Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לסיניות גם אין אופציה ידנית. וכמובן המחיר, איזה סינית יש ב 100 אלף?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 8 שעות, Liran xsi כתב:

וואוו איזו כותרת מפוצצת ושגויה, 11 עמודים של כן אמין לא אמין וכמעט 0 מילים על הרכב עצמו.

 

הדבר ה"סיטרואני" הראוי והבולט ביותר ב-C3 החדשה, הם בולמי הזעזועים PHC הטובים של היצרנית, מעבר לכך, העיצוב החיצוני לא מספיק "סיטרואן", ברוח התקופה כמובן שהוא עכשיו נראה כמו ג'יפון קטן, גם תא הנוסעים לא נראה מזמין במיוחד, רחוק (מאוד) למשל מהמקוריות, אלגנטיות ושיק צרפתי שהיה ב-C4 קקטוס המבריקה מלפני עשור.

 

המחיר של הרכב דיי תחרותי בגרסה האוטומטית.

 

 

הידנית? הפשיטו את הרכב כל כך שזה כבר עלוב.

 

 

 

 

 

 

 

מה כל כך נוראי בגרסה הידנית מבחינת אבזור שאתה מכנה את הרכב עירום?

 

יש חיישני גשם תאורה AA אלחוטי קיפול מראות מצלמה וחיישני רוורס ומה בדיוק פספסתי שכזה קריטי? זה בערך כל אבזור מודרני חשוב.

פורסם (נערך)
בתאריך 15.1.2026 בשעה 17:48, yulianx כתב:

אגב צפי הגעה למשלוח של ידניות באזור אפריל.

אוטומטית הספקה מיידית.

 

בתאריך 16.1.2026 בשעה 16:17, avargel כתב:

את הקקטוס שלי (ידני), שגוילה באוקטובר 16, רכשתי 0 ק"מ ביולי 17, במחיר של כ65k במקום 90k

 

אם בעוד שנה תהיה c3 ידני במחיר הזה 0 ק"מ, סיכוי גבוה שהיא תהיה מחליפת הקקטוס כרכב שני בבית

הוא אשר שיערתי,

לדעתי היבואן לא יביא כמיות של ידני למלאי אלא ע"פ הזמנה בלבד ( יכול להיווצר מעט מלאי עקב ביטולים וכו'),

הכוויה מהקקטוס ידנית שנמכרה כ0 ק"מ במחיר נמוך כנראה משפיעה.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם
לפני 29 דקות, Doron_Z כתב:

 

מה כל כך נוראי בגרסה הידנית מבחינת אבזור שאתה מכנה את הרכב עירום?

 

יש חיישני גשם תאורה AA אלחוטי קיפול מראות מצלמה וחיישני רוורס ומה בדיוק פספסתי שכזה קריטי? זה בערך כל אבזור מודרני חשוב.

חסר לא מעט: מזגן מכאני שניראה מאוד מיושן, ריפוד פשוט יותר, אין פנסי ערפל, אין מצלמה אחורית, אין מראה נגד סינוור, אין בלם יד חשמלי, אין לדים מאחור, מראות צד ללא הפשרה, אין טעינה אלחוטית לטלפון, אין מגנזיום.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 שעות, yulianx כתב:

חסר לא מעט: מזגן מכאני שניראה מאוד מיושן, ריפוד פשוט יותר, אין פנסי ערפל, אין מצלמה אחורית, אין מראה נגד סינוור, אין בלם יד חשמלי, אין לדים מאחור, מראות צד ללא הפשרה, אין טעינה אלחוטית לטלפון, אין מגנזיום.

 

דווקר הבנתי שיש מצלמה אחורית. 

 

האבזור חסר אולי ביחס לאוטומטית ולהפרש הנדרש ביניהם. זאת אומרת ששווה על הנייר להוסיף 15 ולקבל את כל האבזור החסר פה + גיר אוטומט למי שמעדיף אבל למי שרוצה ידני ועל הדרך שמח לחסוך כמה שקלים - אז אני לא רואה משהו חמור שחסר בגרסה הזאת. 

  • רעיון טוב! 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר להבין מה שהוא אומר.

תחשוב שאתה עובר מרכב משומש שיש בו את כל הדברים האלה לרכב חדש בלי. אתה מרגיש שאתה משלם יותר ומקבל פחות.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצלמה רק באוטומטית. גם המנוע בידני פחות חזק ואינו היברידי.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

חסר לא מעט: מזגן מכאני שניראה מאוד מיושן, ריפוד פשוט יותר, אין פנסי ערפל, אין מצלמה אחורית, אין מראה נגד סינוור, אין בלם יד חשמלי, אין לדים מאחור, מראות צד ללא הפשרה, אין טעינה אלחוטית לטלפון, אין מגנזיום.

 

יש אנשים, כמוני, שהעניינים הללו לא ממש חשובים עבורם. 

אני מעדיף בהיבטים האלו לשלם פחות ולקבל פחות.

מה עוזר לי לדים מאחור? בלם יד חשמלי?

רק מצלמה אחורית זה משהו שהייתי מתבאס עליו. אבל גם לזה יש פתרונות ובכלל לא ברור מהשרשור האם באמת זה לא קיים.

 

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, yulianx כתב:

חסר לא מעט: מזגן מכאני שניראה מאוד מיושן, ריפוד פשוט יותר, אין פנסי ערפל, אין מצלמה אחורית, אין מראה נגד סינוור, אין בלם יד חשמלי, אין לדים מאחור, מראות צד ללא הפשרה, אין טעינה אלחוטית לטלפון, אין מגנזיום.

בדיוק, וזה הרבה.

וגם תוספת קטנה אין בידני חלונות חשמל אחוריים אוטומטיים בנגיעה אחת,רק הקדמיים.

 

בשנת 2026 לקבל רכב חדש מהחברה, ועוד דגם חדש שיצא רק עכשיו, עם פריט כמו חישוקי ברזל וטאסות, זה דינוזאור וזה יריקה בפרצוף של הלקוחות.

עריכה אחרונה על ידי Liran xsi

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לפני כשעה, razi_pazi כתב:

 

יש אנשים, כמוני, שהעניינים הללו לא ממש חשובים עבורם. 

אני מעדיף בהיבטים האלו לשלם פחות ולקבל פחות.

מה עוזר לי לדים מאחור? בלם יד חשמלי?

רק מצלמה אחורית זה משהו שהייתי מתבאס עליו. אבל גם לזה יש פתרונות ובכלל לא ברור מהשרשור האם באמת זה לא קיים.

 

 

במפרט יבואן אין מצלמה בידני.

לדים לא קריטי, אבל בלם חשמלי נחמד, חבל שאין auto hold זה סופר שימושי לי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, yulianx כתב:

חסר לא מעט: מזגן מכאני שניראה מאוד מיושן, ריפוד פשוט יותר, אין פנסי ערפל, אין מצלמה אחורית, אין מראה נגד סינוור, אין בלם יד חשמלי, אין לדים מאחור, מראות צד ללא הפשרה, אין טעינה אלחוטית לטלפון, אין מגנזיום.

 

מוכרים יאריס עם טאסות ב-140 

רק אומר 

לפני שעתיים, yulianx כתב:

מצלמה רק באוטומטית. גם המנוע בידני פחות חזק ואינו היברידי.

 

בשני המקרים הרכב לא חיית ביצועים 

פלוס האמינות של המערך ההיברדי זה נעלם 

לפני 7 שעות, yulianx כתב:

לסיניות גם אין אופציה ידנית. וכמובן המחיר, איזה סינית יש ב 100 אלף?

 

MG3 הלא היברידית 

פורסם

זה לא אמור להיות רכב ספורט, הביצועים טובים ביחס לקטגוריה.

שמע, 140 לסופר מיני זה הרבה, וטסות במחיר הזה זה בכלל מצחיק. אבל ההבדל בין eco  לstyle עומד על אלף שקל, אז אף אחד לא יקנה את היאריס הבסיסית. פה לפחות המחיר זול בידנית.

@Aizo

mg3 מגיעה עם תיבה רציפה בלבד. באתר שלהם אין שום איזכור לידנית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 שעות, yulianx כתב:

ואינו היברידי

יתרון גדול לטובת האמינות של הידנית.

 

בתחילת השירשור היה נשמע לי נחמד רכב חדש וידני, לא יקר במושגים של היום - עד שראיתי את התמונה של הדשבורד, וזה הזכיר לי את

VintageVehicleDashboardControls.thumb.jpeg.bc0a66f01866aa2d320a6215de38d5b9.jpeg

כבר 50 שנה הם עושים שטויות ועוד לא נרגעו.

הוציא לגמרי את החשק מלנסוע ברכב.

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

גם לי זה הזכיר את ה-GSA עם ה"פיקוד הלווייני".

אוי, כמה זה היה נראה עתידני אז...

וגם שפע נורות תקלה היה משהו חדשני שנמשך עד היום🙃

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 20 דקות, amosbmw כתב:

יתרון גדול לטובת האמינות של הידנית.

 

בתחילת השירשור היה נשמע לי נחמד רכב חדש וידני, לא יקר במושגים של היום - עד שראיתי את התמונה של הדשבורד, וזה הזכיר לי את

VintageVehicleDashboardControls.thumb.jpeg.bc0a66f01866aa2d320a6215de38d5b9.jpeg

כבר 50 שנה הם עושים שטויות ועוד לא נרגעו.

הוציא לגמרי את החשק מלנסוע ברכב.

דווקא לא משהו אקצנטרי במיוחד, בטח לא ביחס לטירוף מימי הזוהר של הצרפתיות. 

שחור משעמם כמו רוב הרכבים בקטגוריה. הפתחים המוזרים של המזגן בצדדים נראים כמו עיניים של גמל שלמה אבל חוץ מזה, סטנדרטי.

Img_2026_01_18_19_01_04.jpeg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...