Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 34 דקות, Buki כתב:

נגיד אתה מראיין עובד לקבלה לעבודה בחברה בבעלותך. העובד נראה אחלה, מבין עניין, בעל השכלה וניסיון רלוונטיים.

 

ביקשת המלצות, הוא הביא לך 3 טלפונים של מעסיקים קודמים.

 

התקשרת אליהם וכולם אמרו את אותם הדברים בערך: בחור מעולה אין ספק, כשהוא עובד הוא עובד יופי, יחסי אנוש טובים, בעל מקצוע טוב אבל לפעמים לא מגיע לעבודה, מחסיר, לא עומד בזמנים, אין אפשר לסמוך עליו שיסיים את  המשימות בזמן.

 

 

שאלת את המועמד לפשר העניין והוא אומר לך:

"תשמע, מה שהיה - היה, פתחתי דף חדש, מבטיח לתת דגש עם הדברים האלו ואשתדל שלא יקרו יותר.

 

אז שמעת אותו, ראיינת גם מועמדים אחרים.

האם בהחלטה מי יתקבל לתפקיד, אתה תתעלם לחלוטין ממה שאמרו הממליצים ותלך עם ההבטחות של העובד או שכן תתן למוניטין שרכש במקומות עבודה קודמים משקל מסויים בהחלטה שלך?

 

האנלוגיה לא מתאימה. כי הרכבים/תוצרת שבנדון לא עושה בעיות כל הזמן, אלא במצבים מסוימים. השאלה היא האם אתה מוכן לסבול פאשלה אחת, אולי גדולה אבל לא טוטאלית, בתמורה לערך מוסף בשאר הזמן. 

כמובן שיש מי שלא רואה, איכפת לו מהערך המוסף וזה בסדר גמור. שכל אחד יחליט לפי מה שמתאים לו. 

 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 8 דקות, אורי מ. כתב:

 

האנלוגיה לא מתאימה. כי הרכבים/תוצרת שבנדון לא עושה בעיות כל הזמן, אלא במצבים מסוימים.

 

 

הבעיה שהמסויימים האלו אינם כה נדירים

לפני 9 דקות, אורי מ. כתב:

השאלה היא האם אתה מוכן לסבול פאשלה אחת, אולי גדולה אבל לא טוטאלית,

 

לעיתים היא די טוטאלית.

 

אני מכיר מסביבי 3 שהלך להם מנוע 1.2 של פיז'ו. והאמת שמסביבי אני לא זוכר אף אחד אחר שהלך לו מנוע מסוג אחר....

 

נכון שזו לא סטטיסטיקה מדוייקת. ועדיין אני חושב שאתה ממזער ממימדי הבעיות של המנועים שהם הוציאו בשנים האחרונות.

פורסם

מנועים הלכו כי לא הייתה מודעות לבעיה.

אף אחד לא החליף שמן מוקדם או רצועה כול 3 שנים. 

ההנחה היתה שאם מטפלים לפי הוראות יצרן הכול אמור להיות בסדר, בפועל לחלק לא היה בסדר בכלל.

כאשר החלפתי רצועה אחרי 4 שנים, היו סימנים ראשונים לתחילת התפוררות, אם הייתי מחליף אחרי 6 אולי היה מאוחר מידי. מעניין כמה מנועים היה אפשר להציל אם ההנחיות היו אחרות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 דקות, razi_pazi כתב:

 

הבעיה שהמסויימים האלו אינם כה נדירים

 

לעיתים היא די טוטאלית.

 

אני מכיר מסביבי 3 שהלך להם מנוע 1.2 של פיז'ו. והאמת שמסביבי אני לא זוכר אף אחד אחר שהלך לו מנוע מסוג אחר....

 

נכון שזו לא סטטיסטיקה מדוייקת. ועדיין אני חושב שאתה ממזער ממימדי הבעיות של המנועים שהם הוציאו בשנים האחרונות.

 

התכוונתי שמנוע שהולך זה לא נזק טוטאלי.

יש מי שעבורו תקלה כזאת היא משביתה סופית את הרכב ויש מי שלא. 

החלפתי מנוע בקקטוס כי מבחינתי להוציא 20,000 היה יותר זול מהחלפת הרכב. 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 50 דקות, אורי מ. כתב:

החלפתי מנוע בקקטוס כי מבחינתי להוציא 20,000 היה יותר זול מהחלפת הרכב. 

 

זה רק מחזק את טענתי. 

המנועים הללו היו תקלה בקנה מידה דרמטי מאוד.

פורסם (נערך)

נפתח האתר שאולי יאפשר קבלת החזר על הפיורדרק? שיפוץ קומפלט  עלה לי כ13k שח בזמנו...

 

ידנית במחיר כזה ממש מדגדגת, אבל המרורים שאכלתי, אני אולי אקנה כזה עוד 5 שנים, שאחרים ישתפשפו עליו.

עריכה אחרונה על ידי vxlan
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

לפי וואלה האתר לדרישת הפיצוי יעלה לאוויר ב-1 במרץ 

אני צריך להתחיל לשחזר חשבוניות על הטיפולים שעשיתי טרם התיקון 

 

בנוסף יש את הקטע של הארכת אחריות ל-10 שנים/180 אלף

המנוע ברכב שלי עדיין אוכל שמן. בצורה פחות קיצונית בהשוואה לפני התיקון, אבל באזור הליטר ל-5,000-6,000 ק"מ. 

עשיתי 175 אלף

יש לי קייס לדרוש תיקון נוסף/החלפת מנוע?  

 

 

עריכה אחרונה על ידי Aizo
פורסם
לפני 8 שעות, yulianx כתב:

אבל האם היית נהנה מהפיקנטו כמו בפיגו?

רכב זה לא רק ירידת ערך או אמינות, יש גם מעבר.

יש נהגים שאוטו בשבילם זה כולה ברזל, הם רוצים נטו אמינות.

יש חובבי רכב שרוצים רכב מהנה אבל חוששים מהוצאות ובעיות, הם יקנו רכב אמין אבל תמיד יפזלו למשהו אחר.

ויש חובבי רכב שאומרים Fuck it, אני קונה בשביל להנות ולחייך.

כול האופציות טובות, השאלה מי אתה.

 

 

אל תטעה, מאוד אהבתי את ה-108, לא סתם היא נשארה אצלי כמעט עשור. אבל אי אפשר להתעלם מכך שהשוק מתייחס אל הרכבים של PSA בצורה אחרת, בטח אחרי הפיאסקו של הפיור טאק

 

לפני 6 שעות, EliC25 כתב:

כלומר אם אני מבין נכון

לאורך 9 שנים, הפער היה 10000 שקל מקצה לקצה? (רק בחישוב עלות הרכב עצמו)

כלומר, פער של 1100 שקלים בשנה, 90 שקלים בחודש?

 

הפיג'ו הייתה הרכב הכי זול שהיה לי לתחזוקה. זוג צמיגים אחד, 2 מצברים פעם אחת דיסקים מקדימה ופעמיים רפידות. אפילו הנורות נשארו מקוריות מהמפעל.

עם זאת, פער של 10,000 ביחס לרכב שנרכש ב-62,500 הוא לא פער קטן. הסכום לא גדול באופן אבסולוטי, אבל ב-% מדובר בסכום לא מבוטל. ואם המטרה הייתה שמירת ערך (שהייתה רלוונטית הרבה יותר אם הרכב היה נמכר אחרי 3 או 5 שנים) הרי שהיה עדיף לרכוש את הפיקנטו.

פורסם

וואוו איזו כותרת מפוצצת ושגויה, 11 עמודים של כן אמין לא אמין וכמעט 0 מילים על הרכב עצמו.

 

הדבר ה"סיטרואני" הראוי והבולט ביותר ב-C3 החדשה, הם בולמי הזעזועים PHC הטובים של היצרנית, מעבר לכך, העיצוב החיצוני לא מספיק "סיטרואן", ברוח התקופה כמובן שהוא עכשיו נראה כמו ג'יפון קטן, גם תא הנוסעים לא נראה מזמין במיוחד, רחוק (מאוד) למשל מהמקוריות, אלגנטיות ושיק צרפתי שהיה ב-C4 קקטוס המבריקה מלפני עשור.

 

המחיר של הרכב דיי תחרותי בגרסה האוטומטית.

 

 

הידנית? הפשיטו את הרכב כל כך שזה כבר עלוב.

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לפני 17 דקות, Liran xsi כתב:

הם בולמי הזעזועים PHC הטובים של היצרנית,

נסעתי המון על הדור קודם [2024] ובC4X אני לא מבין מה טוב בבולמים הנל, יש זווית גלגול ענקית [מפחיד לנסוע מהר בסיבוב]

והרכב רוכן קדימה\אחורה כששמים ברקס\גז חזק בצורה מעוררת בחילה מבחינתי איביזה יותר נח [על ה208\קורסה 1.2 לא נסעתי]

  • אהבתי 1

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

אני לא מדבר על סיבוב חד אלא סיבוב כמו ירידות של ירושלים [לפני שער הגיא]או בכביש שנוסע לרמות בית שמש מ38[וממשיך לנס הרים]

וגם לא על מהירות גבוהה אלא בקצב המהיר של התנועה דהיינו בקצב של הנתיב המהיר שמאלי\ימין

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

לאישתי יש את הדור הקודם, רכב סופר נח, לא מרגיש משהו חריג בפניות , כן יש יותר זווית אבל הרכב יציב ושומר על הפניה.

נסעתי גם על הקורסה,/208 ההבדל מורגש בנוחות.

סיטרואן שמה דגש יותר על נוחות ופחות דינמיות, לי יש קליאו 5 רכב די דינמי, אך אני מעדיף את הסיטרואן.

לגבי החדשה, לפי המבחנים שראיתי, בחלק היא מוגדרת כרכב הנח בקטגוריה, יש זווית גילגול אמנם אך הרכב נשאר יציב.

שבוע הבא יש לי נסיעת מבחן, מקווה שאצליח לבחון את זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בנוגע לסוגיית האמינות, אני מחזיק ב-208 מינואר 2017 ועברתי איתה כמעט 175 אלף ק"מ. חוץ מסוגיית אכילת השמן, שאילצה אותי לבצע שיפוץ מנוע בסכום חמש ספרות, אף פעם לא נתקעתי עם הרכב ולא הייתה לי שום תקלה יקרה. הכניסות למוסך היו רק לצורך טיפולים שוטפים. ועכשיו מחזירים כסף על התיקון אז בכלל...

 

נניח שהמנוע החדש אמין יותר בזכות השרשרת. יחד עם גיר ידני, הרכב כנראה יהיה בונקר של אמינות. החלפת שמן פעם ב-10 אלף ק"מ, או אפילו כל 7,500 ק"מ במקום כל 15 אלף, וסלאמת.

גם מבחינת אבזור, הגרסה הידנית לדעתי בסדר גמור, אבל אני לא מפונק בקטע הזה. מבחינתי, כל עוד רכב מכסה את סעיפי האבזור של סוף שנות ה-90, אני מרוצה.

 

אם הייתי בשוק לרכב חדש, בהחלט הייתי שוקל את האופציה הידנית. למי שחושש ממכירה עתידית אני חושב שהרכב יהיה מאוד סחיר ביד 2. נכון שהביקוש לידניות מאוד ירד, אבל ההיצע ירד עוד יותר, ויש אנשים שהם בקטע של ידני. לפני כשנה התעניינתי בפולו ידנית שנת 21, והרכב הזה עמד למכירה בדיוק שבוע לפני שנחטף. זה קצת כמו הטרנד שיש עכשיו בעולם הצילום, שאנשים קונים גופי מצלמה מירורלס רטרו עם עדשות ידניות.

 

אני מקווה שהם ימכרו מספיק יחידות ממנה כדי לא להפסיק את השיווק אחרי 26.

 

עריכה אחרונה על ידי Aizo
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

לגבי החדשה הכל נכון אבל במציאות של היום עם האבזור של הסיניות למכור רכב לא מאובזר זה הימור גרוע.

 

לגבי ה-208, נו שוין אז אתה אולי תקבל בחזרה משהו אבל הרבה לא יקבלו, והתייחסו אליהם עד עכשיו כמו למטומטמים אז למה שהם ישימו כסף אצל לובינסקי?

עריכה אחרונה על ידי פריג'י

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...