Jump to content

aharondahari

  • הודעות

    81
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

2,385 צפו בפרופיל

הנקודות של aharondahari

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

88

מוניטין

  1. 4RUNNER 98 יבוא אישי יפיוף Cyberster H1 xlc2 (מאוזרח כנראה?)
  2. K24 אוהב סטיישן ❤️ 11 הגיעו 6 פעילים
  3. לא הצלחתי לצלם את כולה כמו שצריך 2.5L מגניבה ביותר
  4. בבראבוס אמיתית רשום תת דגם בראבוס
  5. ככל הנראה קיט אם היה אמיתי אז היה רשום במקום G63 700/800/900
  6. אומנם רק קיט אבל ממש יפה, במציאות הרבה יותר מרשים (או שזה רק אני 😜)
  7. GSI מדהימה נראית ממש טוב ומקורית
  8. יותר דומה חחחח
  9. איפה נעלמו כל האדג׳ דור ראשון לפני המתיחת פנים?
  10. קצת יותר חדש אבל נראה ממש טוב
  11. תמסור לשכן התימני ממול ד״ש
  12. אצלינו במשפחה יש שניים כאלה סדאן
  13. נדרש אקטיבציה או משהו או פשוט plug&play? אשמח לקישור/שם חברה ודגם אני גם בחיפושים והלכתי לאיבוד על כל המגוון שם מעדיף ממישהו שכבר השתמש וזה לא זיוף או משהו כזה
×
×
  • תוכן חדש...