Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 דקות, amosbmw כתב:

אין שאלה בכלל, יש רק אחת עם שעונים אנלוגיים אז היא זוכה.

וגם שם הפתחים של המזגן בגובה הנכון.

חבל רק שההפעלה של המסגן מהמסך.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת היא שהלחצן לכיבוי ה-S&S בקקטוס (וגם בפיקאסו 2015 שהיה לנו ולעתים גם הספייסטורר 2021 שיש) מתנהג בדיוק כמו הילדים שלי. כל בקשה לביצוע פעולת הכיבוי נענית אחרי מספר אקרעי של פניות. לפעמים בפעם הראשונה, לפעמים השניה, לפעמים השביעית.

עדיין לא גיליתי איך מתנהג האלגוריתם של קבלת ההחלטה אם להתעלם מהלחיצה שלי או להיענות לה. 

  • מבאס 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 55 דקות, yulianx כתב:

מצרף לפה את הסלונים של הקקטוס שהייתה לי, c3 של אישתי וc3 החדשה, מה יותר מעניין/ניראה טוב יותר?1339601681_.jpeg.26ed22568df4afae62c40f6a50e9f6f8.jpeg551124800_.jpeg.1715399343ae5fcb1b6f9d2a2a37509e.jpeg.thumb.jpg.7be9484f84bf09d8251fb342ea752917.jpg

 

 

מבחינת עיצוב תא הנוסעים, יש כאן שני תאי נוסעים בינוניים מאוד מבחינת עיצוב, צבעים וסגנון, ורק תא נוסעים אחד מרהיב, יפייפה עם עיצוב מקורי וצבעים חיים.

קקטוס כמובן.

 

 

  • אהבתי 2

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אני זוכר כשהקקטוס רק הגיעה לארץ, זה היה משהו סופר מגניב ויחודי במיוחד עם airbumps נעלמו עם הדורות הבאים ואופציה ל3 צבעים של הסלון.

כמה שמחתי שיכולתי לרכוש כזאת לאחר מספר שנים.

@אורי מ. אצלנו זה ישר מתבטל, אולי היה עידכון למערכת או משהו, הc3 אצלנו 2024.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, saar5555 כתב:

למה? 

 

אני חושב שבמחיר הזה, הם מנסים לצמצם את האיבזור שהאוטו מגיע איתו. אין לי שום בעיה עם חישוקי ברזל וטאסות. 

 

כוח הקניה של הכסף נשחק, 100000 של היום זה (תשובה של ג'מיני AI) 

השווי הריאלי:

בחישוב לאחור: 100,000 ש"ח של היום (2026) שווים בערך ל-84,000 ש"ח בשנת 2018.

המשמעות: עם 100,000 ש"ח היום, אתה יכול לקנות בערך את מה שיכולת לקנות עם 84,000 ש"ח לפני 8 שנים.

סיאט איביזה ידנית עלתה לי ב2018 - 77 אלף. אז יש כאן הוזלת מחיר (שינוי התנהגות של היבואנים). מבחינתי כל עוד האוטו אמין וחסכוני בדלק (למרות שכאן משום מה, האוטומטי בקטלוג החדש, הגיר אוטומטי יותר חסכוני מהגיר הידני..) והוא יחזיק כמה שנים טובות. עם גיר ידני כמובן, זה יתרון עצום. 

 

 

 

שמע, התמורה סבירה סך הכל, מחיר נמוך יחסית ביחס לשוק, אבל עדיין יש תחושה מעצבנת שהם חוסכים עלייך ברכב הזה, לעומת הגרסה האוטומטית, ואחרי הכל הוא נראה ומרגיש קצת זול.

 

מסיטרואן אני מצפה לתת קצת יותר.

והם יודעים ויכולים, כנראה שכיום קשה יותר בעידן סטלנטיס וגם התקנות האירופאיות הקשוחות.

 

בשנת 2018 קניתי סיטרואן קקטוס אוטומטית חדשה במחיר של 103 אלף ש"ח מהחברה.

 

הרכב ההוא, היה מבריק, גם בתפיסה, גם בסגנון, ולעולם לא נתן לך תחושה של רכב זול, היו לו חישוקי 17 יפיפים וגם לידניות הסופר זולות אז היו חישוקי 16 יפים, כאשר הם היו עולים בסביבות 80 אלף, הידניות.

הוא היה רכב מאוד זול אבל לא הרגיש זול, הוא היה נוח ומרווח יחסית, עם מושבים רחבים ונוחים, עיצוב החוץ והפנים היה נראה כמו משהו שלא היה כמותו כאילו מכונית קונספט שימושית שירדה לכביש.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 4

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

מוזר מה שאתה אומר, אני תמיד מכבה אותה והיא אף פעם לא חוזרת לפעולה עד לכיבוי המנוע.

 

אולי בגלל שאתה גר בצפון ששם קצת קריר יותר/נוהג בשעות שהשמש לא בשיא החום שלה, לא נתקלת בעניין הזה, 

אבל בימי הקיץ כשאתה נכנס לרכב לאחר יום שלם שהוא עמד בשמש והטמפרטורה בו מעל 35 מעלות, כמו ש- @אורי מ. ציין, המערכת מתבטלת אוטומטית. 

אבל מה זה עושה בפועל?

אתה נכנס לרכב, לא יכול לבטל את המערכת, מפעיל מזגן. מתחיל לנסוע, אחרי X דקות הרכב מתקרר והטמפרטורה ברכב יורדת, המערכת חוזרת לעבוד, ואז אתה מגלה את זה ברמזור הראשון שאתה עוצר בו כשהרכב נכבה. 

בסיטרואן החדשה לפי מה שקראתי, לא צריך לדאוג מהעניין הזה, כי אי אפשר יותר לבטל את המערכת הזאת. מקווה לפחות שהמזגן ימשיך לעבוד. 

פורסם

שמתי לב שבגירסה הידנית יש כפתור ביטול ולאוטומטי לא, אולי מערכת ההיברידית מפעילה את המדחס.

בתמונה זה רכב ידני ויש כפתור.

2026-01-18-21_14_01.thumb.png.ef62176b50e61a5d7d08d5bdb7b5e4e9.png

  • מעניין 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, Liran xsi כתב:

אין בידני חלונות חשמל אחוריים אוטומטיים בנגיעה אחת,רק הקדמיים

 

כמובן שעדיף שיש את האופציה הזו מאשר שאין אותה. אבל אני באמת תוהה מתי זה מפריע למישהו? כמה פעמים כבר פותחים מאחורה את החלונות (כשיושבים מקדימה)? קורה שהילדים מאחור מתלוננים שכואבת להם האצבע בגלל הצורך להתמיד וללחוץ? 

 

אני מבין שכל אחד מחפש משהו אחר. אבל זו נראית לי תלונה שחלק מהאנשים מעלים כי מרגיז אותם שאין, ולאו דוקא שזה באמת חסר להם.

 

ברכב שעולה 180,000 הייתי באמת מתפלא שחוסכים עלי כמה גרושים. אבל ברכבים כאלו זה ברור שמעגלים פינות. נראה לי זוטות.

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, razi_pazi כתב:

 

כמובן שעדיף שיש את האופציה הזו מאשר שאין אותה. אבל אני באמת תוהה מתי זה מפריע למישהו? כמה פעמים כבר פותחים מאחורה את החלונות (כשיושבים מקדימה)? קורה שהילדים מאחור מתלוננים שכואבת להם האצבע בגלל הצורך להתמיד וללחוץ? 

 

אני מבין שכל אחד מחפש משהו אחר. אבל זו נראית לי תלונה שחלק מהאנשים מעלים כי מרגיז אותם שאין, ולאו דוקא שזה באמת חסר להם.

 

ברכב שעולה 180,000 הייתי באמת מתפלא שחוסכים עלי כמה גרושים. אבל ברכבים כאלו זה ברור שמעגלים פינות. נראה לי זוטות.

 


מחזק. 25 + שנה של נהיגה ולא זכור לי אם היה או לא היה את זה באף רכב שהיה שלי. זה באמת ניטפוק להטפל אליו.

פורסם

זה לא הנושא, בא נגיד שהגרסה הזולה היתה אוטומט אז בכמה היא היתה זולה מהגרסה היקרה?לכאורה 3K על הטסות ועוד 4K על המערכת היברידית ועוד 5K על שאר הדברים [מצלמת רוורס, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי,ריפודים,חיישני חניה קדמיים,חלונות אחורים שחורים, צביעה דו גוונית, משטח טעינה, ועוד] דהיינו לפחות 12K אז על גיר ידני מורידים רק כ3K?

הכותרת צריכה להיות "ההבדל במחיר בין הידני לאוטומט הוא 2,999 ש"ח

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם
לפני 4 שעות, אורי מ. כתב:

). הלכנו לעשות היכרות עם הרכב.

נכנסים לרכב ואני נותן לו את המפתח, אז הוא שואל "איך משתמשים בזה, לאן מכניסים

בדיוק העלתי היום סרטון על תפעול גלגלת אלומת האור

וקיבלתי את התגובה הבאה

Screenshot_20260119_001415_Facebook.thumb.jpg.180941ef194ec7e7e07a19ea49a88cfb.jpg

 

אז מסתבר שזו לא הייתה הנפצה חריגה של המגיב.

@שביטגם ישמח לגלות זאת

פורסם
לפני 58 דקות, פשטות כתב:

זה לא הנושא, בא נגיד שהגרסה הזולה היתה אוטומט אז בכמה היא היתה זולה מהגרסה היקרה?לכאורה 3K על הטסות ועוד 4K על המערכת היברידית ועוד 5K על שאר הדברים [מצלמת רוורס, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי,ריפודים,חיישני חניה קדמיים,חלונות אחורים שחורים, צביעה דו גוונית, משטח טעינה, ועוד] דהיינו לפחות 12K אז על גיר ידני מורידים רק כ3K?

הכותרת צריכה להיות "ההבדל במחיר בין הידני לאוטומט הוא 2,999 ש"ח

 

זה לא עובד ככה. במדינות בהן אתה מרכיב את הרכב לבד הבדל המחיר בין ידני לאוטומט עומד על בערך 10k שח. 

 

בישראל היבואן ״תופר״ עם היצרן 2-3 רמות גימור ומנוע, וזה מה יש.

 

להכנס לתמחור של חלקים בודדים זה לא נכון במציאות הישראלית. 

פורסם (נערך)

לא הבנתה מה אמרתי, אמרתי שכשאני עושה שיקול איזה רכב לקנות, חלק מהשיקול זה הרמת גימור

כמו שאם היה אוטומט ברמת גימור נמוכה ב108K אז רוב מוחלט מהלקוחות הפרטיים היו קונים את הגרסה היקרה

לכן אם השיקול של הידני כיון שהוא יותר זול ולכן אני הקח ידני זה לא זול יותר בגלל שהוא ידני אלא זה זול כיון שהרמת גימור פשוטה [כמו למשל בזמנו פיאסטה ידני היה זול בכ28K,לכאורה ממש שווה...... אבל מנוע פצפון חלונות מנאולה וכו....]

עריכה אחרונה על ידי פשטות

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

ידני תמיד היה זול יותר, למשל הקקטוס נמכרה בזמנו עם אותו מנוע טורבו, איבזור כמעט זהה למעט גלגלים גדולים יותר אך הייתה יקרה בגירסה האוטומטית.

הסוויפט החדשה עם אותו אבזור אותו מנוע אך הבדל של 10 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...