Jump to content

פליקס

  • פרסום הודעות

    2,165
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

אודות פליקס

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ת"א
  • מקצוע
    מי מתעסק??? זה מייייייקו

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מקפיץ. רציתי להזמין את ה DDPAI MINI3, ואני לא מצליח להזמין אותה. כתוב שהמוצר לא זמין למשלוח מסין ואם אני בוחר ברוסיה \ ספרד כתוב שהמוצר לא נשלח. מה אני עושה לא נכון? או שהם בכוונה לא שולחים את המצלמה לארץ? ישנה איזושהי אלטרנטיבה להזמנה?
  2. שלום לכולם. קראתי חלק מהשרשור (בעיקר עמודים אחרונים) אבל אני מודה שקשה לעקוב ואני קצת מבולבל. כיום יש לי VICO SF2 בת 5 שכבר מעט עייפה (הזמן מתאפס אחרי שהרכב עומד) ואני רוצה להחליף אותה. מחפש מצלמה בתקציב של עד 200-300 ש"ח +-, שתהיה עם אותו קונקטור מתח (MINI USB? פשוט כי לא בא לי לסלול מחדש מתח עד למצלמה...) ושתהיה באיכות לא פחות טובה מה VICO הנוכחית. אופציה למצלמה אחורית וקדמית תהיה מעולה (כמובן אם יש משהו בתקציב). מה חשוב שיהיה במצלמה החדשה למעט קבל? לקחת אחת עם כרטיס זיכרון חיצוני או אחד מובנה? מה שאהבתי בVICO זה שלא צריך שום אפליקציה, פשו
  3. הייתי אצל כמה אגזוזניקים (או אגזוזנים?) וכולם ללא בדיקה אפילו, מתעקשים שזה לא האגזוז אלא מערכת הדלק (תערובת \ הצתה). הריח מופיע לרוב בלחיצה חזקה על הדוושה, האגזוז אכן מלא בפיח שחור. שכחתי לעדכן גם שכיוונתי שסתומים אצל יאיר מבלמי השרון בכפ"ס, והיו כמה שסתומי פליטה עם מרווח גדול מידי. כרגע הכל מכוון אבל הריח לא השתנה. נשאר עוד מישהו עם אקדח שאפשר לכוון אצלו הצתה לפי הספר? המלצה לקרבורטוריסט באזור המרכז שהוא לא משה זר (בדק את הרכב ואמר שאין מה לגעת בקרב')?
  4. עדכון: אחרי המתנה של כמה חודשים ומעט עיכובים (בעיקר תודות למכס) המיכל איסוף שמן הגיע סוף סוף ולאחר מספר אילתורים התקנתי אותו. כמובן שהריח לא נעלם כיוונתי מחדש את ההצתה והריח עדיין קיים, אבל שמתי לב שהוא מופיע רק בלחיצה חזקה על הדוושה. אני חושד בקרב', כרגע מורכב ברכב Weber DMTE 30/32 35/150. יש נזילה של מעט דלק בכניסת הדלק לקרב, מהבורג 19 מ"מ שבתוכו ישנו מעין פילטר גיזה קטן (בדומה לפילטר שקיים בתוך מזרק דלק). לא משנה כמה הידקתי את הבורג הנ"ל, ברגע שהרכב מתחמם ואחרי נסיעת התגרזנות מטפטף ממנו מעט דלק. אם הרכב עומד בסרק חם \ קר הבורג הנ"ל יבש, לפעמים גם אחרי נסיע
  5. כיף לעקוב אחרי השרשור הזה. מצטרף להמלצה על יאיר מבלמי השרון, כיוון אצלי שסתומים באונו דור ראשון ועשה עבודה מעולה. מקצועי מאוד, יסודי וסבלני להסביר לאחד שאוהב לחפור כמוני אגב, יש לי מתאם OBD לפונטו דור ראשון (רלוונטי ל1.2) שאיתו התחברתי ל MULTIECU בזמנו, אם מישהו צריך, חבל שסתם ילך לפח.
  6. אתה יכול לפרט איך ה 208 ביחס ל 206? היא עדיין מהנה ביחס ל206 או שההגה הורס את החוויה? אתה מרגיש שדרוג אמיתי (למעט כוח ובידוד רעשים)? מדגדג לי לאחרונה להחליף את ה206 וה 208 מרגישה כמו הבחירה הטבעית, השאלה אם זה באמת ככה או שאתבאס?
  7. תודה על התשובות. לגבי התקנת ממיר, להתחיל לחפש סעפת פליטה מתאימה יהיה סרט לא קטן ואני לא בטוח כמה בא לי להיכנס לזה. כדי לוודא שזה באמת שריפת שמן דרך הנשם, אם אנתק את הנשם ואפנה אותו לכיוון הכביש מטה (רק למטרת בדיקה כמובן, לא באופן קבוע) ואראה האם הריח נעלם זה יאשש את העניין? אגב במידה ומדובר באדי שמן שיוצאים מהנשם האם השמן לא אמור להיעלם? יש המלצות \ לינק למיכל איסוף מומלץ? מאיפה אפשר להשיג בארץ צינורות שמן מתאימים למיכל? או לינק לצינורות מתאימים באיביי גם הולך... תודה.
  8. תודה רבה לעונים, במיוחד לעידן ולרפי. היכן נמצאת הרשתית הנ"ל? מצורפות תמונות ישנות של הצינור נשם מנוע הישן וגם תמונות ללא בית הפילטר אוויר. הצינור נשם יוצא מהבלוק ובדרך מתפצל לצינור שהולך ישירות לפילטר האוויר וכן לקרבורטור. החלפתי את שני הצינורות הנ"ל ואני בספק אם ראיתי בישנים \ בחדשים רשת נחושת כלשהי. בנוסף מה תפקיד הצינור אשר מתפצל מהנשם והולך ישירות לקרבורטור (בכחול), ליצור וואקום? במידה ואכן ארצה להתקין מיכל לאיסוף השמן, הכניסה למיכל תהיה מהבלוק והיציאה תלך ישירות לבית פילטר האוויר תוך שימוש במתאם המקורי שמסומן באדום? מה לעשות עם הצינור
  9. אתה יכול לפרט? מה זה יתן ולמה צריך מיכל לאיסוף שמן?
  10. מקפיץ. הקדמתי מעט את ההצתה והצלצולים נעלמו, הריח אולי מעט התמתן (פסיכולוגי?) אבל עדיין מורגש מאוד. כאמור הקרב' נבדק בשישי האחרון במכשיר 4 גזים אצל משה זר, הן בסרק והן בסלד גבוה. משה אמר שהקרב' נראה תקין ואין מה לגעת בו. רעיונות?
  11. בתוך תא המנוע אני לא מרגיש את הריח, הריח בבירור יוצא מהאגזוז (שאגב מלא פיח). נקודה נוספת הוא שהריח קיים רק בעת פתיחת החלונות הקדמיים, אם פותחים את אחד האחוריים אין ריח בתוך הרכב. חסמתי עם נייר דבק את כל התא מטען ועדיין הריח נשאב פנימה רק כשאחד החלונות הקדמיים פתוח. כנראה שפתיחת החלונות הקדמיים יוצרת מעין וואקם \ מערבולת אוויר ששואבת פנימה את הריח. אני חושד שהבעיה היא בכיוון הצתה \ תערובת עשירה ולכן הריח שיוצא מהאגזוז. מצורפות תמונות של הפלאגים האחרונים שהחלפו לפני כמה ק"מ, לטעמי שחורים מעט ומעידים על תערבות עשירה, לא כך? לגבי כיוון ההצתה, בלחיצה עמוקה על הדוושה מסל"ד
  12. היי לכולם, מדובר באונו 89 1.3 דור ראשון. לאחרונה בעת נסיעה עם חלונות פתוחים התחיל להופיע ריח חזק של גזים ברכב (ריח של דלק \ שמן שרוף). בנסיעה עם חלונות סגורים ומזגן אין זכר לריח והכל תקין. אם פותחים חלון נהג או נוסע הריח מתחיל להופיע אך ורק בזמן נסיעה ולא בכל מהירות \ תנאי נסיעה (ישנן מהירויות בהן לא מורגש הריח, ואולי זה בכלל קשור האם אני לוחץ על דוושת הגז ובאיזה עוצמה, לדוגמה בהאצה או בלימת מנוע), איך שהחלון נסגר הריח נעלם. אני יכול לעמוד שעה בסרק ולא יהיה ריח לא בתוך הרכב ולא מחוץ לרכב ואז לתת מכת גז ולהרגיש את הריח מחוץ לרכב אבל לא בתוכו ולא בעו
  13. תודה על התשובה, אין דגמים שמגיעים צבועים מראש וכל מה שנשאר זה ללכת לפי ההוראות ולהרכיב? משהו לעצלנים כמוני
  14. היי, חדש בפורום הזה לאחרונה התחשק לי לקנות דגם של מכונית כלשהי להרכבה עצמית ולהתחיל להרכיב (במקום פאזל :)) ראיתי כמה דגמים של TAMIYA ו REVELL (למשל https://www.puzzleland.co.il/product/12784/מכונית-גוליטה-ספיידר-אדומה-1300) אבל הדגמים שראיתי דורשים צביעה ופחות בא לי להתעסק עם צבע. האם אתם מכירים דגמים מומלצים למתחילים שלא דורשים צביעה ועדיין יראו יפה? משהו זמין לקנייה בארץ? חשוב לציין שהניסיון שלי בבניית דגמים הסתכם בכמה עשרות מטוסים אי שם בגיל 10 ומאז אפס ניסיון, לכן מחפש משהו שיותר למתחילים \ לא דורש התעסקות עם צבע ומגיע עם חלקים מוכנים להרכבה \ הדבק
×
×
  • תוכן חדש...