Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא מבין איך אנשים יושבים סביב שולחן ולועסים אוכל. אני מחבר כל לילה הזנה ישר לוריד ולא צריך לבזבז זמן על ארוחות ושטויות כאלה. 

קם בבוקר שבע בזמן שההוא עוד מחפש במקרר ביצים לחביתה.😁


לא מבין למה אנשים עושים מנגל ביום העצמאות. קמים בבוקר לתפוס מקום בפארק, מקבלים כוויות ותלונות על בשר שרוף וחוזרים מסריחים בסוף.
אני פשוט מכניס מנה קפואה למיקרו, בוחר תוכנית וחוזר לארוחה חמה אחרי כמה דקות...

  • מצחיק 3
  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 7 דקות, elielectric כתב:

אני מבין ש- 5 חברי פורום קובעים את המדיניות של הפורום - איך צריך לאהוב רכבים ואיך לא צריך לאהוב רכבים.

 

אני אוהב רכבים אבל לא ידניים!

 

אז להגלות אותי מהפורום?!

 

אין בעיה מוזמנים לעשות זאת.

 

כבר לא נשארו נהגים שאוהבים רכבים ידניים והפורום הזה ייכחד.

 

 

 

 

אף אחד לא אמר את זה, ועובדתית אין פה בעיה כשיש מגוון סוגי חובבי רכב - כאלו שאוהבים צרפתיות\יפניות\איטלקיות\ישנות\חדשות\GT\רכבי ספורט קשוחים. הבעיה העיקרית זה עם אלו שאוהבים VAG כמובן

הבעיה שלנו לא עם זה שאתה אוהב רכבים חשמליים, אלא עם זה שאתה מבטל את מי שאוהב משהו אחר ממך.. הפוסל במומו פוסל.

 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם היה נהוג פה שבכל דיון איכשהו מישהו היה מכניס את אלפא רומיאו ואז כולם היו מתווכחים על זה. מאלפא עברנו לרכב חשמלי. נפילה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 9

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, nadavd4 כתב:

לא מבין למה אנשים עושים מנגל ביום העצמאות. קמים בבוקר לתפוס מקום בפארק, מקבלים כוויות ותלונות על בשר שרוף וחוזרים מסריחים בסוף.
אני פשוט מכניס מנה קפואה למיקרו, בוחר תוכנית וחוזר לארוחה חמה אחרי כמה דקות...

לא מבין למה להיוולד, להתפתח, ללמוד, לחוות, להתנסות אם בסוף כולם מתים...

לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

פעם היה נהוג פה שבכל דיון איכשהו מישהו היה מכניס את אלפא רומיאו ואז כולם היו מתווכחים על זה. מאלפא עברנו לרכב חשמלי. נפילה.

היה גם האאוטלנדר הנשגב...

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

טוב מתנצל לא התכוונתי לבטל אף אחד.

 

כבר כתבתי שתהנו והתכוונתי לכך!

 

אני באמת לא מסוגל להתקרב לרכב ידני, פשוט סבל טהור בשבילי אז הנאה?

 

רק משקף את דעתי.

 

מה לעשות הסבל של האחד זאת ההנאה של האחר 😆

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

למה סבל? מישהו מכריח אותך לנהוג על ידני?

או שנגרם לך סבל מכך שמישהו אחר דווקא נהנה מזה?

ה"דעה" האישית הזו שלך רק מתסיסה את הדיון ומטרילה אותו.

 

אני לא סובל קולה, אבל אני לא משחרר מנטוס לתוך בקבוק של מי שכן נהנה מזה...

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, elielectric כתב:

אני אוהב רכבים אבל לא ידניים!

 

אז להגלות אותי מהפורום?!

 

חלילה.

 

אם כבר להגלות אותך מהפורום.

אז מסיבה מוצדקת.

 

מהי סיבה מוצדקת?

כמו זה ש...

האם אתה לוביסט בתשלום (כלומר מקבל שכר) מהלובי של ייצרני הרכב הסינים?

אם כן, לפחות תן גילוי נאות, בכל פעם שאתה מגיב בדיון בנושא.

 

אבל גם במקרה כזה אני לא בעד להגלות.

דווקא נהנה לשמוע דעתך בנושא, עד גבול מסויים.

 

איפה עובר הגבול?

קשה לומר, אבל הדיון הזה הוא דוגמא.

 

מילא איגוד ייצרני הרכב הסינים.

אבל האם גם איגוד ייצרני תיבות ההילוכים האוטומטיות שכר את שירותך?

 

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם

אז מפה לשם יש אור ירוק לסיטרואן מהאישה. אויי ואייי, ידעתי שזה לא יגמר טוב. העניין יכול להסתבך ואני יכול להתפתות לגירסה האוטומטית שמגיעה עם אבזור טוב יותר אבל יקרה יותר. ואם יתנו לי טרייד ממש טוב על הרנו זה יגמר בטוח בהזמנה
😁

אני פונה למוח שלי בבקשה תוריד אותי מהעניין הזה.

  • מצחיק 3
  • מעניין 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אומנם פעם לא היה לי ברכבים אחרים את האבזור שמקבלים באוטומטי, אבל לי היום קשה לרדת ברמה והייתי שוקל את הגרסה האוט׳.
גם הגרסה הזו זולה כמו סופרמיני בשנת 2007.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

אני פונה למוח שלי בבקשה תוריד אותי מהעניין הזה.

 

הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שהרכב יהיה שווה מעות חנוכה ביום שתרצה למכור אותו, אבל כבר יש לך רנו קליאו ו-C3, אז אתה כבר עמוק בשלב הזה ממילא :) 

 

אבל מלבד זה, 5 שנות אחריות, 10 שנים על המנוע(בהנחה וזה אחריות אמיתית ולא חרטא), זה לא רע אם אתה ממש ממש נדלקת על הסיטרואן. 

 

העניין היחיד שמעבר להידלקות, מה היא מביאה שהרנו לא מביאה? 

פורסם

אולי זאת סתם התלהבות ראשונית מרכב חדש בתוספת קטנה.

ממה שהתחלתי לראות הידנית פשוטה יותר מהרנו, חסר אבזור שמוסיף כמו תאורת אווירה, בקרת אקלים ברנו עם תצוגה בתוך הכפתורים לעומת מתגי מזגן שנראים כמו בשברולט אוואו, מראה מתכהה אוטומטית, אין מצלמת רוורס  כניסה והתנעה ללא מפתח שזה סופר נח ועוד.

האוטומטית כבר 115 אלף...

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 שעות, elielectric כתב:

 

אני באמת לא מסוגל להתקרב לרכב ידני, פשוט סבל טהור בשבילי אז הנאה?

 

רק משקף את דעתי.

 

מה לעשות הסבל של האחד זאת ההנאה של האחר 😆

אני באמת לא מסוגל להתקרב לרכב חשמלי, פשוט סבל טהור בשבילי אז הנאה?

 

רק משקף את דעתי.

 

מה לעשות הסבל של האחד זאת ההנאה של האחר 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, elielectric כתב:

אני מבין ש- 5 חברי פורום קובעים את המדיניות של הפורום - איך צריך לאהוב רכבים ואיך לא צריך לאהוב רכבים.

 

אני אוהב רכבים אבל לא ידניים!

כנס לשרשור ולתוצאות הסקר שנפתח בנושא ע"י @Buki

תראה שזה הרבה יותר מ5 והמספר רק ממשיך לעלות.

אני מדי פעם נאלץ לנסוע על אקספנג g6 אני חושב זה שם הדגם (כ"כ לא מעניין אותי שאני לא טורח לזכור בכלל אם זה זה g או c וכו')

 

נסיעה כל כך משעממת במיוחד בפקקים.

בכביש המהיר אם חשבתי שזה יהיה יותר נחמד,

באו כל הבקרות וטפחו לי על הפנים.

לא מסוגל להנות מנסיעה על רובוט, 

זנחתי מזמן את הפלייסטיישן והגראן טוריסמו.

אבל כשאני נוסע על האקספנג ממש בא לי לחזור למשחק הזה, אפילו שבגירסה האחרונה שלו הוא גם משעמם יחסית.

  • אהבתי 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...