Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 47 דקות, tza כתב:

שאין שום הבדל בין סונול גולד

מעניין באיזור שלי יש תחנה מוכרת ידועה, ועוד תחנה של סונול

שכן שלי מתעקש שסונול יותר מחזיק לו באותו תוואי נסועה

 

בחור אחר אמר לי ''רק דלק של מנטה, איתו אני עושה 1.12 בקורולה 2006''!

 

נהג אוטובוס אומר לי- רק פז בבנזין!

 

אני אומר- כל תחנה שלא יצא עליה שם רע שמוהלת היא בסדר.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 1 דקה, PASHUT כתב:

אני אומר- כל תחנה שלא יצא עליה שם רע שמוהלת היא בסדר.

לגמרי, זאת בדיוק התוצאה החד משמעית מהטבלה הארוכה שלי.

 

מכיר את המשפטים האלה, שומע אותם לא מעט. תמיד כשאני מנסה להבין מה עומד מאחוריהם אני מגלה שמדובר בתחושות בטן ומדידות "בערך" בסגנון פות"ש שמנסיון לא שוות כלום. עוד לא מצאתי אף אחד שהיתה לו מדידה במשאבה שתמכה בטענתו.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 31 דקות, tza כתב:

מהטבלה הארוכה שלי.

אמנם מעניין לגבי דיזל נהגי מוניות רבים מתדלקים רק בסונול, טוענים שזה בריא למנוע אולי.. זו מציאות בשטח מעניין הסטיגמה

משתדל לעזור

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, PASHUT כתב:

אמנם מעניין לגבי דיזל נהגי מוניות רבים מתדלקים רק בסונול, טוענים שזה בריא למנוע אולי

מתי דיברת איתם? לפני כמה שנים?

לא ראיתי מונית דיזל המון זמן, שנים. בעיקר קורולה הייבריד אני רואה. יש גם קצת פג'ו (אולי זה הדיזל שדיברת? סופר נדיר) רואה קצת חשמליות גם כן, ופלאג אין, אבל חד משמעית אם היית רואה לפני 20 שנה בעיקר פאסאט TDI ואוקטביה דיזל, ומרצדס דיזל גם כן, זה נעלם כמעט לגמרי.

 

בעצם המגמה השתנתה לגמרי, ואני לא נוהג רק בב"ש.. קורולה הייבריד זה כמו שהיה אז אוקטביה דיזל אני חושב שזה גם סוג של TDI אבל לא בטוח, והיה גם לא מעט פאסאט TDI 1.9. 

 

בחיפה וגם בתל אביב כשהייתי מבקר, אוקטביה דיזל זה היה נפוץ כמו שהיום נפוצה הקורולה הייבריד. פשוט שלטה בשוק המוניות.

 

אם אתה רואה היום מונית אוקטביה, אני חושב שזה בנזין נכון? שנראת חדשה יחסית.

 

אגב, זה לא מפתיע, היה את הסיפור הגדול עם הדיזל שגילו שחברות משקרות בכל מיני ערכים של פליטות וכאלה. בעתיד הלא רחוק VW יפסיקו לגמרי לייצר דיזל. 

הפליטות של הדיזל מסוכנות לאדם יותר מבנזין. נכון שיש מערכות להפחית, אבל חלק יוצא החוצה.

 

אם מדובר בשנים, אתה יודע.. דברים משתנים.. פעם גם אנשים חששו לתדלק בטן וכאלה, אני מבין שיש פה אנשים שמתדלקים גם בתחנות של חברות קטנות יותר.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 30 דקות, גולדן191 כתב:

לפני כמה שנים?

ארבע עד שש שנים בערך

האוקטביה וסופרב דיזל הגיעו לפה עד 2021 נדמה לי, כמו גם רנו מגאן דיזל, סיטרואן C5 ספייסטורר

 

היום ההיברידיות יותר נפוצות [קורולה סטיישן] כמו גם חשמליות עם בטריה טווח ארוך, כמו טסלה מודל Y

משתדל לעזור

פורסם
לפני 36 דקות, גולדן191 כתב:

שנים אחורה

רוב נהגי המוניות מבוגרים ואני מניח שאם תשאל יענו לך, לדעתי לא שינו את ''רק סונול''...

לפני 43 דקות, גולדן191 כתב:

הפליטות של הדיזל מסוכנות לאדם יותר מבנזין.

מוסכניק בכיר בגמלאות בשם משה ק. אמר לי שממש לא נכון! בנזין מזהם באופן דומה, רק דיזל יש לו יותר ריח.. אין לי שמץ אם הוא צודק, אבל ככה הוא טען

משתדל לעזור

פורסם
לפני 5 שעות, PASHUT כתב:

מוסכניק בכיר בגמלאות בשם משה ק. אמר לי שממש לא נכון! בנזין מזהם באופן דומה, רק דיזל יש לו יותר ריח.. אין לי שמץ אם הוא צודק, אבל ככה הוא טען

הוא טועה. אין קשר לריח כבר יותר מ 20 שנים בדיזל. יש קשר לפליטות חלקיקים. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 15.5.2026 בשעה 02:05, PASHUT כתב:

בדיוק דיברתי לאחרונה עם מוביל טנקים צבאיים ללבנון, לוקח לו 1.5 ליטר סולר ל 1 ק''מ.

ולגופו של עניין- פותח שרשור- תבדוק עם שניים שלושה מיכלים מלאים ואז אולי תהיה לך אינדיקציה ברורה יותר.

יש בארץ טנקים לא צבאיים ? יעני אזרחיים ? לא ידעתי שארגוני הפשע מייבאים לבד :P

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...