Jump to content

nimo

  • פרסום הודעות

    592
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות nimo

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם הזמנת כיסוי עור "סטנדרטי בכמה עשרות שקלים, לעניות דעתי לא שווה בכלל להתחיל את העבודה. הנה תפירה שעשיתי בזמנו לפני כמה שנים אמנם, אבל הדבר הזה לא החזיק ונהרס מהר מאוד. כל נגיעה עם ציפורן/טבעת וכבר נשארת "צלקת". ומה שמוזר, כמה שאני עדיין מחפש כיסוי עבה ועמיד, ורצוי סינטטי דמוי עור, לא מצאתי משהו איכותי.
  2. אהלן אני מתכוון לנקות את בית המצערת והבנתי שאהיה חייב להחליף את האטם על הדרך.. אשמח לעזרה
  3. זה כנראה קצת יותר מורכב מזה. הרכב נסרק עם תוכנה של bmw ובקטגוריית הרכב ספציפית. לא נמצאו קודים/תקלות.
  4. מלטשבי פנית אלי בפרטי לפני יומיים- השבתי לך שם. בקשתי ממך משהו. תכבד. הייתי ברור מספיק. ילדותי ובוגר, זה תשמור לעצמך. זה לא אתה שם עם הרכב. אם בחרתי לדחות את ההצעה - זה הרצון שלי. כל אחד פועל אחרת, לא כולם חווים/חושבים את אותם הדברים. מכבד את רצון המוסך לנסות לעזור.באמת. עברנו.
  5. ככה: עלויות לגבי חלקים, כל אחד עושה את החישוב שלו. אמת. לי נאמר בטלפון סכום אחר כולל מע"מ וכולל הקלץ' 750. וגם את זה צריך לומר, למוסך גבע הגעתי בעקבות הרבה ביקורות טובות! במקרה שלי, מה לעשות לא עבד.פעמיים. לא תמיד דברים מסתדרים. אם הייתי מחפש לעקוץ,לא הייתי פונה אל הפורום. הייתי פונה ישירות למוסך ,ודורש את הכסף את החלק ואת הזמן. אבל זה לא היה העניין. לא חפשתי להתנכל ולהביע אי שביעות רצון או סתם להתבכיין. המחיר היה נשמע לי יקר. אז שאלתי כאן בפורום לגבי עלויות.גם אם זה אחרי שבוצע הטיפול.ללמוד, לדעת וממש לא
  6. צודק. היות ומדובר על רכיב זול יחסית 120 שח ואצלי הוא מזייף בין 4 -7 מעלות כלפי מעלה בחודשיים האחורנים, לא שקלתי לבדוק לפני.
  7. טכנית, מה שמטריד אותי כרגע זה העניין של הוונטה. בפעם הקודמת שהייתי שם, החליפו לי את המותחן (וזה היה אחרי שהחליפו לי יום לפני זה רצועת אביזרים ואז התחיל רעש של מתכות נשחקות - חזרתי ואז החליפו את המותחן) המאוורר עבד פיקס. כל טמפרטורה חמה שהיתה - הוונטה עבדה לסירוגין. עכשיו היא עובדת ברצף בלתי פוסק. גם אתמול שיצא לי לנהוג חצי שעה על כביש בין עירוני פתוח, כלום לא השתנה. ממשיכה לעבוד עד שאני מדומם מנוע. אני מנסה לבדוק באתרים מחו"ל האם יש קשר בין הדברים - ואולי בכל זאת חיישן טמפרטורה חיצונית בכל זאת מסוכרן עם מערכת קירור הר
  8. תודה איציק. ותודה גם לגבי שני הסעיפים שציינת, אין ספק שהייתי צריך לעשות כך לגבי הסריקה עם תוכנה מקורית של bmw אולי גם אם הייתי קצת יותר מאופק ומחפש אלטרנטור מקורי מפירוק, היה כדאי לי יותר. מאוד יתכן שכן. והסעיף האחרון - בדיקת הבעיה, לא חשבתי עליה. כנראה שמתוך ויתור לחפש אופציה מאחר וכבר אני במוסך, "אז יאללה שיהיה" והרכב עצמו, אין לי זמן ממש לבדוק את הדברים מאחר ואני בעבודה. לקראת סופ"ש אדע מה קורה ואם יהיה חדש, אעדכן בוודאות.
  9. טוב.. קודם כל איציק, קבל התנצלות כנה. יצאתי עליך שלא בצדק ואין תירוצים. שנית,הפוסט האחרון באמת יצאו ממני דברים לא טובים בכללי, ואם פגעתי במישהו מהחברים סליחה. זו לא היתה הכוונה, לאף אחד מהמגיבים. f323 היה זעם, לא קשה להבחין בזה. וזה בטח לא עליכם. סך הכל יש כאן מקבץ של אחלה אנשים טובים שתורמים לא מעט עזרה והמון ידע. תודה בוקי. זה מה שעשיתי בדיוק. בשעות הבוקר היא עובדת לסירוגין, אבל זה תמיד היה כך. בשעות הצהריים, היא עבדה בוודאות מלאה,בהפסקות. גם כשהיה חם מאוד. אצטרך לבדוק זאת שוב עוד מספר פע
  10. איציק. אסביר לך פשוט בכדי שתבין מהר. הרכב נכנס למוסך עם אלטרנטור לא תקין. לא מראה טעינה. הגעתי עם גרר. קצת מטומטם לשאול להצעת מחיר אחרי שכבר הגעת. אבל הסתמכתי על מחיר הגיוני לכל הסיפור וקצת אמון. עד לפני הכניסה למוסך,הוונטה עבדה תקין לגמרי, כלומר לסירוגין. ברגע שהגיע לחום מנוע הרצוי, הפסיקה פעולה וכך חוזר חלילה. מחזוריות. כשיצאתי מהמוסך, הוונטה עבדה ללא הפסקה בכל נסיעה בין אם קצרה או על כביש מהיר. עד לדימום המנוע. ברגע שהנעתי שוב, אחרי שתי דקות עבודה שוב הוונטה ממשיכה לעבוד ללא הפסקה גם אם אסע שעה שלמה
  11. לא. מבחינתם המנוע לא מתחמם וזה העיקר, זה יכול לנבוע מכל מיני סיבות שונות ולא תלוי ספציפית בחלק המוחלף. 323f - זה מחיר העלות האלטרנטור הממוחשב+קלטאץ', בול.שקל לא יותר.
  12. אכן השוואתי לטמפ' בפון. ד"א בחיווי מחשב דיאגנוסטיקה, הנתונים של חום מנוע זהים לכל אפליקציה בOBD וצודק, אני לא יודע אם לבוא אליהם בטענות של עניין הוונטה, למרות שזה החל ממש באותו יום שיצאתי מהמוסך.וצי]פיתי ממוסך שמטפל במנוע זהה לכל הPAS להיות טיפה יותר עם הבנה עמוקה גם במקרה של המיני. את זה נעזוב לרגע. מה שבאמת חרה לי כאן זה הטיפול הראשון שלא יודע מה עשו שם וגרסו לי חלק בזמן בהחלפת רצועת אביזרים ואז חזרתי להחליף מותחן משאבת מים.. ועדיין יש לי רעש של מיסב מרשרש.. כמו צילצול חרישי ששומעים אותו תמיד וזה לא היה מעולם, ולא זה
  13. סטייה של 4 מעלות נחשבת תקינה..? אוקי. את הטמפרטורה בחוץ לא ניטרתי ולא ידעתי שאפשרי לכייל את החיישן. זה ועוד הרבה דברים כאן חדשים לי. מחר אמדוד את הטמפרטורה בחוץ בסביבות 10 בבוקר והלאה ואעלה את הנתונים. לגבי הניהול של בקרת אקלים חיצונית בשיתוף עם שאר המערכת, אין לי מושג,רק העלתי נקודה שאולי גם זה תאורטית אפשרי. מקווה שמחר יהיה לי מה לחדש, לטובה.
  14. כמה מידע 323f ואדם! עושה טוב על הלב שיש כאן אשכרה מקצוענים,באמת בהרבה מקרים מבינים טוב יותר מהרבה מוסכניקים מבלי לעשות הכללה. קודם כל תודה לכל המגיבים! שנית:323 אבחנת מדוייק מאוד. הבנאדם אמר לי שזה קורא תקלות של פיז׳ו,סיטרואן ולמיני bmw יש דיאגנוסטיקה שונה,למרות המנוע הזהה. יפה יפה. שנית,לא קראו את כל הנתונים מלבד טמפ'... ומה שהמחשב עצמו אבחן. ולא היו שום קריאות או תקלות. וגם מה שאדם ציין כאן בפסקה הראשונה,לא הייתי מנחש.. אבדוק את הדברים במהלך השבוע,ומקווה לחזור עם תשובות מעודדות בעקבות התובנות החדשות הללו. והנה דוגמא לקריאת טמפ'
×
×
  • Create New...