Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סטטיסטיקה - זה שם המשחק.

 

כמות רכבי פיג'ו סיטרואן שעברו שיפוץ מנוע הם פי כמה אחוזים יותר מיפנית מזדקנת עברה שיפוץ גיר.

ואם מדובר על משמומשות זקנות - באמינות היפניות הן בגיר והן במנוע סטטיסטית מחזיקות הרבה יותר מהצרפתיות.

 

ורק לרקורד ניסן לא נחשבת יפנית (-: אלא רנו מגיורת. 

 

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

 

לא מצליח להבין איך מישהו רוצה לקנות רכב ידני ועוד נהנה מזה, אני עם הרכב החשמלי שלי קילומטר קדימה בלחיצת דוושה פשוטה, כל כך כיף וקליל בזמן שההוא עם הרכב הידני עוד לא לחץ על הקלאצ' שלא לדבר על שילב הילוך 😁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • רעיון גרוע 7
  • משעמם 5
  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 2
פורסם

כי המטרה של רכב, במיוחד עבור גולשי פורום רכב, היא רק להגיע כמה שיותר מהר ובפשטות לקילומטר הבא.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 5
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא מבין איך אנשים יושבים סביב שולחן ולועסים אוכל. אני מחבר כל לילה הזנה ישר לוריד ולא צריך לבזבז זמן על ארוחות ושטויות כאלה. 

קם בבוקר שבע בזמן שההוא עוד מחפש במקרר ביצים לחביתה.😁

  • אהבתי 4
  • מצחיק 13
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 24 דקות, elielectric כתב:

 

לא מצליח להבין איך מישהו רוצה לקנות רכב ידני ועוד נהנה מזה, אני עם הרכב החשמלי שלי קילומטר קדימה בלחיצת דוושה פשוטה, כל כך כיף וקליל בזמן שההוא עם הרכב הידני עוד לא לחץ על הקלאצ' שלא לדבר על שילב הילוך 😁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כול הרכבים שלי עד הנוכחי קליאו 2022 היו ידניים, זה כיף, עד הפקק. לכן תלוי מה המסלול שלך, אני נהנה מגיר אוטומטי, אך לפעמים יש געגוע לידני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

נו באמת להפריך ססמאות זה קל ונוסטלגי כי פעם היה יותר טוב ואני אוהב לנהוג אז אני חייב לאהוב גיר ידני כי ככה זה!

 

ואין כמו מנואלה להניע את הרכב בבוקר חורפי!

 

לפתוח חלונות במוט הזה של פעם ולעשות כושר ליד!

 

להפעיל צ'וק כדי שהרכב יואיל להתעורר!

 

היי ופעם גם היה כיף להפעיל וישרים עם היד!

 

אז כמה עשרות נהגים שיירכשו את הרכב הידני בשנה וכמה כאן בפורום חכמים יותר מ- 300,000 נהגים אחרים שרוכשים רק רכבים אוטומטיים כל שנה.

 

וואלה צר לי על 300,000 הנהגים האלה שמפסידים את החוויה השמיימית הזאת של נהיגה בגיר ידני ואת הדובדבן שבקצפת זינוק בעלייה!  איך הם עושים את זה?! וואלה חמורים גמורים!

 

טוב כל אחד והנאותיו אני לא ממשיך בדיון הזה כמו שאני לא נכנס לדיונים עם אנשים דתיים, טיעונים הגיוניים לא אשמע מהם אז אתם לא צריכים לטרוח לענות.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • רעיון גרוע 7
  • משעמם 1
  • מצחיק 2
  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השרשור הזה מדבר על סיטרואן סי 3 חדשה ידנית, לא על שלל יתרונות הרכב החשמלי.

אני חושב שזה יהיה נחמד לראות קצת מבחר בידניות בישראל, ואם הכניסה של הדגם הזה תגרום ליבואנים נוספים להציע רכבים בסגנון, זה טוב.

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, elielectric כתב:

אז אתם לא צריכים לטרוח לענות.

למה?!

כי ראית את האור ואין עוד מלבדו?

 

לפני 40 דקות, SlowRide כתב:

אני מחבר כל לילה הזנה ישר לוריד ולא צריך לבזבז זמן על ארוחות ושטויות כאלה. 

בדיוק מה שעלה לי בראש...

הייתי פעם מחובר לזונדה כמה שבועות, 

ואחרי שהתרגלתי קצת חשבתי שבאמת איזה יופי,

מי צריך אוכל בכלל, ואיזה עלובים כל אלה שאשכרה נהנים מארוחה של כמה מנות.

  • אהבתי 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם הבוס שלי ראה את העובדים יושבים לאכול צהריים במשרד וזרק כזה משפט "תאר לך איך העולם היה נראה אם בני אדם לא היו צריכים לאכול כדי לחיות"...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

 

 

ל- 300,000 נהגים כל שנה נהיגה ברכב ידני זה כמו ארוחה מקולקלת בבית תמחוי.

 

רק שתבינו שאתם המוזרים, אבל בסדר מותר להיות מוזרים, יש גם אנשים שאוהבים רגל קרושה🥲 אתם יכולים להבין אותם?

 

אז אני לא מבין אתכם! אבל תהנו, שיהיה לכם בכיף! באמת!

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • רעיון גרוע 5
  • משעמם 2
פורסם
לפני 31 דקות, elielectric כתב:

נו באמת להפריך ססמאות זה קל ונוסטלגי כי פעם היה יותר טוב ואני אוהב לנהוג אז אני חייב לאהוב גיר ידני כי ככה זה!

תהיה בטוח שאף אחד לא בוחר לנהוג בגיר ידני כי זו סיסמא או כי חייבים. בטח שזה לא עומד בקנה אחד עם הדעה שלך שזו מטלה קשה וסיזיפית, למה שמישהו יבחר לסבול כל יום רק בשביל להרשים איזה אדם שהוא לא מכיר בפורום רכב?

מסתבר..שיש אנשים (שהם לא אתה) שנהנים מהחיבור המכאני בינם למכונה, התקשורת, המעורבות בנהיגה ובכביש... ומשתדלים לנצל עד תום את התקופה הזו, בה נהיגה היא דבר מסוים, לפני שהיא הופכת להיות מטלה מנותקת ומלאכותית.

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 2 דקות, elielectric כתב:

אז אני לא מבין אתכם! אבל תהנו, שיהיה לכם בכיף! באמת!

זה נשמע יותר כמו - שתחנקו...

 

אבל אם אתה לא מבין אותנו, מה אתה עושה כאן?

כתבת שאתה לא נכנס לדיונים עם דתיים פנאטיים, אבל אתה מתבטא בדיוק כמו אחד כזה

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 7 דקות, elielectric כתב:

רק שתבינו שאתם המוזרים, אבל בסדר מותר להיות מוזרים, יש גם אנשים שאוהבים רגל קרושה🥲 אתם יכולים להבין אותם?

מוזר זה בקונוטציה שלילית? OK

Just now, BoazB11 כתב:

זה נשמע יותר כמו - שתחנקו...

 

אבל אם אתה לא מבין אותנו, מה אתה עושה כאן?

כתבת שאתה לא נכנס לדיונים עם דתיים פנאטיים, אבל אתה מתבטא בדיוק כמו אחד כזה

הוא האתאיסט שנכנס להרצאה של אמנון יצחק

או להפך - הדתי שנעלב מפרק של היהודים באים ומגיב על כך ביוטיוב.

אף אחד לא הכריח אותך להיות פה

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

אני מבין ש- 5 חברי פורום קובעים את המדיניות של הפורום - איך צריך לאהוב רכבים ואיך לא צריך לאהוב רכבים.

 

אני אוהב רכבים אבל לא ידניים!

 

אז להגלות אותי מהפורום?!

 

אין בעיה מוזמנים לעשות זאת.

 

כבר לא נשארו נהגים שאוהבים רכבים ידניים והפורום הזה ייכחד.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • רעיון גרוע 3
  • מצחיק 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...