי שהתרגלת אליו - 

ופה בעצם אומרים לך ״אה, אתה רוצה קלאץ׳? סבבה, על הדרך תחנה עם המראות...״

 

שלא לדבר על התראות למיניהן, אבל זה כבר סיפור אחר.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ועוד דבר שאין בידנית ואני מאוד משתמש בו זה auto hold. ההגיון מתחיל לחזור אלי.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ידנית? לא חושב. אף חברה לא תיקח סיכון שאחרי זה תתקע עם מלאי ידניות צרפתיות שאף אחד לא ירצה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 29 דקות, yulianx כתב:

ידנית? לא חושב. אף חברה לא תיקח סיכון שאחרי זה תתקע עם מלאי ידניות צרפתיות שאף אחד לא ירצה.

היא עוד קודם לכן תתקע עם בעיה לגייס עובדים עם רישון לידני. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

כל כך אופייני, הקטילה הזו שאתם קוטלים עוד טרם בכלל ראיתם את האוטו הזה במציאות, קל וחומר שבכלל לא נהגתם בו או אפילו ישבתם בתוכו. לטעמי מאוד מוקדם לשפוט וזה נכון, אבל להודיע חגיגית שאין טעם להתייחס כי אין לו שוק, ובכלל מה שווה אוטו שמתפרק רגע אחרי שיצא מהחנות, כל זה קצת אוילי, כי יכול בהחלט להיות שיש פה עיסקה מאוד מעניינת. בהסתמך על בקורות בחו"ל, כי נכון להיום אין משהו אחר, מדובר ביופי של רכב, ודאי ובמיוחד למחירו. נוח באופן יוצא דופן, מרווח, חסכוני ונמרץ. אז כן, אנשים יוסיפו בכיף עוד עשיריה ואולי יותר בכדי להצטופף באיזו פיקנטו והרבה יותר בשביל יאריס, כי יש לה לוגו שאי אפשר לעמוד בפניו. חוכמת ההמונים עאלק.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 7
פורסם (נערך)

אין פה קטילה. יש פה ניסיון לגבש מסקנות ביניים על פי עובדות די ברורות בשטח:

1. מכירות של מכוניות ידניות בעולם/ישראל נמוכות מאוד וממשיכות לרדת

2. המנוע עוד לא הוכיח את עצמו

 

רק לפי הסעיפים האלה בלבד... עזוב, רק לפי סעיף 1 אפילו - אפשר לנבא שלא יהיו הרבה קונים.

 

לגבי ביקורות רכב - 

ביקורות רכב לא יכולות לבדוק אמינות. מה שחשוב למשתמש המקומי

זה איך היבואן המקומי מתייחס לבעיות - וגם פה יש היסטוריה מתועדת.

לא עוזר שהיצרן בצרפת לוקח אחריות אם פה אתה צריך לשבור את הראש כדי לקבל מה שמגיע לך.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 26 דקות, רועי5 כתב:

כל כך אופייני, הקטילה הזו שאתם קוטלים עוד טרם בכלל ראיתם את האוטו הזה במציאות, קל וחומר שבכלל לא נהגתם בו או אפילו ישבתם בתוכו. לטעמי מאוד מוקדם לשפוט וזה נכון, אבל להודיע חגיגית שאין טעם להתייחס כי אין לו שוק, ובכלל מה שווה אוטו שמתפרק רגע אחרי שיצא מהחנות, כל זה קצת אוילי, כי יכול בהחלט להיות שיש פה עיסקה מאוד מעניינת. בהסתמך על בקורות בחו"ל, כי נכון להיום אין משהו אחר, מדובר ביופי של רכב, ודאי ובמיוחד למחירו. נוח באופן יוצא דופן, מרווח, חסכוני ונמרץ. אז כן, אנשים יוסיפו בכיף עוד עשיריה ואולי יותר בכדי להצטופף באיזו פיקנטו והרבה יותר בשביל יאריס, כי יש לה לוגו שאי אפשר לעמוד בפניו. חוכמת ההמונים עאלק.

אין פה קטילה, אפילו עוברת בי מחשבה להחליף.

פשוט מתי רכב צרפתי ועוד ידני היה להיט מכירות? או נמכר טוב?

בסופו של דבר עדיין ב 100 אלף אחלה רכב לחובב הידני, וגם ב 115 מקבלים רכב טוב במחיר טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שיביאו ידנית נורמלית עם אבזור במחיר אטרקטיבי ונדבר על אופציה ללקוחות פרטיים. כרגע כתבו נכון, רכב לסיירי ביטחון שגם לא בטוח אם יהיו לזה קונים.

 

מביאים ידנית ערומה, בלי זיהוי שטח מת במראות ובלי מצלמת רוורס, מנוע חלש יותר, טאסות וחישוקי ברזל, ותוקעים על זה תג מחיר של 6 ספרות?! - ועוד מנוע חדש לחלוטין שאלוהים יודע איזה עיזים הם תקעו בכל בוכנה - ולפחות מהתמונות עושה רושם שאיכות החומרים נמוכה - אז שייחנקו איתה.

 

קקטוס בנזין הם לא הצליחו למכור ב-80 אלף, וזה היה אוטו נהדר.

  • מעניין 1
פורסם

מעניין אם לובינסקי יביאו ידניות למלאי (או כל הזמנה של ידנית תהיה המתנה של כמה חודשים),

אם יביאו למלאי יש מצב שנראה בתחילת 27 מכירות חיסול ב 90K...

פורסם
לפני 16 שעות, yulianx כתב:

אז מפה לשם יש אור ירוק לסיטרואן מהאישה. אויי ואייי, ידעתי שזה לא יגמר טוב. העניין יכול להסתבך ואני יכול להתפתות לגירסה האוטומטית שמגיעה עם אבזור טוב יותר אבל יקרה יותר. ואם יתנו לי טרייד ממש טוב על הרנו זה יגמר בטוח בהזמנה
😁

אני פונה למוח שלי בבקשה תוריד אותי מהעניין הזה.

אולי זה יעזור לך להחליט:

 

לגבי האוטומטי שכולל היברידי-לייט - במידה ולא נכתב, היו דווחים שזה לא עובד חלק:

המנוע החשמלי נכנס לפעולה, וכשהוא מפסיק, לוקח זמן עד שמנוע הבנזין חוזר לפעולה. 

התוצאה היא שהאוטו מגמגם בנסיעה במהירויות איטיות/עצירות.

גם לא ניתן לבטל את ה- STOP START.

 

כעקרון, הידני עושה רושם טוב - מנוע עם שרשרת-תזמון, ותיבת הילוכים פשוטה.

 

אני מניח שיהיה מצב שלפחות תעשה נסיעות מבחן בידני ובאוטומטי, ותוכל לשתף חוויות.

אז בטח גם תבדוק את הנושא הזה של נסיעה איטית בעומס/פקק.

פורסם
לפני 18 שעות, SlowRide כתב:

פעם היה נהוג פה שבכל דיון איכשהו מישהו היה מכניס את אלפא רומיאו ואז כולם היו מתווכחים על זה. מאלפא עברנו לרכב חשמלי. נפילה.

 

איך נפלו גיבורים.

פעם יקירת הפורום היתה סקודה פאביה (סליחה - שקודה פאביה....)

אחרי זה מיצובישי אאוטלנדר.

עכשיו סינית חשמלית.

 

ועוד חשבתי שאחרי דייהו נובירה אין לאן להדרדר.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

ועוד דבר שאין בידנית ואני מאוד משתמש בו זה auto hold. ההגיון מתחיל לחזור אלי.

בנתיין לא נתקלתי באף רכב של פיגו סיטרואן ואופל ושברולט אם הפונקציה הנל כך שגם לאוטומט אין את הפונקציה הנל [אולי יש הנדברקס חשמלי]ובאמת זה דיון שרציתי לפתוח עליו למה אין בחברות הנל את הפונקציה הנל, אפילו בקאדילק רוב הרכבים בלי הפונקציה הנל [ואולי לכן פיגו קנו את אופל כי בשתיהם אין את הפונקציה הנל😜]

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

בקקטוס ידנית יש heal hold  לא יודע אם זו הייתה כוונת המשורר.

עם כל החיבה שלי לצרפתיות לא הייתי קונה רכב צרפתי חדש בידיעה שתוך 3-4 שנים הוא יהיה שווה פחות מחצי ממה ששילמתי עליו.

אם יוכח  שהמנוע הוא לא ממשיך הדרך של הפיורטק (שוב ייקח זמן כפי שאמרו פה) הרכב הזה היה קנייה טובה בעוד 3-4 שנים..

בקיצור שלא תקנה עכשיו את היורשת של הקקטוס..

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...