Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@gollu חשבתי שאתה מתכוון לטעויות טכניות במערכת המסחר. 

 

זה נכון שבמסחר עצמאי יש את ה׳חופש׳ לפעול בפזיזות או מחוסר הבנה בגלל הגישה הקלה למערכת המסחר, אבל טעויות כמו להמר על סקטור ׳לא נכון׳ או מדד לא מגודר אפשר לעשות גם דרך קופ״ג להשקעה. לדעתי, זה לא יתרון מובהק לטובת קופ״ג להשקעה.

 

השקעה מהסוג שפות״ש מחפש - לטענתו, הפקדה מחזורית לטווח רחוק, קל מאוד לבצע בצורה כמעט אוטומטית היום ברוב מערכות המסחר העצמאי.
הוראת קבע מהבנק לבית המסחר -> הוראת קניה מחזורית (די חדש) למדד לבחירתו. אין צורך אפילו להכנס למערכת. 


 

פורסם
לפני 23 שעות, SurfHigh כתב:

לא יודע באיזה סכומים אתה מתכנן לסחור ובאיזה תדירות, פשוט לך למי שמציע לך את העמלות הכי נמוכות. 

לי יש חשבון במיטב דש ולאחרונה פתחתי בפסגות. 

הממשק במיטב קצת יותר מיושן, בפסגות מודרני. 

 

 

אני חושב על הפקדה חודשית של 2000 שח בחודש לטווח של 15/20 שנה חשבתי על פסגות 

כנראה פסגות או אקסלנס

תודה רבה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שנקל אקראי למרות שזה השרשור האלף בנושא וכנראה יהיו עוד אלף, כאן או בקבוצות ייעודיות כגון "עכברוש פיננסי" וכל אותן חיות. יש תחושה שיש מנטרות שפשוט כולם חוזרים עליהן, כמו "קרן כספית זו חניה לכסף", "קופ"ג להשקעה זה מוצר נחות שעולה הון תועפות", וכו' -

למי שאכן לא מעוניין לעשות מחקר (וכן, גם בשביל להשקיע ב"סתם" קרן מחקה נדרש מחקר - מחקה/סינטטית, אמריקאית/אירית, צוברת/מחלקת, ברוקר ישראלי/זר וכו'), קופ"ג להשקעה או אפילו פוליסת חסכון רחמנא ליצלן הן אופציה. כן, זה מגיע עם מחיר, כמו כל דבר.

האם היכולת לשנות מסלול השקעה ללא אירוע מס לא שווה כלום? האפשרות לנייד קופ"ג שלמה בין גופים ללא אירוע מס לא שווה משהו? להפקיד את הניהול בכל זאת אצל מישהו שזו העבודה שלו, שיכול למשל להחליט להקצות תמהיל לאג"ח בתקופה שיותר אטרקטיבי ממניות כמו שהיה לפני שנתיים, שוב ללא אירוע מס, לא שווה משהו?

אני אצטט משפט שאמרו לי פעם - השקעה שמפריעה לך לישון בלילה היא לא השקעה טובה. אז אפשר לקנות 'שקט' (יחסי) במחיר של 0.4%-1% ד"נ, תלוי כמה זה שווה לך. שלא לדבר על שאר היתרונות כמו משיכה כקצבה פטורה של קופ"ג להשקעה למי שמדבר אליו.

  • אהבתי 4
פורסם
לפני שעה, renault5 כתב:

 

אני חושב על הפקדה חודשית של 2000 שח בחודש לטווח של 15/20 שנה חשבתי על פסגות 

כנראה פסגות או אקסלנס

תודה רבה

בכיף.

אם תחליט על פסגות ותרצה, אני יכול לשלוח לך לינק להצטרפות שיזכה כל אחד מאיתנו ב 200 ש"ח לחשבון המסחר. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני כשעה, renault5 כתב:

אני חושב על הפקדה חודשית של 2000 שח בחודש לטווח של 15/20 שנה חשבתי על פסגות 

כנראה פסגות או אקסלנס

תודה רבה

שיהיה בהצלחה. אני בשום צורה לא יכול להמליץ לך על כלום, לא רק כי אסור אלא כי אני ממש גרוע בזה,

אבל סתם שתקבל מושג - התחלתי לחסוך בדיוק את הסכום שנקבת בו החל מ-2022. 

טכנית מדובר ב-54 חודשים של העברות - 108,000 ש״ח.

אני נמצא באיזה מסלול כלשהו לא משנה איפה שמפסיד (!!) כבר כמה חודשים טובים, ועדיין, למרות הכול,

היתרה כרגע היא 167,000. דמי ניהול 0.6 מהחיסכון.

עכשיו כל האינטרנט ואשתו יקפצו שאפשר היה להשיג יותר רווח בלה בלה ומה פתאום אתה נשאר בהפסד וכו׳ וכו׳ -

מה שחשוב בשורה התחתונה הוא:

1. אלה 2000 ש״ח שסתם היו נעלמים בהתנהלות היומיות, מדי חודש.

2. לא השקעתי בסיפור דקה אחת בחיי מעבר לפתיחת הקופה ויצירה של הוראת קבע.

3. במקרה הטוב - הכסף ישמש כתגבורת לפנסיה בעוד מיליון שנה.

4. במקרה הרע - זה סכום שמהווה ביטוח לא רע לבלתמ״ים קשים לא עלינו, אפילו אם איאלץ לשלם מס רווחי הון.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סיכום של כל הפורומים והדיונים למשקיע *עצלן* שלא רוצה להסתבך עם מיסים וכאלה:

1. השקעה בקרנות איריות בשקלים על מדדים רחבים (עולמי, SNP500) - בתי השקעות אקסלנס/מיטב דש/IBI וכו', יש בקבוצות כלכליות הטבות הצטרפות.

2. השקעה במניות בדולרים - BLINK, פתיחה מהירה, גוף מפוקח, המרה נוחה, מכירה נוחה כולל ניכוי מס במקור.

3. קופת גמל להשקעה רלוונטית רק להכנסה נוספת לפנסיה.

פורסם

לדעתי זה כבר השרשור השלישי שנפתח בזמן האחרון עם שאלה טכנית, על פלטפורמה להשקעות, וגולש לתחום של ייעוץ השקעות. 

 

לפני 10 דקות, יובל .מ. כתב:

סיכום

זה סוג של ייעוץ, שמתעלם מהרבה גורמים וממש לא מתאים לכל אחד.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 23 דקות, פינדר כתב:

לדעתי זה כבר השרשור השלישי שנפתח בזמן האחרון עם שאלה טכנית, על פלטפורמה להשקעות, וגולש לתחום של ייעוץ השקעות. 

 

זה סוג של ייעוץ, שמתעלם מהרבה גורמים וממש לא מתאים לכל אחד.

לא, זה סגירה טכנית, במיוחד למשקיע בטווח ארוך.

אם אתה רוצה מדדים בשקלים, אופציה 1.

אם אתה רוצה מניות או מדדים בדולרים, אופציה 2.

קופת גמל להשקעה - רק לפנסיה.

 

אני לוקח בחשבון שמישהו שמתייעץ פה לא מעוניין לעשות תיאומי מס בעצמו אחרי שמכר מניות.

פורסם
לפני כשעה, יובל .מ. כתב:

קופת גמל להשקעה - רק לפנסיה.

מי החליט? אתה? כי ככה החליטו המומחים בפייסבוק?

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 8 שעות, יובל .מ. כתב:

רלוונטית רק להכנסה נוספת לפנסיה.

 

בחיי שאני לא מבין את המשפט הזה. אם יש לי 50,000 שקל בשנה להשקיע, לא רוצה להשקיע לבד אלא לתת למקצוענים לעשות את זה, למעט דמי ניהול מה ההבדל בין זה לבין ניהול תיק לבד? זה אפיק מצוין למי שלא רוצה לבצע השקעות לבד ושאין לו סכום גבוה מספיק לפתיחת תיק השקעות אישי בבית השקעות. יש לי קופת גמל להשקעה ואני גם משקיע לבד, בתכלס, בממוצע, הקופת גמל להשקעה מנצחת אותי ולא במעט. 

פורסם
לפני 17 שעות, SurfHigh כתב:

בכיף.

אם תחליט על פסגות ותרצה, אני יכול לשלוח לך לינק להצטרפות שיזכה כל אחד מאיתנו ב 200 ש"ח לחשבון המסחר. 

 

שלח לי חבר תודה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 14 שעות, פינדר כתב:

מי החליט? אתה? כי ככה החליטו המומחים בפייסבוק?

לא, קופת גמל להשקעה זה מוצר יקר שנותן פטור ממס רק במשיכה בתור קצבה, אם אתה בן 20, 30 או 40 שמתכנן למשוך את הכסף, דמי הניהול פה מיותרים.

 

לפני 6 שעות, Supertigre כתב:

 

בחיי שאני לא מבין את המשפט הזה. אם יש לי 50,000 שקל בשנה להשקיע, לא רוצה להשקיע לבד אלא לתת למקצוענים לעשות את זה, למעט דמי ניהול מה ההבדל בין זה לבין ניהול תיק לבד? זה אפיק מצוין למי שלא רוצה לבצע השקעות לבד ושאין לו סכום גבוה מספיק לפתיחת תיק השקעות אישי בבית השקעות. יש לי קופת גמל להשקעה ואני גם משקיע לבד, בתכלס, בממוצע, הקופת גמל להשקעה מנצחת אותי ולא במעט. 

אם אתה רוצה לשלם אקסטרה סתם, בהצלחה.

זה לא המטרה של מי ששואל על חשבון השקעות.

ואם יש לך 50 אלף בשנה להשקיע, יש לך 10 אלף כדי לפתוח תיק.

 

פורסם
לפני 4 דקות, יובל .מ. כתב:

לא, קופת גמל להשקעה זה מוצר יקר שנותן פטור ממס רק במשיכה בתור קצבה, אם אתה בן 20, 30 או 40 שמתכנן למשוך את הכסף, דמי הניהול פה מיותרים

זה יעוץ השקעות, מה שכתבת פה. וזו היתה הטענה שלי.

מעבר לזה, הקביעה הגורפת שלך לא נכונה לכולם ואפילו אני, לא איש מקצוע, יכול להציג שיקולים שלא לקחת בחשבון.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 2 דקות, פינדר כתב:

זה יעוץ השקעות, מה שכתבת פה. וזו היתה הטענה שלי.

מעבר לזה, הקביעה הגורפת שלך לא נכונה לכולם ואפילו אני, לא איש מקצוע, יכול להציג שיקולים שלא לקחת בחשבון.

לא זה לא.

יעוץ זה להגיד "שמע תפתח קופ"ג להשקעה ותלך על מסלול X", או "תקנה מדד Y".

או לחילופין "שמע טוב אתה חייב לקחת את כל הכסף שלך וללכת למסלול IRA".

הדבר היחידי שאמרתי זה שאין היגיון למי שלא חוסך אקסטרה לפנסיה לפתוח קופ"ג להשקעה, זהו. זה לא יעוץ, זה הימנעות מתשלום דמי ניהול יקרים לא לצורך.

×
×
  • תוכן חדש...