לפני יומיים קניתי i10 2015 מנוע1.2, בבדיקה הייתי די מבסוט על האוטו אבל מאז אני מוצא פאקים קטנים שמעצבנים אותי קצת, בין אם זה רמקול בדלת ימין שלא עובד, כפתור החלון בדלת שלא עובד גם, רדיו שנתקע לפעמים ולא מעביר בין מצבים, אורות נמוכים שלא פעלו אתמול.
שאר הדברים זניחים הקטע עם האורות הכי דחוף לי, פתחתי את תיבת הפיוזים והיה פיוז של 15אמפר במקום של 10 אני מניח שזה יסדר את זה, אבל על הדרך ראיתי שיש פיוז ראשי של 40אמפר ללא מכסה (מצורפת תמונה).
השאלה זה מה אני עושה איתו, כרגע לא נראה שמשהו חשוב לא מתפקד, אבל אולי כדאי להחליף שלא יפגע מלחות או משהו כזה ולהקדים תרופה למכה, ואם אפשר לעשות זאת עצמאית או שכדאי לקחת למוסך. מעדיף לבד כדי לחסוך טיפה ויש לי טיפה חוש טכני.
ואם למישהו יש טיפים בלי קשר לגבי הבעיות האחרות אשמח לעזרה גם איתן.
גם שמתי לב בתרשים שבמכסה שחסר פיוז של משאבת ואקום, זה בגלל שאין כזאת ברכב, או שחסר שם באמת פיוז.