Jump to content

Liran xsi

  • פרסום הודעות

    1,901
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Liran xsi שיחק אותה בתאריך דצמבר 27 2020

התכנים של Liran xsi היו האהובים ביותר!

מוניטין

66 נייטרלי

אודות Liran xsi

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עפולה
  • תחביבים
    שטח, כדורגל, בעלי-חיים, מוזיקה.
  • מקצוע
    מוסך
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.young.nana.co.il

צפיות אחרונות בפרופיל

2,080 צפו בפרופיל
  1. סליחה, אבל מה יש להתלהב מבהמה קוריאנית ענקית כזאת ? הוא נראה חיקוי של רכבים אמריקאים שאופיינים לסגמנט והוא לא מביא איזה משהו חדש, מיוחד או מעודן לסגמנט המגודל הזה.
  2. לא הייתי ממהר להספיד על פי צורת המתלה רכב צרפתי, בעבר, וגם היום עם טכנולוגית ה-phc, הם מספקים נוחות גבוה ממתלה לא רב חיבורי. לגבי המנוע, נמתין לפרסומים בהמשך. אני לא רואה דמיון לניסאן, הרכב נראה יחודי, המרכב לפחות לפי התמונות מזכיר מרכב שוטינג ברייק יפייפה. וכפי שרשם רוברט במאמר שלו, הם הלכו כאן על מיקס של כמה קטגוריות עיצוב. נקודה מעניינת, אני מניח שהיא תיפתר בעתיד הלא רחוק.
  3. ספינת הדגל החדשה של סיטרואן נחשפה היום. מכונית מאוד מסקרנת ויפייפיה.
  4. יאללה איזה כייף !! סוף סוף משפחתית שעושה חשק להסתכל עליה וגם כנראה לנהוג. LotusElise עזוב זה טיפה בים, והמגמה שאתה מדבר עליה לטעמי תצטמק, אירופה משקיעה באוטומט יותר ויותר דבר שלעולם לא היה בעבר, יש עיכובים של אספקות לדגמים אוטומטים בישראל הרבה בגלל שהשילוב של בנזין + אוטומט שתמיד היה מבוקש כאן, לא תמיד היה מבוקש באירופה שהייתה חולה על דיזל ידני.
  5. ידידי היקר התשובה נמצאת בגוף השאלה, עם כל הכבוד למושבי הרכב, עם 150 קילו כמעט כל כיסא זה כיסא עינויים. זה עומס עצום. עצה שלי - אל תשבר, תוריד במשקל תעשה כושר וכו' ותראה שהכאב שאתה מדבר עליו יעלם.
  6. בהחלט, חיצונית במתיחת הפנים הקסם פג. לפחות האיכות הכללית והנוחות עלו, ותא הנוסעים היפייפה נשמר.
  7. זה כי הם צרפתים.... ואגב, במתיחת הפנים של הדגם, 2 הנקודות טופלו, יש תאורה במושב האחורי ומחזיק הכוסות כפול, במקום מחזיק יחיד ותא לא שימושי במיוחד.
  8. באוטומטית הרעידות הם פחות בעמידה מוחלטת, אלא יותר כשעוזבים את הברקס וגולשים קדימה עם הרכב, בכל מקרה זה מורגש אבל לא מעיב או מחרב את המכונית הנפלאה הזאת, כמו גם כמה פאקים קטנים כמו היעדר תאורה במושב האחורי, ומחזיק כוסות יחיד וכמעט לא שימושי.... ואגב תומר, טיפ לרכישה של הקקטוס, נסה לרכוש את הדגם אם תא הנוסעים החום, כמו שרכש פותח השרשור. בד המושב בו נעים יותר מזה של הגרסה עם תא הנוסעים הסגול/אפור.
  9. לדעתי הגיר האוטומטי מתאים יותר לאופי הרגוע והנינוח של המכונית המיוחדת הזאת. נושא העליה לכביש והרצועה כן מחוזקת או לא, לא צריך להוות עבורך שיקול ברכישת המכונית, אלא מצב הרכב.
  10. תתחדש ותהנה!! החזקתי קקטוס 2018 אוטומטית כשנתיים וחצי. לדעתי, המכונית המבריקה והאופיינית ביותר לסיטרואן בעידן המודרני. לא פחות. מכונית גאונית עם תא נוסעים מרהיב ומינימליסטי שלחלוטין לא מראה את מחירו הזול. והמושבים שם זה מושבי הספה/כורסא הנוחים ביותר שיצא לי לשבת, בכל רכב שהוא. כל כך רחבים ונוחים. מבחינת נוחות המתלים, נכון הקליאו 3 המצויינת בעלת האופי הסופר רך על גבול הרופס מרגישה מעט יותר נוחה במיוחד על שיבושים גדולים שם הקקטוס קצת מתרסקת ורועשת יותר. המזגן שלה מצויין למי ששאל, לא מורגש בחסרון הפתח הימני ביותר מכיוון שהלחץ אוו
  11. כהרגלך, נהנתי לקרוא. איכות החומרים בגולף כבר שנים אמת מידה בסגמנט למעט גליצ'ים פה ושם של כפתורים מתקלפים בשנתונים מסויימים. מנגד, השבלונה הגרמנית לא מתקרבת ליצירתיות הצרפתית בעיצוב. לעניין התיבות, אכן הרובוטיות כפולות מצמדים של vag ישירות ומהירות מתיבת ה-8eat הפלנטרית, שהיא עצמה אגב, שדרוג גדול במהירות ובחלקות לעומת תיבת ה-6eat שאותה החליפה.... היופי ב-dsg זה שהיא גורמת למנוע שלה להרגיש גיבור (גם כשהוא לא באמת כזה ;)) ובכלל, התיבה הזאת מתאימה הרבה יותר לרכבים של סיטרואן עם האופי הנינוח, ופחות לפז'ו עם האופי הנמרץ יותר המצופה מהמותג. מע
  12. Liran xsi

    היתר למלגזה

    תחפש גם במועצות איזוריות, בדרך כלל יש שם קורסים כאלה. אני עשיתי במועצה איזורית עמק המעיינות.
  13. תתחדש. בתמונה שהעלת מהצד היא מזכירה קצת את ה-508, וזו מחמאה ענקית בשבילה.
  14. לדרישה של 3 מושבי בטיחות מאחור, סיטרואן C5 איירקרוס תהיה הבחירה הטובה ביותר בסגמנט.
×
×
  • תוכן חדש...