Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

ממה שאני מבין, המדחס אמור להיות ברכב היברדי מחובר למנוע החשמלי ובכך להמשיך את הקירור.


ככה היה לי בגולף 8. בגלל שהיא הייתה מיילד היבריד לא הייתה בעיה להמשיך להריץ את המזגן בזמן עמידה ברמזור או פקק. לא הייתי צריך לנתק את הסטארט סטופ.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני שעה, garicho כתב:


ככה היה לי בגולף 8. בגלל שהיא הייתה מיילד היבריד לא הייתה בעיה להמשיך להריץ את המזגן בזמן עמידה ברמזור או פקק. לא הייתי צריך לנתק את הסטארט סטופ.

אצלי דווקא ברמזור אדום המזגן נחלש.
אולי הם שיפרו את זה מאז, לי יש שנת 2021.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
לפני 9 שעות, מלטבשי כתב:

זה כשלעצמו יכול להוות דיל ברייקר לאנשים

 

מזגן שמפסיק כל רמזור תמיד זה לדעתי דיל ברייקר לרוב המוחלט של האנשים

  • רעיון טוב! 4
פורסם
בתאריך 18.1.2026 בשעה 21:44, razi_pazi כתב:

מובן שעדיף שיש את האופציה הזו מאשר שאין אותה. אבל אני באמת תוהה מתי זה מפריע למישהו? כמה פעמים כבר פותחים מאחורה את החלונות (כשיושבים מקדימה)? קורה שהילדים מאחור מתלוננים שכואבת להם האצבע בגלל הצורך להתמיד וללחוץ? 

למרות שהמושב האחורי שלי לא מאוכלס כמעט, עדיין משנת 2008 אני נוהג ברכבים עם תפעול אוטומטי לכל החלונות (למעט המאזדה 2 הארורה שנמצאת אצלי כבר חצי שנה כרכב גישור...), התפעול האוטומטי מאוד שימושי ונוח, בזכותו יש אפשרות לסגור או לפתוח את כל החלונות בלחיצה ארוכה מהשלט ובכלל הרבה פעמים כשאני נוסע לבד במזג אוויר נעים - נוח לפתוח או לסגור את כל החלונות בנגיעה תוך כדי נסיעה.

היתה לי יונדאי I30 דור שני כרכב גישור, שם רק לחלון הנהג תפעול אוטומטי בפתיחה אבל לא בסגירה, בכל פעם שהייתי נכנס לחניון של העבודה הייתי פותח את החלון להעברת כרטיס הכניסה של החניון ותוך כדי עליה בקומות החניון הייתי צריך להשאיר אצבע על מתג החלון עד שייסגר.

אחרי שמתרגלים לחלונות אוטומטיים קשה להסתדר בלי זה...

בתאריך 19.1.2026 בשעה 08:35, yulianx כתב:

אם נדבר על קטגורית הסופר מיני, הmg3 סיימה במקום הראשון את 2025 במכירות, והאמת רכב לא רע בכלל.  מעניין איך המחיר של הc3 יעזור לה מול מהמתחרה מהבית.

עכשיו יש קטע שאולי ימשוך קונים לc3, כאשר הייתי באולם מישהו בדק את הרכב ושאל אותי האם זה הרכב של ה 100 אלף, עניתי שכן אך זה ידנית, האוטומטית 115. כלומר המחיר 100 אלף זול מאוד ומושך. אותו אדם התלהב מרכב בסוף ישב מול הנציג ולא יצא מהאולם. האמת שהייתה לא מעט התעניינות ברכב באולם. 

 

ויש מבחן ראשון:

מבחן c3 , הדבר שבעיני חיסרון רציני זה חוסר היכולת לבטל sart stop כי כיבוי מנוי מבטל מזגן, גורם לי פקפק בהחלטה ללכת על הרכב אם אני אאהב את הנסיעה. מה אני אמור לעשות באוגוסט?

הציפוף בין עבר תפריטים אכן נוראי אך אפשר לבטל. דווקא לי לא הייתה בעיה לשבת נוח מול ההגה.

חסרון משמעותי נוסף הוא היעדר אפשרות לתפעול ידני של ההילוכים בגרסה האוטומטית... עדיף לשלם עוד 6K שח ולקנות פאביה בסיסית עם בקרת שיוט אדפטיבית

פורסם

אני לא צריך תפעול ידני,

אין לי את זה בקליאו ואין צורך.

גם בבקרת שיוט אני לא משתמש לא אוהב את זה.

הפאביה נראית חיוורת ופשוטה לעומת הסיטרואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 דקות, yulianx כתב:

הפאביה נראית חיוורת ופשוטה לעומת הסיטרואן

זה ה- DNA של סקודה... :-) יעילות, סולידיות ואפילו אפרוריות

  • אהבתי 2
פורסם

עשיתי היום נסיעת מבחן.

הרכב זריז, הגיר עובד חלק אם כי יש אם נותנים קיק יש,דילי קטן.

בעמידה אין רעידות, המושבים ונוחות נסיעה טובים מאוד.

לא יצא לבדוק מזגן עקב סוללה מרוקנת אבל על מנוע המזגן מעולה, הנציג אמר שזורם אוויר אך פחות קר. בדקתי את זה בסוכנות דווקא בסדר.

מאחור לנוסעים היה נח מאוד.

בכלל יש לא מעט התענייעות והזמנות מאז שאני פה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 37 דקות, yulianx כתב:

לא יצא לבדוק מזגן עקב סוללה מרוקנת אבל על ננוע המסגן מעולה, הנציג אמר שזורם אוויר אך פחות קר. בדקתי את זה בסוכנות דווקא בסדר.

 

אותי זה היה מטריד.

  • אהבתי 1
פורסם

באוגוסט אני אספר איך זה.😀

  • מצחיק 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היום ראיתי את הרכב נוסע מולי, לולא הצבע האדום הייתי חושב שמדובר בברלינגו, כמובן שמהצד כבר רואים שזה C3, דומה בכיעורו הקופסתי לטיגו 4 בנזין.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

באוגוסט אני אספר איך זה.😀

 

זה אומר שקנית?

 

בכל מקרה אם זה המצב אז תשובה תתקבל לפני אוגוסט. הקיץ הישראלי לא ממתין עד אוגוסט כדי להלום בנו...

 

פורסם
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

תתחדש. מקווה שלא זימברו חזק מדי מדי עם המחיר של הקליאו

זימברו, זה טרייד אין על צרפתי.

תכף אפרסם פרטים בפוסט סיכום על הקליאו.

לפני שעתיים, Doron_Z כתב:

תתחדש. מה הצפי מסירה?

עד שבועיים מהיום.

לפני כשעה, yo-av-minus כתב:

היום ראיתי את הרכב נוסע מולי, לולא הצבע האדום הייתי חושב שמדובר בברלינגו, כמובן שמהצד כבר רואים שזה C3, דומה בכיעורו הקופסתי לטיגו 4 בנזין.

 טעם וריח, לדעתי היא נראית מעולה.

לפני 54 דקות, razi_pazi כתב:

 

זה אומר שקנית?

 

בכל מקרה אם זה המצב אז תשובה תתקבל לפני אוגוסט. הקיץ הישראלי לא ממתין עד אוגוסט כדי להלום בנו...

 

אכן קניתי.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

תתחדש

 

לפני 15 דקות, yulianx כתב:

ימברו, זה טרייד אין על צרפתי.

 

לפחות לא באת עם ציפיות.

 

למה מכרת את הקליאו כל כך מהר? חשבתי שאתה מרוצה ממנה

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...