Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני פחות מתחבר לסטים אבל כן מתחבר לערכות (קנוי ו"זה מה יש"  VS מכין לעצמי מה שאני באמת צריך ומשתמש בו). 

אבל מבין למה אתה לא רוצה לפרק סטים קיימים. 

בהרבה מאד מקרים, הכנתי לעצמי ערכות מזוודות של מה שאני באמת צריך, ליעודים שונים (ארגז המברגה שלי מכיל ערכה שכזו, סט הכלים הבסיסיים באוטו מזווד כך שגם לא ירעיש, ערכה לכלים של עבודה בעור וכדומה), אבל גם שם פשוט רכשתי את הכלים שנועדו לערכה בנפרד.

לא עולה לי עוד מחשבה לראש חוץ ממה שנתתי פה כלינקים, אני כן יכול להציע לך לבדוק עוד אפשרויות באתר של WERA- יש להם עוד כמה אפשרויות של סטים שאולי יהיו פתרון טוב בשבילך (אם כי המחיר יהיה בהתאם). 

או להמתין עד שאמאזון יחזרו לשלוח לפה בשקט, מתי שזה לא יהיה.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, madmaxx כתב:

שהייתי שמח אם יחדשו משלוחים לישראל מאמזון

מחכה בסבלנות גם אני. והאמת? התחלתי אשכרה לחסוך כסף, טפו טפו. זה אחד היתרונות שאני רואה במצב.

לפני 6 שעות, madmaxx כתב:

כי הקיט שקולע בול למטרה שלי הוא הקיט הזה של CRAFTSMAN. 

ואין להם יבואן לארץ? 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 5 שעות, saar5555 כתב:

ואין להם יבואן לארץ?

 

לא. אתה יודע איך זה היום, כבר אין כמעט יצרנים עצמאיים אלא מותגים רבים תחת קורת גג אחת, במקרה של CRAFTSMAN לדוגמה הם תחת הגג של Stanley Black&decker שמשווקים גם את דיוולט, IRWIN, Facom ועוד כאשר כל מותג מכוון לשוק אחר, המיקוד של CRAFTSMAN לדוגמה זה השוק האמריקאי. אני חושב שבתחום הכלים רק המותגים הגרמניים (בעיקר) עדיין עצמאיים יחסית. 

 

לפני 9 שעות, ברווז כתב:

אני פחות מתחבר לסטים אבל כן מתחבר לערכות

 

מסכים, זה גם מה שעשית עבור הכלים המשמעותיים לטיפולים ברכבים, אבל זה סתם סט לדברים קטנים ברכב או סתם בבית ואם אשלים את מה שחסר זה לי כמו סט 1/4, זה כבר יצא כמו לרכוש סט מוכן שלם כמו שאני רוצה. בקיצור, אמתין לאמזון שישחררו את העוצר. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הכי הגיוני גם לדעתי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אמאזון חזרו..!!

אשמח לקישור של הקראפטסמן. 

 

ואם מישהו מוצא אקדח חום נייד, עם הסוללה והמטען, אשמח לקישור.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

חזרו בנתיים בקטן.

רוב המוצרים עדיין לא נשלחים לארץ.

אם משהו לא דחוף שווה להמתין עוד ולא לשלוח דרך צד ג'.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, saar5555 כתב:

אמאזון חזרו..!!

אשמח לקישור של הקראפטסמן. 

 

ואם מישהו מוצא אקדח חום נייד, עם הסוללה והמטען, אשמח לקישור.

 

זה המוצר אבל עדיין לא זמין. שים לב שיש ערכה מטרית (באדום) ואימפריאלית (בשחור) 

 

https://www.amazon.com/dp/B0B5K9BZBF/?coliid=I3HM9WHGAXH5FA&colid=1KBRLWRZ55QOZ&ref_=list_c_wl_lv_ov_lig_dp_it&th=1

עריכה אחרונה על ידי madmaxx
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 17.4.2026 בשעה 12:33, saar5555 כתב:

אמאזון חזרו..!!

לא לאא לאאא הלך עליי

שקל חזק + פריקת תסכולים מהמלחמה + אופי חלש = כבר שתי הזמנות תוך יומיים 😱

  • מצחיק 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 7 שעות, hans כתב:

לא לאא לאאא הלך עליי

שקל חזק + פריקת תסכולים מהמלחמה + אופי חלש = כבר שתי הזמנות תוך יומיים 😱

לא רק אתה. 

 

נעליים של טימברלנד ב-400 שקל.. שלא מצאתי באתר בארץ. וזה בהחלט מחיר שנותן פייט. 

 

חוץ מזה, מצאתי אקדח חום של דיוולט.. שמגיע קומפלט עם מטען וסוללה. אני רוצה לנסות לצבוע את הפגוש. השריטות שלי. 

בתאריך 17.4.2026 בשעה 13:04, madmaxx כתב:

 

זה המוצר אבל עדיין לא זמין. שים לב שיש ערכה מטרית (באדום) ואימפריאלית (בשחור) 

האמת שיש לי סטים דומים.. גם באקו וגם של בוש נדמה לי. ב"ה הרשיתי לעצמי לקנות הרבה כלי עבודה. 

 

בגדול, שמרתי את הסט במועדפים.. וכשיתאפשר כנראה שאזמין.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 4 דקות, saar5555 כתב:

חוץ מזה, מצאתי אקדח חום של דיוולט.. שמגיע קומפלט עם מטען וסוללה. אני רוצה לנסות לצבוע את הפגוש. השריטות שלי. 

אה........ אתה לא התבלבלת עם אקדח צבע? :rofl:

 

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 7 דקות, ברווז כתב:

אה........ אתה לא התבלבלת עם אקדח צבע? :rofl:

 

קניתי ספריי צבע תואם לאוטו - ואקדח חום זה רק בקטנה לעשות וויש על הפגוש, כדי שהצבע יתפוס טוב.. נראה אם בכלל יהיה לי את האומץ לצבוע את זה. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

הקטע בצביעת תיקון זה לאו דווקא הצבע, אלא הפיניש שמעליו. 

אני מקווה שלא הבנתי נכון ואתה לא הולך להשתמש בספריי צבע סטנדרטי שקונים בכל חנות בשביל זה אלא שקנית צבע יעודי לרכב.

 

ומאחר ואין לי ניסיון מעשי עם צביעה של חלקי רכב, פלסטיק או אחרים, אני מבין את ההיגיון מאחורי האקדח חום אבל דווקא על חלקי פלסטיק, הייתי מאד נזהר עם זה. 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 11 דקות, ברווז כתב:

הקטע בצביעת תיקון זה לאו דווקא הצבע, אלא הפיניש שמעליו

אתה צודק ובשביל זה אני עדיין לא צבעתי כלום. ההכנה וההיערכות הכי חשובים. אני חורש וצופה בסרטונים של car pov. פשוט בחור מקצוען.

לפני 12 דקות, ברווז כתב:

אני מבין את ההיגיון מאחורי האקדח חום אבל דווקא על חלקי פלסטיק, הייתי מאד נזהר עם זה. 

בגדול, תמיד בתנועה, שומרים על מרחק ולא מרחפים סביב מקום אחד.  ומסתבר שאני אולי יכול לוותר על המילוי של השריטות. המטרה שלי זה לטשטש ככל האפשר את השריטות. וכן, קניתי כבר את כל החומרים רק נשאר למצוא זמן ומזג אוויר מתאים לביצוע המשימה. 

IMG-20260320-WA0004(1).jpg

  • רעיון טוב! 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני כשעה, saar5555 כתב:

 ומסתבר שאני אולי יכול לוותר על המילוי של השריטות

 

בחלקן, בהחלט. אבל יש שם אחת או 2 שלדעתי יהיה צריך טיפה פילר.

תעשה לעצמך טובה, ואל תקנה את הנייר ליטוש הכי זול שאתה יכול למצוא. זה לא כיף לעבוד איתו. 

ובכלל עדיף נייר מים, במיוחד כשאתה על גרעינים גבוהים. 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 27 דקות, ברווז כתב:

בחלקן, בהחלט. אבל יש שם אחת או 2 שלדעתי יהיה צריך טיפה פילר

כן. קניתי פילר מאמאזון.. וניירות לטש בגירעון עד 3000. יש לי את כל האביזרים והכלים לפרוייקטון הזה. 

  • רעיון טוב! 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...