Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, samg כתב:

אם הצלחתי למכור c3 בת כמעט 8 שמורה בקצת מעל מחירון לוי יצחק אז הכל אפשרי.

 

טווח מחירים אחר. 

גם, ככל שהרכב מבוגר יותר יש יותר משמעות לכמה הוא שמור. 

וכמובן... צריך גם מזל.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, מלטבשי כתב:

אם הוא מוכר ב-72, זה 7,000 שקל יותר מהטרייד.

הבנתי לא נכון, חשבתי שקיבל 70000 מהטרייד.

לפני שעתיים, yulianx כתב:

אני חושב שבשביל העניין, אני אשאיר את המודעה ביד 2 וניראה איזה מחיר יגיע טלפון ראשון.

בנתיים ירדתי ל 79 אלף. 

 

תפרסם בהרבה פחות, אולי 71, אין לך זמן.

כשאתה מוריד בהדרגה אתה שורף את עצמך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 45 דקות, falou כתב:

 צריך גם מזל.

הרבה ממנו. חחחח. מישהו שיחפש במיוחד c3 מזדקנת עם רימון ללא נצרה בתוך המכסה מנוע.

  • אהבתי 1
פורסם

היום יש אחריות ל 10 שנים על מנועי פיורטק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין אדפטיבית. אני לא אוהב בקרת שיוט אז לי זה לא משנה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, ofralon כתב:

ה C3 החדשה מגיעה בלי בקרת שיוט אדפטיבית? זה לא דיל ברייקר?

 

אני מניח שלאנשים מסויימים זה כן, אבל (1) לא כולם עומדים הרבה בפקקים ו-(2) לא כולם משתמשים בבקרה אדפטיבית (מעניין לדעת כמה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם אצלי באטקה יש אדפטיבית לא רעה ומשתמש בה רק לעיתים רחוקות, אם בכלל. היא אף פעם לא תשיג את התגובה האנושית לרווח שנוצר ביני לבין הרכב שלפני בפקקים זוחלים, רווח שמיד מתמלא ברכב מהטור המקביל ולעיתים מזומנות מביא ללחיצה אינסטיקטיבית על דוושת הבלם, מה שמנטרל את האדפטיבית. לא כיף.

פורסם

עיקר הנסיעות שלי הן בין עירוניות מפותלות, אז היא בכלל לא רלוונטית לי.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 שעות, ofralon כתב:

ה C3 החדשה מגיעה בלי בקרת שיוט אדפטיבית? זה לא דיל ברייקר?

 

 

זה דיל בריקר מטורף.

יצא לי לנסוע בקיץ האחרון באירופה המון עם פולקסווגן עפ מערכת חדשה מהדור האחרון שלהם. חלקים גדולים מהנסיעות ארוכות הייתי רק אחראי לכיוון ההגה. הרכב מאט ומאיץ לפי המהירות המותרת. 

ןבקרת שיוט אדפטיבית מוצלחת ברכב היברידי או חשמלי זה נהדר עוד יותר, ברכב ice בנזין או דיזל מאוד תלוי ביישום ובדור , וכן בארץ זה יותר בעייתי עקב תרבות מנהיגה. זה עדיין מוריד עומס.

שימו לב למשהו חשוב - ברכבים קצת ישנים יותר של סיטרואן ופיזו, כולל C5 aircross רמת אבזוק נמוכב feel נדמה לי עד 2023 גם 3008 לדעתי  - כאשר אין בקרת שיןט אדפטיבית גם הבלימה חירום היא עד מהירות לא גבוהה וכנראה שיש רדאר/מערכת אתרעה מדור מיושן !!!

הדבר מסכן החיים הזה, היה מוחבא בתוך הספר נהג. בכלל - צריך להיות ברכב דף קיצור הוראות של מערכות הבטיחות כולל מפרט, ואולי על איזה עמוד ברכב המפרט - מאיזה מהירות עד איזה מהירות פועלת כל מערכת.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, KipodYam כתב:

 

 

זה דיל בריקר מטורף.

יצא לי לנסוע בקיץ האחרון באירופה המון עם פולקסווגן עפ מערכת חדשה מהדור האחרון שלהם. חלקים גדולים מהנסיעות ארוכות הייתי רק אחראי לכיוון ההגה. הרכב מאט ומאיץ לפי המהירות המותרת. 

ןבקרת שיוט אדפטיבית מוצלחת ברכב היברידי או חשמלי זה נהדר עוד יותר, ברכב ice בנזין או דיזל מאוד תלוי ביישום ובדור , וכן בארץ זה יותר בעייתי עקב תרבות מנהיגה. זה עדיין מוריד עומס.

שימו לב למשהו חשוב - ברכבים קצת ישנים יותר של סיטרואן ופיזו, כולל C5 aircross רמת אבזוק נמוכב feel נדמה לי עד 2023 גם 3008 לדעתי  - כאשר אין בקרת שיןט אדפטיבית גם הבלימה חירום היא עד מהירות לא גבוהה וכנראה שיש רדאר/מערכת אתרעה מדור מיושן !!!

הדבר מסכן החיים הזה, היה מוחבא בתוך הספר נהג. בכלל - צריך להיות ברכב דף קיצור הוראות של מערכות הבטיחות כולל מפרט, ואולי על איזה עמוד ברכב המפרט - מאיזה מהירות עד איזה מהירות פועלת כל מערכת.


באירופה - מסכים. נוסע באופן קבוע עם קרוז קונטרול אדפטיבי, גם בפקקים, והכל זורם בסדר. בארץ אם אני מנסה להשתמש במערכת בביקורים - אלא אם זה נסיעה לאילת - אני יוצא בעיקר מתוסכל.

פורסם
לפני 11 שעות, KipodYam כתב:

ימו לב למשהו חשוב - ברכבים קצת ישנים יותר של סיטרואן ופיזו, כולל C5 aircross רמת אבזוק נמוכב feel נדמה לי עד 2023 גם 3008 לדעתי  - כאשר אין בקרת שיןט אדפטיבית גם הבלימה חירום היא עד מהירות לא גבוהה וכנראה שיש רדאר/מערכת אתרעה מדור מיושן !!!

הדבר מסכן החיים הזה, היה מוחבא בתוך הספר נהג

 

לא הבנתי למה זה מסכן?

כי מישהו מוריד את העיניים מהכביש במהירות גבוהה וסומך על בלימת החירום של המערכת?

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בשבילי זה דיל ברייקר. היו לי כבר כמה וכמה מקרים שמערכת ההתרעה ציפצפה לפני שאני שם לב שיש בעיה. אישתי גם נוהגת ברכב והתגובות שלה... עדיף לא לדבר על זה.

כל מערכת עזר בטיחותית מבורכת

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...