Jump to content

Liran xsi

  • פרסום הודעות

    1,883
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Liran xsi שיחק אותה בתאריך דצמבר 27 2020

התכנים של Liran xsi היו האהובים ביותר!

מוניטין

60 נייטרלי

אודות Liran xsi

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עפולה
  • תחביבים
    שטח, כדורגל, בעלי-חיים, מוזיקה.
  • מקצוע
    מוסך
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.young.nana.co.il

צפיות אחרונות בפרופיל

1,953 צפו בפרופיל
  1. לשאלה הראשונה שלך, יש הרבה הבדלים מעבר לחישוקים ולמושבים כמו: גג פנורמי ענק נפתח, דלת תא מטען חשמלית כולל פתיחה עם הרגל, תאורת full led, תאורת אווירה, שמשות כהות, לוח שעונים דיגיטלי עם תצוגות מתחלפות, מערכות מתקדמות יותר של פינוק ובטיחות, ספי דלתות כרום עם כיתוב citroen ועוד כמה דברים שמופיעים בקטלוג של סיטרואן. יש לציין שלפני כחצי שנה התחילו להגיע דגמי feel בסיסים משודרגים מעט עם חישוקי 18 במקום 17 ולוח שעונים דיגיטלי. לדעתי ללקוח פרטי כדאי ללכת על הגרסה המאובזרת שמרגישה יוקרתית יותר. לעניין ההבדל במתלים מול ה-3008, יש הבדל מורגש מאוד. ה-3008 מוצק
  2. נושא הסחירות ובמיוחד ירידת הערך שחלקכם הזכרתם - זה האמת החיסרון הדיי יחידי האמיתי של המכונית. ה-3008 גרמה לשינוי בתדמית וכתוצאה מזה גם שיפור אדיר בסחירות של הדגם, אני מקווה שזאת התחלה של בשורה לרכבי PSA שהם כיום מובילים את השוק טכנולוגית ויצירתית.
  3. וואוו איזו חוויה מפוקפקת. ועוד לרכב בעל תדמית אמינה בשוק... לעניין השמנים של פז, אני מתעלם כרגע מהמחיר, אבל מבחינת השמן עצמו הוא בסדר , יש להם מגוון רחב של שמנים עם תקנים כללים ועם תקני יצרנים, ואם שמים לך שמן כזה בתקן מתאים הבעיה היא לא בו..
  4. איציק, למיטב זכרוני במנועי 156 כ"ס בהתחלה הגיעו עם מכסים שכאשר יש בהם כשל לא ניתן להחליף את הדיאפרגמה בלבד וצריך להחליף את כל המכסה. לאחר מכן בהדרגה התחילו להגיע מכסים מהדגם החדש עם כמה הבדלים קטנים, שאחד מהם הוא האפשרות להחליף רק את הדיאפרגמה במקרה כשל.
  5. תלכי על ה-2008. הרבה יותר מיוחדת מהקיה. ומבחינת אמינות יש לך שקט נפשי עם תיבה פלנטרית לעומת רובוטית והמנוע 1.2 טורבו כבר וותיק ואמין.
  6. בדיוק לפני חצי שנה קיבלנו מהסוכנות את הרכב המשפחתי החדש, סיטרואן C5 איירקרוס, מנוע 1.6 טורבו בנזין 180 כ"ס, בגרסה המאובזרת שמכונה בסיטרואנית "SHINE PK". הרכב נרכש כמחליפה שימושית ומרווחת יותר למשפחה של 4 נפשות עם כסאות בטיחות, עגלה, אופנוע ילדים, אופניים ילדים, בימבה וכו' וכו' , שהקקטוס שהיה לנו לפני כן כבר התקשה להכיל. הרכב נרכש במבצע ימים דיגיטלים של לובינסקי במחיר של 169 אלף ש"ח "על הכביש". להתרשמותי כיום מדובר על הרכב הטוב ביותר למשפחה בסגמנט, (מי שרוצה גם להנות מהנהיגה, רצוי שלא יחפש כאן, כי הרכב הזה על גבול המרדים.. ויפנה לפז'ו 3008.)
  7. באת לו מהשמיים לא כל אחד היה לוקחא את הרכב עם התקלות הפעילות לפני תיקון. תמורה מצויינת לכסף vfm אדיר.
  8. ה-C3 מצויינת. הרכב הכי נוח בקטגוריה, מתלים רכים ונעימים, מושבי כורסא הכי נוחים שיש אפילו מרכבים יקרים פי כמה. מנוע חזק גיר אוטומטי אמין מאוד לא רובוטי. עיצוב חיצוני יפה ומיוחד. החסרונות של הרכב הזה הם שיש קצת רעידות בזחילה ועמידה, ושצריכת הדלק שלה לא חסכונית.
  9. הסונטה מקושקשת, הסופרב גמלונית, בהתאמה לעומת ה-508 שמציגה שיאי עיצוב בסגמנט.
  10. מרהיבה ביותר פנים וחוץ, גורמת לסונטה וסופרב להראות מקושקשות וגמלוניות בהשוואה לשלמות האתלטית של הצרפתיה. הרכב הזה במציאות מפגין פרופורציות יפייפיות וחגיגה לעיניים. הגרסה החדשה מציגה עליה יחסית מתונה במחיר מהגרסאות הרגילות ובגלל זה תמורה עדיפה לכסף.
  11. לטעמי, אם כבר הנישה המיוחדת הזאת, אז עדיף בהרבה את ה-3008. נראית הרבה יותר טוב חוץ ופנים. לאופל תא נוסעים נטול שאר רוח וקודר.
  12. האמת, שיוצא לי סביב ה-9-10 גם עם רגל קלה... אין ספק שצריכת דלק זה לא אחד מהתחומים המצטיינים של הרכב הזה.
  13. גם אצלי זה כך. עם אותו דגם.
  14. לא אברט.. קליאו RS 203 , פצצת כייף, מהנה וישירה יותר מה-208. אופציה נוספת - מגאן RS250.
  15. כרגיל, נהנתי לקרוא את הכתבה שלך פאבל. ה' ישמור, איזה כיעור וחוסר טעם של רכב. מקדימה הגריל הזה נראה כמו משהו שנשאר יותר מידי זמן במיקרוגל, נמס והתקשה לצורה הזאת, והפנסים האחורים והקדמיים זה שיא הוולגריות... ליד השיקוץ הזה הפז'ו 508 נראית כמו יצירת אומנות מוקפדת. איזה הבדל ענק, הגישה של יונדאי מאוד מפוזרת ולא מגובשת, לעומת האלגנטיות והעידון הספורט אלגנט של הפז'ו.
×
×
  • תוכן חדש...