Jump to content

Liran xsi

  • הודעות

    1,921
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Liran xsi שיחק אותה בתאריך דצמבר 27 2020

התכנים של Liran xsi היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עפולה
  • תחביבים
    שטח, כדורגל, בעלי-חיים, מוזיקה.
  • מקצוע
    מוסך
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.young.nana.co.il

צפיות אחרונות בפרופיל

2,199 צפו בפרופיל

הנקודות של Liran xsi

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

70

מוניטין

  1. ממשיכה טבעית אופיינית לדורות הקודמים, מינוס הנדסת האנוש בתא הנוסעים. עדיפות המגאן RS וה-CTR. ומי שמחפש יד 2 אז גם 308 GTI. הגולף ממשיכה לשחק תפקיד למי שמחפש מכונית עגולה ואולראונדרית בסגמנט, בלי הקצוות המרגשים שלו.
  2. תתחדש. רכב מעולה, הכי נוח בסגמנט by far. מתלים רכים ומושבי ספה סופר נוחים ורחבים. המנוע חזק ועיצוב חוץ ופנים יפים ומקוריים. הגיר האוטומטי לא הכי מהיר בשכונה בהעברות הילוכים ויש קצת רעידות בזחילה.
  3. 508 מהצורה החדשה ? מה היה לך איתה?
  4. לא זה ולא זה. עצה שלי - תשבור את השגרה של רכבי 7 מקומות משעממים ותלך על פז'ו 5008 המרהיבה והחללית ביחס לצמד שהזכרת. היא גם פרקטית ויש יופי של יחידות כוח עם גיר אוטומטי מלא נורמלי ולא רובוטי
  5. ממה שאני ניסיתי, לא קיים. לסיטרואן יתרון בתנוחת הישיבה ובהרגשה מקדימה. היא מרגישה אוורירית, מרווחת ועם מושבי ספה רחבים מאוד נוחים. התנוחה בחלק הקדמי יחודית ומזכירה מעט מיקרוואן/מסחרית קטנה.
  6. רכב מסקרן, הראשון של סיטרואן שטיפה משנה כיוון מהסגנון של הקקטוס, ויסמן את הבאות לגבי הסגנון של הרכבים העתידיים שלהם. כמו שהרבה מכם ישמחו, תפעול המזגן הוצא מהמולטימדיה. אם החשמלי מתומחר במחיר כזה אז הגרסאות הרגילות ככל הנראה סביב ה-130, סביר.
  7. עדכון בדיוק היום חוגגים שנה עם הרכב. ק"מ עדכני לאחר שנה: 13,000 ק"מ. במהלך השנה הראשונה עם הרכב לא היו תקלות. בשבוע שעבר בוצע טיפול שנתי לרכב שכלל החלפת שמן מנוע לשמן 5w30 ineo htc של total, מסנן שמן ומסנן מזגן. הטיפול השנתי בוצע במוסך ציפורי בנצרת עם הטבת טיפול ראשון חינם שקיבלנו מהסוכנות שלהם ברכישה. כמו כן בוצע לרכב טיפול דיטיילינג חיצוני, שכלל ביצוע פוליש וציפוי נאנו 2 שכבות לרכב שהחזיר אותו למצב בו יצא מהמפעל בצרפת ויותר מבריק מכך... הרכב התקבל כבר מהסוכנות עם סווירל מארקס מעצבנים והולוגרמות, כתוצאה כנראה מההכנה למסירה שעושים לרכב לאחר קילוף מדבקות ההגנה ולאחר השטיפה שהוא מקבל לפני המסירה אחרי שעמד בנמל. הטיפול בוצע בסדנת מוטור ספורט אצל ויטלי ספנייב בעפולה, עם עבודה יסודית ואיכותית מאוד עם מוצרים של חברת koch גרמניה, שלקחה יומיים עבודה. ממליץ לכל מי שמהאיזור להכנס אליו ולקבל שירות מעולה. יושב בקהילת ציון 29 בעפולה אנחנו מרוצים מאוד מהתמורה של הרכב, הוא עדיין המלצת רכישה חמה בסגמנט, גם לאחר שהגיע הטוסון החדש שלא מתקרב לסיטרואן בכל הקשור לנוחות ועידון.
  8. ה-208 החדשה עדיפה משמעותית, יש לה גם את ה-wow factor שלעולם לא יהיה לאיביזה.... לדעתי היתרון היחיד של האיביזה צריך להיות במרווח בספסל האחורי ובתא המטען.
  9. C3 איירקרוס עדיפה לטעמי. הארונה יעילה מעט יותר אבל משעממת הרבה יותר. הארונה בפנים קודרת מאוד ובאופן כללי מרגישה כמו איביזה. למרות נחיתות ההספק במנוע ה-1.0 היא נוסעת טוב בגלל תיבת ההילוכים הרובוטית המהירה וחסכונית יותר בדלק מה-c3. ה-c3 נוחה הרבה יותר לנסיעה גם במתלים וגם במושבים. מנגד, תיבת ההילוכים שלה איטית יותר ויש קצת רעידות לעיתים בזחילה.
  10. ברשותי C5 איירקרוס בנזין, SHINE PK. נהגתי על כל הגרסאות של ה-C5 למעט ההיברידי נטען שקע שהגיע לא מזמן לארץ. צריכת הדלק הממוצעת אצלי בנהיגה מעורבת היא כ-10 ק"מ לליטר עם מזגן כמובן, לפי מחשב הדרך. לפי דעתי הירידה הקטנה בנוחות בגלל חישוקי ה-19 לא מספיק גדולה בכדי לוותר עליהם ולוותר על כל האבזור והאווירה היוקרתית משמעותית שיש בגרסה הבכירה, כולל אבזור בטיחות מתקדם מלא. לעניין המנועים, חוץ מעניין החסכון בדלק, הבנזין עדיפה משמעותית כאן על הדיזל בכל הסעיפים, הוא שקט משמעותית, חזק הרבה יותר בצורה מורגשת ומרגיש הרבה יותר חסר מאמץ, גם בתאוצות ביניים, ובכלל המנוע מתאים הרבה יותר לפילוסופיית הנוחות, השקט והנינוחות של ה-C5, הגרסה הבכירה אף שקטה יותר בגלל שמשות נהג ונוסע כפולות. ונכון לגבי הגג הפנורמי בגרסה המאובזרת, הוא מכניס לא מעט חום פנימה, גם בגלל שאין לו מדף מלא שסוגר אותו, אלא וילון שלא 100% אטום, אצלי גם הרכב שחור ואחרי שהרכב חונה בשמש למזגן לוקח דיי הרבה זמן לקרר בצורה נעימה את כל הרכב, בנוסף הוא גם קצת רועש. קח את הרכב הזה בגרסה המאובזרת עם מנוע בנזין או הייבריד, עם תא הנוסעים עם שילוב הצבעים הבהיר ותקבל רכב שמרגיש מבחינת איכות הנסיעה שלו וההרגשה/נראות בתא הנוסעים של רכב ממחוזות הפרימיום, רק בלי המחיר הפרימיומי. בהצלחה יופי של בחירה תהנה.
  11. תודה על העדכון, עלויות התחזוקה של הרכב הזה הם שקל תשעים לעומת רכבי ספורט מודרנים אחרים. תענוג לראות את התמונות של המכונה הזאת רוקדת במסלול. לעניין איכות צבע הרכב שהזכרת קודם, זה משהו שגם רומן RK ציין.
  12. איזה שטות זאת של לובינסקי ? הרי דגמי סיטרואן מקבלים 5 שנות אחריות מלאה. ודגמי פז'ו זה אותם מכלולים בדיוק. לכן, זאת הכנסת כסף נוספת של לובינסקי...
  13. הברז זה כייף מסוג מעט שונה. הנהיגה בה מהנה מאוד יושבים על הכביש ביחס להוט האצ' שגדלו מאוד בדורות האחרונים... יש לזה קסם היא כמובן, ולמרות נחיתות ההספק הכי מכונית כייף. מההוט האצ' הייתי הולך על ה-308. קודם כל לא ביעס אותי הצליל מהרמקולים כשלוחצים על כפתור הספורט, כי באמת שהוא מרגיש אמיתי והאפקט יפה ולא מוגזם, זה מוסיף לחוויה בסך הכל, ביחס להוט האצ' מודרנית היא מאוד מהנה לנהיגה השלדה שלה משחקית מאוד ויש יופי של משחקי זנב שם. נוחות הנסיעה לא גרועה למרות השימוש במתלים רגילים ומתלה פשוט מאחור. הבונוס שלה באספקט זה הם מושבים מעולים ואם תרגיש עייפות בסוף היום היא גם תעשה לך מסאג' (רטט), נחמד. תא הנוסעים עדיין מרהיב לדעתי וגם איכותי מאוד. המנוע שלה פנינה אמיתית טס בסל"ד ומרגיש חסר התנגדות, עד למנתק ממש, יופי של נשימה. בהאצה אגרסיבית מסל"ד נמוך מאוד מורגש לאג קטן... הנקודה הבינונית של הרכב הזה הוא תיבת ההילוכים, יחס העברה בהילוך שישי קצר יחסית ובשיוט מרגישים שכאילו חסר לה עוד הילוך, והתפעול של הידית בינוני. האדומה שמפורסמת דיי הרבה זמן הייתה משופרת מבחינת מנוע ועוד כמה דברים. כנראה בגלל זה לא נמכרת, אני לא הייתי קונה רכב כזה שעבר שיפורי מנוע.
  14. מעניין, מצתים לא מחליפים ע"פי מראה, אלא לפי שגרת טיפול של ק"מ/שנים. בקקטוס זה כל 45 אלף. תהנה יופי של רכב.
×
×
  • תוכן חדש...