Jump to content

nimo

  • פרסום הודעות

    600
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות nimo

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קצת אחרי הפיצול מכביש 40? חבר שנסע שם הבוקר מרכיבה בשטח, שם לב שהוויז נתן התרעה על מצלמה(הרכב היה על 120 באותו זמן)
  2. גם במיני אצלי (לא אותו מנוע אבל של פיז'ו) אותה בעיה עם המדיד. אי אפשר ממש להבין איך לקרוא אותו ויותר מזה, איך המדיד נוגע בשמן לא בצורה רציפה. יש מקטע שאני כל פעם מעביר עליו ניגוב, טובל,וחלק ממנו נותר יבש בדיוק כמו במקרה של פות"ש.
  3. את זה לא ידעתי. הנחתי שמבקשים זאת בגלל שהרכב מתקשה לשרוף את הדלק/שמן עודף/ממיר עייף.. בהחלט יש מצב שאיני מבחין באותו עשן, רק מקווה שזו הסיבה כמו שציינתי לפני, ולא רינגים. עוד סיבות שיכולות להיות לצריכת שמן גבוהה?
  4. כשרכשתי את הרכב, הוא הספיק לעשות 80K כיום אני על 115 בערך. לא נסועה רצינית וגם לא אחד שלוחץ. בשנה הראשונה תספתי בערך חצי ליטר על 10.000 בשנה השניה זה כבר הגיע לליטר על אותו קילמטרז'. גם לא רציני. שנה שלישית כבר כמעט גמע גלון ועכשיו אני בודק כל שבוע, בקושי עושה 700 ק"מ בחודש ואני רואה שמפלס השמן על המדיד הולך ויורד.. עוד סימן אחד אולי שיכול לעזור (לא בטוח) אבל בשני הטסטים האחרונים הייתי צריך ללחוץ על הדוושה לבקשת הטסטר ולהעלות ל2500 סל"ד (אולי השמן שנפלט מהשסתומים לא נשרף מספיק?)
  5. זו לא האינדיקציה היחידה עד כמה שהבנתי לגבי צריכת שמן,יש מצב שגם כמו שציינתי, הרכב מעט נחנק והריח מהאגזוז קצת חריף,אבל ללא סימני עשן כלשהם.
  6. הרבה תרמת לבלאגן כשהתערבת באותו מקרה קודם.. וזה עם דגש ענק כשבקשתי ממך במפורש לא להתערב ו ולא לערב.רצת לספר לחברה. עבר. נעזוב את זה. עדיין יש חברה טובים שמטפלים שמטפלים במנועים אלו,רק רציתי לוודא שישנה אפשרות במנוע הזה לעבוד ללא פירוק ראש.
  7. מקווה שזה המקרה בין השניים,למרות שאיני יודע אם אפשר להחליף גומיות בלי לפרק ראש?
  8. הרכב ברשותי 4 שנים ולאחרונה אני מוצא את עצמי מתסף שמן הרבה יותר מהצריכה "הרגילה" שלו. שמתי לב שכל שבועיים בערך, מפלס השמן יורד ואין שום סימן לנזילות/הזעות וכיו"ב. כמו כן הרכב לא מעשן כחול/לבן בשום סיטואציה. מה שכן, לא יודע אם זה קשור אבל לפעמים טיפה "נחנק" בתחילת האצה. החלפתי מספר שמנים, מהטובים והמומלצים למנוע זה, ולא ראיתי שיפור משמעותי/אם בכלל בין המותגים. הפלגים לא רטובים וללא כל סימני שמן עליהם,כך שאני מניח שנותר לי לבדוק בין אם הבעיה בגומיות עייפות או רינגים שחוקים.. זהו אותו מנוע שיושב על פלטפורמות של פיז
  9. אם הזמנת כיסוי עור "סטנדרטי בכמה עשרות שקלים, לעניות דעתי לא שווה בכלל להתחיל את העבודה. הנה תפירה שעשיתי בזמנו לפני כמה שנים אמנם, אבל הדבר הזה לא החזיק ונהרס מהר מאוד. כל נגיעה עם ציפורן/טבעת וכבר נשארת "צלקת". ומה שמוזר, כמה שאני עדיין מחפש כיסוי עבה ועמיד, ורצוי סינטטי דמוי עור, לא מצאתי משהו איכותי.
  10. אהלן אני מתכוון לנקות את בית המצערת והבנתי שאהיה חייב להחליף את האטם על הדרך.. אשמח לעזרה
  11. זה כנראה קצת יותר מורכב מזה. הרכב נסרק עם תוכנה של bmw ובקטגוריית הרכב ספציפית. לא נמצאו קודים/תקלות.
  12. מלטשבי פנית אלי בפרטי לפני יומיים- השבתי לך שם. בקשתי ממך משהו. תכבד. הייתי ברור מספיק. ילדותי ובוגר, זה תשמור לעצמך. זה לא אתה שם עם הרכב. אם בחרתי לדחות את ההצעה - זה הרצון שלי. כל אחד פועל אחרת, לא כולם חווים/חושבים את אותם הדברים. מכבד את רצון המוסך לנסות לעזור.באמת. עברנו.
  13. ככה: עלויות לגבי חלקים, כל אחד עושה את החישוב שלו. אמת. לי נאמר בטלפון סכום אחר כולל מע"מ וכולל הקלץ' 750. וגם את זה צריך לומר, למוסך גבע הגעתי בעקבות הרבה ביקורות טובות! במקרה שלי, מה לעשות לא עבד.פעמיים. לא תמיד דברים מסתדרים. אם הייתי מחפש לעקוץ,לא הייתי פונה אל הפורום. הייתי פונה ישירות למוסך ,ודורש את הכסף את החלק ואת הזמן. אבל זה לא היה העניין. לא חפשתי להתנכל ולהביע אי שביעות רצון או סתם להתבכיין. המחיר היה נשמע לי יקר. אז שאלתי כאן בפורום לגבי עלויות.גם אם זה אחרי שבוצע הטיפול.ללמוד, לדעת וממש לא
  14. צודק. היות ומדובר על רכיב זול יחסית 120 שח ואצלי הוא מזייף בין 4 -7 מעלות כלפי מעלה בחודשיים האחורנים, לא שקלתי לבדוק לפני.
×
×
  • תוכן חדש...