Jump to content

tza

  • הודעות

    376
  • כאן מאז:

מוניטין

70 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

3,507 צפו בפרופיל
  1. אם אפשר להתעניין כמה עלה היישור קו? רכישה + ישור קו נכנסו ב-₪15K?
  2. לפי זה היו צריכים לגנוב ממירים מכל דגמי סובארו עד היום ולא רק בשנתונים מסויימים ורק של אימפרזה.
  3. תוכל להביא סימוכין לדבריך? בשיחות עם מכוני אגזוזים כגון רוני ועוד אין הבדל בינם לרכבים אחרים והממירים החליפיים מחזיקים אצל כולם שנתיים-שלוש. לגבי הגניבות גונבים גם לפריוסים שהם בטח לא מהרכבים המזהמים.. חיישנים מקוריים צריך (לפחות קדמי ששלוט בתערובת) אבל ממיר למה לא חליפי? בד"כ שנתיים-שלוש ברכב ישן מספיק. יצאת ברבע נזק מהמחיר שציינת. ואף אחד לא יגנוב לך שוב. אין להם מה לעשות עם ממיר חליפי והם יודעים לבדוק את זה לפני הגניבה. כי החלפת רק חיישן ונשארת את הממיר המקורי שזה מה שהם מחפשים, אחרי שתתקין ממיר חליפי הרכב כבר לא יעניין כבר אף גנב.
  4. לפי הכתבה הזאת הם כבר לא של סונול אלא מותג פרטי. אגב הכתבה הזאת ונושא השרשור תדלקתי לראשונה בתחנת דלק אדר חוצות המפרץ שצמודה לתחנה המדוברת והתחילו לי בעיות התנעה קשות בבקרים בדיוק כמו שמתואר בכתבה, השארתי את הרכב לילה במוסך והמוסכניק טען שהכל תקין. ואז נפל לי האסימון שאולי זה הדלק. סיימתי את הטנק, תידלקתי בתחנה אחרת ותוך כמה ימים הבעיה נעלמה לגמרי. וכמובן לא כל הזולות והאנונימיות בעייתיות, יש לי נסיון ארוך טוב מאוד עם תחנת אורות חיפה כולל אקסלים של חישוב צריכה במשאבה אצלם לעומת מגוון תחנות אחרות מוכרות.
  5. tza

    דוח סליקה עזרה

    מה זה אומר "תביעת ניזוק כצד ג" בלי "שיפוי שנתקבל מצד ג"? זה לא "בגין נזק לרכב המבוטח" אז אולי זה בכלל שהביטוח צד ג' של הרכב הזה שילם על טוטאלוס של רכב אחר?
  6. בקורולות עד השנים האחרונות לא היה אפשרות כלל לבקרת שיוט באף רמת איבזור. אאל"ט המצערת בכלל מכנית עם כבל. ברובוטיות ובהיברידיות שאפשר להוסיף בקרת שיוט יש מצערת אלקטרונית.
  7. ברכבים שאפשר להתקין המערכת כבר מובנית. מה שנשאר לקנות זה רק את הידית עם הכפתורים שמנסיון של כמה שנים עובדת מצויין.
  8. לא יודע על סמך מה החלטתם שאפשר. אפשר רק בחלק מדגמי טויוטה הרובוטיות וההיברידיות. (כלל אצבע) קורולה 2011 לא היברידי ולא רובוטי ואין אפשרות להוסיף בקרת שיוט.
  9. זה שווה רק אם מתחשק לך ואתה רוצה. אחרת בסכום הזה ובהרבה פחות ממנו אפשר לקנות רכב יותר טוב מכל בחינה שהיא בפער.
  10. ברור, לא יודעים איך לטפל בגיר אז פשוט מחליפים לגיר זהה (ועם בעיה זהה..)
  11. לפי מה שהוא תיאר לא שיפצו אלא פשוט החליפו לגיר AL4 אחר שגם הוא בטח היה מפירוק ונסתם ושוב החליפו..
  12. לגבי הגיר: זה לא גיר AL4 עם בעיית הסולונואידים המפורסמת? אם כן מוסך שהחליף גיר (פעמיים?!) במקום להחליף סולונואיד פשוט לא מקצועי. מזכיר את השרשור המקביל עם הפיג'ו 308 שבמוסך רצו להחליף מנוע כי לא ידעו לעשות ניקוי פיח כמו שצריך. באופן כללי נראה לי שאין כדאיות להשקעה ברכב הזה.
  13. למה לא דיזל? יש אקסטרייל דיזל.
×
×
  • תוכן חדש...