מסרק ההגה בדרכו החוצה, לפני שהאוטו נכשל בטסט, אני מתחיל לבדוק חלופות,
יש כמה אופציות
משופץ שאין לי מושג מה עבר
חדש מקורי
חדש חליפי
לשפץ את מה שיש לי ביד- מבחינתי הכי עדיף, רק צריך למצוא מישהו שיעשה את זה.
עבר לי בראש שיש מצב שיש ערכות שיפוץ שאפשר להזמין, רק לא מצאתי כאלו.
לגבי חליפי, מ AK24 אפשר להזמין בבערך 150 דולר כולל משלוח לחברה סבירה מינוס, ונראה לפי מדריך המכס שהחלף הזה לא דורש אישור מיוחד.
https://www.ak24parts.com/en/spareparts/search?q=1877055
למזלי נראה שהמסרק זהה למה שיש במזדה, אבל גם עם הפעמוני ציריה אכלתי חצץ כי נראה שהתת דגם הזה של מזדה לא נמכר בישראל, אני מניח שהגירסה האוטומטית והידנית חולקות מזרק הגה אבל לא בדקתי את זה לעומק בכלל.