Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת התמונה של הברלינגו אם הבנתי נכון, אכן מתאים למה שהולך היום.

בC3 המצב הרבה יותר גרוע.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 35 דקות, amosbmw כתב:

יתרון גדול לטובת האמינות של הידנית.

 

בתחילת השירשור היה נשמע לי נחמד רכב חדש וידני, לא יקר במושגים של היום - עד שראיתי את התמונה של הדשבורד, וזה הזכיר לי את

VintageVehicleDashboardControls.thumb.jpeg.bc0a66f01866aa2d320a6215de38d5b9.jpeg

כבר 50 שנה הם עושים שטויות ועוד לא נרגעו.

הוציא לגמרי את החשק מלנסוע ברכב.

אני אוהב כאלה, משהו שונה ולא שיגרתי, זאת הסיבה שמאוד אהבתי את הקקטוס.

@SlowRide

התמונה שלך היא של דגם מסוים שלא הגיע לארץ, זה לא ברליגנו ולא c3.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא יודע אם הרכב ימכר טוב או לא, אבל יחסית לפוסט שעלה לפני פחות משבוע על השקת רכב חדש 13 עמודים זה מרשים. תשוו את זה לעוד פוסט על לינג לונג אוטומוטיב שהביאו את גויאמגםנכ34 GT.

  • אהבתי 2
פורסם

פוסט ארוך כי הרכב מושך עניין.😎

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, garicho כתב:

אני לא יודע אם הרכב ימכר טוב או לא, אבל יחסית לפוסט שעלה לפני פחות משבוע על השקת רכב חדש 13 עמודים זה מרשים. תשוו את זה לעוד פוסט על לינג לונג אוטומוטיב שהביאו את גויאמגםנכ34 GT.

כי הוא ייחודי בנוף של רכבי צ'ינג צ'ונג, או אירופאיות אוטומטיות במחירים מופקעים. 

עריכה אחרונה על ידי שחר 1
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Liran xsi כתב:

בשנת 2026 לקבל רכב חדש מהחברה, ועוד דגם חדש שיצא רק עכשיו, עם פריט כמו חישוקי ברזל וטאסות, זה דינוזאור וזה יריקה בפרצוף של הלקוחות.

למה? 

 

אני חושב שבמחיר הזה, הם מנסים לצמצם את האיבזור שהאוטו מגיע איתו. אין לי שום בעיה עם חישוקי ברזל וטאסות. 

 

כוח הקניה של הכסף נשחק, 100000 של היום זה (תשובה של ג'מיני AI) 

השווי הריאלי:

בחישוב לאחור: 100,000 ש"ח של היום (2026) שווים בערך ל-84,000 ש"ח בשנת 2018.

המשמעות: עם 100,000 ש"ח היום, אתה יכול לקנות בערך את מה שיכולת לקנות עם 84,000 ש"ח לפני 8 שנים.

סיאט איביזה ידנית עלתה לי ב2018 - 77 אלף. אז יש כאן הוזלת מחיר (שינוי התנהגות של היבואנים). מבחינתי כל עוד האוטו אמין וחסכוני בדלק (למרות שכאן משום מה, האוטומטי בקטלוג החדש, הגיר אוטומטי יותר חסכוני מהגיר הידני..) והוא יחזיק כמה שנים טובות. עם גיר ידני כמובן, זה יתרון עצום. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555
  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מצרף לפה את הסלונים של הקקטוס שהייתה לי, c3 של אישתי וc3 החדשה, מה יותר מעניין/ניראה טוב יותר?1339601681_.jpeg.26ed22568df4afae62c40f6a50e9f6f8.jpeg551124800_.jpeg.1715399343ae5fcb1b6f9d2a2a37509e.jpeg.thumb.jpg.7be9484f84bf09d8251fb342ea752917.jpg

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

לפני 25 דקות, amosbmw כתב:

זאת התמונה של הברלינגו אם הבנתי נכון, אכן מתאים למה שהולך היום.

בC3 המצב הרבה יותר גרוע.

חוץ מזה שההגה נראה קצת כמו בייגלה ירושלמי וזה באמת מבאס לא חושב שיש פה איזה משהו יוצא דופן במיוחד.

נראה שכל הידיות והכפתורים של הדברים הבסיסיים במקום הרגיל שלהם. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 שעות, yulianx כתב:

חסר לא מעט: מזגן מכאני שניראה מאוד מיושן, ריפוד פשוט יותר, אין פנסי ערפל, אין מצלמה אחורית, אין מראה נגד סינוור, אין בלם יד חשמלי, אין לדים מאחור, מראות צד ללא הפשרה, אין טעינה אלחוטית לטלפון, אין מגנזיום.

 

מכל הרשימה, הפשרת מראות זה הדבר היחיד שממש הייתי שמח אם היה. גם היום בקקטוס אין לי וזה משהו שהייתי שמח שיהיה. 

כל השאר זה חרוזים לילידים מבחינתי.

 

אגב בלם יד חשמלי, הבן הגדול עשה רשיון לפני כשנה וחצי. ברוב עצלנותו עשה רשיון לאוטומט בלבד, מה שהשאיר לו את האפשרות לנהוג רק בספייסטורר האוטומטי של זוגתי. 

לפני כמה חודשים, אחרי שהבחור נוהג בספייסטטרר כבר קצת מעל שנה, התגלגל אלינו הרכב של הסבא, הונדה ג'אז 2011 (42,000 ק"מ למי שתהה). הלכנו לעשות היכרות עם הרכב.

נכנסים לרכב ואני נותן לו את המפתח, אז הוא שואל "איך משתמשים בזה, לאן מכניסים את המפתח? ". אחרי שמתניעים אני מסביר לו שלפני התחלת הנסיעה צריך לשחרר את מעצור היד, שוב מגיעה השאלה "איך מורידים את הידית?". בהמשך, תרגול חניה וכמובן שעולה תהיה איך בכלל אפשר בלי חיישני רוורס ומצלמה.

כל הזמן הזה אני חושב לעצמי שמזל שהסבא שלו (מהצד השני), שהיה נהג משאית ומוביל טנקים כל שנות המילואים שלו לא צופה במחזה המביך הזה. 

  • מצחיק 6
  • מעניין 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

בקקטוס אין שעון חום מנוע ובC3  נראה לי שיש ובחדשה אני לא יודע כמו כן בקקטוס אין פתח מזגו בצד הנוסע

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם
לפני 11 דקות, SlowRide כתב:

 

חוץ מזה שההגה נראה קצת כמו בייגלה ירושלמי וזה באמת מבאס לא חושב שיש פה איזה משהו יוצא דופן במיוחד.

נראה שכל הידיות והכפתורים של הדברים הבסיסיים במקום הרגיל שלהם. 

אגב בסיטרואן ההגה לא מסתיר את לוח המחוונים כמו ב 208.

לפני 8 דקות, פשטות כתב:

בקקטוס אין שעון חום מנוע ובC3  נראה לי שיש ובחדשה אני לא יודע כמו כן בקקטוס אין פתח מזגו בצד הנוסע

אכן בקקטוס אין,  בc3 בחדשה יש.

בקקטוס הפתח הימיני גדול יותר ומזרים חזק יותר, לא הייתה בעיה. היתרון בc3 החדשה שפתחי המזגן לא מאחורי ההגה אלא בצד, כך שהמזגן מקרר אותך ולא פוגע בידיים, רואים זאת טוב בתמונות.

@davemustaine87

מוזר מה שאתה אומר, אני תמיד מכבה אותה והיא אף פעם לא חוזרת לפעולה עד לכיבוי המנוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 32 דקות, yulianx כתב:

מה יותר מעניין/ניראה טוב יותר?

אין שאלה בכלל, יש רק אחת עם שעונים אנלוגיים אז היא זוכה.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 26 דקות, davemustaine87 כתב:

והסטרט-סטופ שמסרב להתבטל ביום קיץ ממוצע

 בקקטוס, ואני חושב שגם בספייסטורר, ה-S&S מתבטל אוטומטית כשהטמפ' החיצונית מעל 35.

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

רכב נקנה באזור יולי שכבר היה חם וזה לא זכור לי שהייתה כזאת בעיה באוגוסט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...