Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שווה להתקשר לבדוק. הם בודקים לפי מספר רכב.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 11 שעות, yulianx כתב:

אגב שלחתי מייל ללוינסקי לגבי הרחבת אחריות למנוע ל 10 שנים ואכן חזרה אלי נציגה ואמרה שזה אכן כך.

 

תשלח מייל נוסף עם השאלה "איך ממשים את האחריות". ותראה איך הנציגה הנחמדה נעלמת.

  • מצחיק 1
פורסם

מקווה לא לדעת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נקווה שימכרו כמה שיותר כדי שיהיה היצע בשוק היד שניה למכוניות ידניות.

  • אהבתי 2
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
לפני 19 שעות, SlowRide כתב:

נראה בעוד שנתיים מה יספרו אלה שרכשו עכשיו.

שנתיים זה מעט מידי זמן בשביל להבין אם עדיין קיימת בעיית אכילת שמן או שרשרת תזמון.

 

לאחר שנתיים המכוניות יהיו בממוצע עם 30 אלף ק"מ וגם בפיורטק הקודם לא שמענו על שום תקלות אחרי 30 אלף. היו אולי כמה מקרים נקודתיים של אנשים שעשו בשנתיים 80 אלף ק"מ וחוו תקלות  אבל זה כמובן לא הגיע לפרסום רחב.

 

צריך להמתין עד שהמכוניות יצברו באיזור 100 אלף ק"מ וזה לוקח הרבה יותר משנתיים.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

סוף סוף מגיע רכב חדש ידני עם מערכות בטיחות מתקדמות יחסית במחיר סביר. בתור בעלים של רכבים אירופיים ב 20 שנה האחרונות הידיעה שמתי שהוא בעתיד נצטרך להחליף איזה חלק ידועה, בינתיים לפחות נהנה.  מה שמעניין שבאתר של לובינסקי אין אפשרות להזמין את הדגם הידני. הייתי שמח לקחת לנסיעות מבחן כשיגיע?Screenshot_2026-01-14-09-23-09-018_org.mozilla.firefox.thumb.jpg.9f26615dca692923febe8de888b8fdbc.jpg

פורסם

הסיטרואן הזאת לדעתי תרעיד את הקטגוריה.

בתחום הידני כיום יש רק את הסויפט שכבר קפצה במחיר ל-120 אלף.

יכול לראות שנראה תגובת שרשרת כיו שהיה לפני עשור שהתחילה עם הקליאו הידנית ב-70 אלף?

 

לגרסה האוטומטית ניסו ליצור מראה של קרוסאובר וגם שם המתחרה בדמות דאצ'יה סנדרו סטפוואי עולה יותר ואצל דאצ'יה כרגע לא מוצעת גרסה ידנית.

אני כבר מנחש שפריסבי הולכים להחזיר את הגרסה הידנית כתגובה ל-C3 הידנית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם כי מה יש לדאציה להציע? מנוע פחות חזק, עיצוב פושר.

דאציה צריכה לתת פייט במחיר אחרת היא תהיה באותה משבצת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, yogy כתב:

סוף סוף מגיע רכב חדש ידני עם מערכות בטיחות מתקדמות יחסית במחיר סביר. בתור בעלים של רכבים אירופיים ב 20 שנה האחרונות הידיעה שמתי שהוא בעתיד נצטרך להחליף איזה חלק ידועה, בינתיים לפחות נהנה.  מה שמעניין שבאתר של לובינסקי אין אפשרות להזמין את הדגם הידני. הייתי שמח לקחת לנסיעות מבחן כשיגיע?Screenshot_2026-01-14-09-23-09-018_org.mozilla.firefox.thumb.jpg.9f26615dca692923febe8de888b8fdbc.jpg

הידני יגיע רק בסוף הרבעון הנוכחי כנראה.

לגבי הרעדת שוק - אני בספק. שכן שלי שהיה אחראי על הייבוא בלובינסקי, ענה בשאלתי על היעדר היצע דיזל או ידני ב508 בזמנו שהם אינם מנסים לשנות או לחנך את השוק. 

השאלה היא האם גם בלי מטרה שכזו, התהליך עצמו יכול להתרחש.. זה כבר תלוי בקהל וביבואנים

פורסם

הבעיה שקהל אף פעם לא נהר לאולמות הצרפתיים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 21 דקות, yulianx כתב:

אם כי מה יש לדאציה להציע? מנוע פחות חזק, עיצוב פושר.

דאציה צריכה לתת פייט במחיר אחרת היא תהיה באותה משבצת.

 

אז כרגע הסנדרו סטפוואי עולה יותר מה-C3 ומציע מנוע חלש יותר ומפרט בטיחות נחות יותר - אם כי מ-2025 גם דגמי דאצ'יה קיבלו מערכות בטיחות מקוריות בגלל תקנות אירופאיות.

 

ופריסבי תמיד מיתגו אותו כמותג לואו קוסט, אז פתאום באה סיטרואן שעולה פחות עם מפרט עדיף?

פריסבי גם דאגו להשיק גרסאות מוזלות לטיגו 4 ול-FX - מקווה שלא זנחו את דאצ'יה כמו שזנחו את רנו.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

המיתוג אולי לואו, אבל המחיר של דאציה ממש לא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, itsik170 כתב:

הסיטרואן הזאת לדעתי תרעיד את הקטגוריה.

בתחום הידני כיום יש רק את הסויפט שכבר קפצה במחיר ל-120 אלף.

יכול לראות שנראה תגובת שרשרת כיו שהיה לפני עשור שהתחילה עם הקליאו הידנית ב-70 אלף?

 

 

לדעתי אתה אופטימי בתחזית שלך.

מאז שהוצאתי רישיון אני קונה רק רכבים ידניים, האחרון, וולוו V40 ידנית שמכרתי לפני שנה, ומאז אני בחיפושים אחר מחליפה (רק ידני).

 

היפותטית הסיטרואן הזו מתאימה לי כמו כפפה ליד, אבל שום סיכוי שאני קונה פג'ו/סיטרואן לא משנה כמה החבילה נראית על פניו מפתה (וייחודית), ואני מניח שיש רבים כמוני.

 

אני מספיק שנים בפורום, וזוכר אינספור פעמים שהייתה התלהבות בפורום עם השקת דגמים חדשים של רנו/פג'ו/סיטרואן עוד מימי ה AL4 ומגאן II עם ה ESP, ומרבית הדגמים התגלו בהם בהמשך בעיות אמינות כאלה ואחרות וערכם כמשומשות שאף לאפס.

 

 

 

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 47 דקות, `Infinity כתב:

 

לדעתי אתה אופטימי בתחזית שלך.

מאז שהוצאתי רישיון אני קונה רק רכבים ידניים, האחרון, וולוו V40 ידנית שמכרתי לפני שנה, ומאז אני בחיפושים אחר מחליפה (רק ידני).

 

היפותטית הסיטרואן הזו מתאימה לי כמו כפפה ליד, אבל שום סיכוי שאני קונה פג'ו/סיטרואן לא משנה כמה החבילה נראית על פניו מפתה (וייחודית), ואני מניח שיש רבים כמוני.

 

אני מספיק שנים בפורום, וזוכר אינספור פעמים שהייתה התלהבות בפורום עם השקת דגמים חדשים של רנו/פג'ו/סיטרואן עוד מימי ה AL4 ומגאן II עם ה ESP, ומרבית הדגמים התגלו בהם בהמשך בעיות אמינות כאלה ואחרות וערכם כמשומשות שאף לאפס.

 

 

 

מצטער אבל נראה שיש לך אנטי צרפת,  יש הבדל בין רנו לבין פיג'ו סיטרואן. בתור אחד שנוהג רק על ידניות  איזה אופציות יש לך לרכב ידני בין  50-100 אלף ש''ח? זה מזכיר לי את החבר לצוות שלי, בעלים של רכב יפני  נחשב ששיפוץ הגיר האוטומטי שלו  עלה  הרבה יותר מהשווי של הפיג'ו שלי.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...