Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שיפור מדור הקודם, דיפוני דלתות ודשבורד קשיחים, בדלתות כן יש אזורים רכים איפה שמניחים את הזרוע. באמצע יש בד שהוא מעט רך.

IMG-20260116-WA0004.thumb.jpg.fd3d185d2ebbc093cae15cd7874574e1.jpgIMG-20260116-WA0007.thumb.jpg.429a725c30cbcb2ab85485b50695fb7e.jpgIMG-20260116-WA0000.thumb.jpg.ecae8e196b97bea2b02cb02cf6eba492.jpgIMG-20260116-WA0006.thumb.jpg.8fefd5f64712deff35dc6fd37cc93589.jpgIMG-20260116-WA0001.thumb.jpg.d7e48686e125fa59b12dda9708ed29d4.jpgIMG-20260116-WA0005.thumb.jpg.0994ef21bb82df066b1292465fdaf0cc.jpg

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמעט וודאי, שיריינתי רכב אבל נסיעת מבחן בעוד שבוע.

אבל בסוף בחרתי באוטומטית.

  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את הקקטוס שלי (ידני), שגוילה באוקטובר 16, רכשתי 0 ק"מ ביולי 17, במחיר של כ65k במקום 90k

 

אם בעוד שנה תהיה c3 ידני במחיר הזה 0 ק"מ, סיכוי גבוה שהיא תהיה מחליפת הקקטוס כרכב שני בבית

  • אהבתי 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני שעה, yulianx כתב:

אין שיפור מדור הקודם, דיפוני דלתות ודשבורד קשיחים, בדלתות כן יש אזורים רכים איפה שמניחים את הזרוע. באמצע יש בד שהוא מעט רך.

IMG-20260116-WA0004.thumb.jpg.fd3d185d2ebbc093cae15cd7874574e1.jpgIMG-20260116-WA0007.thumb.jpg.429a725c30cbcb2ab85485b50695fb7e.jpgIMG-20260116-WA0000.thumb.jpg.ecae8e196b97bea2b02cb02cf6eba492.jpgIMG-20260116-WA0006.thumb.jpg.8fefd5f64712deff35dc6fd37cc93589.jpgIMG-20260116-WA0001.thumb.jpg.d7e48686e125fa59b12dda9708ed29d4.jpgIMG-20260116-WA0005.thumb.jpg.0994ef21bb82df066b1292465fdaf0cc.jpg

רק לי תא הנוסעים נראה כל כך עלוב פלסטיקי וזול, שמתאים יותר לברלינגו?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

כמעט וודאי, שיריינתי רכב אבל נסיעת מבחן בעוד שבוע.

אבל בסוף בחרתי באוטומטית.

בדקת את האפשרות לטרייד אין?

מעניין אם הם מציעים תנאים טובים.

פורסם

@kingoftheroad123

איכות חומרים אכן פשוטה, אבל הסלון שונה  לגמרי מהברלינגו. החזית דומה כי זאת שפת עיצוב החדשה של סיטרואן.

@ay115

 בדקתי טרייד, לא אטרקטיבי, לא מחשבים מחירון משקולל של ק"מ ותאריך עליה, וכמובן המחיר יהיה נמוך יותר, שאותו אדע לאחר בדיקה של הרכב שלי. אבל אם לא אצליח למכור לא תהיה ברירה.

לגבי c3 ידני

@avargel

שאלה טובה, כי אין רכבים במלאי כרגע, אולי בשביל לא להגיע למצב הזה, מביאים אותם רק בהזמנה.

Citroen-Berlingo-2025-7.thumb.jpg.372b7a99a83b45287bc82869936caf0c.jpgIMG-20260116-WA0001.thumb.jpg.caae7ed536943e5f161a8e9ee253d5de.jpg

 

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לי נאמר רק באפריל. בוא ניראה מה בתכלס יקרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, זה מה שהתכוונתי

אפריל זה עוד כמה שבועות (לא אמרתי כמה)

בתגובה אחרת כתבתי ברבעון הבא

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני אוהב כאלה. ללא ספק או שאתה אוהב או שאתה אומר מה זה הבאלגן הזה, זה לא משהו רגיל.

דשבורד כזה מיוחד גרם לי לקנות קקטוס וגם את הc3.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ושוב, איך לא, חוזרת הקטילה. עברנו מסיפור האמינות המחורבנת ושוק יד שניה הדפוק בנובע, לעיצוב הפנים ה"מזעזע" או משהו בסגנון. אני הייתי אתמול בסוכנות בבית צרפת ומסקנתי אחרת, בכפוף כמובן לנסיעה שלא ערכתי ולשאלה איך יחזיק האוטו הזה לאורך זמן, אתם כמובן יודעים, אני לא. ובכן למחיר שלו, פשוט אין לו מתחרים, המושבים מאוד נוחים, הן מקדימה הן מאחור, מרחב הפנים מצוין פלוס, פלסטיקה בחלקה קשיחה אבל נראה שהגימור מוקפד והעיצוב בהחלט מוצלח. הדגם שראיתי היה האוטומט, הידני עדיין לא פה, אבל כשלוקחים בחשבון את האלטרנטיבות, אף לא אחת מציעה את מה שהאוטו הזה מציע במחיר שלו. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 30 דקות, רועי5 כתב:

ולשאלה איך יחזיק האוטו הזה לאורך זמן, אתם כמובן יודעים, אני לא.

 

למנוע הזה בכול הדורות שלו מאז 2014 יש מגוון לא קטן של כשלים שטיפלו בהם ולאחר כמה זמן, גילו שזה פלסטר לא יעיל. 

אפילו במעבר לשרשרת טיימינג היה כשל בבמנועים שיוצרו ב- 23-24, וגם הפעם, "טיפלו" בו. 

אתה יכול לשים ידיים על העיניים והאוזניים ולהגיד לא ראיתי ולא שמעתי, אבל אתה פה החריג, לא האחרים. 

 

הפעם לשם שינוי, יש מלבד האחריות הכללית, גם אחריות ל-10 שנים על המנוע. אבל אם זה לא היה, קשה לי לחשוב על משהו יותר הגיוני מלא להמליץ לחלוטין על רכב עם המנוע הזה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...